Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Den deilig lattervekkende vålerengatråden

    Jeg må si jeg har lurt på hvorfor vi ikke har en slik tråd her inne. Personlig koser jeg meg stort med VIFs kamper, med unntak av de få tilfellene der dem spiller bra. Det kommer de ikke til å gjøre i år. Jeg var faktisk veldig snill da jeg tippet dem på tiende plass, for laget deres er så hullete at det får denne karen til å se vanntett ut:



    To dårlige stoppere som førstevalg, hvorav Erik Hagen ser ut som en vits og Andre Muri som seg selv, null fart og vilt overvurderte daffen på midten, ingen kantsspillere og null fremdrift. Jeg blir ikke overrasket om søpla rykker ned i år!

    Og dermed, la oss alle le av Vålerenga! Her skal kampartikler fra kamper VIF har tapt, kommentarartikler som kritiserer VIF, hissige innlegg på VPN, artikler om bråk og interne stridigheter, kort sagt alt som er negativt for dem, og dermed positivt for oss, postes.

    ENJOY!!!
    Last edited by Grusom B; 31.08.2014, 13:57. Begrunnelse: grov skrivefeil i tittel
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13243

    #2
    Har ingenting orginalt pr. nu, men jeg insisterer på å begynne med denne fra moro-tråden:

    Fra dagboka på søplaforumet:
    depp depp depp etc. 3-0, martin, 10-0 sjanser etc
    til slutt
    Vålerenga i dag
    Ikke gidd a. Orker ikke høre på deg syte.
    Mer viktig: Stjernen vs Vålerenga Hockey, der nede kl 1830.
    Fra VG:
    Vålerenga overkjørt uten Shampo på sidelinjen


    (VG Nett) (Stjernen-Vålerenga 7-1) (Storhamar-Sparta 0-2) Vålerenga kunne tatt et langt steg mot NM-finale, men fikk i stedet syv smeller rett i ansiktet.



    PS! Har vært ALT for lite trygdemisbrukermobbing her på forumet de siste årene. Dessuten har jeg ofte lett etter saker om bydelsklubben tidligere som har blitt begravd og borte i andre tråder. Fint å få alt i en tråd. Bra initiativ!

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Det er en uting å besøke vpn.no bare for å få noe å le av. Håper dette begrenses til et minimum.

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2504

        #4
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Det er en uting å besøke vpn.no bare for å få noe å le av.
        Grunnen er selvsagt at besøk på vpn.no teller med i statistikken for VIFs offisielle hjemmesider, og dermed gir penger til klubben.
        Synd, egentlig, det pleide å være mye lattervekkende å lese på vpn.no.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Selvsagt. Jeg beklager at jeg nevnte vpn her, og gir Torolf og Ulfpulf et behørig poeng hver for subtil uttrykkelse av ekte VIF-hat. I denne forbindelsen er det nemlig helt ok å være smålig, det er sågar et pluss. Med dette vil jeg også få presentere mitt nyeste påfunn: VIF-hat vil nå bli gitt poeng. Det holder ikke å si "jeg hater VIF" eller "Freddy har kjønnshår på huet", så det kan dere bare hoppe over. Om man derimot kommer opp med smålige, uvanlige, hårsåre eller hva som helst av obskure eller urimelige grunner vanker det poeng. Ditto med posting av ting som nevnt over. Dermed er stillingen slik:

          Gruzombo: 2 poeng(ett for å ha startet tråden og ett for å ha funnet på poengordningen)
          reka: 1
          Torolf: 1
          Ulfpulf: 1

          Denne ordningen med betaling for treff er forresten perverst motbydelig og tjener kun de største lagene som ikke trenger mer spenn uansett. Sånn sett vil det jo begrense treffene deres om vi legger det ut her slik at Kfl'ere slipper logge seg inn og kan le av dem på eget forum i stedet.
          Last edited by Grusom B; 18.03.2009, 11:56.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13243

            #6
            Jeg mener jeg fortjener flere poeng:
            Spoiler:


            Spoiler:
            OBS! Klanen har fått akademisk hjelp til TIFO :
            Spoiler:


            Spoiler:
            SAEDBeger: Ikke for å være slem, men innlegget ditt må være et av de mest håpløse jeg har sett her på forumet. At en skamklubb som søpla i det hele tatt får lov til å eksistere er en fornærmelse mot god smak, idrettskultur og fair-play. Vi kan nøste klubben- og klanens skamfulle historie bakover for deg frem til den dagen en gjeng med rike borgere startet klubben for at østkant-søpla skulle ha noe å samle seg om og ikke være til skjensel og bry for vanlige folk. Godt forsøk, men det blå/røde oppsopet har vært en hån mot idretten og ekte supportere i over en mannsalder. I moderne tid har de fått alt for mye medieoppmerksomhet, blitt ettergitt alt for mye penger, og blitt staffet altfor mildt for sine gjentatte regelbrudd, håpløse oppførsel og utallige usportslige hendelser på og utenfor banen.Desverre er selvfølelsen og den manglende selvinnsikten usvekket hos avskummet så lenge de får bevege seg i flokk. Noen eksempler:

            Nylig anklagde de andre supportere for drapsforsøk for TREDJE gang fordi de ikke klarer å vedlikeholde ting de eier, og fordi småunger som kaster stein ser ut som pistolskyttere etter å ha inntatt reisebagen fra plata. Det tåpelige forsøket på å sende dop til Mifsud etter at han senket dem i fjor er også noe normale mennesker aldri ville ha giddet. På tross av VIF-ledelsen heftige argumentasjon om at alle klubber har casuals-kultur vet vi alle hvor avskummet stammer fra. At patologisk idioter fra VIF-miljøet oppsøker Lillestrøm for å banke opp normale LSK supportere burde få det til å gå opp et lys for deg. Spillerne er kriminelle ransmenn eller ender opp som det. Klubben blir holdt i live av en av de mest kyniske forretningsmenn i oslo, som har risikert og spilt sjøfolks blod i Hormuz-stredet for bl.a. å finansiere søpla. En person ingen normal klubb ville ønske å bli assossiert med. Klubbens fronting av arbeider-profilen (hvor mange av disse folka er egentlig produktive? Går dette evnt opp i opp med trygdeutbetalingene?) og diverse mer eller mindre påkrevde anti- ditt og anti datt saker er vel like troverdig som paven i Buhrka. Jeg kan holde på slik noen hundre sider til, kan vanskelig finne noen god grunn til å ofre noe medynk på avskummet. Ville heller vært medlem i Outlaws enn i Klanen, førstnevnte har noe mer stil på kleskolleksjonen og får en del mer respekt i samfunnet.

            PS! Søpla ser ut til å legge mye vekt på at de blir hatet av oss, og prøver å snakke om storby-misunnelse etc. Da er det viktig å utdype med noen eksempler: Da jeg bodde på Sagene var det en leieboer i blokka som bare slapp søpleposene ut av vinduet. Dritten ble liggende ved inngangen til skjensel for alle, og gjorde oss til narr for forbipasserende inntil noen orket å hive skitten for ham. Tilslutt ble han vel taua etter å ha snubla litt med selvmedisineringen, og uvesenet forsvant. Slik er det å ha VIF i eliteserien: Vi har dritt på dørstokken vår i en bydel nær oss, synderen gir faen i å orden opp i skammen (og casuals, bussdrapsbeskyldninger, Morten Berre mm ) de påtvinger oss, og bare ved å få vif vekk fra eliten slipper vi å bli assosiert med søpla de strør rundt seg.


            Spoiler:
            De trenger vel neppe hjelp til det. VIF's syklus uansett trenere og administrasjon er

            1) Gamle spillere vender hjem fra utlandet og velger VIF, for der kan de spille i eliten uten å bli brydd med laktat-tester, kondistrening og spørsmål om alkoholforbruk. Et par talenter ser sitt snitt til å velge en klubb hvor de slipper kostholds- og holdningsmaset som andre "talentfabrikker" har.
            Skipsreder fredriksen spytter inn penger, optimismen spres seg i laget og de får en god sesong...

            2) ...som blir feiret med unevnelige utskeielser i hjernedøde damer, alkorus og fullstendig treningsvegring hele vinteren. Kjendishangaround ****** så drita på playaen at ihan blir fratatt statsborgerskapet. Selvtillit er langt overdreven, spillerne ymter frempå om gull o.l. Valkene tyter ut under drakta til grindheim.

            3) Søpla får en middelsesong, alle med sportslige ambisjoner stikker, et par gamlinger legger opp, laget fylles opp av rejects, interrailere, polske håndtverkere og folk som har truffet adminstrasjonen på fylla. Ingen penger fra fredriksen fordi adminstrasjonen bedyrer at de nye spillerne er genier og uslipte diamanter. Neste år er gullet sikkert.

            4) Skandalesesong, Gælius ber for laget på Nrk, Jagland blir VIF supporter og Bengt Eriksen hyler over seg om at VIF's klikk-klakk blir overkjørt av kjedelig moderne fotball. Nedrykkstakter hele sesongen, løpskapasitet som kreftsyke ekorn etter vinterens dassing. To-tre av de nye spillerne fra østeuropa viser seg å være ettersøkt av interpol. NFF uttaler seg og mener at det ville være trist om arbeider-profilen forsvinner fra tippeligaen. NFF ser igjennom med en rekke forseelser som andre klubber ville fått poengtrekk for - bla. inntreden av et par gamle profiler uten lisens for å redde enga fra nedrykk. Fredriksen spytter inn krisepenger, ingen vet hvor de blir av. Viser seg at de har gått til å betale en fillipinsk heksedoktor som skal kurere skrumplevra til et av lagets stjerner. Nedrykk etter kvalikk. Svarte websider hos fansen, bare bussen med totninger kommer på kamp fordi de ikke klarer å lese tabellen.

            5) Alle blir sparket, VIF bytter fra AS til ASA til NASA og kvitter seg med all gjeld - fredriksen slenger penger på bordet så bordellen er åpen neste år. Kynisk utnyttelse av gamle landslagsstjerner som spiller halvskadd en hel sesong for en formue i lønn får søpla opp i eliten igjen. Gælius gråter på NRK av glede og sier at bydelen sammen har fått VIF opp i eliten. Nekter å svare på spørsmål fra journalister om han vet hvor mange sjøfolk som døde i Hormuz-stredet på Fredriksens tankere, men ymter frempå om at de kan ha vært muslimer.

            Med pengene kljøpes gamle landslagsstjerner på nytt tilbake etc se punkt 1. etc etc


            Edit: En til:
            Spoiler:

            + mere til.
            Jeg utfordrer Grusom B og andre til å komme opp med noe som i det hele tatt er i nærheten av den mengde og kvalitet av møkk jeg har spredd ut over etterstad+ og det rennende bremseporet ned mot oslo s, dusteklubben i plasthallen, lekesupporterne og den fortapte miniklanen. Dessuten vil jeg ha dispensasjon for mine ekskursjoner på vpn. Jeg er ingen tilfeldig turist der, men en rettferdighetens sabotør og propagandahai i beste Max Manus stil.
            Last edited by reka; 19.03.2009, 08:53.

            Kommentar

            • rEPPA
              *****istrator
              • Nov 2003
              • 3927

              #7
              Jeg fortjener et lite poeng for denne:

              Spoiler:




              www.kfl.no/debatt

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #8
                Dere har vært umåtelig flinke begge to, svært bra. Men det operative ordet her er "vært". Poeng kan ikke utdeles for tidligere hets, det må være ferskt og rykende.

                Urimelig å utfordre akkurat meg, reka. Vi to er da i en egen klasse når det kommer til å hetse svina; la meg bare få minne om denne(kan noen av admin eller andre mods lage spoiler for meg, jeg vet ikke hvordan):

                Spoiler:


                Perhaps a bit more info would be in order here. This is the obvious choice in regards to our national league, even though it is in large part a media and club administration-derby. We(Lillestrøm) are by far the fiercest rivals of Vålerengens IF, but because Lyn also come from Oslo(we do not, Lillestrøm is situated some 15 miles from Oslo and is a city onto itself, albeit a very small one) the media and the two respective clubs built up their rivalry in order to make more money for the clubs and more local football to cover for the capital-based newspapers, which includes the three largest papers in the country(the sporting editor of the third largest paper, Dagbladet, is significantly nicknamed simply "Vålerenga" within the paper itself, just to give you some idea of how biased the Oslo media is toward this steaming, reaking, foul pile of shit). This cynicity is very, very typical of Vålerengens IF, which likes to market itself as a working class club by the people, for the people. This is about as true for them as it is for Chelsea in London, but these people have no scrouples or morals, and thus give not so much as a slightly elevated fuck about what lies they perpetrate on the gullible and often simpleminded inhabitants of eastern Oslo. Lyn on the other hand is the westside club, thus making them the supposed economic powerhouse of the two, as their geographical key areas are the most affluent in the city. Vålerengen, as you've probably gathered, come from the traditionally "poorer" eastside of the city, which historically has been where the working classes have resided ever since the industrial revolution towards the end of the eighteenth century. The truth, however, is that Vålerenga are by far the richest club, while Lyn is among the poorest clubs in the league. I will give you more background and subjective opinions fueled by both facts and deep, deep hatred later on, but now to the core of the matter:

                Due to Vålerengas uncanny and delightful habit of getting relegated with regular intervals, and Lyn being a smaller club which naturally inhabit the lower leagues with similar intervals, though with a lot more dignity and without the disgusting sense of entitlement often found in the supporters of Vålerengen, who really do believe they are superior to all other clubs in the country in spite of the fact that they essentially are a media jippo supported by white trash(and I do mean this in the most vicious way possible) and glory hunters, the clubs have not met all to often in the eighties and early nineties. The last 13 years however, they have mostly played in the same division, and thus have faced each other a lot more often than during the aforementioned period. The point of all this is this: In 1981(before I was born, I think) Vålerenga beat Lyn for the last time. They have not beaten them ever since, and LOOOOOONG may it continue. That makes 27 years of well deserved agony, and thank fuck for that. This is obviously a source of great chagrin for the phony bastards, and a source of delight for almost everybody else. Now, we probably take more pleasure from this fact than most others still, but this is only due to the fact that the same media that go into a feeding frenzy whenever a Vålerenga-player, coach or twelve year old fan eats a Kebab or catches a bus have figured out that vilifying us(Lillestrøm, we are now the most hated club in the country, a position Vålerengen held for keeps for many years previously) reduces the negative attention on their own darlings. If this was not the case, every football fan in Norway would be wearing a specially-for-the-occasion-purchased Lyn replica kit come derby day. Alas...

                If there is anything else you need to know, please ask, as I take great delight in ranting and raving about the corrupt juggernaut of putridity that is Vålerengens If.

                Oh, I forgot something. Here is why Vålerenga is a corrupt juggernaut of said content: They have repeatedly ruined themselves economically, but are allways let off by one of two factors. Whenever they bankrupt themselves, they are either dealt with ridiculously leniently by the football association(normally there are other clubs guilty of the same offences, but on a smaller scale, who are either bankrupted or deducted points at the same time), which is itself a big fucking boys club staffed by incompetents and mongoloids, thus enabling them to go on perverting norwegian football, or they are bailed out by their hideous oil-tanker magnate sugar daddy. This sugar daddy is John Fredriksen, a man so lacking in morals and ethics he makes Dick Cheney seem like a loveable grandmother. He made his fortune by forcing his tankers to enter the persian gulf during the Iraq-Iran war in the eighties, costing several of his third world employees(who, of course, were grossly underpaid from the get-go) their lives, and filling his bloodstained pockets with ridiculous profits due to the staggering oil prices the said war produced. Oh, and the dead workers families never saw one cent of compensation. This is a person who now recides in Cyprus to avoid paying taxes on his ridiculous fortune to his native country(he is easily among the 500 hundred richest people on the planet, if not one of the 100 richest), just in case you needed further evidence of his foulness.

                Now, if you don't mind, I'll go hide myself while the lawsuits start piling up in my mailbox. Don't worry though, it was worth it.

                Aaaaah!
                Last edited by Grusom B; 19.03.2009, 00:18. Begrunnelse: bruk [spoiler] tekst [/spoiler]
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  Poeng kan ikke utdeles for tidligere hets, det må være ferskt og rykende.
                  Her er jeg uenig. Både reka, rEPPA og du sjøl har henta fram klassiske godbiter som har vært gjemt (og i verste fall oversett) i andre tråder. Nå er de henta fram fra glemselen i en klassisk tråd hvor det er lett å gå tilbake å nyte hetsen gang på gang. Sånt fortjener belønning i mine øyne!
                  Vidar Evje

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1173

                    #10
                    det beste med dette, er at alt fokus for tiden er på søpla (og litt brann) og at berg får jobbe i fred!
                    så haha til uteliggerne på valle!

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      Flott Initiativ! denne tråden kommer til å fungere som et avslappende og humörvekkende avbrudd i hverdagen. Jeg har også en snikende fölelse av at denne tråden kan vokse seg stor denne sesongen. Hittils har jeg titta innom vgd.no for å more meg med rottenes klagesang, men nå får man servert alt det beste på et sted. Praktisk.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av KFL109
                        Her er jeg uenig. Både reka, rEPPA og du sjøl har henta fram klassiske godbiter som har vært gjemt (og i verste fall oversett) i andre tråder. Nå er de henta fram fra glemselen i en klassisk tråd hvor det er lett å gå tilbake å nyte hetsen gang på gang. Sånt fortjener belønning i mine øyne!
                        Joda, jeg ser hva du mener, og du har utvilsomt et poeng. Faktisk er det nesten så du får et poeng, men det er bare nesten. Men problemet er at det blir urettferdig i forhold til alle andre, for da får vi som har holdt det gående tidligere et forsprang på ferskere eller ikke ferdig utklekkede hetsere, som dermed kan bli demotiverte når de ser at forspranget er blitt for stort. Alvoret i dette kan nemlig ikke overvurderes!
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #13
                          Dagens overraskelse:

                          Tidligere Vålerenga-trener og spiller, David Brocken, kjente også til den mordbrannsiktede mannen.
                          - Jeg kjenner ikke ham så veldig godt, men dette var veldig trist å høre. Vi har sendt litt meldinger til hverandre, sier Brocken til iOslo.no.
                          Mannen er en mye omtalt skikkelse i supportermiljøet til Oslo-klubben.

                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13243

                            #14
                            Dette var svakt superbøffel: Her kunne du gitt det hele litt sting ved å publisere saken under overskriften "Klansmann brenner for byen sin" eller lignende. Som en generell regel mener jeg at publisering her bør inneholde en solid dose hets på grensen til det moralsk forsvarlige i tillegg til faktareferanser. Finn din indre Thomas Giertsen!

                            Kommentar

                            • Gale Isbre
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 1164

                              #15
                              Jeg skulle ta bussen hjem i dag, etter en liten tur i Oslo sentrum. Plutselig oppdaget jeg at Kristoffer Hæstad stod ved siden av meg på bussholdeplassen. Som det gode mennesket jeg er, tenkte jeg umiddelbart "jævla dust". Like etter skjønte jeg, da jeg så ansiktsuttrykket til Doffen, og en tilfeldig forbipasserende, at jeg faktisk hadde sagt det høyt.

                              Forventer ikke på noen måte poeng for dette. Det føles bare godt å få bekreftet at man er riktig skrudd sammen.

                              Kommentar

                              • Henrik
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2006
                                • 2110

                                #16
                                Du skal også få litt kred for beskrivelse av bosted.

                                Jeg har en kjæreste som bor på Vålerenga, og har således brukt muligheten til å spasere litt rundt der å ta ned ark som er hengt opp vedrørende støtte apene gjennom grasrotandelen.

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2600

                                  #17
                                  Ha ha, landets minste kommentatorhjerne har en artikkel i Dagbladet, hvor han beskylder Brann-supporterne for å ha landets minste fotballhjerner.

                                  Denne fyren slutter aldri å imponere meg med en selvgodhet som på langt nær er sidestilt med vedkommendes usammenhengende setninger og manglende fotballforståelse. Likevel ble jeg nesten bekymret for at han er så slu at han faktisk prøver å påvirke VIF-tilhengerne til å støtte Andresen, slik at han blir litt lenger:

                                  "Ekte patrioter skjønner det. Det er den viktigste grunnen til at kjernen blant VIF-supporterne lenge har vernet om trener Martin Andresen på tross av elendige resultater og tilsynelatende manglende utvikling.

                                  Slik er det interessant å se at VIFs problemer på Lerkendal ble møtt med adskillig større forståelse blant de sterkeste supporterne enn i ulike kommentarspalter. Denne gangen er det også mer enn hjertlige [skrivefeil] grunner for det. Fotballfaglig sett er det smartere å koble VIFs manglende målsjanser mot RBK til mange skadeavbrekk enn til Martins trenerferdigheter".

                                  VPN-s kommentator mener at støtten til Andresen er større blant supporterne enn sånn det blir fremstilt i media. Esten mener at man skal skylde på skadene og glemmer at VIF hadde et grusomt sportslig år i fjor, bare reddet av cupen. Er Esten slu? Neppe. Inkompetansen trekker i samme retning. Det er vakkert.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #18
                                    Å hetse dem ansikt til ansikt er jammen meg dobbeltpoeng!

                                    Dermed er stillingen slik(superbøffel får ikke siden han skuffer og ikke gjør mer ut av det når vi alle vet han er kapabel til det):

                                    Gruuz: 2
                                    Gale Isbre: 2
                                    Reka: 1
                                    Torolf: 1
                                    Ulfpulf: 1
                                    Henrik: 1
                                    Om noen føler seg snytt for poeng er det bare å si fra, så vil det bli tatt opp til vurdering.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • ulfpulf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2504

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      "Klansmann brenner for byen sin"
                                      Det første jeg tenkte var:
                                      - Jøss, en VIF-supporter som liker brann!

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #20


                                        Dagens glad-melding fra valle; Martin starter kampen mot Aalesund. Som kjent svekker dette mongoene betraktelig, da de istedet kunne startet med Bojan Zajic på sentral midtbane.

                                        Zajic er jo som kjent den eneste skikkelige fotballspilleren i dette laget, og om o2-opptaket sto i stil med fotball-egenskapene så kunne man med litt godvilje kalle ham for en klassespiller. Heldigvis for resten av fotball-norge så kommer ikke Bojan til å spille särlig mange kamper i år, da han i forsesongen såret martins ego. Good times!

                                        Ellers ser jeg at man ikke kommer til å kjöpe seg ut av problemene: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=541727
                                        Men med kort tid igjen av vinduet, så heller det mot et spektakulärt panikk-kjöp. Het kandidat er Elias Storm som har sprunget rundt i Adecco-ligaen de siste årene (http://tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=4935).
                                        Jakten på en klassestopper har med andre ord blitt nedgradert til jakt på en stopper i det hele tatt. Haugesund vet nok også å utnytte det, og her kommer vålerengen til å måtte bla opp mange peng for en middelmådig spiller.

                                        Forövrig råder det tvil om sportsdirektör Truls Håkonsens geografikunnskaper;

                                        "- Stallen vår er mer enn stor nok, og vi er i dialog med både spillere og klubber. I fjor leide Vålerenga ut spillere til både Nybergsund og Sogndal, men i år vil vi ha ungguttene våre nærmere Oslo, slik at de kan bo hjemme og følges opp lettere."

                                        Derfor er det helt rimelig at Fredrik Carlsen nylig har blitt utlånt til Aalesund. Hvordan Carlsen stiller seg til å pendle til Sunnmöre er uvisst.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎