Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    Lurer på om den lille spirrevippen Hæstad har tenkt å sakse ned store Kippe på nytt. Han risikerer jo så lite...
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

      Vi! Betaler! For din Metadon! hehehe..Men seriøst..Fler enn meg som ga småpenger til småfolk fra klanen i dag? Like artig hver gang
      Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        Fy faen jeg får brekninger av arrangementet igår.
        -Russetrefflyd før kamp som man seriøst mister hørselen av. Rimelig idiotisk når det er årets største supporteroppgjør å fokusere på video på storskjerm og intervju med Bottolf.
        -V***** kjerke spilles drithøyt og overdøver klanen, er ikke poenget at de skal synge den.
        -Feite tullinger som løper med storflagg og såvidt overlever turen over matta. -Kelly family i pausa.
        -Dustespeaker som venter 5 min med å annonsere målscorer og elsker sin egen stemme.
        -Fyllt opp av vanlige tilskuere på pressetribuna som er bruker det som gratisplasser.
        -Rimibanner på tribunen.
        -mini-klanen.
        -Plasseringa av miniklanen mellom rimibanneret og bortesupporterne. Ikke bare er det en rein provokasjon å ha de der, men hvorfor i all verden vil de ikke ha de i andre svingen.
        -Casuals på viptribunen bak bortesupporterne
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13271

          Kan vel legge til at de fleste som jobber der i vif-vester faktisk er Lyn-fans og hater søpla. Fikk gratis kaffe i går av en som håper LSK dro hjem seieren...

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7048

            Hva om vi legger ut de beste sutretiradene fra bekjente på Facebook i dag? La meg begynne (her er sutring og tilsvar fra meg sitert):

            Syt: Drøying av tida fra ti minutter, ligger nede og vrir seg etter enhver duell. Rett og slett anti-fotball. Vålerenga var ikke gode i dag, men de PRØVER i hvert fall å spille fotball. Det er derfor bønder rundt om i landet holder med Vålerenga og ikke LSK. Det er ingen som ønsker å se et lag som ikke VIL spille fotball. Takk Gud for at jeg holder med et FOTBALLAG og ikke en smålig liten kick-and-run-klubb.

            Meg: Er du full allerede eller så du ikke kampen? Vålerenga trillet ball på tvers, litt tilbake, så mer på tvers før de måket ballen opp på stakkars Fellah, som selvsagt var sjanseløs i lufta mot våre stoppere. Null bevegelse, null fantasi og null fremdrift. Vi lå smart og kompakte og ventet på å straffe dere. Hadde jo faktisk total kontroll på dere før Kippe bomma og han fyren utliknet. Jeg kjører Ford: Da nytter det ikke å skryte av at jeg kjører Jaguar. Dere tror dere er Barcelona, men egentlig er dere bare bydelsklubben.

            Syt: Vi tror ikke vi er Barcelona, men vi vet vi spiller fotball.

            Meg: Når da? Når dere triller ballen mellom de fire stakkarene bak der i ti minutter? Det er ikke det som er possession-fotball. Det kalles fantasiløshet. Har sjelden sett et mer tannløst vif-lag. Dere var jo helt nakne. Forventer bedre fra deg enn å avskrive LSKs kontringsfotball på den sjablongaktige måten der. Da vet du ikke mye om fotball. Motsatsen til tabloid-tiraden din er Freddy dos Santos, som jeg prata med. Han mente LSK hadde vært best og spilt en meget god kamp. Så jeg vet ikke helt, jeg...

            Syt: Det er jo ikke fotball dere spiller, Trygve. Når dere får ballen er det å måke ballen opp på banen. Er det virkelig morsomt å se på? Drillo spiller kontringsfotball - jeg kan jo spille meg inn som playmaker på laget deres. PANG! Drøying av tid ved alle faste situasjoner. Ligger nede på bakken og vrir seg i "smerte" hver gang man får en dytt. Er det virkelig noen som betaler penger for å se dere spille annenhver uke? Vålerenga var tamme i dag, ja jeg er helt enig. Det gikk for sakte og de var for upresise. Men de prøver i hvert fall. Å holde med et lag hvis taktikk er å ødelegge for de andre... jeg skjønner jo at det kommer færre på Åråsen, det er jo ikke morsomt å se på

            Meg: Nei, jeg tror ikke du kunne trådt inn for Nosa. Smerte kan du jo sette i gåseøyne hvis du vil. Jeg tror ikke det var direkte godt for Karim å bli sparket i hodet to ganger av one-trick-ponyen på venstreflanken deres. Artig tolkning du har av spillemønsteret vårt. Freddy er ikke enig med deg.

            Syt: Når man roper ulv, ulv hele tida, så blir man ikke tatt seriøst når det virkelig skjer noe. Greit med uavgjort i dag, var noen store sjanser til begge lag, men LSK var nærmest seier. Heldigvis, for fotballens skyld, skjedde ikke det.

            Meg: Jesus. Du er så langt på bærtur at jeg håper du tok med telt. Hvis du leser litt annet enn bare forumet til www.vpn.no, tipper jeg horisonten din blir betraktelig utvidet. Jeg forventer bedre nivå fra en så smart fyr som deg. Syns faktisk LSK i går minnet mye om VIF fra møtet på Åråsen i fjor. Ligg dypt og kompakt og kjør knallhardt på kontra når muligheten byr seg. Hvis du tar av deg skylappene i et øyeblikk ser du også det.

            Syt: Det er hele pakka, Trygve. LSK var ikke interessert i å spille fotball i går. De spilte veldig likt Start i 05 som ble hyllet for sin angrepsfotball, men de også spilte jo nesten uten sentral midtbane, da bare måkte ballen opp i bakrommet. Men Start gikk ikke inn for å drepe kampen omtrent fra den starta. De la seg ikke ned i tide og utide. I går fikk vi se at den anti-fotballen er effektiv, men jeg forbeholder meg retten til å si at det er helt jævlig å se på. Selv Drillo var ikke så kynisk i sin glansperiode.

            Meg: Ja, jeg ser at du gjentar deg selv nok en gang, men du tar like feil som før. Les gjerne hvordan uhildede kommentatorer tolket kampen. Våre tre største sjanser i går, utenom målet ble for øvrig utløst av kombinasjonsspill sentralt i banen. VIF trillet ballen mellom Muri, Strandberg og dos Santos jeg vet ikke hvor mange ganger, før de måket den opp til stakkars Fellah, som ble spist levende av Frode Kippe og Steinar Pedersen. Hva er så høyverdig med det? Jeg kaller det fantasiløst, ambisjonsløst og gammeldags. LSK spiller moderne kontringsball på bortebane. Med tempoet i angrepsrekka vår er det selvsagt bra for oss å tvinge fram brudd, og så kjøre ballen i rom og ikke på fot. Mener du seriøst at alle lag som spiller i lengderetningen er anti-fotball? Det blir jo bare barnslig. Alle lag spiller på styrkene sine. En av våre styrker er ekstremt tempo blant de fire mest offensive. I tillegg har vi Gislason-Søgård sentralt, som de færreste kommer seg forbi. Hva er styrkene til VIF? Kanskje bevegeligheten og skillsa til Fellah og Singh foran motstanderens firer. Innleggene dine her tyder kort og godt på at du er sur fordi vi fant mottrekk til det. Det er jo en ærlig sak, men det er bare fjollete å fordekke deg som moralsk indignert over at vi strupet angrepsspillet deres. Dere var ikke gode nok og hadde litt flaks som fikk uavgjort i går. Sånn kan det gå, kanskje det er motsatt i returmøtet. Ingen skam å innrømme det.


            Jeg bare digger det. Og sånn går nu dagan...
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Fy faen jeg får brekninger av arrangementet igår.
              -Russetrefflyd før kamp som man seriøst mister hørselen av. Rimelig idiotisk når det er årets største supporteroppgjør å fokusere på video på storskjerm og intervju med Bottolf.
              Hyggelig for Bottolf å få litt oppmerksomhet da... Etter at kontrakta gikk ut med vif så er det jo ingen andre som vil ha han...



              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              -V***** kjerke spilles drithøyt og overdøver klanen, er ikke poenget at de skal synge den.
              Kjerka starta lavt, men så like før slutt så gønna de opp volumet. Jeg Tolker det slik at ingen på ullevål hørte sangen pga synginga vår slik at de var nødt til å skru opp volumet.

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              -Feite tullinger som løper med storflagg og såvidt overlever turen over matta. -Kelly family i pausa.
              Det er så tåpelig. Er det tippeligakamp vi er på eller er det en åpningssermoni til OL?


              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              -Dustespeaker som venter 5 min med å annonsere målscorer og elsker sin egen stemme.
              Jeg synes det virka som om at han venta til det hadde roa seg på tribunene etter scoringene før han annonserte målscorer


              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              -Rimibanner på tribunen.
              Fett!!


              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              -mini-klanen.
              -Plasseringa av miniklanen mellom rimibanneret og bortesupporterne. Ikke bare er det en rein provokasjon å ha de der, men hvorfor i all verden vil de ikke ha de i andre svingen.
              Gjorde meg ingenting, jeg trodde de skulle stå enda nærmere. Stod de ikke nærmere oss når de stod på andre siden?


              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              -Casuals på viptribunen bak bortesupporterne
              Helt nedsnødd av de som tillot dem å sitte der.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                Fy faen jeg får brekninger av arrangementet igår.
                -Russetrefflyd før kamp som man seriøst mister hørselen av. Rimelig idiotisk når det er årets største supporteroppgjør å fokusere på video på storskjerm og intervju med Bottolf.
                Det volumet var jo hinsides på intervjet med Bolthof og kidden som hadde vært med vif spillerne. Aldri hørt en kid med så ekstrem bass i stemmen... Irriterende når man ikke kan snakke med sidemannen i pausen.

                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                -Plasseringa av miniklanen mellom rimibanneret og bortesupporterne. Ikke bare er det en rein provokasjon å ha de der, men hvorfor i all verden vil de ikke ha de i andre svingen.
                Ville du latt unga dine stå i nærheten av den gjengen som stod på motsatt kortside? Selv vif fans har vel litt foreldreinnstinkt og et visst ønske om at unga skal unngå å havne med feil folk.

                Kommentar

                • Snerten
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2006
                  • 458

                  Følgende status ble lagt ut av meg på face idag: Virkelig imponert over hvor vif velger å plassere ISKO Boys under matchen igår. De må jo ha tenkt at den beste plasseringen må være i VIP boksen bak kfl. Jævla møkkalag.

                  Og dette er kommentarene jeg fikk fra en som holder med søpla:

                  søplafan: Jaja, hvertfall et "møkkalag" som prøvde å spille fotball mens det "andre" laget spilte møkkafotball! De prøvde vel å få tak i trommene deres, som
                  20000 andre er lei av å høre på!!!
                  meg: Forsvarer/bortforklarer du virkelig at ISKO står og lager bråk, slår etter voksne og barn under kamp ****, fy faen! Greit at det er ganske umulig å diskutere vif/LSK med deg fra før av, men den der tar faen meg kaka!
                  søplafan: forsvarer ikke vold nei, men det du sier har ikke stått noe sted i media. Da blir det vansklig å vite hva som har skjedd!
                  Evig LSK

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Ville du latt unga dine stå i nærheten av den gjengen som stod på motsatt kortside? Selv vif fans har vel litt foreldreinnstinkt og et visst ønske om at unga skal unngå å havne med feil folk.
                    Nei. Men er rimelig tåpelig at de ikke kan finne en plass til de et annet sted. Vi har Junior Kanaris på feltet vårt og ikke nede i hjørnet på motsatt side
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Søpla er en forbanna horeklubb.

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        Har ingen søple-supportere som venner på FB, det nekter jag faen meg! dem er ikke verdt bryderiet med å trykke "godta" eller "send venneforespørsel", hvorfor legge til noe slikt frivillig?, ÆSJ
                        Min status i dag sier bare : Brenn enga, BRENN I HELVETE
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                          Har ingen søple-supportere som venner på FB, det nekter jag faen meg! dem er ikke verdt bryderiet med å trykke "godta" eller "send venneforespørsel", hvorfor legge til noe slikt frivillig?, ÆSJ
                          Min status i dag sier bare : Brenn enga, BRENN I HELVETE
                          Da er jo statusen helt bortkastet. Send den meldinga et sted hvor de hører/ser, i det minste.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Da er jo statusen helt bortkastet. Send den meldinga et sted hvor de hører/ser, i det minste.
                            Du mener altså jeg burde skrive det på plata?
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Moro at Martin Andresen prøvde seg med lille Fellah på topp igår. Var dette enda ett av hans patetiske forsøk på å ligne på Pep Guardiola? Det går sterke rykter om at Martin Andresen har fått ett brev fra Spansk politi om at han ikke får oppholde seg innenfor 5 km fra Guardiola sitt hjem, da han hadde fått bilder i posten der Martin Andresen hadde limt sitt eget hode på Guardiola sin kropp. Skremmende

                              Kommentar

                              • Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

                                Artig at narkisene ikke en gang kan teksten på sin egen sang. Er ikke liksom denne kirkesangen så jævlig viktig for dem? Så viktig at de må ha teksta på storskjerm for å henge med...
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

                                Even Nordlien

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                  Artig at narkisene ikke en gang kan teksten på sin egen sang. Er ikke liksom denne kirkesangen så jævlig viktig for dem? Så viktig at de må ha teksta på storskjerm for å henge med...

                                  Siden de hadde tekst på storskjerm og vi alikevel knapt nok hørte noe til kjerka så underbygger det min teori om at aper ikke kan lese...
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Skinke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2007
                                    • 3914

                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Siden de hadde tekst på storskjerm og vi alikevel knapt nok hørte noe til kjerka så underbygger det min teori om at aper ikke kan lese...
                                    ikke rart du ikke hørte noe da døving!
                                    Daukjøtt Felt C

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      Skumma gjennom forumet til NAV Østre Toten med en viss nysgjerrighet på om endelig noen i den gjengen har så mye som en eneste kritisk røst til klubbens håndtering av casuals. De kollektive skylappene er fortsatt dratt inn der i gården. I stedet for å kritisere klubben for manglende kontroll og håndtering, skal man der i gården være fryktelig forsiktig med å mene noe før man vet hva og hvem som startet bråket (!!!).

                                      Kunne rada opp med latterlige sitater her, men merker at jeg ikke gidder. Konklusjonen min er at den menige klansape er stolte av guttene sine...

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Tåpelig å tippe gull på dette vålerengen laget. Blir jo rundspilt av bånnlaget Rosenborg.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          Til å være tippet som de to topplagene i årets serie, var dette triste greier.
                                          Fortsett sånn!!!
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎