Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    søpla lagt inn bud på Borges, 7 millioner

    TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

    Kommentar

    • Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

      Tipper at skaden til Kone er mer alvorlig enn først antatt.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Borges, ikke gjör det!

        Forövrig må Celso väre stein hakke fette dust i hue om han går til Söpla nå. Et år igjen av kontrakta si med FFK og Gold cup (eller whatever dem kaller det der mellom/nord-amerikanske mesterskapet) i sommer. Fyren kommer lett til å finne seg en mye mer attraktiv arbeidsgiver i sommer/etter sesongen. Det kommer langt mer pengesterke aktörer på banen i August, og da kan ikke söpla lokke med god lönn i gang. Og hvorfor skulle noen gå dit ellers?
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Opprinnelig skrevet av Rune
          Tipper at skaden til Kone er mer alvorlig enn først antatt.
          Du er ikke den første...

          Ville være helt fryktelig om dette skjer. De får like mye til sommeren om de selger ham til utlandet når han har herjet i fire måneder. Det mest provoserende her er jo uansett at RBK prøvde seg med 3,5 mill. De prøvde seg med 4 for Nordkvelle og 6 for Kara. Fy faen så arrogante det åpenbart er mulig å bli.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            Trodde klubbene hadde lært om økonomisk doping m.m men her viser søpla hva de står for. 7 mill for en "straks" bosman spiller sier sitt. En spiller som selv har sagt 100 ganger at han ønsker til en større liga...

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Vif har faktisk sitt helt på det tørre. De gikk ni miller i pluss i fjor, og Borges er verdt veldig mye mer. Han kan fort bli solgt videre for 50 millioner, og har de gjort et helt latterlig røverkjøp.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Iom at Borges ikke var interessert i å gå til RBK tviler jeg på at han går til søpla. Han har uttalt at utlandet er eneste alternativ.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13272

                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Han har uttalt at utlandet er eneste alternativ.
                  Mulig at søpla har misforstått her og hørt "U-land"? De er jo den eneste klubben som bor i telt og lever av almisser fra rike?

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      Det meste lattervekkende ved dette er at Martin Andresen i hele vinter, ved gjentatte tilfeller, har slått fast at RBK har mye mer å rutte med i kraft av økonomiske muskler enn VIF. "Vi har bare knapper og glansbilder å tilby i forhold til dem". Og så kommer dette.

                      Nei, den idiotgjengen der slutter virkelig aldri å overraske.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        Igjen, de har sitt på det tørre. Ingen godtar noe som helst fra Rosenborg med mindre de betaler som en internasjonal toppklubb, fordi alle vet at de er stinne av CL-gryn. Å nevne at man ikke har midler, ikke har midler og heller ikke har midler i alle sammenhenger... Vel, da begynner folk(les motstanderes direktører og sportslige apparat) å tro at man ikke har midler. Det er kanskje tåpelig å stå å ljuge, men det gir fordeler i en forhandlingssituasjon.

                        Vi må nok(inntil videre) belage oss på at pakket er ferdige med pølsepapir. Da er det jo en god trøst å se at de selger sjelen sin til vestkanten. Pappklubb.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • LSK N/B
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 830

                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Vif har faktisk sitt helt på det tørre. De gikk ni miller i pluss i fjor, og Borges er verdt veldig mye mer. Han kan fort bli solgt videre for 50 millioner, og har de gjort et helt latterlig røverkjøp.
                          Om du verdsetter Borges til 50 mill, hvilken pris setter du da på våre talenter 100 for Nosa, og 150 for Ujah?
                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                          Nei til NFF!

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                            Om du verdsetter Borges til 50 mill, hvilken pris setter du da på våre talenter 100 for Nosa, og 150 for Ujah?
                            Realistisk sett ligger nok prisen på spillere som Ujah, Nosa og Borges et sted mellom 10 og 20 millioner. Sannsynligvis nærmere 10 enn 20.

                            Rune
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av Rune
                              Realistisk sett ligger nok prisen på spillere som Ujah, Nosa og Borges et sted mellom 10 og 20 millioner. Sannsynligvis nærmere 10 enn 20.

                              Rune
                              Når Mame Diouf på 24 år ble solgt for 50 mill og Moa nesten ble solgt for 35 kan man trygt si at Ujah er verdt langt mer en 10 mill.

                              Det gjelder å selge til rett klubb.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Når Mame Diouf på 24 år ble solgt for 50 mill og Moa nesten ble solgt for 35 kan man trygt si at Ujah er verdt langt mer en 10 mill.

                                Det gjelder å selge til rett klubb.
                                Er en liten stund siden dem ble solgt og markedet er litt forskjellig i dag mot den gangen.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Er en liten stund siden dem ble solgt og markedet er litt forskjellig i dag mot den gangen.
                                  Bebe gikk for 70 mill usett i fjor. Som jeg nevnte er overgangsprisen veldig avhengig av hvem som kjøper. Mallorca var raka fant og ga 13 før han starta å herje i år.

                                  Får vi mindre en 35 mill for Ujah blir jeg veldig skuffa.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Som jeg nevnte er overgangsprisen veldig avhengig av hvem som kjøper..
                                    (Noe off-topic men); i tillegg til dette er det viktig at klubben har økonomien i orden slik at man har tid til å vente på det rette tilbudet - og kan forhandle seg til mer penger. Der virker det som LSK har gjort sine saker bra.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                    Kommentar

                                    • Rune
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2008
                                      • 1229

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Når Mame Diouf på 24 år ble solgt for 50 mill og Moa nesten ble solgt for 35 kan man trygt si at Ujah er verdt langt mer en 10 mill.

                                      Det gjelder å selge til rett klubb.
                                      Hvor får du 35 millioner fra?



                                      Hvorfor United betaler 50 mill for Mame Diouf og 70 mill for Bebe vet ikke jeg. Det er noe som skurrer, de prisene er jo hinsides alt.

                                      Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror man kommer til å bli veldig skuffet om man forventer å få mer enn 10-20 mill for Ujah i sommer.

                                      Rune
                                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Ujah får vi maks 15-18 mill for. Deretter kommer et viktig punk - klausuler ved videresalg!

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Borges ønsker seg heller til RBK enn søpla i følge agenten:

                                          TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

                                          Kommentar

                                          Working...