Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4303

    Slenger fire mill i bordet for Totland og får blankt nei av Tromsø. Er så deilig! Tyn dem for alt det er verdt, Gutan!

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4303

      Lol, for en bitter nisse Fagermo er

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4303

        Dønnum IF på hue og ræva ut av NM, sju poeng bak LSK på tabellen og gullkalven Osame med rødt kort som gjør at han må stå over mot B/G i helga. Fagermo har virkelig vært en åpenbaring for slumsøstrene. Snart så jeg graver opp disse Lolex-artiklene fra tidlig i sesongen for å kose meg litt. Hovmod stod virkelig for fall

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Dønnum IF på hue og ræva ut av NM, sju poeng bak LSK på tabellen og gullkalven Osame med rødt kort som gjør at han må stå over mot B/G i helga.
          Mulig jeg inviterer til avsporing nå, men jeg stusser litt på formuleringen av reglene her:

          "Rødt kort gir automatisk minst 1 kamps karantene, og skal sones i samme seriesystem/nivå som kortet er gitt. Unntak: NM cup, hvor straffen kan gjøres gjeldende for neste serie kamp. 1 kamps karantene er ikke til hinder for at ytterlige sanksjoner kan bli gitt."

          Kan eller skal straffen gjøres gjeldende i neste seriekamp? Er det unntak? I så fall når?
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4303

            Opprinnelig skrevet av Stray Cat

            Mulig jeg inviterer til avsporing nå, men jeg stusser litt på formuleringen av reglene her:

            "Rødt kort gir automatisk minst 1 kamps karantene, og skal sones i samme seriesystem/nivå som kortet er gitt. Unntak: NM cup, hvor straffen kan gjøres gjeldende for neste serie kamp. 1 kamps karantene er ikke til hinder for at ytterlige sanksjoner kan bli gitt."

            Kan eller skal straffen gjøres gjeldende i neste seriekamp? Er det unntak? I så fall når?
            Godt spørsmål! Veldig kludrete formulert. Kan hende han må stå over første runde cupen neste år, men diverse forumfolk på nettet hevder han mister kampen mot Glimt. Vi får se fasiten på søndag

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3146

              Er så glad for at de valgte Fagermo til trener, og med de mange fiaskoene de siste årene så beholder de han sikkert lenger enn de burde også. Fagermo er muligens en god trener på papiret, men som person er han så ufyselig at ingen er villige til å gå i krigen for hans skyld.

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5092

                Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                Mulig jeg inviterer til avsporing nå, men jeg stusser litt på formuleringen av reglene her:

                "Rødt kort gir automatisk minst 1 kamps karantene, og skal sones i samme seriesystem/nivå som kortet er gitt. Unntak: NM cup, hvor straffen kan gjøres gjeldende for neste serie kamp. 1 kamps karantene er ikke til hinder for at ytterlige sanksjoner kan bli gitt."

                Kan eller skal straffen gjøres gjeldende i neste seriekamp? Er det unntak? I så fall når?
                Unntaket her er vel at straffen skal kunne gjøres gjeldene for seriespill, når laget til spilleren ikke avanserer i NM.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  Opprinnelig skrevet av McGuffy

                  Unntaket her er vel at straffen skal kunne gjøres gjeldene for seriespill, når laget til spilleren ikke avanserer i NM.
                  For å holde dette relevant for tråden, så lurte jeg vel egentlig på om praksis er å gjøre det gjeldende for seriespill, eller om man kan velge å ikke gjøre det i dette tilfellet. Det ville jo i tilfelle være synd
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 845

                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                    For å holde dette relevant for tråden, så lurte jeg vel egentlig på om praksis er å gjøre det gjeldende for seriespill, eller om man kan velge å ikke gjøre det i dette tilfellet. Det ville jo i tilfelle være synd
                    Karantenen skal sones i neste runde dersom laget går videre. Ryker laget ut av cupen skal karantenen sones i neste seriekamp.
                    Det samme prinsippet gjelder om en spiller får mer enn én kamps karantene. Har laget røket ut av cupen skal samtlige kampers karantene sones i seriespill, går laget videre i cupen sones neste cuprunde pluss det gjenstående antall kamper i seriespill.
                    Salquist fikk to kampers karantene etter rødt kort i cupkamp mot Gjelleråsen, han måtte da stå over neste seriekamp pluss neste runde i cupen ettersom vi gikk videre.
                    Morten

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4303

                      Opprinnelig skrevet av mrognan

                      Karantenen skal sones i neste runde dersom laget går videre. Ryker laget ut av cupen skal karantenen sones i neste seriekamp.
                      Det samme prinsippet gjelder om en spiller får mer enn én kamps karantene. Har laget røket ut av cupen skal samtlige kampers karantene sones i seriespill, går laget videre i cupen sones neste cuprunde pluss det gjenstående antall kamper i seriespill.
                      Salquist fikk to kampers karantene etter rødt kort i cupkamp mot Gjelleråsen, han måtte da stå over neste seriekamp pluss neste runde i cupen ettersom vi gikk videre.
                      Herregud som Salquist gjorde mye rart etter hvert...

                      Men han senka i det minste Søpla før pila pekte nedover! (sånn, da er innlegget relevant for tråden )

                      Kommentar

                      • brune stakkeland
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2012
                        • 863

                        Fantastisk involvering av supertalentet Skaret dels minutter på overtid sørger for sarpsborgseier

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2868

                          Fine folk...

                          "En VG-reporter ble søndag kveld angrepet av en aggressiv fotballsupporter utenfor Åråsen. Et videokamera ble ødelagt under opptrinnet."

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3323

                            Så glad vi har Bakke i sjefsstolen og ikke denne soppen her. Ufordragelig fyr.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4303

                              OBOS signerer som hovedsponsor og samme dag ryker Odin Holm og Borchgrevink på langtidsskader. Et tegn på at søpla er på vei dit de hører hjemme?

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1328

                                Spådom: Det kommer til å være mye aktivitet i denne tråden i år.

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4303

                                  Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                  Spådom: Det kommer til å være mye aktivitet i denne tråden i år.
                                  Inshallah

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2868

                                    Dette intervjuet, og den påfølgende helslakten i Eurosport-panelet, er helt ubetalelig. Det hadde vært en ønskedrøm om det inkompetente sutretrynet hadde vært sjef i søpla til evig tid!

                                    https://www.eurosport.no/fotball/eli...00/video.shtml

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2868

                                      Daaakar!

                                      "For ett år siden debuterte Aron Dønnum (24) for Norge. Motgangen i etterkant er vanskeligere å takle enn folk trolig forstår, forteller en av Eliteseriens største profiler."

                                      VALLE (VG) For ett år siden debuterte Aron Dønnum (24) for Norge. Motgangen i etterkant er vanskeligere å takle enn folk trolig forstår, forteller en av Eliteseriens største profiler.

                                      Kommentar

                                      • jerven
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2007
                                        • 272

                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                        Daaakar!

                                        "For ett år siden debuterte Aron Dønnum (24) for Norge. Motgangen i etterkant er vanskeligere å takle enn folk trolig forstår, forteller en av Eliteseriens største profiler."

                                        https://www.vg.no/sport/fotball/i/Xq...lt-forferdelig
                                        Saken fokuserer på at sesongen har vært en stor nedtur for VIF. Vanskelig å forstå hva de mener. Laget har allerede fått to poeng forsprang til laget på kvalikplassen, og tre poeng ned til direkte nedrykk. Fortsetter de i samme sporet ut sesongen vil de beholde plassen med god margin. På den måten vil de fortsatt være bydelen i Oslo som presterer best i det gode selskap. Har vg større forventninger til denne idrettsforeningen som er mest kjent for å ha et hockeylag?

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9370

                                          Nydelig med VIF-opphenting i dag. Freder Fagermo det (i tillegg til Trøim), noe som er helt 100.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎