Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Jeg er nesten mer spent på hvordan RBK-ledelsen takler enda en usportslighet. Det har vært mange den siste perioden hvor samtlige handlinger har fått null, nada, ingen konsekvenser for spillerne. Eggens uttalelser om Annan-hendelsen mot Søpla var jo en vits.
    Spent på hva jønsson sier. Han ble rammet av sundgots hånd

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      Wangberg sa: "Ooooinschyill", hva nå enn det måtte bety? Tydeligvis nok til at NFF ikke forfølger hverken handsen til Wangberg eller Lustigs overfall av Vatshaug.
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        Er det noe som irriterer meg nå, så er det Rosenborgs totale mangel på å fremme fairplay. For meg er det helt ufattelig at ikke mediene tar dette opp. Lista for usportsligheter begynner å bli ganske lang nå oppe i trøndelag.

        Wangberg putter med en viljehands. Lustig, som alle vet, ruller mer enn han løper. I tillegg knekker han anklene sine minst to ganger i løpet av en match. Faen jeg hater Lustig. Meier ned motspillere gjør han også. Så har vi Annan som driver gratisreklame for analkløe-produkter i beste sendetid. Traoré faller som en potetsekk. Pelu får akutt krampe.

        Samtlige av disse usportslige hendelsene har barteklubben forsøkt å bare koste under teppet. Ingen av disse spillerne fikk noen som helst konsekvenser av klubben. Ingen lederskikkelser i drittklubben går ut og sier klart ifra om at "dette er noe vi ikke ønsker i klubben vår." Snarere tvert imot. Eggen var krystallklar i sin mening på at Annan ikke gjorde noe galt og antød videre til rasisme etter rumpeklypinga. Er det faen meg mulig?

        Rosenborg som (desverre) er den klubben som har hevdet seg aller mest i norsk fotball i nyere tid er også Norges desidert verste rollemodell. Er det bare jeg som reagerer?
        Last edited by Seb.R; 08.08.2011, 01:01. Begrunnelse: skrivefeil og omformulering
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          Ingebritt, nå har du sjansen til å bevise at du evner et korstog i fair play-ånd også når det ikke går ut over eget lag!

          Kommentar

          • A-net
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 447

            Opprinnelig skrevet av Seb.R
            Er det noe som irriterer meg nå, så er det Rosenborgs totale mangel på å fremme fairplay. For meg er det helt ufattelig at ikke mediene tar dette opp. Lista for usportsligheter begynner å bli ganske lang nå oppe i trøndelag.

            Wangberg putter med en viljehands. Lustig, som alle vet, ruller mer enn han løper. I tillegg knekker han anklene sine minst to ganger i løpet av en match. Faen jeg hater Lustig. Meier ned motspillere gjør han også. Så har vi Annan som driver gratisreklame for analkløe-produkter i beste sendetid. Traoré faller som en potetsekk. Pelu får akutt krampe.

            Samtlige av disse usportslige hendelsene har barteklubben forsøkt å bare koste under teppet. Ingen av disse spillerne fikk noen som helst konsekvenser av klubben. Ingen lederskikkelser i drittklubben går ut og sier klart ifra om at "dette er noe vi ikke ønsker i klubben vår." Snarere tvert imot. Eggen var krystallklar i sin mening på at Annan ikke gjorde noe galt og antød videre til rasisme etter rumpeklypinga. Er det faen meg mulig?

            Rosenborg som (desverre) er den klubben som har hevdet seg aller mest i norsk fotball i nyere tid er også Norges desidert verste rollemodell. Er det bare jeg som reagerer?
            Her er hvordan Jønsson reagerer...
            Imponerende lite ydmykhet og selvinnsikt der oppe.

            Uenighet mellom Ole Gunnar Solskjær og Jan Jönsson om kampens mest kontroversielle situasjon.
            I med og motgang - vi er Lillestrøm!

            Kommentar

            • OlaG
              Oversetterdrone
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 890

              Episoden med Lustig skal vurderes av NFF:
              NFF har klaget inn Mikael Lustig etter at han sendte Moldes Kristoffer Paulsen Vatshaug av banen på båre.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Det er litt deilig å kunne lene seg tilbake å se "hele norges ***" få gjennomgå sånn som mediene vanligvis forbeholder LSK.
                Knurr...

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7037

                  Mikael Lustig. Fy faen for en kødd. Er det EN spiller i Tippeligaen jeg unner dobbelt beinbrudd og tidlig pensjon er det han.
                  Last edited by trigz; 08.08.2011, 21:28.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Spent på hva jønsson sier. Han ble rammet av sundgots hånd
                    Nannskog dro det frem i alle fall. "Jeg ble slått ut av cuppen en gang pga av at Sundgot handset"

                    Nei det ble du ikke, jævla svenske fittetrynet, dere tapte med 2 mål.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

                      Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


                      Fytt i katta, assa. Erik Hoftun og Rosenborg i et nøtteskall.
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        I kveld kan det potensielt snø oppover på en ellers så varm plass:
                        Rosenborg håpet tidligere i dag at Molde ikke kom til å klage inn noen RBK-spillere til Norges Fotballforbund.

                        Nå opplever de i stedet at NFF på eget initiativ klager inn svenske Mikael Lustig til sin egen påtalenemd.

                        - Dette gjør Norges Fotballforbund på eget initiativ etter å ha blitt kjent med situasjonen med Mikael Lustig i går gjennom media, sier Emil Waters i forbundets juridiske avdeling til NRK.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Så fort "gullegutten" Ole Gunnar mener seg dårlig behandlet så skjer det ting på NøFF kontorene.... Han er jo en slik likandes kar og har vært i selveste Man Utd og greier må vite. Blæææææ.......
                          Skulle likt å sett vi, Sogndal, Godset eller andre få tilsvarende oppbacking fra de høye herrer. Dream on.

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            Nei så synd...




                            Præææææhææææææ!
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

                              Breaking news!!!!!!!!!!!!!

                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                              Kommentar

                              • LSK N/B
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 830

                                Mest patetiske jeg har sett på lenge.

                                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                Nei til NFF!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Håper ingen her inne setter seg ned for å lage noe i nærheten av dette noen gang..... Trøndera suttrer. Vet ikke hva motgang betyr. Og dette etter en kamp dem vant 3-1? Så forøvrig ikke at handsen til Wangberg var med.

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Håper ingen her inne setter seg ned for å lage noe i nærheten av dette noen gang..... Trøndera suttrer. Vet ikke hva motgang betyr. Og dette etter en kamp dem vant 3-1? Så forøvrig ikke at handsen til Wangberg var med.
                                    ...eller Lustigs "crash". Denne videoen er et sammensurium av helt normale episoder som skjer i hver eneste kamp. Et litt mer objektivt utvalg fra kampen hadde nok inneholdt like mange episoder fra bartenes side, i tillegg til Wangberg og Lustig episodene.

                                    Forstår ikke bartene at de bare heller bensin på bålet når de alltid skal innta martyr-rollen etter sine anti-fair-play episoder? Hadde de bare lagt ballen död og sagt at de absolutt ikke ville se sine egne spillere gjöre slikt, så hadde det blåst over ganske fort. I stedet velger de å sutre om heksejakt i evigheter etterpå og rabiat forsvare egne ugjerninger. Pelu, Annan, Traore, Wangberg, Lustig (har mista tellinga på hvor mange ganger han har filma og juksa uten konsekvenser nå). The list goes on.

                                    Når Dosso filma i 2008, gikk Henning ut og understreket at ingen Lilleström-spiller skal holde på slik. Når Arild hadde en uheldig hands senere samme år, gikk han ut og sa at vi ikke önsker å score sånne mål. Dette er ganske vanlig praksis blandt de aller fleste tippeligalag. Om man åpenbart jukser, går man ut og beklager det og sier at man ikke önsker å ha det slik. Bartene derimot, går til helt ekstreme virkemidler for å forsvare seg, både "lege-attester" og rasismeanklager. Forstår de ikke at det bare gjör vondt verre?
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13244

                                      De har vel havnet i en troverdighetskrise hvor det å innrømme én episode vil medføre at man implisitt også innrømmer all den andre usportslige dritten de har bedrevet. Kort sagt et tårn av møkk som blir høyere og høyere for hver nye episode, og som holdes oppe av løgner, aggressive svar og mistenkeliggjøring av ofre. Før eller senere deiser hele dritten ned i hodet på dem og klubbens image vil være varig endret.

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Før eller senere deiser hele dritten ned i hodet på dem og klubbens image vil være varig endret.
                                        Ikke så lenge de er NFFs kjæledegge. De andre klubben må først ta et oppgjør med ukulturen i NFF.
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Kjetil Rekdal sier det alle andre i fotballnorge tenker.

                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎