Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9365



    Rade Prica ble søndag gullhelt for RBK, men etter kampen var han skuffet over trøndernes manglende entusiasme.


    - Jeg kunne ønske det kunne ta av mer, sier Prica til VG Nett.

    Seriegullet Prica sikret søndag med scoring i det 79. minutt er hans andre på rad i Rosenborg.

    - Ta av mer? Vi var flere hundre som stod igjen på tribunen og sang sammenhengende i 45 minutter. Det tror jeg nesten ikke har skjedd i Norge før, sier Kjernen-talsmann Andreas J. Johansen når VG Nett konfronterer ham med Pricas kritikk mot fansen.

    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10025900

    _________________________________

    Lol

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      Gjennom 100 +/- år med fotball i Norge, har et noensinne vært så lite begeistring å spore for en seriemester?

      Jeg lar det spørsmålet stå åpent, men føler på meg at jeg kjenner svaret.


      To mesterskap på tampen av 60-tallet, et par på 80-tallet. Provinslag. Bygdetullinger. De betraktes faktisk Sverre Brandhaug som en stor spiller. Det var før den økonomiske bloddopingen fra UEFA kom inn første gang. Da gikk alt skeis.

      Tror ikke UEFA helt vet hva de gjorde når de lagde fordelingsnøklene for de første sesongene med CL -de forrykket hvertfall all balanse i de mindre betydelige ligaene i Europa. Lite viktig for UEFA, men for noen forferdelige konsekvenser.
      Last edited by Hamburg & Kanari; 26.10.2010, 16:39.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Kan noen spandere litt medlidenhet med meg som skal tilbringe kvelden med en Vålerengasupporter og tre utgaver av bartepakket i Lillestrøm? Det går allerede hardt for seg :-)
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Kan noen spandere litt medlidenhet med meg som skal tilbringe kvelden med en Vålerengasupporter og tre utgaver av bartepakket i Lillestrøm? Det går allerede hardt for seg :-)
          Når du henger sammen med sånt ræl så tviler jeg på at det er noe særlig medlidenhet å oppdrive. Skaff deg ordentlige venner

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            Opprinnelig skrevet av CocaJerry
            Når du henger sammen med sånt ræl så tviler jeg på at det er noe særlig medlidenhet å oppdrive. Skaff deg ordentlige venner
            Noen ganger må man bare avfinne seg med at en har kolleger som man må samhandle med.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Kan noen spandere litt medlidenhet med meg som skal tilbringe kvelden med en Vålerengasupporter og tre utgaver av bartepakket i Lillestrøm? Det går allerede hardt for seg :-)
              Du trenger ikke søke for lenge på forumet for å finne amunisjon til en hver dissing fra "motstanderne" dine.

              Vi har rett og slett for mye dritt på Søpla og SoddBK til at det bør være noe problem.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                For det derre trønderfaenskapet du menger deg med så burde i grunnen to ord holde: Pelu og Annan.

                Du har allerede vunnet enhver diskusjon når du har nevnt navna på de to svina der. RBK forærer de glatt drakta si i sin maniske jakt på dominans, uten å ofre ting som etikk og stolthet en tanke.

                I Italia har de endelig begynt å straffe slikt pakk: http://www.tv2sporten.no/fotball/ita...r-3326135.html

                Tenk bare om NFF kunne hatt stake til å gjøre det samme med slike svin av noen leiesoldater som de hiver penger etter i Trondheim. Å forvente noen form for selvjustis innad i RBK, kan du glemme. De krever moral, en moral som ikke finnes i nedre nord-Norge. Pelu lønnet de noen korrupte leger til å "sykemelde". Fallesyke? Og nå så man så jo til hvilke ytterligheter gamle, syke Eggen gjorde sist, med å vri seg unna sannheten på live-TV og ville usakligheter om rasisme i en debatt som ikke omhandler rasisme i det hele tatt, men som kun omhandler fair play.

                Forøvrig et begrep som blir fullstendig utvasket av folk som Eggen, Bratseth og Skutle.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  Atletico Madrid!

                  Kommentar

                  • rælingen kanaris
                    Kaptein Reketråler
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 1445

                    Endelig får bartepakket smake sin egen jævla medisin!!
                    Custodes
                    I med og motgang

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      En skal ta vare på slike fotballkvelder som denne! Atter en gang ryker bartepakket på en schmell, riktig nok ufortjent, men en schmell som så og si alle andre enn folk bosatt i Sør-Trøndelag unner dem! Deilig deilig!

                      Just for the record: Hadde dette vært LSK, Molde eller en annen norsk klubb som hadde stått med noen lusne poeng etter 4 runder i fotballens b-cup, så hadde vi sikkert fått det evige hakket i plata - RævBK hadde garantert gjort det bedre enn dette. Ha-ha. Vel, its payback time! Thi-hi!
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        RBK: et bånnlag i Europacupen. Sjanseløse i Europa. Elendige defensivt. Sønn av en fyllik på topp sleiver ballen ut til innkast på blank goal. "Han var bedre før" sier de på TV. Ikke faen. De er null og nix. Ferdige. Ingen visjoner. Drømmer om at andre norske klubber vil være farmerlag for denne skittklubben. Særlig. RBK's epoke er over & ut. Det er evigheter siden de fikk til noe i Europa, det er ingen bedring i sikte. Den moderne fotballen har åpenbart rent fra det sidrumpa kjøpelaget fra nedre nord-Norge.
                        På tide å få faenskapen ut og la noen andre norske lag slippe til.

                        Det hele blir interessant når vi endelig får se den evig belærende og nedlatende hattkaillen Eggen begynne å syte på at en dommeravgjørelse for en gangs skyld går marginalt imot RBK. Men å begynne å snakke om dommerTABBE når motstanderen er en knapp halvmeter offside blir upresist. Det er en dommerFEIL. Og ingen stor feil. Dette burde lektoren vite, hadde han ikke vært gammel, sta mann, nå også komplett åreforkalket i pappen. Han dummer seg jo loddrett ut for hele Norge hver eneste gang han viser seg foran et kamera nå.

                        Fint å se at Lady Justice ikke har glemt norsk fotball helt og holdent, men av og til dukker opp ut av det blå. Det er en vakker frue.

                        Noterer forøvrig "stjerneskuddet" Henriksens omtale av Atletico's to mål: "Dom scorer no på to shitmål, sjø!". Henriksen: før du anskaffer en solid tube cliniderm sørg for å anskaffe noe vett og en liten porsjon respekt. Atletico's 2-1 scoring får dine 4-5 lykketreffere til å fremstå som de ynkeligste lompe-scoringer. Forbanna jævla pingle.
                        Last edited by Hamburg & Kanari; 05.11.2010, 02:49.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • *46*

                          Jeg blir rett ut jævlig kvalm....

                          Eggen - som en suttrende drittunge med alt for mye penger til godterier: http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...r-3334042.html

                          Hele gubben, klubben og bartepakket gjør meg fysisk dårlig - for en gjeng med (jeg hopper over å beskrive hva jeg mener om dem, tar seg ikke ut på trykk)!

                          Heldigvis er de et bånnlag i TL og etter helga kan Janne Jönnson konsentrere seg om RBK. Kanskje det blir i det minste en litt mer spislig fremtoning.

                          Kommentar

                          • kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1173

                            fairplayprisen til rbk... http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...g-3337626.html

                            hvordan i helvete er det mulig?!

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              NFF er i lomma på RBK. De kan filme straffer, bestikke dommere, stappe hele Annan opp i toer'n på enga og slippe unna med mord. Den syke gamle mann (Skutle, Eggen, Bratset) vil forsvare juksemakerne uansett hva de gjør. De har ingen etikk, ingen intern justis. Det eneste som gjelder er mammon. De vil aldri bli straffet for noenting. NFF er eid av RBK - som Chicago-politiet var eid av Capone. Kan like godt gi de den komplett verdiløse fairplay-klisjeen for 2011, 2012, 2013, 2014 og 2015 nå med engang. Prisen er dels basert på ytelsen til et partisk dommerlaug, det samme som gir RBK fordeler i runde etter runde, år etter år. Samme dommerne som uten noen form for konsekvens får dømme LSK i dass i annenhver kamp. Samme dommere som ikke har gitt et eneste kort for filming i hele årets sesong. Som gir en Mostaffa gult kort for filming+amokgang med 2 skubbinger, og Kippe direkte rødt for en eneste ynkelig skubb. Denne såkalte "fairplay"-prisen hadde kanskje en betydning en gang i tiden. I dag betyr ingen verdens ting.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • *46*

                                Sykt godt resultat av RævBK i treningskamp borte mot den belgiske giganten Mechelen. De tapte kun 4-0.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Sykt godt resultat av RævBK i treningskamp borte mot den belgiske giganten Mechelen. De tapte kun 4-0.
                                  De må jo ha stilt med damelaget sitt? Ja Mechelen assa ;-)

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    De må jo ha stilt med damelaget sitt? Ja Mechelen assa ;-)
                                    Dem har Forbedra seg oppe i barteland, sist gang dem møttes tapte dem 5-0.....

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Konstaterer at den nedelandske toppklubben og FORBILDET Ajax Amsterdam har noe som RBK ikke har: selvjustis.

                                      Bøtelegger og sannelig tar de å utestenger sin egen kaptein for to kamper også, når han oppfører seg som en hottentott og biter en motspiller i skulderen.

                                      Hva gjør RBK når deres viktigste spiller biter, lugger, slå, filmer, tar ballegrep og prøver seg på intim analverkehr? Joa, ingens verdens ting. Blir mediakjøret for stort, går de kanskje i forsvar.

                                      Pelu: åpenbar filming. Klubben går i forsvar og sykemelder synderen. Ingen straff, ingen intern justis. Ingen ETIKK.
                                      Annan: Ingen straffereaksjon. Ingen ETIKK. Igjen går man i forsvar og anklager alle andre for "rasisme" og lovpriser faktisk spilleren som jo er "helt fantastisk". Som oppfører seg akkurat som Ajax' kaptein altså. Forskjellen på reaksjonene er nokså enorm.

                                      Det er forskjell på fotballligaer, selv på den norske og den nederlandske.
                                      På området moral ligger de tydeligvis milevis foran oss. Hvertfall foran RBK.
                                      Man kan spørre seg hvordan standarden er i de andre norske klubbene når ROSENBORG blir kåret til mest faire klubb. Utrolig. Selvfølgelig er ikke RBK noe fair-play-forbilde. Det er bare NFF's kåring som er noe så inn i gamperæva feil.

                                      Likevel vil NFF at andre klubber skal se opp til og følge RBK's (dårlige) eksempel.

                                      Da får de også akkurat den fotballen, og den ligaen de ber om.
                                      En liga full av sutrekopper, kjeltringer, juksemakere, folk som ikke eier skrupler.
                                      Dette er den fotballen RBK mestrer best.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • Canário
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1471

                                        Går på enda en økonomisk smell

                                        Kjip'ern det, Skutle.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Regner med fullsatt på dynga Lerkendal i kveld?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎