Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    -Jeg har aldri sett spillere oppføre seg slik

    Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.


    NRKs fotballekspert Hallvar Thoresen mener Anthony Annan bør utestenges, men Fotballforbundet lar han gå fri.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1400

      Jeg så ikke kampen en gang, synes det er to helt uinteressante lag, og unner ingen av dem poeng. Men har fått med meg denne situasjonen, og det irriterer meg GRENSELØST hvor billig Annan slipper unna igjen!!!

      Faktisk synes jeg dette er så drøyt at vi bør si ifra om at det ikke er greit at sånt skjer i Tippeligaen, uten at det får en eneste konsekvens! Dette kan gjøres ved hjelp av et banner på Brann-kampen eller på annen måte.

      Annan er et gigantisk rasshøl og Eggen har tydeligvis mistet den lille bakkekontakten han hadde. Men ingen overgår NFF i denne saken!

      Og det synes jeg at vi, som en fremtredende del av Norges supportere, bør si ifra om.

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2741

        Her tar Annan ballegrep på Muri

        TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video.


        Det som ikke kommer like godt fram her som i Matchball mandag er at Annan først kikker bort på dommeren for å forsikre seg om at han ikke ser i hans retning før han griper tak i balla til Muri. Han holdt vel på å falle, da...
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Det værste med denne saken er at jeg faktisk får en smule sympati for en vif spiller. Dette gjør meg kvalm. Martin Andresen og Andre Muri vs. Eggen og Annan, det er vel liten tvil om hvem som går ut av dette som de moralske vinnerene. Jeg er imponert over hvor balansere vif klarer å være og vel så imponert over hvor i ubalanse fairplaylokomotivet fra trøndelag klarer å være.
          Faen ta deg Annan, du har fått meg i ubalanse! Faen ta deg din skitne, æreløse hund!
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Hele saken er en parodi, og NFF tør selvfølgelig ikke gjøre en dritt. Annan er en æreløs hund, men det er faen meg fotballforbundet også. Det har vært en haug med episoder med Annan, men de våger faen meg ikke gjøre en dritt. Pinlig. Jeg lurer på hvor langt det må gå før jukseriet til bartene blir slått ned på. Tydeligvis tas alle deres forklaringer for god fisk, uansett om det er simultankrampe i begge ben, eller ubalanse.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Kona hans er ute i avisen i dag og furter..
              Det er synd på dem nå, for Annan falt jo bare og måtte holde seg fast, så går folk rundt og snakker dritt om mannen min.. snufs!
              Fy faen for ett opplegg, gudene veit hvor han har det fra, men å innrømme sine synder ser så jævlig mye bedre ut enn den kanoturen han begir seg utpå nå.. årene blir bare kortere og kortere, kanoen er full av hull.. Annan synker!

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Annan i svensk superettan om et år. Fint det

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av sniper
                  Annan i svensk superettan om et år. Fint det
                  Sammen evigunge Peter Ijeh i Syrianska FC?

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video.


                    Herlig. NFF sier klart i fra om at dette må RBK ledelsen ta tak i og gjöre noe med. Hallo? NFF har da all mulighet til å ta tak i dette selv, men de er vel av den oppfatning at slike ting skal tas "internt på brakka", som det så fint heter.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • wænk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 2244

                      Finnes vel nok av andre spillere i Tippeligaen med temperamen, som ikke klyper motspillere i balla..

                      If you're not living on the edge, you take up too much room!

                      Kommentar

                      • Hexaphim
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 2741

                        Noe av det som irriterer meg mest med denne saken er RBK-tilhengere som klager på heksejakt, og at Annan ikke er verre en noen andre og bare blir hengt ut fordi TV2 har plukket han ut som offer (for eksempel i kommentarfeltet i beklagelsen fra mediesjefen i RBK).

                        Pussig det der. Det usportslige svineriet han driver med har pågått lenge nå, og det er bare i det siste det har blitt fokus på han. Noen som husker da Annan fikk fordel(!) etter å ha taklet Essediri stygt i vårkampen på Lerkendal, hvorpå RBK fikk en kjempesjanse? Det var vel stort sett bare her på forumet dette ble kommentert.
                        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                        Kommentar

                        • rælingen kanaris
                          Kaptein Reketråler
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 1445

                          Takk til Atletico
                          Custodes
                          I med og motgang

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            Deilig, deilig! Da er det bare å finne frem pils&popcorn og glede seg til NM i bortforklaringer i timene, dagene og ukene som kommer.

                            "3-0 gir ikke noe riktig bilde av kampen" - ifølge boblegåsa. Ha ha. Takk!
                            Deilig å se selvgode barter helt i bånn av tabellen.
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              Fantastiske Eggen: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10025603

                              - Unge, gode spillere skal få internasjonal erfaring gjennom å spille på norske klubblag som er så dyktige at de får kvalifisert seg for Europa. De skal ikke selges til europeiske lag hvor de stort sett sitter på tribunen. Det må norsk fotball samle seg om, fastslår en Eggen

                              Så det Eggen egentlig mener er at alle de beste unge, gode spillerne i Norge skal gå til RBK som på 90-tallet??

                              Kommentar

                              • Rune
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 1229

                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Fantastiske Eggen: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10025603

                                - Unge, gode spillere skal få internasjonal erfaring gjennom å spille på norske klubblag som er så dyktige at de får kvalifisert seg for Europa. De skal ikke selges til europeiske lag hvor de stort sett sitter på tribunen. Det må norsk fotball samle seg om, fastslår en Eggen

                                Så det Eggen egentlig mener er at alle de beste unge, gode spillerne i Norge skal gå til RBK som på 90-tallet??
                                Ryktene i Trondheim sier at de som styrer i Rosenborg (Hoftun og Skutle) sitter og banner over at de hentet Eggen som vikar. De blir ikke kvitt han. Han kommer til å ødelegge Jønnson og klubben. Jeg gleder meg til 2011.
                                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                Kommentar

                                • Oddis
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 2744

                                  Jaja. Da er det avgjort. Ikke faen om jeg gratulerer.
                                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    En trist dag for norsk fotball.
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

                                      Når nærmeste utfordrer var søpla så er det helt greit at bartene blir mestre.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Opprinnelig skrevet av Serbern
                                        Når nærmeste utfordrer var søpla så er det helt greit at bartene blir mestre.
                                        De skulle ha blitt mestere allerede i går.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                                          De skulle ha blitt mestere allerede i går.
                                          Skjerven hadde fått instrukser fra NFF. Selvfölgelig skal bart få feire seriegull på TV.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎