Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    Opprinnelig skrevet av OlaG
    (tittel parafrasert etter hukommelsen)

    Nils Arne Eggen er helt klovn på TV i FotballXtra. Regner med at det havner på tv2sporten.no, ikke gå glipp av det
    Priceless! "Du nå e vi færdi med derranj!" - var Eggen sitt svar da han var tom for argumenter. Dersom Annan har så stor glede av å putte ting opp bak, så bør han vel sporenstreks ta en telefon til Rune Rudberg, han kan sikkert komme med gode råd og tips.

    Registrerer forøvrig at bartepakket fikk sin straffe nummer 8 i dag, av den særdeles billige sorten. Igjen.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Det kunne også vært interessant å høre NøFF sin bortforklaring om hvorfor de ikke kan ta tak i unotene til Annan, som tydelig kommer frem av tv-bildene i kveld. Dommer Hauge sier jo selv at han ikke så situasjonen, og da åpner jo NøFF for at de kan gå inn i ettertid og dele ut bøter og sanksjoner, ref. utallige håpløse avgjørelser fra forbundet.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Eggen er jo helt rabiat her. Oppförer seg som en drittunge, rett og slett. Martin fremstår jo som normal og sympatisk i sammenhengen, noe som bör indikere total idioti fra Eggens side.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          Gud, som jeg hater Annan. Sånne spillere levner jeg ingen ære, håper ikke unga tar etter slik oppførsel, men stygt redd for at de gjør det, siden de ser at juksing lønner seg.
          Den ellers så moralske NA Eggen skuffet meg i dag. Håper han er mann for sine tidligere ord og tar et oppgjør med oppførselen til Annan.

          Og takk Martin for at du kjører på, ikke ofte jeg liker deg, men en ting har vi tydeligvis til felles, og det er vårt Rosenborg-hat, du tar opp Annan her, og du ønsket definitivt ikke RBK videre til CL. Godt jobbet!

          Kommentar

          • Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Sikkert noen søte damer på Trondheims-Ørn, så underholdningsverdien av å se noen veltrente, lettkledde høner sleive kula rundt på ei gressbane er sikkert betydelig høyere
            Randi Leinan?
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

            Even Nordlien

            Kommentar

            • SAEDbeger
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 421

              bra med rbk seier. Håper jeg aldri trenger å skrive det igjen.
              Men jeg holdt på å klikke når de stygge folka på det drittlaget lager en dårlig kopi av islandsk målfeiring på 3-1. Dårlig utført og bare flaut. Vrei meg i sofaen.
              Last edited by SAEDbeger; 03.10.2010, 23:08. Begrunnelse: ...

              Kommentar

              • *46*

                Legen spurte meg om jeg ønsket Kolera eller Pest? Jeg sitter her som vingle-petter og vet ikke helt hva jeg skal velge....

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Legen spurte meg om jeg ønsket Kolera eller Pest? Jeg sitter her som vingle-petter og vet ikke helt hva jeg skal velge....
                  Blir vel mer som å velge mellom Klamydia og Herpes.

                  Herpes er ikke så jævlig kult, og om man først får det, har det en ekkel evne til å klamre seg fast og blomstre opp på nytt hele tiden. Klamydia på sin side svir mye mer, men det forsvinner tross alt etter behandling.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796


                    Ødela festen

                    Rosenborg har nå åtte poeng å gå på ned til Vålerenga på sølvplass. Bare et fotballjordskjelv kan ødelegge for trønderne.

                    - Ødela dette fokuset litt av festen i går?

                    - Ja, det gjorde det. Men det ser ikke ut som dere skjønner det. Jeg trodde ikke i et sekund engang at det skulle bli et tema. Jeg minner om at Anthony er mørk, jeg sier ikke mer.

                    - Antyder du rasisme?


                    - Det har jeg ikke sagt. Anthony er en av de snilleste spillerne vi har, men han blir mye provosert.


                    Spesielt at Eggen henviser til at Annan er mørk for å bortforklare at han stapper fingern opp i ræva på en annen spiller. Hva har det med saken å gjøre?
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      Rasismekortet Eggen kaster er patetisk, jævlig patetisk.

                      Nå kunne jeg ha hentet frem en plakat brukt i humbug&kanari og erstattet Idi Amin med Annan for å understreke at et rasshøl er et rasshøl uansett hudfarge. Og Annan er definitivt et rasshøl. Et av de største faktisk. Jævla juksemaker!

                      Kommentar

                      • jerven
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2007
                        • 272

                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        [B]

                        Spesielt at Eggen henviser til at Annan er mørk for å bortforklare at han stapper fingern opp i ræva på en annen spiller. Hva har det med saken å gjøre?
                        Eggen kan oppfattes rasistisk dersom han mener Annans handlinger og temperament kan forklares med hudfargen.

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          han holder i ræven hans for å ikke miste balansen? ok, men hvorfor har han hånden sin foran på shortsen til muri da? du ser til og med at hånda henger fast i shortsen foran. hva er egentlig greia hans?

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            Opprinnelig skrevet av sniper
                            ok, men hvorfor har han hånden sin foran på shortsen til muri da? du ser til og med at hånda henger fast i shortsen foran. hva er egentlig greia hans?
                            Bare finger er jo ikke noe godt.

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Bare finger er jo ikke noe godt.
                              Når synsnerva til Eggen tydeligvis ikke virker, så kanskje han heller skulle ha fått lukte på fingeren til Annan.

                              Kommentar

                              • Hexaphim
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 2741

                                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Ingen straff for Annan:
                                  Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


                                  Det var oppe til vurdering hva de skulle gjøre, men resultatet av episoden der Annan tok et solid grep i "understellet" til Andrè Muri får ingen følger.

                                  - Grunnen er at når en dommer har sett en situasjon, men ikke fått med seg alt så har NFF retningslinjer for hvilke situasjoner vi kan ta tak i. Situasjonen forutsetter at det kreves minst to kampers kampstraff for å kunne straffe. Det mener vi det ikke er grunn til her, sier leder for påtalenemda for NFF Egil Andrè Berglund.
                                  Kjekt å få det avklart at finger opp i ræva og balletak nå aksepteres, og følgelig er en oppførsel på fotballbanen som ikke gir straff. Fantastisk! "Hele Norges rævBK" skal altså slippe unna, igjen!?!

                                  Nå har jeg om ikke annet endelig forstått hva trønderne prøver å si, i det som høres ut som en rar stavekonkurranse i tide og utide på Lerkendal: Ræv- Balle- NÅH!
                                  Last edited by holmiz; 04.10.2010, 16:12. Begrunnelse: tok bort fornavnet Idi, den var litt drøy
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Wow. Rævfinger og pungklype kvalifiserer med denne logikken høyst til gult kort. De kan ikke mene at dette kvalifiserer til direkte rødt og kun en kamps karantene, da reglene sier at direkte rødt etter voldelig atferd automatisk gir to kamper. Jeg har for meg at Annans oppførsel ligger godt innenfor NFFs definisjon av voldelig atferd. Det ville jo vært pinlig om ikke NFF kjente sitt eget karantene-reglement.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

                                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                                      Wow. Rævfinger og pungklype kvalifiserer med denne logikken høyst til gult kort. De kan ikke mene at dette kvalifiserer til direkte rødt og kun en kamps karantene, da reglene sier at direkte rødt etter voldelig atferd automatisk gir to kamper. Jeg har for meg at Annans oppførsel ligger godt innenfor NFFs definisjon av voldelig atferd. Det ville jo vært pinlig om ikke NFF kjente sitt eget karantene-reglement.
                                      Jepp, og for å dra det litt langt og sette Annan sin oppførsel i et større perspektiv: Det er per nu faktisk langt mer straffbart (ref. NFF) å påpeke at dommeren har en dårlig dag på jobb (Jarstein), enn det å kjøre fingern opp i ræva på motspillere (dusten), uansett hvor godt eller dårlig det er dokumentert av tv.

                                      Dersom dette står seg begynner jeg virkelig å bli bekymret for hvilken signaleffekt dette gir nedover i systemet og til morgendagens fotballspillere. Jeg er ihvertfall glad jeg ikke er hverken spiller eller dommer på yngre nivå, der de unge håpefulle nå får se hva overbetalte idioter (Annan) faktisk får slippe unna med. Eller ønsker dere økt bruk av rektale fingre også i lavere divisjoner? Kan bli artig nedover i serier som smågutt, mygg osv. dette.

                                      Pinlig, NFF, pinlig. Eh, eller bare slå opp ordet "inkonsekvens" dere.

                                      Jeg tør ikke en gang tenke på hvilket haraball det hadde blitt dersom det gikk andre veien, om Annan spilte for VIF og Muri for RBK. Eller gud forby, hadde Annan hatt på seg en gul overdel og motstanderen var RBK, ja da hadde vel tidenes heksejakt uten like vært igang. Beleilig med rasismekortet der Eggen, litt som frikort fra fengsel i Monopol, eller hva?

                                      Hilsen Anders, som er veldig glad for at våre spillere heller bruker hendene sine til en og annen sjelden, men dog selvforskyldt hands, fremfor å bedrive rektale undersøkelser av motstanderen sine spillere.
                                      Last edited by holmiz; 04.10.2010, 19:37.
                                      Hilsen Anders

                                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Annan har gitt alle som klår litt på dansegulvet alibi: "Sorry, jeg lista balansen så jeg tok tak i DD-cup'en din for ikke å falle......"

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Rasismekortet er jo pinlig. I Annans tilfelle har det allerede blitt spilt et par ganger, og hver gang er det like far fetched hvordan man klarer å dra inn rasisme i det hele.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎