Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2858

    På målet til Køben fant jeg meg selv i å juble nesten like sterkt som når Fugla putter. Fy faen så deilig dette var
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764



      Ahhh.... Bitterhet og skuffelse siver ut gjennom öra på'n.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Mollari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Dec 2003
        • 135

        Rosenborg er ræva, de klarer ikke å score i Parken en gang.
        http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          Morsomt å høre trønderkommentatorene påpeke at FCK dessverre har en helt annen økonomi enn RBK og dermed kan kjøpe spillere RBK bare kan drømme om. Den kommentaren kom helt uten skamvett.
          Last edited by Stray Cat; 26.08.2010, 08:36. Begrunnelse: t
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Morsom å høre trønderkommentatorene påpeke at FCK dessverre har en helt annen økonomi enn RBK og dermed kan kjøpe spillere RBK bare kan drømme om. Den kommentaren kom helt uten skamvett.
            Hva sa du nå? Jeg tror deg Stray Cat, men dette er jo håpløst å komme med!

            Kommentar

            • Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

              Opprinnelig skrevet av sniper
              Hater Rosenborg, elsker Ståle Solbakken! Det er så fett at han er Fugl!! Jeg er så glad for at jeg fikk oppleve han som spiller, han var VÅR mann!
              La merke til en annen tidligere fugl i studio i går. Tipper vi aldri får se Ståle skjemme ut seg selv og famlien slik som den hora gjorde.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

              Even Nordlien

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2725



                Dust.
                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                  Eggen har stort sett aldri vært noen spesielt god taper.... Det viser han gang på gang. Han kan være hoven, spydig og morsom på bekostning på andre på pressekonferanser, men han tåler ikke at andre viser ekte idrettsglede etter en kamp!

                  Eggen har vært og er en god trener. Men oppførselen og bitterheten hans blir bare mer og mer påtrengenede. Han kommer alltid til å forbli en syvende far i huset som plager de andre i "brakka" der opp i barteland og forteller dem historier "fra hans tid". Er vel bare trøndere + Ivar Hoff som synes han er ett fruktfat (ja, Ivar kalte han det på ett av disse etterpålaga TV2 har på søndagene...). Klovn er mer dekkende etter min mening. Han for faktisk Martine til å fremstå som en person med intelekt og tyngde.

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    Tror tidene forandrer seg også i forhold til hvilken type lederstil som er in. Selv om han aldri har begeistra meg personlig, var Eggens væremåte (selvsagt i kombinasjon med resultatene han leverte) ytterst sjarmerende for det store flertallet på 90-tallet. I mellomtiden har folk latt seg begeistre (også det selvsagt mye pga resultater) av Marit Breiviks demokratiske og avbalanserte lederstil. Tom Nordlie som har mange av de samme lytene som Eggen, har blitt en riksklovn uten like.

                    Konklusjonen får være at hvis Eggen skal selge inn væremåten sin til de store massene igjen, så er det avhengig av at laget hans leverer like bra sportslig som tidligere - og det kan det heldigvis virke som trøndra ikke har forutsetninger til lenger. I hvertfall ikke helt av samme grad. Seriegull får dem på bestilling åkke som...

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av holmiz
                      Etter å ha lest "et par" hårsåre innlegg på kjernen sitt forum i kveld, så kan jeg ikke si annet enn HAHAHAHA!

                      Dere fikk jaggu akkurat som fortjent, bortskjemte barte-jævler!
                      Leste en del innlegg på en av nettavisene før i dag. Nå har trøndere, og ikke minst skaptrønderne, byttet fokus.. Fra å pakke sjøldigger egoet sitt inn med "HELE norges rbk" er de nå tilbake til "samme faen med CL da liksom, vi knuser jo hele norge uansett" holdningen sin.....

                      Det var rett og slett DEILIG å se den første omgangen i går!!

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Jeg er bare innom for å fortelle at jeg fortsatt hater soddspisere som spiller fotball på heltid, især innflyttere med langt hår og dunbart (men nok om det) og i kveld er det lite som vil gi meg mer glede enn å se sutre&bart united tape med et tosifret antall baklengs.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          Opprinnelig skrevet av holmiz
                          Jeg er bare innom for å fortelle at jeg fortsatt hater soddspisere som spiller fotball på heltid, især innflyttere med langt hår og dunbart (men nok om det) og i kveld er det lite som vil gi meg mer glede enn å se sutre&bart united tape med et tosifret antall baklengs.
                          Du varmer mitt hjerte Anders.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            Og der var det 1-0 til Leverkusen. Nice.

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Jeg er bare innom for å fortelle at jeg fortsatt hater soddspisere som spiller fotball på heltid, især innflyttere med langt hår og dunbart (men nok om det) og i kveld er det lite som vil gi meg mer glede enn å se sutre&bart united tape med et tosifret antall baklengs.
                              Nå må du ikke glemme at det vil være veldig bra for norsk fotball om FC Bart vinner, da. Det har jeg lest at mange ledere i norsk fotball, inkludert et styremedlem i LSK, har uttalt så da må det jo være sant.... :twisted:
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

                                Dank Bayern! Ich hatte vergessen, wie glücklich ich bin, wenn Rosenborg in ein Tor zu lassen!

                                Hahahahah! Sånn går det jævla sell out "hele Norges lag". Gud, for et latterlig norsk lag.

                                I kveld skjemmes jeg over å være norsk, RBK er jo tross alt hele Norges lag.
                                Hilsen Anders

                                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                Kommentar

                                • LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

                                  Av alle lagene i EL som spiller nå, er RBK dårligst . Nest dårligst er Palermo som ligger under 3-1.
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                  Nei til NFF!

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    Har spilt poker ei stund. Lo som faen da jeg gikk inn på dagbladet.no. Hysterisk.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • LasseN
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1610

                                      Jeg sa til kona tidligere i dag at jeg håpet på 4-0 til Bayer Leverkusen...angrer på at jeg ikke satte penger på det nå..
                                      "Hele Norges rbk" kan gjerne fortsette slik videre i Europa for min del.
                                      LasseN

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Vil ikke høre mer snakk om Eggen og hans "hele norges rbk".. Faen så drittlei jeg er det laget der. La oss sammen le av Trondheims stolthet, endelig får dere som fortjent. Velkommen ned ;-)

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Rooooooooooooooooooooseeeeeen båååååååååårg
                                          Rooooooooooooooooooooseeeeeen båååååååååårg
                                          Rooooooooooooooooooooseeeeeen båååååååååårg


                                          Haha!!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎