Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Stiller forresten Jan Åge i Follo drakt på neste tv sending og synger klubbsangen deres kan jeg muligens vurdere å sette strek over den derre idiotiske sekvensen jeg hadde på tv skjermen sist gang jeg kom til skade for å se en rbk kamp på tv... (Så vel strengt tatt kun på FCK og min GUD)!

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Smak litt på denne:

      Roooooojennnbooooojg! Roooojennnborrjg! Rojoenborg...

      "Nei føkk Europa, vi feier over det som er i Norge istedenfor."
      Hihi.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13244

        Morsomt at follo spilte i rosa drakter, det samme som "Heia Bortelaget" har på seg på lerkendal. Tenker den fargen svir litt fremover.

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          Eggen får vel dette også til å bli GUD sin feil..

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Ble en(3 allerede) dram for Follo. Spanderte til og med på meg en isbit i wiskey'n
            Feil tråd!

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1173

              I dag er jeg stolt over å være fra Follo.

              Kommentar

              • audun
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2005
                • 255

                Enig, var herlig å være på Ski stadion i dag!
                Kreativ Kanaris - Fotograf
                www.audunbraastad.com

                Kommentar

                • *46*

                  Synes jeg så en med LSK drakt på tribuna fra min utsikt foran TV skjermen, eller så jeg feil? Hmmm

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921



                    Fin forside

                    Kommentar

                    • kimmern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 1173

                      www.db.no kan man lese følgende overskrift i en artikkel " Follo ødelegger cupfinalehelga for oslo hotellene"

                      det er liksom follo sin skyld at de lider og ikke et rbk som dreit seg ut.. ei heller et strømsgodset som slo ut odd..

                      eller noen andre av disse såkalte favorittene i vår "ultrastabile" tippeliga..

                      jeg blir irritert og provosert! her er enda et bevis for det forbanna "hele norges rbk" helvetes greiene!

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av kimmern
                        www.db.no kan man lese følgende overskrift i en artikkel " Follo ødelegger cupfinalehelga for oslo hotellene"
                        Lurer på om Kjernen reiser og ser på Trondheims Ørn i stede?

                        Fra db.no
                        Tursjef i Kjernen, Morten Rugsveen, bestilte like etter trekningen av semifinalen 50 dobbeltrom på vegne av sine medlemmer via et reisebyrå.
                        Unnskyldte seg med at dem måtte bestille da uansett hvem dem fikk i kvartfinalen. Sannheten er vel at dem tok seieren på forskudd hele gjengen!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13244

                          Begynner å bli litt mett av skadefryd, men: Få med dere Rass-mus Medgangsupporters kommentarer også:

                          Kommentar

                          • kimmern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2005
                            • 1173

                            Skal bli spennende å se om kjernen mobiliserer slik kfl gjorde etter tapet mot karjeng... det tviler jeg sterkt på!

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              Opprinnelig skrevet av kimmern
                              Skal bli spennende å se om kjernen mobiliserer slik kfl gjorde etter tapet mot karjeng... det tviler jeg sterkt på!
                              Den gjengen der er ikke vant til motgang, så nei.
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Opprinnelig skrevet av holmiz
                                Dagens höydare: RBK sin utlikning på overtid som ble annullert grunnet soleklar hands. In ya face bitches!
                                Det er jo bare helt aldeles uvanlig, at det i det hele tatt dømmes rettferdig, når RBK trenger en scoring. Det hører med til de absolutte sjeldenheter i norsk fotball. Som regel har de dommerne eksakt der de ønsker å ha de - i lomma si.

                                Godt å se at det i alle fall finnes en dommer med æren i behold.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                                  Dette setter jo vår exit i cupen i ett litt bedre lys :-)
                                  Hvis du synes at RBK er et vidunderlig lag: ja.

                                  Hvis du derimot, som meg, innerst inne vet at RBK er et komplett shitlag av og for undermålere som tilfeldigvis vant i lotto en gang(les: tilfeldigvis fikk sin første CL-deltakelse før noe annet norskt lag og forrykket maktbalansen/konkurransevilkårene i idretten) og dermed kjøpte seg lykke, så nei. Da er det bare dårlig av LSK å ryke ut av cupen mot Follo. Under vår verdighet og ikke i henhold til klubbens tradisjoner.

                                  Såvidt jeg vet, så hadde ikke RBK en dritt før de kom med i CL-league det ene året. Et sørgelig dårlig lag uten noe form for apell, et elendig publikum og et råttent, komunalt friidrettsanlegg. Publikumet var til forveksling likt køa på NAV i byen. Hele klubben var like sørgelige som deres drakter fortsatt er. Og tross all deres suksess i senere år, er de fortsatt et sørgelig lag. Hele klubben og hele dets vesen mangler komplett apell. Sikkert morro for trøndere, som hiver seg på medgangsvogna som en karskstinkende saueflokk, men et sørgelig skue for alle oss andre.

                                  Klubben eier ikke stil. Derfor sikkert greit at de befinner seg i trøndelag. Der funker den tilnærminga til fotball tydeligvis bra. En feit, sjølgod mann i grilldress som konstant slikker seg om truten passer rett inn i en sånn bedriten setting. Har man brakker til klubblokaler, ja da hører man bare ikke hjemme i Champions League. Da har man ingen ting der å bestille.

                                  Og gud forby, men hadde jeg vært trønder, eller oppvokst i nedre nord-Norge, så ville jeg funnet meg et helt annet lag å heie på. Sikkert noen søte damer på Trondheims-Ørn, så underholdningsverdien av å se noen veltrente, lettkledde høner sleive kula rundt på ei gressbane er sikkert betydelig høyere enn å se en gjeng selvgode, overbetalte rævhol anført av Hr. Skutle kjøpe seg suksess. Så jeg ville valgt damefotball og Ørn, vendt de selvgode shitstøvlene ryggen. Et enkelt valg faktisk.
                                  Last edited by Hamburg & Kanari; 24.09.2010, 15:42.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13244

                                    Nesten så jeg kunne tenke meg å fremme forslag om at KFL/Martins byr på trøya til Follo-målskåreren, samme trøye som Tornekrattet har lagt inn bud på. To fluer i samme smekk.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Jeg har sagt til den største RBK fanen på jobben at han skal være glad dem ikke møtte Follo på en god dag, da ville dem blitt ytterligere ydmyka

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Det er jo bare helt aldeles uvanlig, at det i det hele tatt dømmes rettferdig, når RBK trenger en scoring. Det hører med til de absolutte sjeldenheter i norsk fotball. Som regel har de dommerne eksakt der de ønsker å ha de - i lomma si.

                                        Godt å se at det i alle fall finnes en dommer med æren i behold.
                                        Du er klar over at det er Roy Helge Olsen du snakker om nå, ikke sant?
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • OlaG
                                          Oversetterdrone
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 890

                                          "Æ orke itj å diskutere om hvem som bli tatt opp i rævva"

                                          (tittel parafrasert etter hukommelsen)

                                          Nils Arne Eggen er helt klovn på TV i FotballXtra. Regner med at det havner på tv2sporten.no, ikke gå glipp av det

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎