Opprinnelig skrevet av Eggen
Ja, vi hater fortsatt bartepakket!
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
"Vi møtte jo tross alt "Norges beste lag"! Faen heller, den dagen alle går for seier på Lerkendal, er hegemoniet over.Mine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Steffen Iversen- Dette var altfor dårlig, for Bayer Leverkusen var ikke så altfor gode. Dette er et lag vi bør slå på hjemmebane, fastslår Iversen, som mener Rosenborg hadde fire-fem-seks gode muligheter til å score. - Vi slipper inn for lette mål og mister ballen voldsomt mye. Egentlig skal vi være fullt på høyde med dem, mener Iversen.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Litt lettere å vinne i Norge enn i utlandet for trønderfaenskapet. Her hagler det jo av straffer for og andre feilavgjørelser fordel feil lag.
Mot Brann skulle de aldri hatt straffe f.eks.
Man kan undres om det går en pengestrøm inn til forbundet fra RBK, som på et eller annet vis lander i dommerkomiteen. Det ser jo vitterlig slik ut.
Som når T H Øvrebø helt egenhendig ødela den kampen på Åråsen der Edwin scora 2-0.
Så når avisene skriver: siste bortetap var for Fugla for 2 år siden - så er sannheten at de tapte også den kampen i noe nærmere fortid.
Det sto bare dessverre noe annet i protokollen til den blinde, skallede, "upartiske" etter kampen ... og for det vil han alltid bli husket som en skamfull, svak kampleder. Muligens korrupt, iallefall komplett udugelig.LSK Norges beste lagKommentar
-
Follo utlignet. 2-2!! Er ikke dette rasende festlig, så vet ikke jeg :-)
Edit: Haler de denne i land skal jeg nesten anse det som en ære å ha blitt slått ut av cupen av dem.
1. ekstraomgang over. Fortsatt 2-2. Tar av hatten for Follo! (hvis jeg hadde hatt hatt:-) )
Haha...Dette er fantastisk. 3-2!Last edited by Stray Cat; 22.09.2010, 17:27.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jeg har ikke ord...! Takk Follo, tusen takk! Cred også for valget av drakter, selv etter at noen mista et par kg syltetøy i samme vask.
Nei, jeg har jaggu ikke ord. Men nå kan ihvertfall "hele Norges lag" konsentrere seg fullt og helt om å fortsette med å drite seg ut i EL. Det er klart vi hater jævla bartepakket!
Dagens höydare: RBK sin utlikning på overtid som ble annullert grunnet soleklar hands. In ya face bitches!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Det er vel en reell mulighet hvis de møter godset og de tar 3. plass i Tippeligaen? Jeg regner jo selvsagt med de taper finalen. Noe annet hadde vært like overraskende som det digge de gjorde i dag!!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Stor fare for at norsk fotball for alvor kommer på fotballkartet rundt i verden neste år, med sånn ca 23-0 i ræva mot en bakgårdsklubb ute i europa... Da nytter det ikke å snakke om gode resultater på 90 tallet lenger, da er vi (norsk fotball) endelig plassert der vi hører hjemme og kan jobbe oss ut av hengemyra en gang for alle!Kommentar
-
Ble en(3 allerede) dram for Follo. Spanderte til og med på meg en isbit i wiskey'nAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar