Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    En ting er sikkert, forsvarsrekka til trønderne skal få kjørt seg noe jævlig mot Bolly, Ujah, BBS og Nosa
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Seb.R
      En ting er sikkert, forsvarsrekka til trønderne skal få kjørt seg noe jævlig mot Bolly, Ujah, BBS og Nosa
      Kim Larsen og company?

      Ikke pent å sparke dem som ligger ned, men det smaker så godt når det gjelder RBK :mrgeen:

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        Et offensivt RBK, overganger, barabam, barabam, barabam! 0-3

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Opprinnelig skrevet av *46*
          Kim Larsen og company?
          Kim Larsen og Kjukken.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13244

            Ser til min store glede at Per Ciljan Balltap fortsatt får lov til å føre ball på kryss og tvers før han omsider mister den. Motstanderne rekker jo en liten drikkepause under RBK-kontringene. Er det det man kaller en "ballführer"? I motsetning til en spielführer?

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Jeg har bedre følelse til vi skal til bart enn jeg har til i morgen. Tidlig mål mot Bart og det blir pipekonsert og røde kort mens vi kan kontre inn kasse på kasse på kasse.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Bart er i opplösning. Har ikke klart å erstatte nökkelspillere fra i fjor, og Jönsson-metoden er tydeligvis ikke noen instant solution. Jönsson seiler opp som en het kandidat til å bli förste sparkede TL-trener i 2011. Aalesund er i litt samme posisjon, og klubbledelsen der oppe har vel mer enn bare sportslige grunner til å sparke Reka. Rekdal har dog bygd opp noe i Aalesund. Jönsson tok over et lag som ikke hadde tapt på tretti-noenting matcher, og har klart kunststykket å tape förste hjemmekamp mot et lag som fikk 7 i rävva i forrige runde, i tillegg til å tape serieåpningen mot erkefienden. Det ser ikke så bra ut, og kursendringen må komme fort. Dette håper jeg slår ut til vår fordel i neste runde. Vi har ikke noe press på oss i det hele tatt. Bartene har mista vitale spillere som kunne lede laget i denne situasjonen, og vil merke publikums misnöye ganske fort. Det ser allerede ut til å väre en del usikkerhet i RBK 2011, först og fremst defensivt, og spörsmålet er hvor mye trönderne tör å satse fremover når Ujah, Björn, Bolly, Knudtzon og Nosa står på andre banehalvdel. Annan er borte, og nivået på stopperne har gått fra best i ligaen (Stadsgaard, Femidov) til veldig mediokert (Larsen, Bäsjmyr, Höiland).

                Spådom: Bartene har en horribel vårsesong og kicker Jönsson halvveis, för Henriksen igjen tar over på midlertidig basis og masse penger blåses på nye spillere i sommervinduet.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Jønson får sparken m.m er piss å snakke om etter 2 kamper. Det lå i kortene at Stabæk skulle revansjere tapet og utklassingen sist helg. RBK ble sannsynlig snytt for straffe på 1-0 og i tilegg kan siste målet til Stabæk diskuteres -ute?

                  Klarer ikke fryde meg, dette gjør at Martine, Celina og Mr. Riseth kommer nærmere gullet. Grøsser ved tanken.

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    Bekrefter vel at suksesspillerne til stabæk under Jønne ble hentet av en annen fyr (husker ikke hva han heter i farta), og at Nannskog var den som tok seg av disiplin og sportslig fokus. Det han har hentet til Ræv ser ut til å være ubrukelig vrakgods, og laget fremstod uten disiplin og moral.

                    PS! Olé Olè var helt klart på ball og 2-1 målet til Stabæk har ingenting med krittet gjøre, bare med dårlig konsentrasjon og disiplin.

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      Det er en ren nytelse å ankomme en slagen barteby i kveld, men jeg deler ikke den store optimismen. Med to nederlag i bagasjen kommer bartene til å bli et helvete å slå. De har presset på seg, men alt å bevise og en vilje som fugla må kunne matche. De må vinne mot oss, hvis de skal ha en sjanse til å komme opp av sumpa. rbk med ryggen mot veggen skal ikke tas lett på.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                        RBK ble sannsynlig snytt for straffe på 1-0 og i tilegg kan siste målet til Stabæk diskuteres -ute?
                        Lustig den jävla grisen legger seg jo for egen maskin. Olle olle er ikke på ballen, men Lustig med kjönnshårbarten forsöker å filme seg til en straffe. Det finnes ikke grenser for hvor mye jeg hater den skabbete, usportslige rotta.

                        Ballen er bare delvis over linja för andre målet til stabäk. Hele ballen skal väre ute, hvilket den ikke er i den aktuelle situasjonen.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7037

                          Drit i alt det VIF-relaterte tabellpreiket, det er ALLTID ALLTID ALLTID ALLTID nydelig å se trønderpakket lide!
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                            Med to nederlag i bagasjen kommer bartene til å bli et helvete å slå.
                            I motsetning til de lette matchene de pleier å gi oss?
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Drit i alt det VIF-relaterte tabellpreiket, det er ALLTID ALLTID ALLTID ALLTID nydelig å se trønderpakket lide!
                              Joda stort sett enig... Dog hadde det vært bedre med uavgjort eller hjemmeseier. Vi kommer ikke til å kjempe mot RBK men desto mer sannsynlig midt på og knive med Stabæk. I tilegg frykter jeg nå RBK vil mobilisere noe jævlig og banke oss med rå makt.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Opprinnelig skrevet av Paddis
                                Joda stort sett enig... Dog hadde det vært bedre med uavgjort eller hjemmeseier. Vi kommer ikke til å kjempe mot RBK men desto mer sannsynlig midt på og knive med Stabæk. I tilegg frykter jeg nå RBK vil mobilisere noe jævlig og banke oss med rå makt.
                                Altså...
                                RBK er som best når de flyter i medgang. Det er da man skal frykte dem. Når det er motgang på lerkendal, så er det vanskelig å vende det, uten å ta radikale grep (les: trenerbytte). Misnöyen fra omgivelsene kommer fort, og den legger seg som en byrde på de som skal prestere.

                                I 2009-2010 har bart tatt to gull. Vi har ikke slått dem EN gang i denne perioden. 0-1-3 i matcher. Ingen seier, en uavgjort og tre tap. Dårlig statistikk

                                2007-2008 tok bartene ingen gull. Vi vant også 2 av oppgjörene i denne perioden, spilte uavgjort i ett og tapte bortekampen i 2008 (helvetessesongen, altså). Altså 2-1-1 i kamper. Ganske bra statistikk.

                                I 2006 tok bartene gull. Vi tapte en av matchene mot dem og spilte uavgjort i den andre. Ingen seier i 2006, altså relativt dårlig.

                                I 2005 hadde bartene en drittsesong. Vi spilte uavgjort i vårkampen mot dem, og tok rotta på dem på Lerkendal. En uavgjort og en seier, altså relativt bra.

                                Med andre ord kan vi definitivt se en aldri så liten trend her, og den er ganske konsekvent. Det understreker også mitt poeng:

                                Det er alltid bedre å möte et bartelag som sliter i motgang, enn et velfungerende bartemaskineri som flyter på medgangen.


                                Trönderne er ikke vant med motgang, og forstår ikke hvordan man kjemper seg ut av det. De forventer å kunne kjöpe seg ut av problemene eller få hjelp av NFF. De har rett og slett ikke nok ryggrad, karakter eller krigsvilje. Godt illustrert ved Mikael Lustig (gud forbanne deg!), som i dag legger seg langflat når Olle Olle forsöker takle ham. Olle Olle er ikke när ballen, men han er ei heller när Lustig. Den drittungen kan ta mopedbarten sin å dra utenlands, for han er en skam for sporten. Ligaens störste skuespiller og sytepave.

                                Det hjelper heller ikke bartenes situasjon at Annan har forsvunnet. La gå at han var en usportslig dritt, men han gikk ihvertfall inn i hver kamp med en rabiat instilling og en voldsom krigslyst. At det i blandt ytret seg i rumpeklyping og nipple-biting er en annen historie.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  I always thought that Christer Basma



                                  was the ugliest player I have ever seen. But that Bakenga takes the piss.

                                  I mean... seriously: If he isnt a footballer, he's a virgin.

                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Bakenga er mørk. Jeg bare minner om det....
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                      I always thought that Christer Basma



                                      was the ugliest player I have ever seen. But that Bakenga takes the piss.

                                      I mean... seriously: If he isnt a footballer, he's a virgin.




                                      Seriøst, du er britisk. Hvis du mener at Basma og Bakenga er de to styggeste du har sett så kan du umulig ha sett mye fotball fra england/skottland. Storbritania er jo Europas hovedleverandør av stygge folk.

                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Også i Norsk målestokk når ikke Bakenga opp. Bl.a. denne mannen er noe av det styggeste landet har produsert:

                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9383

                                          Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Ikke mobb kammerat! Han har blitt hot stuff

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎