Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OppsalKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2008
    • 1881

    In terms of uglieness, nothing beats Michael Mols' wife. He was a Dutch International... on twenty grand a week.... and he landed this:



    Words fucking fail me:
    Nå bosatt på Rasta !!!!!

    Alltid Celtic og LSK

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Håper Lsk sender en rapport på Lustig til forbundet.Han gestikulerte foran Lsk sin benk 2 ganger i går og dette har ikke noe med Fair Play og gjøre og dette kunne fort ha ført til bråk både på stadion og på banen...Jeg gleder meg til du kommer til Åråsen din forbanna drittsekk.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Forhåpentligvis så forsvinner Lustig i sommervinduet. Jeg gleder meg aldri til å se fyren. Han er en skabbete dritt uten äre. Jo fortere vi kan lempe ham ut av landet, jo bedre. Ser ikke noen grunn til at han skall rulle rundt på Åråsen matta og besudle den med lus og syfilisbakterier. Utrolig at bartenes ledelse bare sitter og ser på oppförselen, det burde vel si en del om deres instilling til fair-play, selv om de gjorde det ganske klart under fjorårssesongen at de driter i den slags. Si hva du vil om Henning Berg, men da Dosso falt lett for Nannskogs pannekos i 2009, var han ute i media med en gang og ga egen spiller refs for skuespillet.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7037

          Syns Lustig passer perfekt i Rosenborg. En selvhøytidelig dritt som gladelig jukser og bruker usportslige metoder på banen, med en ufyselig fremtoning og store tanker om egen fortreffelighet. Dessuten har han jo bart, og jeg tipper han er gift med kusina si. Den fødte trønder.

          Så herlig det er å høre Jan Jönsson breke som en desperat mann allerede nå. Svadaen han lirte av seg etter kampen har jo ingen som helst hold i virkeligheten. Det er godt å se at det medieskapte gentlemansimaget rundt ham er i ferd med å brytes ned, og han står fram som sitt ekte jeg: En oppskrytt sytepave som mener han bærer verdens urettferdighet på egne skuldre.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            That 11,000 diehard fans turned up to watch Scandinavias Greatest Team. Saturday night up there was a fucking fiasco. Ive been in pubs with a better atmosphere in towns such as Yeovil. It makes me fucking laugh. Better fairweather supporters you wont find this side of Eastern Oslo.

            Shithole of a city with a shithole of a supporter group backing them. Leather jackets and all.

            Fucking rot in hell.
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Tipper RBK kjenner pusten til Sogndal i nakken.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13244

                Opprinnelig skrevet av KFL41
                Tipper RBK kjenner pusten til Sogndal i nakken.
                Spritånden til Bakke?

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Så herlig det er å høre Jan Jönsson breke som en desperat mann allerede nå. Svadaen han lirte av seg etter kampen har jo ingen som helst hold i virkeligheten. Det er godt å se at det medieskapte gentlemansimaget rundt ham er i ferd med å brytes ned, og han står fram som sitt ekte jeg: En oppskrytt sytepave som mener han bærer verdens urettferdighet på egne skuldre.
                  "Dommeren avgjorde"... i følge den komplette selvforherligende men akk så illeluktende shitstøvelen og juksemakeren Janne Jönsson.

                  TRONDHEIM (VG Nett) (RBK-LSK 4-4) RBK-trener Jan Jönsson la skylden på dommer Kristoffer Helgerud etter at tre poeng glapp på overtid mot Lillestrøm.


                  Denne gangen var det visst alt dommeren sin skyld, jaaaaaa.....
                  Samme dommeren som forærte de en straffe som aldri var straffe, og dermed gav de en håndsrekning til å kjempe seg inn i kampen når LSK faktisk var nærmere 1-4 enn RBK 2-3? Samme dommer som ikke gav Lustig kort for filming av straffe og opphissende, unødvendig agitering foran tribunen/benken? Samme dommer som gav RBK en corner i første omgang som ingen andre enn han så? Vi snakker om en dommer som gjorde noen nær-matchavgjørende feil til FORDEL RBK, men som likevel trolig er den beste vi har hatt som bortelag på Lerkendal på en stund. Det sier jo ikke så rent lite.

                  Gis det ikke suspensjoner for slike uttalelser og angrep på dommerne etter kamp? Det var jo det som skjedde med Fergusson i England. Mot selveste Sir Alex tok FA grep for hans angrep på dommerne. Gjelder ikke samme reglement for Janne Jönsson her hjemme?
                  For her i Norge tør ikke NFF straffe RBK for sine mange usportsligheter i det hele tatt. Snarere forærer de belønninger som klubben ikke skal ha, som fjorårets håpløse "Fair-Play-pris".
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Kompis 2.0 gis bort gratis

                    (VG Nett) I ren frustrasjon logget Rosenborg-fan Ole Martin Solheim seg inn på nettstedet Finn.no, og annonserte vekk Trond Olsen.

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      Kyniske RBK bedriver regelrett markedsføringsjuks for å lokke noen tilskuere.
                      I så måte, samme juksekultur som spillerne deres bedriver ute på gresset.
                      Passer fint det. Det henger i hop.

                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Kyniske RBK bedriver regelrett markedsføringsjuks for å lokke noen tilskuere.
                        I så måte, samme juksekultur som spillerne deres bedriver ute på gresset.
                        Passer fint det. Det henger i hop.

                        http://fotball.aftenposten.no/elites...991.ece#debate

                        Regner med at nøff allerede har Fair Play prisen på vei i retning barteland. Den klubben er jo en foregangsklubb og et prakteksempel på prisens mening, samt at reglene for prisen er jo uangripelige.

                        /ironi off
                        LasseN

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av LasseN
                          Regner med at nøff allerede har Fair Play prisen på vei i retning barteland.
                          Den er nok gravert, pakket inn og adresert allerede.

                          Kommentar

                          • *46*

                            "Rambo" Henriksen skal se kampen mot FFK fra tribuna. 1 kamps karantene.

                            Kommentar

                            • El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              "Rambo" Henriksen skal se kampen mot FFK fra tribuna. 1 kamps karantene.
                              Han fortjener ikke kallenavnet Rambo. Idiot Henriksen passer ham bedre.
                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Typisk duste-trønder kommentar nederst her. Snakk om å være idioter, og dårlige tapere. Er vel ikke så greit, når mor og far er søsken og hjernen din er 99% karsk-marinert Inntrøndersodd og resten brusk.

                                TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video.


                                Jeg tenker at adskillige repriser viser at corneren var riktig og at Henriksen dummer seg loddrett ut. Det gjør han uansett når han protesterer slik på dommeren i en 50/50 situasjon han står 50 meter unna. I sær siden dommeren også hjelper RBK inn i kampen med en tydelig billig og feilaktig straffe, bør alle med ståsted i RBK ha et minimum med vett nok til å evne å holde paihøla sine lukket. Selv TV-reporterne visste ikke hva det ble dømt for, men vi i LSK er jo blitt vant til slike billige straffer for hjemmelaget på Lerkendal. Det er fast takst.

                                Hvis det var en feil corner som ble gitt i denne kampen, så var det den som ble tildelt RBK i første omgang. Den var åpenbart feil. Sammen med straffen, straffe er som kjent relativt mye viktigere enn en corner.

                                Men alt det der glemte vel både det kommenterende fjolset og "tøffe" Henriksen?
                                Begge dårlige tapere, men også faktisk komplette idioter virker det som.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7037

                                  Klovnepakket ligger under mot Tarik i øyeblikket. Bare trist å se Tarik i den øgly jævla møkkadrakta, men moro at svina taper igjen!
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    Deilig! Bortsett fra Rade Prica står det heller dårlig til med barejævlene. Fallesyken er de heller ikke kvitt, rett og slett pinlig. Dersom Prica må ut med skade over lengre tid tror jeg faktisk ikke det er usannsynlig at de rykker ned. Og gud så deilig det hadde vært.

                                    Edit: Der scorer jaggu FFK sitt mål nummer 2!
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      Kjenner at dette gjør at jeg blir litt irritert over at vi slapp de inn i kampen igjen forrige runde... Ja, jeg vet at noen mener det var dommern sin skyld, men hadde vi klart å holde oppe presset så hadde vi fort fått nr 4 før de hadde fått nr. 2, og da kunne det for skjedd at de ikke hadde fått nr 2...
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Irriterer meg mer det som skjedde forrige helg. De fremstår ikke som gode i det hele tatt. Bare oss som fikk dem til å se gode ut forrige helg. Grums!!

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          Ser ut til at et heldig uavgjortresultat mot Fugla var nok til at bartepakket lullet seg inn i ubegrunnet selvsikkerhet igjen. Det kan jeg leve greit med, gitt
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎