Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2886

    Så ble det en jubeldag allikevel da! Så sinnsykt deilig å se bartegjødselen bli miga på i eget horehus. Ørlund burde vel ha driti før matchen i stedet for å drite på både hanskene, begge legga og i shortsen under kampen. Deilig
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Det eneste jeg liker med denne kampen er at Roooooosenboooooorg har brukt opp monopolpengene sine på spillere i sommer, uten at de har klart å hente gull. At bergenserne blir enda høyere på pæra kan jeg fint klare meg uten. Dette er norgeshistoriens to dyreste møkkaklubber, kun vålerengen har muligheter til å "kjempe" seg inn på pallen her.

      Kommentar

      • *46*

        For en kveld for RBK sine tilhengere. Taper 3-6 for Brann. Ikke nok med at det er et forsmedelig tap, men Molde kan feire seriegull to runder før slutt pga det resultatet. Fryder meg stort!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          Regner med at Eggen har vett nok til å la seg kremere når den tid kommer, ellers vil vel trøndra kreve at noen spar ham opp igjen og tar munn til munn på ham når nedrykket nærmer seg.

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2886

            I tillegg presterer RBK-fansen å skylde på at Molde har kjøpt seg til gull. Snakk om å kaste stein i glasshus. Hvor mye mer penger har RBK brukt i år enn Molde? Det må da være mye?
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              Hvorfor i svarte hæ*****s granskauen gjorde ikke Brann dette for 10 år siden?!?
              Knurr...

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159



                "Svensken forsøkte å forklare hva han tenkte, men valgte til slutt å gå sin vei uten å ha fått snakket ordentlig ut med supporterne. Stemningen var anspent, og høyreback Mikael Lustig forsikret seg om at det var vakter på plass utenfor før han forlot stadion."

                Bra Lustig. Bra du har tiltro og tenker slikt om ditt egets lags supportere. Rulla du ut av stadion, eller?
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Barteland med sure oppgulp mot egne http://www.vgtv.no/#!id=45694

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    Funnet i kommentatorfeltet til adressa.no under et Molde-oppslag:
                    Skrevet av: en tidligere aboment - 30.10.11 - 23:36 vi er ei trønder avis

                    så vi betaler ikke for å læs slikt!!!! å nei jeg lest ikke det stykket her, jeg bladde for ned til diskusjonen her, for å bruk kaloriene mine her. Så jeg er glad for at vi har sagt opp ukes abomente vårres å etter den avisen på lørdagen så skal vi si opp hele abomente å. For vi vil ikke kast bort pengen vårre på ting som vi trøndere ikke bryr oss om. Ei avis for trøndere takk å ikke annet pakk i sporten. bye bye

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      Adressa.no er stedet å være i dag!

                      "De e greiijt niååår du har gjett løiijnna di tel oss i Skjærnen! Du skoill skamm dæ!"

                      Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        Prica med 16 mål på 25 kamper. For en klovnegjeng!
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • *46*

                          Mads Hansen på Twitter:
                          "Når spilles 2. sett på Lerkendal?"

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            Prica med 16 mål på 25 kamper. For en klovnegjeng!
                            Dermed er han ca. halvparten så effektiv som Ujah, som hadde 13 mål på 12 kamper....
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              Opprinnelig skrevet av Seb.R
                              http://www.dagbladet.no/2011/10/30/s...borg/18826778/

                              "Svensken forsøkte å forklare hva han tenkte, men valgte til slutt å gå sin vei uten å ha fått snakket ordentlig ut med supporterne. Stemningen var anspent, og høyreback Mikael Lustig forsikret seg om at det var vakter på plass utenfor før han forlot stadion."

                              Bra Lustig. Bra du har tiltro og tenker slikt om ditt egets lags supportere. Rulla du ut av stadion, eller?
                              Også Lustig har vel sett seg selv i speilet, og fikk lyst til å slå til det han så. Fullt forståelig. Mannen er styggere enn Nøkken.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2886

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Adressa.no er stedet å være i dag!

                                "De e greiijt niååår du har gjett løiijnna di tel oss i Skjærnen! Du skoill skamm dæ!"

                                http://fotball.adressa.no/webtv/inde...9456&sek=video
                                Da må jeg spørre kjernen om en ting. Hvorfor i all verden skal han donere lønna si til en gjeng monkeys som piper og roper dritt etter spillerne sine med en gang det butter litt imot. Prica har vel nesten egenhendig gjort at RBK har blitt med i medaljestriden igjen. Kjernen, ikke nok med at dere holder med verdens jævligste lag, dere er faktisk verdens mest uspiselige, og dårlige supportere. Dere veit ikke hva supporterkultur eller støtte laget sitt er. Jeg har aldri vært utsatt for en så lite ydmyk gjeng som kjernen. Å gå med Lillestrøm drakt etter kamp i Trondheim, noe jeg har gjort mange ganger er et reint helvete. Blir trua med bank, spytta på og biler stopper for å håne deg. Dette skjer altså etter RBK har slått oss 4-0 osv. Dra til helvete!
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Da må jeg spørre kjernen om en ting. Hvorfor i all verden skal han donere lønna si til en gjeng monkeys som piper og roper dritt etter spillerne sine med en gang det butter litt imot. Prica har vel nesten egenhendig gjort at RBK har blitt med i medaljestriden igjen. Kjernen, ikke nok med at dere holder med verdens jævligste lag, dere er faktisk verdens mest uspiselige, og dårlige supportere. Dere veit ikke hva supporterkultur eller støtte laget sitt er. Jeg har aldri vært utsatt for en så lite ydmyk gjeng som kjernen. Å gå med Lillestrøm drakt etter kamp i Trondheim, noe jeg har gjort mange ganger er et reint helvete. Blir trua med bank, spytta på og biler stopper for å håne deg. Dette skjer altså etter RBK har slått oss 4-0 osv. Dra til helvete!
                                  Har fortsatt mareritt etter min eneste tur til Trondheim (så mange skinnvester med bart har jeg aldri sett før og jeg gråter meg i søvn den dag i dag). Men nå blir det Trondheimstur neste år, med LSK drakt og gul/svart maling i ansiktet. Helt enig med deg, finnes ikke makan til en møkkagjeng av noen medgangssupportere. Har en hyggelig trønder som nabo, måtte bare slutte å snakke med han.. For det er helt håpløst!

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Å gud. Jeg har ikke titta på det klippet med de sinte fjunbartene för nå. Hillarious! "Kan itt stå å gestikkuler mot oss! Skjärnen som står å syng för dåkker heile kampen. Du förtjäään itt lönnja di! Det e grejtt når du har donért lönna di te åss! Kjöp lodd."

                                    Haha! jeg tror jeg dävver. Hva tror forresten Prica han skal oppnå med å diskutere med disse neandertalerne? Fint at han forsöker å sivilisere "menneskene" der oppe, men det er jo en umulig oppgave.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • kimmern
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 1174

                                      det er ikke så lett å sivilisere en bukk som har hatt monpol på havresekken i alle år og som nå ser at den forsvinner litt hit og dit.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Men har du sett på makan?



                                        Rosenborg har også prøvd seg med en luring a la Stengelopsjonen. Her kommer NFF til å gripe inn... noooooooot.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          Etter det jeg forsto var rbks innvolvering kjent for nff da de kom med innstilling til straff. Rbk slipper nok unna hvis ikke media kjører kraftig på.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎