Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Etter det jeg forsto var rbks innvolvering kjent for nff da de kom med innstilling til straff. Rbk slipper nok unna hvis ikke media kjører kraftig på.
    Opprinnelig skrevet av korrupt dude på nff
    - Dersom det hadde blitt inngått en avtale med Rosenborg så ville vi måttet vurdere den avtalen på den samme grundige måten som vi har gjort med Vålerenga og Stabæk, sier leder i påtalenemnda, Egil André Berglund til TV 2.
    Ingenting nytt under solen. Det er forskjell på svindel og forsøk på svindel, men begge skal straffes. Jeg gir opp nff dersom bartenes manøver får passere.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Er ikke rart til at NFf vil unngå en strafferettssak. Med skikkelig etterforskning, tiltale og bevisførsel vil makkverket deres fremstå som amatørmessig.

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        Forsøk på eller planlegging av svindel SKAL være straffbart i samfunnet. Bortsett fra i NøFF. Noe irriterende!
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av Oddis
          Forsøk på eller planlegging av svindel SKAL være straffbart i samfunnet. Bortsett fra i NøFF. Noe irriterende!
          Nå må du huske at NFF innstiller og dømmer etter sine egne regler og ikke straffeloven. Sistnevnte er heldigvis utenfor NFF sitt myndighetsområde....Det NFF kan gjøre, er å anmelde stabæk, VIF og RBK. Noe dem burde og la myndighetene få gjøre seg opp en selvstendig mening.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13271

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Det NFF kan gjøre, er å anmelde stabæk, VIF og RBK. Noe dem burde og la myndighetene få gjøre seg opp en selvstendig mening.
            Nå har vel idrettspresidenten faktisk gått ut og sagt at NFF IKKE bør anmelde forholdet.


            Han er fornøyd med at dette holdes innenfor NFFs vegger.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av reka
              Nå har vel idrettspresidenten faktisk gått ut og sagt at NFF IKKE bør anmelde forholdet.http://fotball.bt.no/eliteserien/article213493.eceHan er fornøyd med at dette holdes innenfor NFFs vegger.
              Kanskje du eller jeg skal anmelde dem? Feks. Alle kan gjøre det. Og noen bør gjøre det - først og fremst NFF.

              Kommentar

              • wænk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 2244

                Snakkeeeeeeeees...

                If you're not living on the edge, you take up too much room!

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  Erik Hoftun innrømmer at «bjellen burde ringt» i forbindelse med budet på Veigar Pall Gunnarsson. Men han vurderer ikke å trekke seg fra sin stilling.


                  Hoftun: "Æ burd ha skjønt ka som gikk for sæ, men det var itj no pære som lyst når æ så over budet te Stabæk. Egentlig visst æ om det, men æ sei itj det te dokk såklart!"
                  NFF: "Ja ok da."
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...v-3633580.html

                    Hoftun: "Æ burd ha skjønt ka som gikk for sæ, men det var itj no pære som lyst når æ så over budet te Stabæk. Egentlig visst æ om det, men æ sei itj det te dokk såklart!"
                    NFF: "Ja ok da."
                    Den pæra lyst nok, og bjellene ringt - det var bare det at oppe i all iveren så hverken så han noe eller hørte noe som alle andre i bransjen ville sett som åpenbart med en gang. Hoftun - enten er du dum eller så juger du så det renner av deg. Jeg tror på en kombinasjon.

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Den pæra lyst nok, og bjellene ringt - det var bare det at oppe i all iveren så hverken så han noe eller hørte noe som alle andre i bransjen ville sett som åpenbart med en gang. Hoftun - enten er du dum eller så juger du så det renner av deg. Jeg tror på en kombinasjon.
                      Er vel ikke så ofte det går opp et lys for Hoftun? Der er det stort sett mørkt!

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        Talsmannen til Kjernen skal ha ros for at han sto frem på sporten igår, og slaktet RBK sin håndtering av denne saken. Han var også bekymret for hvordan dette ville svekke omdømmet deres.

                        Har ikke sett dette fra klanen eller plastikk, der de har vært mest opptatt av å renvaske og forsvare sin egen klubb.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                          Talsmannen til Kjernen skal ha ros for at han sto frem på sporten igår, og slaktet RBK sin håndtering av denne saken. Han var også bekymret for hvordan dette ville svekke omdømmet deres.

                          Har ikke sett dette fra klanen eller plastikk, der de har vært mest opptatt av å renvaske og forsvare sin egen klubb.
                          Samrt iom at RBK vel er "frikjent" i saken. De slipper i hvert fall konsekvenser.

                          Det forsterker jo bare saken mot Søpla/Stabæk.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            Hva i alle dager??



                            I utganspunktet fortalte påtalenemnda at Rosenborg ikke ville bli straffet, men har torsdag ifølge TV 2 snudd i saken. Påtalenemnda har nå bedt RBK om en ny forklaring.
                            - Opplysningene vi har fått de siste dagene gjør at påtalenemnda har bedt om tilleggsinformasjon fra Rosenborg. Vi vil etter at vi har mottatt det fra Rosenborg, og de to andre partene, vurdere om det er grunnlag til å utvide, eventuelt endre anmeldelsen, forteller påtalenemndas leder Egil André Berglund

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Opprinnelig skrevet av Totti21
                              Hva i alle dager??



                              I utganspunktet fortalte påtalenemnda at Rosenborg ikke ville bli straffet, men har torsdag ifølge TV 2 snudd i saken. Påtalenemnda har nå bedt RBK om en ny forklaring.
                              - Opplysningene vi har fått de siste dagene gjør at påtalenemnda har bedt om tilleggsinformasjon fra Rosenborg. Vi vil etter at vi har mottatt det fra Rosenborg, og de to andre partene, vurdere om det er grunnlag til å utvide, eventuelt endre anmeldelsen, forteller påtalenemndas leder Egil André Berglund
                              De ekle SoddKarskBartene snor seg nok unna dette også, skal du se!

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                I denne saken elsker jeg faktisk tv2. Tror det fort hadde blitt forbigått i stillhet hele greia uten massivmediaomtale. NFF=mafia
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • LasseN
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 1610

                                  Grunnen til at nøff ville helst forbigå dette i stillhet er vel at nå risikerer FairPlay lokomotivet deres å få en skrape i lakken.
                                  LasseN

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                    I denne saken elsker jeg faktisk tv2. Tror det fort hadde blitt forbigått i stillhet hele greia uten massivmediaomtale. NFF=mafia
                                    Riksdekkende media har blitt veldig flinke på disse sakene - spesielt når det er økonomi inne bildet osv. For å si det enkelt, så tror jeg neppe det er Davy Vatne eller noen av de andre i sportsredaksjonen som har gravd dypt ned i dette.... Ta vannverkssaken (uten sammelikning av størrelse i kroner og øre, konsekvenser osv....) - media som tok den saken ut i lyset etter lang tid med undersøkelser. De jobber i det stille, men med årene har dem jammen meg blitt gode også!

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Ser ikke helt hvorfor RBK skal slippe unna en straff her. De har beviselig også forsøkt å f*cke Nancy i ræva.
                                      Bortsett fra at RBK er NFF's yndlinger, da.

                                      Tror uansett ikke at NFF kommer til å straffe noen av klubbene slik at det monner.
                                      De tør ikke trekke poeng fra klubbene, slik de burde gjort.

                                      Trekk Stabæk for 3 poeng, VIF for 2 poeng og RBK for 1 poeng.
                                      Så kan man være 99,9 % sikker på at slike finansakrobater, slikt søppel og slike sleipe, ryggløse lurendreiere vil tenke seg om minst 2 ganger før de skal bedra noen igjen.

                                      Gi små, symbolske pengebøter og vips, se : det har ingen verdens effekt.

                                      Moralen er og skal jo være at man skal ikke kunne kjøpe seg ren samvittighet og dermed tilgis alt mulig rart. Selvom nettopp dette prinsippet utøves urovekkende mye i kongeriket Norge for tiden... til syvende og sist vil det føre til en nokså slapp moral i hele folket tror jeg. Vi er vel allerede vi er der i dag, med en statsminister som bulker andres biler og stikker av mm. Alt kan tydeligvis tilgis, bare man unnskylder seg og spiller ydmyk etterpå.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        I denne saken elsker jeg faktisk tv2. Tror det fort hadde blitt forbigått i stillhet hele greia uten massivmediaomtale. NFF=mafia
                                        Mulig TV2 har en litt annen agenda etter en viss tv-avtale som ble holdt skjult for dem...

                                        Kommentar

                                        • Oddis
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 2744

                                          Opprinnelig skrevet av LasseN
                                          Grunnen til at nøff ville helst forbigå dette i stillhet er vel at nå risikerer FairPlay lokomotivet deres å få en skrape i lakken.
                                          NFF klarer nok å finne ekstra grunner for at FK Bart skal få Fair Play prisen allikevel.
                                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎