Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Da var bartepakket nesten 5 mill fattigere. 2,5 mill til Start for Annan-overgangen og ca 2 mill til National for Bakenga i følge 100% fotball.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Og de må selge eiendom: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle232181.ece
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Merker det ikke hadde gjort meg noe om de ikke får solgt.
        LasseN

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av LasseN
          Merker det ikke hadde gjort meg noe om de ikke får solgt.
          Dette er som å pisse i buksa for å holde seg varm. Glad de mister fremtidige inntekter.

          Dårlige/middels resultater i noen år nå så er den gamle storklubben på hell.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Dette er som å pisse i buksa for å holde seg varm. Glad de mister fremtidige inntekter.

            Dårlige/middels resultater i noen år nå så er den gamle storklubben på hell.
            På hell vil jeg vel si de allerede har vært en stund, og at de fortsetter nedgangen griner ingen her inne spesielt mye over.

            Kommentar

            • *46*

              Og nå er maskotten hodeløs..... Litt som treneren, hvis du spør meg.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3159

                Jeg fikk helt sjokk når jeg hørte at hodet til maskotten deres var borte. Jeg har alltid trodd at maskotten var "Mini" med øyenskygge. Men selv om hodet hans er tomt, så sitter det vel fast såvidt jeg vet. (Selv om han aldri har nådd høyt nok til å nikke en ball, så vi vet jo egentlig ikke)...

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13271

                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Jeg har alltid trodd at maskotten var "Mini" med øyenskygge.
                  Det er riktig at sminke-Mini går på rundgang i garderoben, men det viste seg at de hadde en maskot til som går rundt i en slags drakt. Sistnevnte er vel myntet på barna som kaller seg"Snørrungan" eller noe sånt...

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7042

                    Det er egentlig helt vanvittig, måten RBK har klart å ødsle vekk det gedigne forspranget de hadde på alle andre klubber i Norge. Fra å ha 200 millioner på bok (!!), er de i dag en helt ordinær klubb med et dyrt, relativt bra lag. De har satt seg selv i en situasjon som betinger at de vinner serien og får spille CL-kvalik for å redde budsjettet. Det er helt vanvittig at det i det hele tatt er mulig. Hadde jeg vært trønder ville jeg vært rødglødende av sinne.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Det er egentlig helt vanvittig, måten RBK har klart å ødsle vekk det gedigne forspranget de hadde på alle andre klubber i Norge. Fra å ha 200 millioner på bok (!!), er de i dag en helt ordinær klubb med et dyrt, relativt bra lag. De har satt seg selv i en situasjon som betinger at de vinner serien og får spille CL-kvalik for å redde budsjettet. Det er helt vanvittig at det i det hele tatt er mulig. Hadde jeg vært trønder ville jeg vært rødglødende av sinne.
                      Heldigvis så er ikke jeg trønder så dette gjør meg igrunn ganske munter
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        Opprinnelig skrevet av Leif A
                        RBK sitt fall fra norsk fotball kan bli langt og knallhardt.
                        Der enkelte andre lag så faresignalene tidlig og tok de nødvendige grepene for fremtiden (LSK var blant de raskeste is å måte), har RBK satset knallhardt på å investere seg til ny rikdom ved å bruke store deler av sparepengene for å komme seg inn i CL-gruppespillet igjen.
                        Istedenfor å bruke penger på å investere i talenter fra Trøndelag og andre nærliggende områder (Kongsvinger, Bodø m.fl) har de brukt penger på å hente inn mer eller mindre etablerte spillere hovedsaklig fra utlandet. (Hvilket forøvrig høres ekkelt kjent ut...)
                        Disse spillerne har, i motsetning til de spillerne som etablerte RBK i Europa på 90-tallet, overhode ingen følelser for klubben de spiller for. Her er det kun snakk om å bruke tilfeldige seire i internasjonale kamper til å promotere seg selv overfor bedre betalende klubber med tilhold i områder med hyggeligere klima enn det Trondhjæm kan by på (med andre ord: stort sett hele Europa sør for Skagerak). Dermed forsvinner det spillere i hvert eneste overgangsvindu, og man får aldri etablert den viktige faktoren kontinuitet.

                        RBK er nå i den situasjon at pengene renner ut av klubben, og de vil snart måtte ta realitetene inn over seg. Den eneste sjansen de har for å komme seg på bena igjen er å gjøre som LSK måtte gjøre, og gjorde, for tre år siden: oppsigelser, kvitte seg med dyre og gamle spillere, satse på unge talenter osv. RBK sitt problem er nå at andre klubber har vært igjennom denne hestekuren. Norske talenter har forlengst registrert at det finnes alternativer. Klubber hvor sjansen for spilletid i Tippeligaen er svært stor. Klubber som har strammet inn opplegget for talenter, hvor disse får tett oppfølging over tid og hvor de får anledningen til å trene mer eller mindre daglig med spillere som er mer enn dobbelt så ganle som seg. I én av klubbene får de til og med mulighet til å trene med en tidligere CL-vinner...

                        "Spill i Europa"-kortet til RBK har forlengst blitt trumfet. De har objektivt sett ingenting å friste norske talenter utenfor Trøndelag med, lenger. Molde har Ole Gunnar Solskjær, og vil dra mange talenter dit pga dét. LSK, Viking, Tomgodset og tildels Stabæk har vist at talentsatsing ikke bare er festtaler, men at her får ungdommene prøve seg i TL.

                        Vi kan ha mange gode år å se fram til.
                        F***, jeg elsker det når spådommene slår til!!!!!
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Dorsin puttet igjen. Og gjett hva, han kom fra offside og målet burde vært annulert!!!

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            Hva!? Det kan da umulig stemme. Jeg er dypt sjokkert og ikke så rent lite overrasket.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Dorsin puttet igjen. Og gjett hva, han kom fra offside og målet burde vært annulert!!!
                              Det har jeg mistanke om også. Så kampen uten lyd på ipaden, så jeg har ikke hørt ett pip om hva Skullerud og kollegaen snakket om.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Det har jeg mistanke om også. Så kampen uten lyd på ipaden, så jeg har ikke hørt ett pip om hva Skullerud og kollegaen snakket om.
                                De ble enige etterhvert.

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Dorsin5_961743p.jpg

                                  Det er i sånne situasjoner som dette, at trøndere faktisk forventer at dommern godkjenner målet.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • Oddis
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 2744

                                    Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    [ATTACH=CONFIG]2069[/ATTACH]

                                    Det er i sånne situasjoner som dette, at trøndere faktisk forventer at dommern godkjenner målet.
                                    I allefall når han heter Skjerven.
                                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      Opprinnelig skrevet av holmiz
                                      [ATTACH=CONFIG]2069[/ATTACH]

                                      Det er i sånne situasjoner som dette, at trøndere faktisk forventer at dommern godkjenner målet.
                                      Hadde det ikke blitt mål i denne situasjonen, ville det mest sannsynlig blitt dømt straffespark. Legg merke til RBK-spilleren som ligger og sykler på ryggen.
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                                        I allefall når han heter Skjerven.
                                        Skjerven løper vel ikke på linja med flagg?

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Skjerven løper vel ikke på linja med flagg?
                                          Slutt å vær så korrekt, vi hater Skjerven ;-)

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎