Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

    Opprinnelig skrevet av *46*
    Skjerven løper vel ikke på linja med flagg?
    Det er helt riktig. Støtter Uwes disippel på svaret! Vi hater han, og sånn skal det fortsette.
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9385

      Målet til Prica nå da???

      Greit ekspedert.

      Kommentar

      • Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

        Soleklart frispark til Grytebust nå i hvertfall. Svein Oddvar Moen hadde jeg litt trua på, men nei da.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          Det er bemerkelsesverdig at RBK er satt opp borte mot Harstad 2.runde i cupen. Det mest naturlig ville være å møte naboene Nardo eller Verdal. Her skal det tydligvis telles antall kilometer når det nærmer seg trekning og spørsmålet om hjemmekamp på Lerkendal eller ikke dukker opp...

          Kampoppsett 2. NM-runde


          22. Nardo – Bodø/Glimt
          23. Stjørdals-Blink – Tromsø
          24. Verdal – Molde
          25. Harstad – Rosenborg
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Latterlig. Før man trekker i tredje(?) runde, så burde man så langt det er mulig sette opp lokaloppgjør.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Latterlig. Før man trekker i tredje(?) runde, så burde man så langt det er mulig sette opp lokaloppgjør.
              Den regelen gjelder for alle lag med unntak av RBK. Kjent regel.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Første gang jeg kan huske at rbk har blitt snytt for straffe på hjemmebane. Jan Kjell Larsen med overfall på kompis.
                Men blir vel kompensert med et par straffer senere og 3-4 fordelaktige avgjørelser.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9385

                  Synes Hendriksen skulle hatt straffe da han ble nikka rett ned og. Så hvordan dwt kom til å gå før det skjedde, og da er det ikke "et hendig uhell". Men nå putta døm uansett. BBS burde sett på den avslutninga istedenfor å henge i 3dje etasje av Strømmen Storsenter.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7041

                    Stabæk må vel være kandidat til å kjempe om bunnotering i poeng over 30 kamper? Syns synd på Petter. Tynt...
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Stabæk må vel være kandidat til å kjempe om bunnotering i poeng over 30 kamper? Syns synd på Petter. Tynt...
                      Nå utretta ikke Petter så veldig mye med LSK heller, da. Så direkte overraskende er det vel ikke. Men han skal ha cred for å ta på seg de store utfordringene.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av Leif A
                        Nå utretta ikke Petter så veldig mye med LSK heller, da. Så direkte overraskende er det vel ikke. Men han skal ha cred for å ta på seg de store utfordringene.
                        Jeg tror han uretta en del som assistent (hadde jo ansvaret for angret? Og Ujah utviklet seg jo feks bra), men hovedtrener så var det tynt.

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          “@MBakenga: Er imot buing på et lag under 17.mai pga tap dagen før. Skal være en gledens dag. Holder med å pipe etter kampen. Livet går videre.”
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • angrybird
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jan 2012
                            • 80

                            Latterlige trøndere. her taper laget deres en kamp i årets tippeliga også går de hen og buer på spillera når de går tog. null gangsyn eller stolthet. bare en gjeng bortskjemte møkkafolk.

                            Kommentar

                            • LasseN
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 1610

                              Enig med godset for en skjelden gangs skyld.


                              Åpent brev til NFF

                              NFF viser nok en gang sitt sanne ansikt.

                              I dag, fredag 18. mai kom nyheten om at kampen mellom Rosenborg og Strømsgodset var blitt omberammet fra 28. mai til 24. juni. Når i tillegg årsaken til denne omberammingen er at Rosenborg står uten tre juniorspillere grunnet EM-kvaliken til G19, da er det betimelig å stille spørsmålet: Hva er h******e er det dere driver med?
                              For å sette det i parallell med en annen aktuell problemstilling: Er det rart publikumstallene i norsk fotball stuper? Ikke bare har dere allerede bevist at supporterne blir satt i bakerste rekke til fordel for kommersielle hensyn og økonomisk vinning. Men når dere i tillegg tar slike beslutninger som den som ble offentliggjort i dag, ja da tar dere virkelig gløden vekk fra mange mennesker. Mange har nå regelrett kastet penger ut av vinduet, gjennom å finansiere reise og opphold til en bortekamp som nå for vårt vedkommende blir utsatt på skandaløst kort varsel. Har dere så liten respekt for norske supportere og supportergrupperinger som bruker fritiden sin på å planlegge og tilrettelegge organiserte turer at dere aldri lar supporternes hensyn komme i første rekke? Og til fordel for hva? At Rosenborg må klare seg uten tre juniorspillere hjemme mot Strømsgodset. Her er fasiten for de tre spillerne som RBK på død og liv ikke kunne klart seg uten:
                              - Jonas Svensson: 5 kamper fra start, 3 som innbytter
                              - Ole Kristian Selnæs: 6 kamper fra start, 2 som innbytter
                              - Fredrik Midtsjø: 1 kamp fra start, 2 som innbytter
                              Alle forstår at det er kjedelig å miste enkeltspillere til enkeltkamper. I England må mange av toppklubbene klare seg uten sine absolutte stjernespillere over en lengre periode dersom de skal spille Afrikamesterskapet. Sånn er det, og som trener handler det om å ta ut laget ut fra de spillerne som er tilgjengelige. RBK har en stall som er mer enn kapable til å klare seg uten disse tre ungguttene i en enkeltkamp. Derfor er det vanskelig å akseptere denne beslutningen.
                              Konsekvensene av kynismen og grådigheten til dere i forbundet kan på langsikt bli fatale. Og i verste fall ødelegge “produktet” (som dere liker å referere det til som) norsk fotball totalt. Men hva gjør vel det så lenge kommersielle avtaler spikres og Rosenborg får det som de vil?Nesten så man skulle ønske man var tysker. For det er en fotballnasjon hvor man har forstått og utviklet et felles fundament på hvordan man skal skape et bra produkt. Både på banen og på tribunen.
                              Lenge leve “produktet” norsk fotball.
                              LasseN

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Dette bekrefter jo bare alle våre "fordommer" mot rævbk & nøff.. Jævla suppehuer!

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Dette bekrefter jo bare alle våre "fordommer" mot rævbk & nøff.. Jævla suppehuer!
                                  Hvorvidt det bekrefter fordommer om at trøndra står i ledtog med nff, får bli subjektive bedømninger. Men det dette utvilsomt bekrefter er at nff er en gjeng suppehuer som gjentatte ganger tar avgjørelser som devaluerer egen liga, samtidig som de klør seg i huet og ikke kan fatte hvorfor publikumstallene synker.

                                  Kommentar

                                  • andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

                                    Haha.. Dorsin har endelig insett att hårfestet kun går en vei og gjort det eneste riktige; maskin-klipp. 'Bout fucking time!
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Kanskje litt dumt å tipse dem, men man kan jo bruke
                                      Spoiler:
                                      røntgen
                                      . Skrev det i liten skrift IOM at trøndere har dårligere syn en oss andre.





                                      Fredheim Holm på krykker: – Umulig å si om det er et brudd eller ikke

                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        Opprinnelig skrevet av andersmm
                                        Haha.. Dorsin har endelig insett att hårfestet kun går en vei og gjort det eneste riktige; maskin-klipp. 'Bout fucking time!
                                        Er det på sin plass også å anbefale kosmetisk kirurgi evt en marsjstøvel hardt til ansiktet slik at det ser litt bedre ut?
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                          Er det på sin plass også å anbefale kosmetisk kirurgi evt en marsjstøvel hardt til ansiktet slik at det ser litt bedre ut?
                                          Brun papirpose på hodet hadde värt den beste lösningen.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎