Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1445

    Vil legge til: På søndag er det faen meg bare å møte opp. Dette er et hatoppgjør som ikke står langt tilbake for søpla. Forskjellen er vel at vi (enda) ikke har måttet tåle å høre frasen "hele norges v*f".
    "d e bra for norsk fotball me et lokkkkkkkmotiv som rjosenbårr sjø". "Ikveld er vi alle trøndere".

    Fy faen jeg blir kvalm. På søndag er det bare å møte opp og få spydd ut litt hat. HATER, HATER, HATER ROSENBORG
    Custodes
    I med og motgang

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      Massiv dommerhjelp nok en gang. Tar aldri slutt dette.
      ..................

      Kommentar

      • CFC1976
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2015
        • 341

        Jeg har sett mange stygge folk I mitt liv... men herregud... han Selnæs. A face only a mother could love...

        Kommentar

        • mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 845

          TRONDHEIM (VG) (Rosenborg - St. Etienne 1-1) Rosenborg røk på hodet ut av Europa League. Ole Selnæs (21) mener trønderne fikk god hjelp av dommeren til å få Europa-drømmen knust.


          TRONDHEIM (VG) (Rosenborg - St. Etienne 1-1) Rosenborg røk på hodet ut av Europa League. Ole Selnæs (21) mener trønderne fikk god hjelp av dommeren til å få Europa-drømmen knust.

          – Dommeren avgjør kampen på mange måter. Det er det ikke tvil om. Og det er bittert, sier Selnæs til VG etter kampslutt.

          Det var en takling fra nettopp Sælnes som fikk dommer Vitaly Meshkov til å peke på straffemerket. Men selv kaller trønderen Romain Hamoumas fall i feltet for en «soleklar dive».


          Neida, rbk klager ikke på dommeren. rbk og ole selnæs kjefter aldri på dommeren. rbk er så gode at de ikke trenger å gjøre sånt, i hvert fall trenger ikke andre klubber å påpeke det.

          Jævla møkkalag!
          Morten

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Opprinnelig skrevet av mrognan
            http://www.vg.no/sport/fotball/europ...en/a/23568711/



            [/B]Neida, rbk klager ikke på dommeren. rbk og ole selnæs kjefter aldri på dommeren. rbk er så gode at de ikke trenger å gjøre sånt, i hvert fall trenger ikke andre klubber å påpeke det.

            Jævla møkkalag!

            Å klage på den straffa der er helt på tryne. Du kløpte ned spilleren, din jævel!
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9365

              Dommer'n ga'n gult for kjefting i samme situasjon og. Hehe

              Kommentar

              • ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2504

                KRISTIANSAND (VG) (Start - Rosenborg 0-2) Kåre Ingebrigtsen mener Starts Kristoffer Ajer på usportslig vis prøvde å påvirke dommeren til å gi RBK-spillerne kort.


                Kåre Ingebrigtsen mener Starts Kristoffer Ajer på usportslig vis prøvde å påvirke dommeren til å gi RBK-spillerne kort.

                Det er så frekt at det er nesten morsomt. Da Bonke hadde gult på Åråsen prøvde alle RBK-spillerne å provosere fram rødt. Jeg husker jeg tenkte da Helland for andre gang stakk trynet helt oppi fjeset på Bonke:
                - OK, du er kanskje en god spiller, men er ikke det nok, er det nødvendig å være et rasshøl?

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2504

                  Nils Arne Eggen er opprørt etter Messi-dommen:

                  http://www.dagbladet.no/sport/eggen-...omisk/60307590
                  - Pengene betyr altfor mye. I det hele tatt skal ikke menn eller guttunger som løper rundt i kortbukser tjene hundrevis av millioner. Fotballen har mistet sin folkelighet, tordner Eggen videre.

                  Smart av ham å si, som trente klubben som fikk de store pengene inn i norsk fotball, og som skryter av det på nettsidene:


                  Men det som endelig gjorde at Rosenborg ble akseptert som en del av næringslivet, og som på sett og vis fullførte overgangen fra idrettslag til bedrift, var en spillerovergang.

                  - Det ble ramaskrik. I dag hever man ikke et øyebryn når noe slikt skjer, men den gang var det uhørt, forteller han.
                  -Vi kjøpte en spiller som var under kontrakt i en annen klubb. Det hadde aldri skjedd i norsk fotball tidligere.

                  Overgangen han snakker om, er da Rosenborg kjøpte Øyvind Leonhardsen fra Molde etter 91-sesongen. Ikke bare kjøpte man en spiller ut av en kontrakt, overgangssummen satte en ny standard: 975 000 kroner betalte man for den løpsvillige Kristiansunderen.
                  - Etter den overgangen var det ingen tvil, forteller Dokken.
                  - Vi var endelig akseptert som en del av næringslivet.

                  Det var da fotballen her i landet mistet sin folkelighet.

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 845

                    Så er det på'n igjen.

                    Bartene får innvilget søknaden om å flytte en seriekamp for å slippe et altfor tett kampprogram i forbindelse med CL kvalik.
                    Det ene av to lag i TL som har tropp og/eller penger nok til å ha en tropp som i aller høyeste grad er bred nok til å takle et tett kampprogram i juli, får spesialbehandling for å kunne være best mulig rustet til å suge til seg CL penger. Kampprogrammet de sto ovenfor er ikke tettere enn mai måned hvert eneste år for alle i TL, men likevel fikk de søknaden innvilget. Og det med mindre enn halvannen ukes tid før kampen opprinnelig skulle vært spilt. Håper så inderlig at karmaen kommer og biter de no så jævlig i rævva, og de ryker hodestups utav CL kvaliken for deretter å komme inn i den verst tenkelige EL pulja!
                    Morten

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7027

                      Tre baklengs på overtid på Kypros og på ræva ut av Europa. Jeg hånler og fryder meg.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 845

                        Karma bitch, karma!
                        Morten

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1514

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Tre baklengs på overtid på Kypros og på ræva ut av Europa. Jeg hånler og fryder meg.
                          Tipper revansjen går ut over neste motstander i tippeligaen

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9365



                            Trøndera fly forbanna på at en tidligere APOEL spiller foretrekker APOEL framfor hele norges RBK...

                            (APOEL – Rosenborg 3-0, 4-2 sammenlagt) De fleste nordmenn fortvilte nok da Rosenborgs Champions League-drøm ble knust på overtid. Men John Arne Riise (35) var i ekstase.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3142

                              Opprinnelig skrevet av Dole
                              Tipper revansjen går ut over neste motstander i tippeligaen
                              Eller at de stiller like mentalt utladet som Godset...

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3321

                                Nå har vi faktisk tidenes mulighet for å slå bartepakket igjen. Ligger nede med brukket rygg, kommer rett i fra et blodslit nede i varme Kypros. Hvor mentalt tilstede er de på lørdag? Vi får faktisk ikke en større gavepakke enn dette mot trøndra. Denne sjansen kan virkelig ikke gutta la svinne hen. Samtidig har de såpass med forsprang i TL at de har råd til et feilskjær uten at det skal bety noe, seriegullet er dems uansett.

                                Kommentar

                                • Fjeller'n
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 905

                                  Minner meg litt om den gamle vitsen om at den beste utsikten i Oslo hadde du fra Postgirobygget; for det var det eneste stedet du ikke kunne se Postgirobygget:

                                  NIKOSIA/OSLO (NRK): Rosenborg-leiren var langt frå nøgd med oppførselen til Apoels spelarar og støtteapparat etter meisterliga-exiten, der dei kollapsa på overtid og tapte 3–0.


                                  Ekstra morsomt at dette skjer etter "Rosenborg-tillegg" i tid..........
                                  "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                  Kommentar

                                  • Percy Nilegård
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 5146

                                    Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
                                    Minner meg litt om den gamle vitsen om at den beste utsikten i Oslo hadde du fra Postgirobygget; for det var det eneste stedet du ikke kunne se Postgirobygget:

                                    NIKOSIA/OSLO (NRK): Rosenborg-leiren var langt frå nøgd med oppførselen til Apoels spelarar og støtteapparat etter meisterliga-exiten, der dei kollapsa på overtid og tapte 3–0.


                                    Ekstra morsomt at dette skjer etter "Rosenborg-tillegg" i tid..........
                                    Litt surt å tape 9 min på overtid etter selv å ha fått gult kort for å hale ut tida kanskje? Muhaahaha
                                    "Alltid blodsprengt"!
                                    Fong/Macho

                                    Even Nordlien

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      Feiga seg ut av CL. Takk og pris så slipper vi fortsatt det maset.
                                      Last edited by vermu; 03.08.2017, 13:17.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Alle hjerter gleder seg
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1445

                                          Dette var godt for skotsk fotball.
                                          Custodes
                                          I med og motgang

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎