Ja, vi hater fortsatt bartepakket!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marit
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2010
    • 885

    Jeg misliker faktisk Molde mer enn bartene, men det som skjer nå er bare så ekstremt fortjent at det er fornøyelig. Synes litt synd på Horneland da, som jo virker som en ok fyr.
    Andas in och andas ut
    Orkar jag så orkar du

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 876

      Opprinnelig skrevet av Marit
      Jeg misliker faktisk Molde mer enn bartene, men det som skjer nå er bare så ekstremt fortjent at det er fornøyelig. Synes litt synd på Horneland da, som jo virker som en ok fyr.
      Slapp av. Wolff Eikrem forsvinner til et lag i utlandet (hvor han flopper, igjen) i sommervinduet, og så faller Molde sammen i høstsesongen og mister medaljene med et par poeng i siste serierunde

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        Opprinnelig skrevet av OlaG
        Slapp av. Wolff Eikrem forsvinner til et lag i utlandet (hvor han flopper, igjen) i sommervinduet, og så faller Molde sammen i høstsesongen og mister medaljene med et par poeng i siste serierunde
        From your lips to god's ears
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • OptimistFugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 462

          «- Disse oppgjørene har et helt spesielt historisk sus, og de har inneholdt mange store kamper der mye har stått på spill. Det er flere store derbyer i norsk fotball, men det er utvilsomt dette som er den største klassikeren, sier Morten Kokkim.

          Mens LSK har spilt sammenhengende på Eliteserie-nivå siden 1975, har Rosenborg vært i det fineste selskapet siden 1979. Akkurat nå ligger trønderne desidert sist i Eliteserien, og det vil utvilsomt gi kampen en ekstra dimensjon. Det er med andre ord en viss fare for at denne kampen ikke blir spilt neste år.»

          Det ville vært episk

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
            «- Disse oppgjørene har et helt spesielt historisk sus, og de har inneholdt mange store kamper der mye har stått på spill. Det er flere store derbyer i norsk fotball, men det er utvilsomt dette som er den største klassikeren, sier Morten Kokkim.

            Mens LSK har spilt sammenhengende på Eliteserie-nivå siden 1975, har Rosenborg vært i det fineste selskapet siden 1979. Akkurat nå ligger trønderne desidert sist i Eliteserien, og det vil utvilsomt gi kampen en ekstra dimensjon. Det er med andre ord en viss fare for at denne kampen ikke blir spilt neste år.»

            Det ville vært episk
            Endelig en mulighet igjen til å synge "Rykker ned" til dem igjen. Deilig!
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              Opprinnelig skrevet av Oddis

              Endelig en mulighet igjen til å synge "Rykker ned" til dem igjen. Deilig!
              Det går ikke, men fy faen så digg det hadde vært om den sangen dundra mot bortetribunen i det 89.min! Hadde betalt mye penger for å få oppleve det.
              ..................

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3324

                Opprinnelig skrevet av Oddis

                Endelig en mulighet igjen til å synge "Rykker ned" til dem igjen. Deilig!
                Tror vi heller skal bekymre oss over egne nedrykksmuligheter.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4287

                  Skaper kaos både her og der i jakten på ny trener: https://www.vg.no/sport/fotball/i/Or...nborg-floerten

                  Håper virkelig ikke Reka lar seg friste. Vil se hans Ham-Kam i Eliteserien.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3142

                    Det verste av alt er at jeg ikke hater bartepakket lenger - har faktisk blitt helt likegyldig til alt tullet de holder på med der oppe. Ja, Brann er verre, men rbk er en god nummer to.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2864

                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Det verste av alt er at jeg ikke hater bartepakket lenger - har faktisk blitt helt likegyldig til alt tullet de holder på med der oppe. Ja, Brann er verre, men rbk er en god nummer to.
                      Jeg mener søpla er verre enn bartene, marginalt mindre ille enn skarrepakket. RBK på femte er tross alt helt i utkanten av deres "naturlige habitat". Med deres ressurser burde vært topp fire hvert år, med seriegull 1-2 ganger i løpet av en femårsperiode. Hvilket de også er. Søpla burde også vært der, som enerådende i landets desidert største by og hovedstad, og med en håndfull møkkrike og spandable onkler i ryggen. Men de er ikke i nærheten, deres "naturlige" plassering ligger i området 4–10. Bartepakket burde også vært helt der oppe. De er bare tragisk elendig som klubb. Men desto morsommere for oss andre.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3324

                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                        Jeg mener søpla er verre enn bartene, marginalt mindre ille enn skarrepakket. RBK på femte er tross alt helt i utkanten av deres "naturlige habitat". Med deres ressurser burde vært topp fire hvert år, med seriegull 1-2 ganger i løpet av en femårsperiode. Hvilket de også er. Søpla burde også vært der, som enerådende i landets desidert største by og hovedstad, og med en håndfull møkkrike og spandable onkler i ryggen. Men de er ikke i nærheten, deres "naturlige" plassering ligger i området 4–10. Bartepakket burde også vært helt der oppe. De er bare tragisk elendig som klubb. Men desto morsommere for oss andre.
                        Bart, søpla og Brann burde kjempet om medaljene hvert år, slik Barca og Real Madrid normalt gjør i Spania. Helt enig i at det er desto morsommere for oss andre.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2864

                          Ånei – nå kommer en OBOS-toppskårer til Bartene! Og nesten Sverige-suksess. Da er fjerdeplassen kjørt!



                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9365

                            I årsmeldingen for Rosenborg Ballklubb Kvinner (RBKK) så kommer det frem en rekke bekymringsfulle opplysninger. Ikke bare bommer klubben grovt økonomisk sammenlignet med budsjett, men det fremstår også som at budsjettforutsetningene klubben har lagt til grunn har vært fundamentalt feil. Dette er bekymringsfullt all den tid fusjonen mellom Rosenborg Ballklub (RBK) og RBKK var basert på underlag som styret i RBKK har fremlagt. Vi kommer tilbake til dette, men først; Ørjan Engen og resten av styret i RBKK avgir en årsmelding som både er skremmende og mangelfull.


                            Basert på dette skriv, ser det ut som RBK Kvinner blir en utgiftspost for RBK (herrer).

                            De hasta igjennom fusjonen pga "likestilling" og andre fine ting.

                            Viser seg vel at hasta var fordi RBKK tilsynelatende ikke var driftverdig i seg sjøl.

                            Men nå er de jo det.

                            Er det detta Tengsted-penga mine går til?
                            ​​​​​​​

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9365

                              Mer RBK Kvinner mas, fra Rikskringkaster'n!

                              Nå skal tydligvis Kjernen med sine grupperinger tvinges til å dra på kamp og heie på damene. ​​​​​​

                              ​​​​​​https://www.nrk.no/trondelag/kjernen...lig-1.16345485

                              Heldigvis er RBK kvinner sjøl mer på ball:

                              ...Så det å få med seg flere fra Kjernen på å skape noe rundt kvinnelaget hadde vært helt fantastisk, sier arrangementssjef for RBK Kvinner, Malin Engen

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4287

                                Tagseth og løven fra Singsaker begge ute til ute i mai en gang. Holse så vidt tilbake etter lang skade. Vecchia borte, Tengstedt borte, Hoff borte. Voldsomt grått mannskap trønderne har i år. Aga og Ingasson på topp i seriestarten? Ekstremt tynn suppe. Er vel bare Holse igjen av klassespillere. Blir interessant å se tabelltipsene den neste uka. RBK er vanvittig average per i dag.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9365

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Tagseth og løven fra Singsaker begge ute til ute i mai en gang. Holse så vidt tilbake etter lang skade. Vecchia borte, Tengstedt borte, Hoff borte. Voldsomt grått mannskap trønderne har i år. Aga og Ingasson på topp i seriestarten? Ekstremt tynn suppe. Er vel bare Holse igjen av klassespillere. Blir interessant å se tabelltipsene den neste uka. RBK er vanvittig average per i dag.
                                  Spillera de har henta er jo rævva som fy!

                                  Thorvaldsdottir skulle vært utvist i hver kamp, bidrar med 0 anna en tjuvtriks.

                                  Sadiku er vandrende deprimert, sikkert over egne kvaliteter.
                                  ​​​​​​
                                  ​​​​​​Aga hadde ikke vært i førsteelleveren til KFUM pdd.

                                  Vänänänänen har jeg ikke sett en gang.

                                  Nelson er OBOS.

                                  Rykk ned da!

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4287

                                    Opprinnelig skrevet av knut

                                    Spillera de har henta er jo rævva som fy!

                                    Thorvaldsdottir skulle vært utvist i hver kamp, bidrar med 0 anna en tjuvtriks.

                                    Sadiku er vandrende deprimert, sikkert over egne kvaliteter.
                                    ​​​​​​
                                    ​​​​​​Aga hadde ikke vært i førsteelleveren til KFUM pdd.

                                    Vänänänänen har jeg ikke sett en gang.

                                    Nelson er OBOS.

                                    Rykk ned da!
                                    Rett og slett imponerende hvor lite de har fått ut av Tengstedt-pengene. Ekstremt irriterende at de stjal 3. plassen fra oss i fjor pga. en flaksesignering

                                    Kommentar

                                    • Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 445

                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                      pga. en flaksesignering
                                      De fikk god hjelp av dommerne den høsten og da, hadde ikkeholdt med tengstedt aleine. straffe for takling 1m utafor boksen, 2 mann som stod 2m i offside mot oss som dommerne sa de "glemte" å se etter og en haug av sånne avgjørelser for bartepakket siste 10-12 kampa.

                                      Gleder meg som en unge til å havne over dem i år, jeg var for ung på 80tallet til å hate enga som jeg hater rbk, enga var stort sett opp og ned mellom obos på 90tallet da jeg begynte å gå fast på åråsen, vanskelig å hate noen du møter så sjeldent vs drittpakket som stjeler spillere og pokaler fra oss.

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2864

                                        Full krig mellom Reka og klanen. Kjære gud, behold Reka som trener i RBK noen uker til, pliis, aller helst hele sesongen. Og neste sesong, med. Jeg skal være snill gutt og slutte å stjele av kollekten, jeg lover!

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2864

                                          NRK foreslår at bartene og søpla bytter trener. Dæven! Steike, for en spinnvill ide! Jeg får ståpikk, bare av tanken. Det hadde blitt tidenes OBOS-sesong, med begge de to fallerte has been-ene på turne rundt om til breddefotballen.
                                          Last edited by Kroktåa; 01.06.2023, 10:42.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎