Kanaritipset 2011-diskusjonstråd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rune
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 1229

    #21
    Hvis du lurer på hva som skjedde med Terje Skjeldestad, så fikk han karrieren ødelagt av skader (kneet). Nå er han keeper/assistenttrener i Sogndal.

    Jeg gikk på skole i Sogndal på midten av 00-tallet, og kunne nesten daglig følge treningene til Sogndal. Skjeldestad trente knallhardt på egenhånd for å komme tilbake. Aldri vært borti en mer seriøs fyr (i treningssammenheng).

    Synd han aldri ble kvitt skadeproblemene, uten de ville han ha vært landslagskeeper idag.

    Rune
    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Takker! Det tror faktisk jeg også, han hadde alle forutsetninger.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5096

        #23
        Sogndal-tipset er forevist tidligere oppmann i Sogndal Fotball, som fortsatt har full kontroll på alt som skjer i klubben.

        Resultatet var tre tilfeller av rungende latter, fire tilfeller av beskjeden humring, og gjennomgående glis under hele gjennomlesningen.

        Uttalelsen når verket var gjennomgått var som følger, and I quote: "Jøsses, han har jo virkelig peiling og.."

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          #24
          Opprinnelig skrevet av McGuffy
          Sogndal-tipset er forevist tidligere oppmann i Sogndal Fotball, som fortsatt har full kontroll på alt som skjer i klubben.

          Resultatet var tre tilfeller av rungende latter, fire tilfeller av beskjeden humring, og gjennomgående glis under hele gjennomlesningen.

          Uttalelsen når verket var gjennomgått var som følger, and I quote: "Jøsses, han har jo virkelig peiling og.."
          Jepp, dette er høyverdig lesning som fortjener et mer aktverdig format enn flyktige elektroner kastet ut på internett. Ærlig talt burde det presenteres i bokform og filmatiseres. Bjørn Sundqvist burde være selvskreven til rollen som Dag-Eilev Fagermo.

          Kommentar

          • Rune
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 1229

            #25
            Opprinnelig skrevet av reka
            Jepp, dette er høyverdig lesning som fortjener et mer aktverdig format enn flyktige elektroner kastet ut på internett. Ærlig talt burde det presenteres i bokform og filmatiseres. Bjørn Sundqvist burde være selvskreven til rollen som Dag-Eilev Fagermo.
            Holder en knapp Bjørn Floberg.
            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #26
              Dæven! Jævlig kult! Om noen andre kjenner forhenværende oppmenn i andre klubber er det bare å fremvise til dem også!

              Sogndaltipset var da ikke spesielt morsomt?? Kanskje jeg faktisk prøver for hardt og at det er bedre å bare la det komme der det passer. Vet du hva han lo av?

              Morten M Faldås som Glenn Andersen!
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #27
                Opprinnelig skrevet av Rune
                Holder en knapp Bjørn Floberg.
                Agreed. Sundqvist er allerede castet til rollen som Per Matthias Högmo. Det ryktes også at Jan Thomas filmdebuterer i rollen som Martin Andresen.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Agreed. Sundqvist er allerede castet til rollen som Per Matthias Högmo. Det ryktes også at Jan Thomas filmdebuterer i rollen som Martin Andresen.
                  filmdebuterer? Har du ikke sett "Mojave"?
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                  Kommentar

                  • *46*

                    #29
                    Hvis Kristoffer Joner legger på seg 30-40 kg, tipper jeg han passer inn som en kjederøykende N.A. Eggen med en rekke dårlige morsomheter.

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5096

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Sogndaltipset var da ikke spesielt morsomt?? Kanskje jeg faktisk prøver for hardt og at det er bedre å bare la det komme der det passer. Vet du hva han lo av?
                      Ja, jeg sto ved siden av han og observerte fordi jeg visste det ville falle i smak. Første latter kom ved allerede "snasne bygderyper". Han lo godt rundt Aabrekk-situasjonen, mest fordi han kjenner fyren godt.

                      Men den største latteren kom rundt omtalen av utstyret til Jan Halvor, akkopagnert av uttalelsen, "denne fyren må ha gjort skikkelig research, det er jo helt sant, kølla hans er jo enorm!"

                      Men det du skal ta til deg er at han ikke hadde noe og utsette på det fotballfaglige, han bemerket bl.a at du måtte ha sett flere Sogndal-kamper for å få med deg enkelte momenter.
                      Last edited by McGuffy; 14.03.2011, 19:55.

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #31
                        Hehe, var godt fornøyd med halvorsenvitsen jeg og. Den er ikke kjempeoriginal, men den funker i konteksten. Jeg så faktisk endel sogndal-kamper i fjor!

                        Denne veier veldig mye tyngre enn idiotene på vgd, det er i alle fall sikkert.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #32
                          I morgen kommer to stykk S. Start og Godset er underveis, hvorav sistnevnte inkluderer en ny ondskapsfull stikker til idiotene på VGnett. De er herved mine to nye favorittmobbeoffere, og jeg skal benytte enhver anledning jeg kommer over til å æreskjelle dem på det groveste. Per Sanberg? You're off the hook.

                          Godset er forøvrig også det lengste tipset skrevet i løpet av tre år, og nå må jeg legge meg fordi jeg er fryktelig trøtt.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #33
                            Er litt meningsløst å bruke intellektuell energi på VGs debattsider. Der blir man jo utestengt bare fordi man i nokså klare ordelag insinuerer at Martin Andresen er pedofil

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #34
                              Må jo ta igjen. Har ikke tenkt til å gi meg heller.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Green Goblin
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Mar 2010
                                • 24

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                I morgen kommer to stykk S. Start og Godset er underveis, hvorav sistnevnte inkluderer en ny ondskapsfull stikker til idiotene på VGnett. De er herved mine to nye favorittmobbeoffere, og jeg skal benytte enhver anledning jeg kommer over til å æreskjelle dem på det groveste. Per Sanberg? You're off the hook.

                                Godset er forøvrig også det lengste tipset skrevet i løpet av tre år, og nå må jeg legge meg fordi jeg er fryktelig trøtt.
                                Du følger opp SS.TVs tips om en toppplassering for Godset. Øvrig media er litt mer lunken.

                                Interessant!

                                Kommentar

                                • OppsalKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2008
                                  • 1881

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Er litt meningsløst å bruke intellektuell energi på VGs debattsider. Der blir man jo utestengt bare fordi man i nokså klare ordelag insinuerer at Martin Andresen er pedofil
                                  I have yet to see evidence to suggest otherwise
                                  Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                  Alltid Celtic og LSK

                                  Kommentar

                                  • Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Green Goblin
                                    Du følger opp SS.TVs tips om en toppplassering for Godset. Øvrig media er litt mer lunken.

                                    Interessant!
                                    Har også registrert at det er stor skepsis rundt dem, noe jeg synes er veldig merkelig. De er noe avhengige av at Kamara leverer, men det er så mange andre matchvinnere her at jeg ikke kan se hvorfor de skal få noen nedtur. Samholdet og teamspiriten i dette laget er helt enorm, og de går bokstavelig talt i krigen for hverandre. At Aas og Madsen er tilbake er helt avgjørende for dette tipset.
                                    Ni principe ni rey...

                                    D10S!

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Har også registrert at det er stor skepsis rundt dem, noe jeg synes er veldig merkelig. De er noe avhengige av at Kamara leverer, men det er så mange andre matchvinnere her at jeg ikke kan se hvorfor de skal få noen nedtur. Samholdet og teamspiriten i dette laget er helt enorm, og de går bokstavelig talt i krigen for hverandre. At Aas og Madsen er tilbake er helt avgjørende for dette tipset.
                                      Lukter det en ny sandefjord her? :-)

                                      Godset har alle forutsetninger for å gjøre det bra, spesielt om "hele" norge tipper de langt nede. Det kommer alltid en overraskelse, begge veier..
                                      Personlig håper jeg godset havner høyt oppe i år!

                                      Kommentar

                                      • Green Goblin
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Mar 2010
                                        • 24

                                        #39
                                        Sandefjord hadde sykt mye uflaks i fjor. Så de i flere kamper hvor de styrte banespillet uten å få noe som lignet uttelling. Etterhvert mistet de helt motet. 12 poeng er dårlig betalt ut fra prestasjonene, men det deles ikke ut stilkarakterer i fotball.

                                        Skal man evaluere et tabelltips, må det evalueres ut fra de forutsetningene som fantes på tidspunktet da tipset ble gitt. Dessuten er det sjeldent at en seriøs tabelltipper egentlig er interessert i å treffe mest mulig. Dette er pur underholdning, om man treffer rett med tipsene er ren bonus.

                                        Det er garantert fryktelig mye mer irriterende å misse på en faktafeil enn på en plassering.

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          #40
                                          Å bomme på et mellomnavn på en Sarpsborgspiller eller kalle en kantspiller for back ville irritere meg mye mer enn om Godset kommer på ellevte plass, så jepp, du har helt rett.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎