Kanaritipset 2011-diskusjonstråd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Fra kfl.no Kanaritipset 2011-diskusjonstråd

    Yes, da var vi endelig i gang. Muligens litt sent, men da er vi i det minste mer oppdatert enn noen andre.

    Da er det bare å plukke ut årets Sandefjord og sette i gang med spøk, fanteri, kritikk eller hets.

    Sjekk forsida og les til øyet blir stort og vått!
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    Krisander på vgnett er herved ført opp på hatlista mi. Kan noen med bruker der inne vennligst hilse ham og fortelle at jeg ikke skriver for folk med iq under åtti, og at han dermed ikke er i målgruppen.

    Tar han ikke humoren er det ham det står på, ikke meg. Aafk er kanskje ikke noen høydare, men den er bedre enn alt annet som er kommet ut så langt fra andre kilder.

    Av en eller annen grunn får jeg ikke registrert meg på vgnett. Har lyst til å gi de tre idiotene som kommer med totalt urimelig kritikk en intellektuell kilevink så grov at de aldri tør poste noe på et nettfora igjen, makan til subjektive idioter skal man faen meg lete lenge etter.

    SELVFØLGELIG LIKER IKKE RBKere ET TIPS STAPPET MED BARTEHETS!!! Det sier seg selv, men man kan da faen meg holde seg for god for å spre direkte usannheter! Dårlig skrevet??? DÅRLIG SKREVET!!?? Dere burde vært kjemisk kastrert!!!
    Last edited by Grusom B; 13.03.2011, 19:46.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • *46*

      #3
      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Av en eller annen grunn får jeg ikke registrert meg på vgnett.
      Det har med intelektuelt nivå å gjøre.

      Spøk til side - ikke bry deg om fiskepinne-gutten. Nesten så jeg tror han er ansatt av RBK for å spre propaganda.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5096

        #4
        Som alltid, humoristisk og faglig sterkt. Furten VGD-kritikk skal du ta som en styrketegn, ikke et nederlag.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Takk, det er hyggelig å høre. Man blir litt demotivert av slikt, det er så urimelig at man nesten begynner å lure. Jeg måtte lese gjennom det en gang til bare for å være sikker i min sak, og ærlig talt, selv om ikke alt er gullkorn, så er det da helt åpenbart at det for det meste er ganske velskrevet.

          Men, det er klart, alt av lærere og sensorer i løpet av tjue års skolegang har vel ikke noe de skal ha sagt når fiskepinne og halvor feller sine dommer.

          Helvetes neandertalere.

          PS! Disimiliskommentaren er ikke ment å være vittig eller smart, den er en nøyaktig gjengivelse av hva det så ut som.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            #6
            Ikke noen grunn til å ta på vei dette oppgulpet fra apekattene på debattsidene til VG unge mann, de hadde neppe klart å stave navnet sitt korrekt om de så fikk godt betalt for det. Dessuten så er trolig bloggen til Hildegunn både mer spennende og mer troverdig enn alt fjaset som unge folk til stadighet lirer av seg på vgd.no, der de tilbringer store deler av livet sitt foran skjermen hjemme på promperommet i huset til mamma og pappa.

            Stor tommel opp for at du tar deg tid, og legger ned såpass mye arbeid i en meget leservennlig og artig analyse! Her har mange medier mye å lære!
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Takk Anders, det varmer.

              Hvem er han som forsvarer meg der inne nå? Jeg liker deg. Mye. Kan du ikke be ham påpeke nøyaktig hvor jeg tuller med karsk og skinnvester? Og hvem det er som har påpekt likheten mellom bakenga og lykketroll tusen ganger tidligere? Hjemmebrent er ikke et eksklusivt trøndersk fenomen: det var overhodet ikke en referanse til karsk, men heller til hvor hemma man kan bli av det.

              Be ham også gjerne definere banal. Jeg tror ikke han vet hva det betyr. Man kan sikkert si mye om humoren min(og det er helt greit at ikke alle liker den), men banal? Man føler seg ikke truffet. Den spiller jo nesten alltid på det absurde, og da kan den jo per definisjon ikke være banal!

              Han skulle faktisk fått julling om jeg hadde hatt ham her nå, mest fordi eksistensen hans provoserer meg. Og jeg er en svært fredelig mann.

              HVILKE JÆVLA TRØNDERVITSER!!?!?!?!?!? Vær så snill og spør om det!

              Herregud, at idioti kan ha slike en voldsom provoserende kraft.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Green Goblin
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Mar 2010
                • 24

                #8
                Chill!!!

                Du kommer til å bli gæern om du lar forumnissene på VGD og andre steder irritere deg så mye.

                Kritikk som ikke er konstruktiv er komplett verdiløs...

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Du har rett. Jeg er klar over det, men jeg fikser ikke at de juger og fyller opp sida med kritikk som helt sikkert gjør at mange ikke gidder å kikke på det en gang.

                  Kan ikke noen vær så snill å be dem komme med et eksempel på trøndervitser! Det er ingen der!!!
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Du har rett. Jeg er klar over det, men jeg fikser ikke at de juger og fyller opp sida med kritikk som helt sikkert gjør at mange ikke gidder å kikke på det en gang.

                    Kan ikke noen vær så snill å be dem komme med et eksempel på trøndervitser! Det er ingen der!!!
                    Du skriver bra og har en fin humor i analysen din. Men når du skriver sånn som du gjør så må du være passe nedsnødd for å bli overraska over at ikke alle liker tabelltipset ditt. At ikke alle klarer å argumentere godt for seg når de kritiserer tipset er jo noe man bare må forvente når man ser tilhørigheten disse har...
                    Ta det med ett smil.
                    Gleder meg til imorra og neste tips
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      #11
                      Er temmelig sikkert på en ting: At Haugesund rykker ned.

                      Høres helt på trynet ut. Men alle de opprykkende lag som har overrasket i 1året i TL, har rykket ned i 2året.

                      Se til: Bodø Glimt: Sandefjord.

                      Regner med at Søngdal overrasker i år. Men at Sapsborg og Haugesund rykker ned.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • *46*

                        #12
                        Du skriver analysen først og fremst for tilhengere av LSK - du skriver den ikke for at RBK-sodder skal synes den er morsom. Den treffer tydligvis veldig godt, da fiskepinne gutten med alvorlige fritidsproblemer og nesten 13 000 poster på vgd.no blir så irritert.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                          Er temmelig sikkert på en ting: At Haugesund rykker ned.
                          Odd er straks ferdig i TL for denne gang. De er på vei ned. Blaff mot LSK på fredag.

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #14
                            Xer: Selvsagt forventer jeg ikke at bartepakket skal like det, overhodet ikke. Jeg blir bare irritert over å bli beskyldt for å resirkulere gamle trøndervitser når det overhodet ikke er tilfelle og det ikke finnes én eneste trøndervits der! Og jeg blir blodig fornærmet over at det finnes mennesker som er dumme nok til å hevde at det er dårlig skrevet. Er det noe jeg ALDRI har hørt fra noen før er det at jeg skriver dårlig.

                            Odd er langt nede. Den kommer i morgen. Varsku for homoerotikk her! Haugesund går også på en røffere sesong, men i motsetning til lagene du nevner har de beholdt alle viktige og er veldig, veldig klare over ipswich-syndromet. Jeg tror de havner langt ned, men ikke nedrykk.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Xer: Selvsagt forventer jeg ikke at bartepakket skal like det, overhodet ikke. Jeg blir bare irritert over å bli beskyldt for å resirkulere gamle trøndervitser når det overhodet ikke er tilfelle og det ikke finnes én eneste trøndervits der! Og jeg blir blodig fornærmet over at det finnes mennesker som er dumme nok til å hevde at det er dårlig skrevet. Er det noe jeg ALDRI har hørt fra noen før er det at jeg skriver dårlig.
                              Hvorfor skal du la deg fornærme over det? Du overvurderer inteligensen til disse triste skjebnene. De tilhører ikke eliten, man kan ikke forvente at de skal arumentere slik vi oppegående gjør. Da er det en enkel utvei å bare si at det er dårlig skrevet, uten å argumentere noe særlig godt for det...
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • Green Goblin
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Mar 2010
                                • 24

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Du har rett. Jeg er klar over det, men jeg fikser ikke at de juger og fyller opp sida med kritikk som helt sikkert gjør at mange ikke gidder å kikke på det en gang.

                                Kan ikke noen vær så snill å be dem komme med et eksempel på trøndervitser! Det er ingen der!!!
                                Nja,

                                Fischstick/Hedon er veldig aggressiv dersom noen kommer med negativ omtale av RBK. Jeg har hatt gått noen runder med ham på VGD tidligere. Mulig det er riktig som det ble sagt at han faktisk er ansatt av RBK.

                                Når man legger huet på blokka så må man også tåle at man blir kalt ting som en faktaleflende klovn eller en fordomsfull idiot. Egentlig er det den beste rosen du kan få. Det du vil observere etterhvert som tipsene kommer er at folk vil lete med lys og lykte etter småtteri og bagateller som de kan henge deg for. Jo mer irritert du klarer å få dem, desto sikrere kan du være på at du er farlig nær sannheten om laget deres.

                                Lykke til!

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #17
                                  Det er du som forsvarer meg der inne, ikke sant? I så fall, tusen takk skal du ha, jeg håper du koser deg med resten og at det faller i smak. Venter i spenning på svaret på utfordringen. Halvor-duden kan jeg leve med, men det er jo vittig at han synes AaFK hadde originale vendinger mens RBK som er mye bedre bare er dust. Avslører seg jo veldig

                                  Jeg hadde ikke trodd annet enn at det skulle komme kritikk, men jeg hadde trodd det skulle gå på innhold, ikke kvalitet.

                                  Xer: Jeg vet at du har rett. Skal prøve å roe meg, ser at jeg er litt oppfarende og sutrete her nå.

                                  Edit: Og der kom svaret:

                                  Nei, jeg orker ikke å lese teksten på nytt. Jeg skummet over den og det var nok til å slå fast at det ikke var et eneste poeng der som var morsomt eller originalt. Hvorvidt man snakker om "krask" eller hjemmebrent er ett fett.

                                  Snakker om å slynge fra seg all injurierende kraft i en enkelt håndvending. Informer ham gjerne om at han fremstår som svært lite intelligent. What a waste of space.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Grusom: det er egentlig mer imponerende at du lar deg provosere over debattanter på VGD, enn at de lar seg provosere over dine velskrevne vurderinger. Trodde ærlig talt at du var klar over nivået på de som deltar på VGD.

                                    Keep up the good work!
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • Green Goblin
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Mar 2010
                                      • 24

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Det er du som forsvarer meg der inne, ikke sant? I så fall, tusen takk skal du ha, jeg håper du koser deg med resten og at det faller i smak. Venter i spenning på svaret på utfordringen. Halvor-duden kan jeg leve med, men det er jo vittig at han synes AaFK hadde originale vendinger mens RBK som er mye bedre bare er dust. Avslører seg jo veldig

                                      Jeg hadde ikke trodd annet enn at det skulle komme kritikk, men jeg hadde trodd det skulle gå på innhold, ikke kvalitet.

                                      Xer: Jeg vet at du har rett. Skal prøve å roe meg, ser at jeg er litt oppfarende og sutrete her nå.

                                      Edit: Og der kom svaret:

                                      Nei, jeg orker ikke å lese teksten på nytt. Jeg skummet over den og det var nok til å slå fast at det ikke var et eneste poeng der som var morsomt eller originalt. Hvorvidt man snakker om "krask" eller hjemmebrent er ett fett.

                                      Snakker om å slynge fra seg all injurierende kraft i en enkelt håndvending. Informer ham gjerne om at han fremstår som svært lite intelligent. What a waste of space.
                                      Nope,

                                      Du roser nok feil mann

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        #20
                                        Jaja. Hevnen kommer i morgen.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎