Straff for filming?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #21
    Opprinnelig skrevet av reka
    Bombe:

    • [*=right]54
    • STRAFFE! Kovacs går i bakken og får straffespark etter duell med Sævarsson.
    Regner med at Kippe får straffe når han havner i tilsvarende duell. :-)

    Kommentar

    • OlaG
      Oversetterdrone
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 898

      #22
      Opprinnelig skrevet av reka
      Bombe:
      • STRAFFE! Kovacs går i bakken og får straffespark etter duell med Sævarsson.
      Det der var en helt grei straffe. Har ingenting med filming å gjøre. To armer på skulderen som drar ned når Kovacs hopper opp og frem. Prøv selv med en kompis og se hvor mye du må "hjelpe til" for å bli revet ned.

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #23
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          #24
          Opprinnelig skrevet av OlaG
          Det der var en helt grei straffe. Har ingenting med filming å gjøre. To armer på skulderen som drar ned når Kovacs hopper opp og frem. Prøv selv med en kompis og se hvor mye du må "hjelpe til" for å bli revet ned.
          Sævarsson er en dverg, kovacks er en kjempe. Selvfølgelig hjelper han til. For kovacks er armene til sævarsson like plagsomt som en høyhalset genser. Jeg synes kovacks stadig vekk er involvert i situasjoner hvor han faller lett i feltet. Mot oss falt han lett og fikk gult, deretter falt han på ny og fikk straffe. Sammenligner man med andre spisser som har tilsvarende fysikk mener jeg at kovacks i særklasse er hyppigst involvert i slike situasjoner. En spiller som OJo som blir holdt nærmest konstant innenfor 16 meteren faller til sammenligning svært sjelden.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #25
            La merke til en ting i kampen i går der det var 2 straffesituasjoner til begge lag. Brann sin var Ojo allerede på vei i bakken da han fikk en arm rundt seg. Kanskje greit dømt, men hadde neppe fått straffe hvis han sto.

            BHR som aldri i helvete legger seg ble også felt i 2. omgang når nesten 20 mann var i straffefeltet. Hverken kommentator eller dommer brydde seg.

            Hvor lenge skal det lønne seg å jukse?
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9412

              #26
              Synes ikke Ojo juksa så fælt i går. Stod bare i offside han.

              Straffa var også helt grei. Livtak + en liten "jænk" fra Hauger på en Ojo på vei igjennom = sviktende knær og straffe
              Han hjelper til, men hadde han holdt seg på beina, hadde ikke dommer'n dømt, og derfor må han ned.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #27
                Ojo hadde et til forsök senere i kampen. Den svarte Kovacs. Episoden med Riise var også helt absurd. Tydelig at han ble hekta, men Helgerud vifta ham bare opp. Om han ikke mente DET var en felling, så burde han vel strengt tatt dömme for filming. Palmason kunne fint fått straffe for nakkeslengen også. Det sävarsson gjör er rett og slett farefullt spill (uten at jeg tror det var intensjonen).
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Ojo hadde et til forsök senere i kampen. Den svarte Kovacs. Episoden med Riise var også helt absurd. Tydelig at han ble hekta, men Helgerud vifta ham bare opp. Om han ikke mente DET var en felling, så burde han vel strengt tatt dömme for filming. Palmason kunne fint fått straffe for nakkeslengen også. Det sävarsson gjör er rett og slett farefullt spill (uten at jeg tror det var intensjonen).
                  Riise får aldri straffe for han kaster seg ikke uansett. Nobel mann! Trist at dommerne ikke er på Torjus Løken-nivå.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • *46*

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Palmason kunne fint fått straffe for nakkeslengen også. Det sävarsson gjör er rett og slett farefullt spill (uten at jeg tror det var intensjonen).
                    Spørsmål fra dummy - er ikke det indirekte frispark ved farefullt spill?

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #30
                      Ikke hvis du faktisk treffer. Det er ved høye spark etc. som ikke treffer at du får indirekte frispark.

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #31
                        Å se pubertale Tommi Høiland drive å slenge seg i gresset samfulle 90 minutter er bare pinlig.
                        Uttalelser fra Sandnes-spillerne etter kampen fullstendig "comical Ali".
                        Se så langt sporten har sunket enkelte steder. For det er ikke bare i sykling at det jukses.
                        Det jukses som bare faen i Sandnes, Fredrikstad, Trondheim, Bergen osv osv

                        Har full forståelse for TIL's svenske keeper som tok et oppgjør med Sandnesdrittungene i går.
                        "Fuck off" sa han - og fikk ingen støtte av verdens kjedeligste trener, mannen som får Haglund til å fremstå som en farveklatt -Høgmo.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • El Caco
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2009
                          • 2286

                          #32
                          Ulf med 20 straffer på to sesonger. Er jo ikke noe sjokk med Høiland på laget nei.
                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎