Dommertråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Opprinnelig skrevet av OlaG
    Det var da vitterlig Hafsås som viste ut Sheriff?
    Det var det selvsagt. Husket feil!
    ..................

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3319

      Opprinnelig skrevet av OlaG
      Det var da vitterlig Hafsås som viste ut Sheriff?
      Det stemmer nok. Hva er det Kjensli har gjort siden jeg blandet de to?
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5092

        Med fare for å gjenta meg selv i denne tråden, som nå er fem år gammel. Fy faen, jeg er så lei Trygve Kjensli!

        I iallefall fire situasjoner i dag dømmer han kun på reaksjoner, enten fra benk, tribune eller spillere. Lar spillet gå i flere sekunder, før han tar sats å blåser så hardt han kan i fløyta si, og later som om han er skråsikker. Han er så gjennomført svak, og det går begge veier i dag. Frispark, innkast, cornere, you name it.

        Han frustrerer 22 mann på banen, 28 mann på benken, og et par tusen på tribunen. Linja hans flytter seg hele tiden,

        Segberg måker ballen bort etter et frispark, ingenting, Sigurdarson pirker på ballen etter et frispark, gult kort.
        Rafn blir holdt drakta, og en kontring blir stoppet, ikke kort. Matthew setter krokfot på en Start-spiller og stopper en kontring, gult kort.
        Krogstad blir avblåst for en skump, Kind Mikalsen blir taklet bakfra av Latifu og ballen går til Ødemarksbakken, offside og ikke frispark.

        Sånn har han holdt på i sin 8 år lange Eliteserie-karriere. Nå er det faen meg endelig slutt.

        PS: Kai Erik Steen, kan du også ta hintet?

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3319

          Hvor deilig er det å gå inn i en sesong med nye dommere? Kjenner at jeg ikke har savnet Moen, Hobber Nilsen og resten av gjøkene i det hele tatt.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5092

            Scrolla lista over årets dommeroppsett i håp om å se Omar Rafiq i OBOS-ligaen. Han er dessverre en no-show. (Fokuserer på futsal?)

            Det vi kan glede oss til er en nytilsatt dommerveileder i OBOS. Hans navn er Trygve Kjensli. Kjenn litt på det. Trygve Kjensli, veileder!

            Lykke til!

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3141

              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Det vi kan glede oss til er en nytilsatt dommerveileder i OBOS. Hans navn er Trygve Kjensli. Kjenn litt på det. Trygve Kjensli, veileder!
              Du bomma på datoen, det er ikke 1.april i dag...

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13243

                Det er jo mulig at han skal la andre lære av egne feil.... Anonymt selvfølgelig, "et par" av de kampene han dømte på Åråsen bør han jo strafferettslig sett fortsatt kunne tiltales for...

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎