EM

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #41
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    faen altså.. var ikke ufortjent at portugal gikk vidre, men jeg holdt med england :cry:

    sinnsyk kamp tho'
    Holdt med England jeg også, rimelig surt da den sveitsiske idiot dommeren annulerte målet til england i det 90 minutt...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #42
      ^ Ja, bare keepere går inn i en duell i feltet og det blir mål av det, er de garantert frispark. Utrolig irriterende.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #43
        Sto Ricardo uten keeper handsker på alle straffene, eller bare den siste? La bare merke til at han ikke hadde på seg på den siste straffen...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          #44
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Sto Ricardo uten keeper handsker på alle straffene, eller bare den siste? La bare merke til at han ikke hadde på seg på den siste straffen...
          han tok av seg hanskene før den siste straffa
          ..................

          Kommentar

          • Kristian
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 690

            #45
            Frankrike ute av EM!!! :shock: :shock: :shock: :shock:


            Faen og..

            Kommentar

            • Guling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 484

              #46
              ^ Faen? Er det noe tap for EM da?

              Heller selvsikre grekere enn Frankrike som flakser videre til tross for kjedelig angrepsspill og at de ikke skaper sjansene sine selv engang.

              Kommentar

              • Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

                #47
                Ja, på en måte. Frankrike kan mye bra fotball, men noe de ikke viste i dag. Men heller offansive Frankrike enn defansive Hellas....

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #48
                  ^ Frankrike har potensialet, men klarte ikke å vise det i løpet av fire kamper (kanskje med unntak av kamåen mot Sveits, den så jeg ikke). Og Hellas er da et av de få laga i dette mesterskapet som fortsetter å ymte frampå mot motstanderens mål selv om de presses og har et ledermål. Synes de på grunn av det og den forrykende innsatsen deres gjør dem morsomme å se på. Hver sin smak though.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #49
                    Jeg er også fornøyd med at Frankrike røyk ut, greit nok at dem har ett stort potensiale, men dem har ikke klart å få det ut i løpet av 6 timer, da synes jeg det er bare fint at Hellas går videre på bekostning av Frankrike.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 690

                      #50
                      Sjokk: Hellas vant over Tsjekkia på overtid i Ekstra omgangen etter at Tsjekkia førte hele kampen.

                      Kommentar

                      • Christer
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 388

                        #51
                        tenk det er kaos i hellas i dag a... hoho

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #52
                          Kult når underdogs går langt...
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

                            #53
                            Ikke med slik kuk fotball.

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #54
                              Ett lag som har ødelagt hele EM!!! Europamestere i å ødelegge fotball... etter å ha sett Hellas i det mesterskapet her, skjønner jeg det hatet fotballeuropa hadde mot Norge!! Fjellgeiter... Helt enig jeg, sånne lag fortjener ikke ros. Håper virkelig mer enn noe annet at Portugal kan sende de hjem med MANGE mål i bagasjen, men det er jo lite trolig med Tysk organisert lag som ikke gjør annet enn å forsvare seg!

                              Tsjekkia er etter min mening den moralske vinner av mesterskapet, selvom det antageligvis er glemt av alle andre enn tsjekkerne som snakker om gullet som glapp for det kanskje beste laget de har hatt noensinne! Men det laget imponerte meg virkelig. Hadde klassespillere på alle de offensive plassene, og en morsom angreps fotball!!

                              Men det er VM om 2 år, og da unner jeg Tsjekkia å nå langt, og kanskje jeg er så heldig å få se ett Norsk lag som vil spille som Danmark!? bedre å tape i en kvartfinale mot Tsjekkia, der du har ballen 63 % av kampen og produserer sjanser enn å holde nullen i 105 minutter for å score på en dødball og gå til finalen!
                              Iallefall etter min mening...
                              Fotball er ikke resultater, det er publikum og i lengden er det underholdning som skaffer publikummet, iallefall de nøytrale! Hadde Tyskland møtt Hellas i EM finale, hadde jeg seriøst ikke giddi å sett den engang. 2 lag som heller vil snakke om hvordan det var å vinne kampen, enn å faktisk SPILLE den fortjener ikke annet enn hederlige resultater.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Totti21
                                bedre å tape i en kvartfinale mot Tsjekkia, der du har ballen 63 % av kampen og produserer sjanser enn å holde nullen i 105 minutter for å score på en dødball og gå til finalen!
                                Iallefall etter min mening...
                                ikke annet enn hederlige resultater.
                                ja det har du helt rett, gitt!! fotball handler jo om å ha ballen mest.. ikke hvem som scorer målene :roll:

                                Det står respekt av det hellas og otto rehhagel har klart i detta EM, og jeg syns det er helt fortjent at de har kommet til finalen.. Ingen klarer å gjennomføre spillestilen og kampene bedre enn hellas.. ingen er så effektive som hellas heller.. De kjemper også utrolig bra og gir alt! jeg syns hvertfall det er kult at "underdogs" når finalen.. er selv lei av å se frankrike i finalen hvert bidige år

                                selv har jeg som mange andre fått veldig sansen for tsjekkia også
                                ..................

                                Kommentar

                                • Guling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 484

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  Ett lag som har ødelagt hele EM!!! Europamestere i å ødelegge fotball... etter å ha sett Hellas i det mesterskapet her, skjønner jeg det hatet fotballeuropa hadde mot Norge!! Fjellgeiter... Helt enig jeg, sånne lag fortjener ikke ros. Håper virkelig mer enn noe annet at Portugal kan sende de hjem med MANGE mål i bagasjen, men det er jo lite trolig med Tysk organisert lag som ikke gjør annet enn å forsvare seg!

                                  Tsjekkia er etter min mening den moralske vinner av mesterskapet, selvom det antageligvis er glemt av alle andre enn tsjekkerne som snakker om gullet som glapp for det kanskje beste laget de har hatt noensinne! Men det laget imponerte meg virkelig. Hadde klassespillere på alle de offensive plassene, og en morsom angreps fotball!!

                                  Men det er VM om 2 år, og da unner jeg Tsjekkia å nå langt, og kanskje jeg er så heldig å få se ett Norsk lag som vil spille som Danmark!? bedre å tape i en kvartfinale mot Tsjekkia, der du har ballen 63 % av kampen og produserer sjanser enn å holde nullen i 105 minutter for å score på en dødball og gå til finalen!
                                  Iallefall etter min mening...
                                  Fotball er ikke resultater, det er publikum og i lengden er det underholdning som skaffer publikummet, iallefall de nøytrale! Hadde Tyskland møtt Hellas i EM finale, hadde jeg seriøst ikke giddi å sett den engang. 2 lag som heller vil snakke om hvordan det var å vinne kampen, enn å faktisk SPILLE den fortjener ikke annet enn hederlige resultater.
                                  Er Tsjekkia den moralske vinneren av mesterskapet selv om de ikke klarte å slå Hellas?
                                  Er man en mer verdig vinner om man spiller offensiv fotball, så lenge man mangler tilstrekkelig organisering, disiplin og defensiv klokskap?
                                  Er ikke fotball resultater?

                                  Et lag som klarer å slå Portugal, Frankrike og Tsjekkia, fortjener absolutt å komme til finale - synes nå jeg. Poenget med fotball er å score flere mål enn motstanderen, om man så gjør det ved å vinne 1-0 eller 5-4.

                                  Også rart at Hellas "ikke spiller" kampen, og likevel vinner, ikke sant?

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3499

                                    #57
                                    [/quote]

                                    Er Tsjekkia den moralske vinneren av mesterskapet selv om de ikke klarte å slå Hellas?
                                    Er man en mer verdig vinner om man spiller offensiv fotball, så lenge man mangler tilstrekkelig organisering, disiplin og defensiv klokskap?
                                    Er ikke fotball resultater?

                                    Et lag som klarer å slå Portugal, Frankrike og Tsjekkia, fortjener absolutt å komme til finale - synes nå jeg. Poenget med fotball er å score flere mål enn motstanderen, om man så gjør det ved å vinne 1-0 eller 5-4.

                                    Også rart at Hellas "ikke spiller" kampen, og likevel vinner, ikke sant?[/quote]

                                    De sjokkerte Portugal, slo ett Frankrike i oppløsning, og tapte mot et klart bedre Tsjekkia etter min mening! Mot Russland,der Hellas plutselig var favoritter så vi hva slags lag de egentlig er. Ett middelmådig Europeisk lag... Selv "nye" Norge kjørte jo over Russland en måned før EM!!
                                    Selvfølgelig skjønner jeg alle grekere som har sitt tids opplevelse nå, man blir gjerne blind på resultater når det er sitt eget lag som spiller. Har opplevd det med Drillo, og første periode Semb!
                                    Og er også enig i at Hellas spiller på det de er gode på, og at det står respekt av den lojaliteten de viser får spillesystemet til Rehagel, noe vi også gjorde under Drillo, men som manglet under Semb.
                                    Jeg synes nå iallefall det er en skam at ett lag som har 4.3 skudd på mål hver kamp er i finalen.. Var visst bare Latvia som var dårligere.
                                    Og når man i tillegg ser at Tsjekkia aldri har sluppet inn mår på corner med Bruckner som sjef, ser man jo at det ligger noen tilfeldigheter bak akkurat den seieren!
                                    Jeg VET at det tilslutt er resultater som teller, og synes alltid det er sjarm med askeladder, (Bærum slo jo enga ) og hvis fotballen hadde vært foruten, hadde det iallefall vært kjedelig!

                                    Men iallefall jævlig kjipt for Tsjekkia, som jeg tror hadde vunnet den kampen i de fleste tilfeller. Frankrike var rett og slett ikke bedre, og unner de ikke vinne heller! (skulle helst sett England slå portugal også)

                                    Men nå har det seg bare sånn at underholdningsmessig var Portugal-Tsjekkia drømmefinalen.

                                    PS:Tysk-Gresk Drillofotball er ikke mye sexy som Carsten Skjelbreid sa!!

                                    Kommentar

                                    • Guling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 484

                                      #58
                                      Jaja, vi får være enige om å være uenige. Med Tyskland og Italia som favorittlag internasjonalt, bor det kanskje en liten kar inni meg med fetish for defensiv organisering. :shock:

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #59
                                        he, he... det har jeg respekt for! Men skjønner ikke at ett lag med så sinnsykt gode spillere som Italia, ikke spiller mer sjarmende da! men det er en annen sak

                                        Kommentar

                                        • Guling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 484

                                          #60
                                          ^ Tradisjon, antar jeg. De vil nok bli mer underholdende med tiden, de også.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎