Bråket på torvet før matchen (LSK-vif)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #21
    Opprinnelig skrevet av mr_e
    HA HA HA!!!!! Dette er det mest latterligste jeg har sett siden jeg første gang jeg så Monthy Pythons "life of Brian"!!

    Kanaris sitter inne på puben, skåler og synger,
    Vålerenga står utafor og slåss. Hvilken kultur velger du??

    Men ISKO, bare så dere vet det, dere skal aldri få fotfeste for sånn Sør-Odal bygdefestvoldskultur på mitt Romerike.

    MEN EN TING: Hvis denne klanen er jævlig i mot disse DISKO-gutta (), hvorfor i helvete synger de voldsromantiserende rop som "øl og vold"? Kan noen få Kjell Grønningen og riddere av hans runde bord på stinkende Bohemen til å forklare det?? Det blir som å ta avstand fra utøvende rasisme, men synge apelyder til en spiller for det.... Klanen - en klasse under Kanari-fansen!!

    Mvh,
    fugla- patriot83 som HATER VOLD OG RASISME!!!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #22
      Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
      MEN EN TING: Hvis denne klanen er jævlig i mot disse DISKO-gutta (), hvorfor i helvete synger de voldsromantiserende rop som "øl og vold"?
      Det er ikke usannsynlig årsaken til at de tiltrekker seg sånne elementer.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #23
        hadde dem virkelig planer om å angripe oss der? eller regna dem ikke med at vi var så mange? hehe, latterlige folk.

        Kommentar

        • Fugla
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 1718

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
          MEN EN TING: Hvis denne klanen er jævlig i mot disse DISKO-gutta (), hvorfor i helvete synger de voldsromantiserende rop som "øl og vold"?
          Dette blir da å dra det vel langt...

          Vi synger om HAT osv. vi også (slik som resten av supporter-Norge)...

          "Øl og vold" er da rimelig uskyldig. Denne sangen har da også eksistert lenge før rampen kom inn i bildet...
          Homer Simpson.



          www.ultrassarp.no

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #25
            Vi lever i 2006. Digitalkameraens alder. Går det ikke snart an å få tatt et bilde av de, og lagt det ut på nett da?

            -okb!
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #26
              Opprinnelig skrevet av Fugla
              Dette blir da å dra det vel langt...

              Vi synger om HAT osv. vi også (slik som resten av supporter-Norge)...

              "Øl og vold" er da rimelig uskyldig. Denne sangen har da også eksistert lenge før rampen kom inn i bildet...
              Hat er en psykisk tilstand som ikke påfører andre smerte.
              Vold er noe helt annet.
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • Fugla
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 1718

                #27
                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                Hat er en psykisk tilstand som ikke påfører andre smerte.
                Vold er noe helt annet.
                Vold har som oftest sitt opphav i hat...
                Homer Simpson.



                www.ultrassarp.no

                Kommentar

                • Anders_Bakken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 542

                  #28
                  rompegutter...l

                  Kommentar

                  • Netrom
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Mar 2004
                    • 16

                    #29
                    Sett for mye på GSH og blitt påvirket!?!?

                    Dette fenomenet er det desverre ikke mye og få gjort noe med, missforstå meg rett jeg tar all avstand og fordømmer slike handlinger. Men i dette tilfellet oppsøkte de såkallte juletrær for å lage bråk, og da er de ikke noe annet enn noen simple bøller. Så lenge de avtales og møte ett sted hvor det er ikke fare for att uskyldige blandes inn så er det greit?!? Hmm jeg mener Nei, vi må tross alt betal for sykehus opphold ol. via skatter og avgifter... Dette er nesten ett umulig problem å løse etter min mening.
                    Men etter det bråket som oppsto på Torvet og kampen på Åråsen synes jeg klanen bør begynne å synge:"Øl og vold, skamslått av bønda!!" La oss heller slå de på det de ikke kan, og ikke la oss bli dratt ned på deres nivå, for da kommer de til å banke oss av erfaring...
                    Vi må huske på att disse ikke er de smarteste gutta, de veit vel ikke engang att VIF het Spring IL før...
                    Last edited by Netrom; 19.09.2006, 15:48.
                    Sitat Bjørn Helge Riise:
                    "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                      rompegutter...l
                      .. og der var vi nesten på nivå gjengen som lagde bråk på torvet. Denne tråden minner da mistenkelig om en annen tråd som ble slettet.

                      Jeg tar selvsagt avstand fra bråkmakerne på torvet, og er i så måte meget stolt av hvordan kanaris taklet dette!

                      Men det er da unødvenig å fyre enda mer opp under de få bråkmakerene, som et par innlegg her gjør?
                      Last edited by holmiz; 19.09.2006, 15:29. Begrunnelse: liten skriveleif
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Fugla

                        "Øl og vold" er da rimelig uskyldig. Denne sangen har da også eksistert lenge før rampen kom inn i bildet...
                        Øl er uskyldig. Vold er ikke det.

                        Kommentar

                        • Netrom
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Mar 2004
                          • 16

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Øl er uskyldig. Vold er ikke det.
                          Nei men kom igjen da, dette er en sang. Hvis noen hadde stått å sunget f.eks: "Hopp forann toget" hadde du gjort dette da?!
                          Sitat Bjørn Helge Riise:
                          "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Netrom
                            Nei men kom igjen da, dette er en sang. Hvis noen hadde stått å sunget f.eks: "Hopp forann toget" hadde du gjort dette da?!
                            Jeg mener fortsatt det er uheldig å synge om vold og skamslåtte bønder, spesielt like etter at ti Isko-boys har skamslått to bønder. Da er det ikke bare ord lenger.

                            Kommentar

                            • kaaanari
                              Utestengt
                              • Sep 2006
                              • 21

                              #34
                              Det er i hvert fall sikkert at den del av de som har skrevet innlegg her er veldig klare for å se bilder av opptrinnet.... Betyr det at man tar avstand fra, eller at man pirres ørlite grann av supportervold... Hmmmm

                              Kommentar

                              • Netrom
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Mar 2004
                                • 16

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av kaaanari
                                Det er i hvert fall sikkert at den del av de som har skrevet innlegg her er veldig klare for å se bilder av opptrinnet.... Betyr det at man tar avstand fra, eller at man pirres ørlite grann av supportervold... Hmmmm
                                Hva når folk stopper opp for å se/ eller ser bilder i div. nyhets kilder om ett par biler som har front kollidert eller ett hus brenner, ikke for å glemme krig og katastorfer. Ja så tar de avstand fra det, ingen ønsker vel att det skal skje dem, noen nær eller mennesker generelt. Folk er nysgjerrige og bryr seg, og det er bra i denne så ellers kalde verden...
                                Sitat Bjørn Helge Riise:
                                "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  .. og der var vi nesten på nivå gjengen som lagde bråk på torvet. Denne tråden minner da mistenkelig om en annen tråd som ble slettet.

                                  Jeg tar selvsagt avstand fra bråkmakerne på torvet, og er i så måte meget stolt av hvordan kanaris taklet dette!

                                  Men det er da unødvenig å fyre enda mer opp under de få bråkmakerene, som et par innlegg her gjør?
                                  Jeg tar poenget ditt, og innrømmer mer enn gjerne at mitt innlegg kanskje troner helt alene på toppen av lista over hva du sikter til.

                                  Som vanlig: Helt enig med deg, Holmiz!
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • Netrom
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Mar 2004
                                    • 16

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Jeg mener fortsatt det er uheldig å synge om vold og skamslåtte bønder, spesielt like etter at ti Isko-boys har skamslått to bønder. Da er det ikke bare ord lenger.
                                    Tror neppe det er det som er inspirasjons kilden, for mye tv og mangel på en farsfigur eller no lingnende er vel heller opphavet.
                                    Som sagt før "ekte casuals" pleier som regel ikke å denge løs på sivile og juletrær. Kan jo ikke legge skylda en på noen andre en VIF styret som ikke kjøre harde tiltak mot sånne gruppering, tilog med da er de mer eller mindre hjelpesløse. Får bare håpe den voksende casual gruppa i Norge benytter seg av deres uskrevne regler. Ikke sånn som ISKO gutta fra Spring IL holder på...
                                    Sitat Bjørn Helge Riise:
                                    "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

                                    Kommentar

                                    • holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                      Jeg tar poenget ditt, og innrømmer mer enn gjerne at mitt innlegg kanskje troner helt alene på toppen av lista over hva du sikter til.

                                      Som vanlig: Helt enig med deg, Holmiz!
                                      takker for den Fridtjof

                                      Sikta egentlig ikke til et spesielt innlegg, mer generelt at en del innlegg hadde et ganske hissig preg...
                                      Hilsen Anders

                                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                      Kommentar

                                      • MedlemNR35
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 905

                                        #39
                                        Forbanna idioter av noen samfunnstapere.

                                        Det var all energi jeg orker å bruke på disse.

                                        Kommentar

                                        • FrkFugl
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • May 2006
                                          • 26

                                          #40
                                          En dårlig "nyhet"

                                          Jeg var selfølgelig i den syvend himmel og i knall humør etter kampen i går....
                                          Gikk nedover storgata med et stort smil. Da jeg kom til krysset ved Burger King står det 7-8 (16år gamle?) "fugla fans" ved Minutten, og det går 5-6 klansfolk på andre siden av veien. Også de rundt 16år.
                                          Helt uten grunn flyr unga i gult på de fra klanen, sparker og slår så han ene blir liggende på bakken..... Sånn dritt som det vil jeg ikke ha med Kanarifansen.
                                          At de drittungene kunne ødlegge en så bra dag som det...... Det er en skam, og jeg er flau på vegne av klubben.
                                          Nå må vi "voksne" fans si i fra!!!! Det er ikke kult å banke en gutt selv om han holder med enga. (stakar, det er jo ille i seg selv)
                                          -Da har jeg fått ut litt steam.....
                                          Men ser jeg dissa unga igjen, tar jeg fra dem sjerf å drakter. Sånne skal ikke bære LSK på kroppen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎