Bråket på torvet før matchen (LSK-vif)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #41
    Opprinnelig skrevet av FrkFugl
    Jeg var selfølgelig i den syvend himmel og i knall humør etter kampen i går....
    Gikk nedover storgata med et stort smil. Da jeg kom til krysset ved Burger King står det 7-8 (16år gamle?) "fugla fans" ved Minutten, og det går 5-6 klansfolk på andre siden av veien. Også de rundt 16år.
    Helt uten grunn flyr unga i gult på de fra klanen, sparker og slår så han ene blir liggende på bakken..... Sånn dritt som det vil jeg ikke ha med Kanarifansen.
    At de drittungene kunne ødlegge en så bra dag som det...... Det er en skam, og jeg er flau på vegne av klubben.
    Nå må vi "voksne" fans si i fra!!!! Det er ikke kult å banke en gutt selv om han holder med enga. (stakar, det er jo ille i seg selv)
    -Da har jeg fått ut litt steam.....
    Men ser jeg dissa unga igjen, tar jeg fra dem sjerf å drakter. Sånne skal ikke bære LSK på kroppen!
    Kjørte gjennom "sentrum" etter kampe og da krydde det av politifolk der, gjorde ikke dem noe med saken?
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • FrkFugl
      Juniormedlem
      Bøffel
      • May 2006
      • 26

      #42
      Nei...

      De hadde nettopp kjørt forbi, og rundet forbi Klimt, den bilen som da sto nede ved Martins fatta ikke hva som hadde skjedd før gutta var over alle hauger.... Bortsett fra han som lå igjen på bakken da.....

      Kommentar

      • Blitzkrieg
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jul 2006
        • 2

        #43
        Betyr dette at Vålerengens voldsmonopol har opphørt?!



        ________________________________________________
        Arguing on the internet
        is like competing in the special-olympics;
        even if you win, you`re still a retard!

        Kommentar

        • Fugla
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 1718

          #44
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Øl er uskyldig. Vold er ikke det.
          Ok, da er jeg helt enig... den sangen er griseseriøst ment og den er opphavet til casuals...

          Beklager feilen fra min side...
          Homer Simpson.



          www.ultrassarp.no

          Kommentar

          • Greven
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2005
            • 133

            #45
            Vi må ikke legge under en stol at det finnes brødhuer som like å sloss i blandt oss, men vi må jobbe hardere for å få stoppet dette før vi får noe som kan ligne disse håpløse Isko.
            Jeg foreslå at dette tas seriøst opp i KFL om hva vi kan gjøre for å stoppe slike ting som da tydelighvis skjedde i Lillestrøm etter kampen.
            Første bud må være utvisning fra kamper.
            Født i glasshus med lomma full av småstein

            Kommentar

            • FilipOlander
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 218

              #46
              Opprinnelig skrevet av Greven
              Jeg foreslå at dette tas seriøst opp i KFL om hva vi kan gjøre for å stoppe slike ting som da tydelighvis skjedde i Lillestrøm etter kampen.
              Hva skjedde etter kampen?

              Var på torvet, og har bare lest om det som sto i avisen om det som skjedde før, og jeg tror ikke jeg så feil når jeg så noen av de ivrigste i forkant.
              Filip!

              \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

              Kommentar

              • Greven
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Aug 2005
                • 133

                #47
                Les lenger opp på tråden.
                Født i glasshus med lomma full av småstein

                Kommentar

                • allez
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Jun 2006
                  • 11

                  #48
                  synes det er på tide at noen tenker litt på hvorfor isko kom til lillestrøm helgen før kampen og på kamdagen. som nevnt tidligere i denne tråden vi har folk som ikke er redd for en fight vi også. Kjenner ikke mye til miljøet, men vet nok til at jeg kan si at isko VANLIGVIS ikke komme ubedt.

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av FrkFugl
                    Jeg var selfølgelig i den syvend himmel og i knall humør etter kampen i går....
                    Gikk nedover storgata med et stort smil. Da jeg kom til krysset ved Burger King står det 7-8 (16år gamle?) "fugla fans" ved Minutten, og det går 5-6 klansfolk på andre siden av veien. Også de rundt 16år.
                    Helt uten grunn flyr unga i gult på de fra klanen, sparker og slår så han ene blir liggende på bakken..... Sånn dritt som det vil jeg ikke ha med Kanarifansen.
                    At de drittungene kunne ødlegge en så bra dag som det...... Det er en skam, og jeg er flau på vegne av klubben.
                    Nå må vi "voksne" fans si i fra!!!! Det er ikke kult å banke en gutt selv om han holder med enga. (stakar, det er jo ille i seg selv)
                    -Da har jeg fått ut litt steam.....
                    Men ser jeg dissa unga igjen, tar jeg fra dem sjerf å drakter. Sånne skal ikke bære LSK på kroppen!
                    Dette er alvorlig, hvis opplysningene stemmer.
                    Vi er nødt til å ta slike ting veldig, veldig alvorlig.

                    Kanari-Fansen er nødt til å undersøke denne saken grundig og gjøre de nødvendige tiltak, hvis det er hold i saken:
                    • Ta kontakt med FrkFugl og få hennes versjon per telefon
                    • Sjekk om noen videokameraer i nærheten har fanget opp denne gjengen
                    • Undersøk om det kan finnes andre vitner
                    • Få nærmere beskrivelser av FrkFugl for å kunne identifisere eller sirkle inn hvem dette er
                    • Prøv å finne den berørte vif-supporter og prøv å få en politianmeldelse
                    • Samarbeid med politiet og gi alle opplysninger som kan bidra til oppklaring
                    Nå kommer det sikkert noen som mener at dette bør vi skyve under teppet, slette trådene og unngå snakk om dette, for at det ikke skal havne i media. Det er fint hvis man har en plan i forhold til å unngå negative presseoppslag, men enda viktigere blir det at man rydder opp i denne saken.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      #50
                      Kan bekrefte FrkFugls påstander.
                      Kilden min er et vitne som var i storgata.
                      Fikk følgende SMS på kampdagen kl 21.40: "Herregud, LSK supportere fløy på engagutter uten grunn midt i storgata"
                      Vår sti er tydligvis heller ikke ren.

                      Det skal ha vært endel folk som så opptrinnet, tror også politiet var på stede. Rart dette ikke har kommet fram før.

                      Kommentar

                      • Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av allez
                        synes det er på tide at noen tenker litt på hvorfor isko kom til lillestrøm helgen før kampen og på kamdagen. som nevnt tidligere i denne tråden vi har folk som ikke er redd for en fight vi også. Kjenner ikke mye til miljøet, men vet nok til at jeg kan si at isko VANLIGVIS ikke komme ubedt.
                        Herregud.... Det kunne ikke falle deg inn å tenke at ISKO-dårene kom hit bare for å lage bråk? At de satt ute på Republic, ti mann, uten å ha bestilt noen ting, og fly på de første og beste de fant? Og at de kommer på Torvet litt over en time før kampstart når de vet det kryr av folk der??

                        Foreløpig finnes det tydeligvis ikke noe sånt møkkamiljø her og la det for Guds skyld ikke skje heller.

                        De DISKO-gutta kom hit kun for å bråke og de vet det provoserer. Hadde de tilfeldigvis slåss med femten-tjue karer på Nebben eller et eller annet utaforliggende sted skulle jeg skjønt denne vage teorien din om at det finnes et slikt miljø her.

                        De dårene kom hit ubedt. Punktum.

                        (Håper jeg)
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                        Kommentar

                        • RoyVaadal
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 4055

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                          Foreløpig finnes det tydeligvis ikke noe sånt møkkamiljø her og la det for Guds skyld ikke skje heller.
                          Hmm. Følger du ikke med i tråden? Fuglafolk gjorde tilsvarende faenskap etter vif-kampen.
                          RoyVaadal.

                          Kommentar

                          • Fugla- patriot83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2005
                            • 1241

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                            Hmm. Følger du ikke med i tråden? Fuglafolk gjorde tilsvarende faenskap etter vif-kampen.
                            Om jeg forstod den situasjonen riktig så var disse drittungene fra Lillestrøm i i synlige Lillestrømklær. Dette er altså drittunger som fyker løs på andre. ISKO gutta, til en motsetning, er organiserte. Siden de har ingen å avtale slåsskamper med kommer de vel til sentrum og tar de de finner. Poenget mitt er at det heldigvis ikke finnes noe casualmiljø her.

                            Uansett, ingen av situasjonene er bedre enn den andre. Begge to er avskyelige.

                            Mvh,
                            fugla- patriot83 som HATER VOLD (som håper han ikke er helt på jordet her...)
                            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                            Kommentar

                            • mr.t
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2005
                              • 146

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av allez
                              synes det er på tide at noen tenker litt på hvorfor isko kom til lillestrøm helgen før kampen og på kamdagen. som nevnt tidligere i denne tråden vi har folk som ikke er redd for en fight vi også. Kjenner ikke mye til miljøet, men vet nok til at jeg kan si at isko VANLIGVIS ikke komme ubedt.
                              True, true. Det er faktisk sånn at folk i KFL ringer til ISKO folka når de er på fylla, og slenger dritt som, "kom da hvis dere er så tøffe" eller rett og slett hisser opp og slenger dritt til dem over tlf. Dette vet jeg med sikkerhet. Ikke så lurt, og dermed ikke så rart at de kommer, sikkert for å sjekke om den\de i andre enden av røret er så hardbarka som den\de gir utrykk for. Jeg hadde sikket gjort det samme selv hvis jeg hadde hatt et nummer til rådighet.

                              Kommentar

                              • holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

                                #55
                                så dette var diskutert på klanens forum, hvor flere hevdet at ISKO var invitert av breiale kanarifugler... http://www.klanen.no/snakk/index.php...=3508&start=0&
                                Hilsen Anders

                                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                Kommentar

                                • Matros
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Nov 2005
                                  • 53

                                  #56
                                  Tragiske folk ass. Burte få seg et liv. men synes hevrtfall det var godt gjort av KFL og holde seg borte.(spess utrolig god jobb av han i keeper drakta). tror det ahdde smelt om han ikke hadde hvert der.

                                  men dette ble vel litt overført til toget, var vel et katastofalt dårlig tog, strekk på toget, omtrent ingen synging.

                                  Og for alldel vær så snill alle på feltet lær dere Vi er fugla sangen, unedvendig å klappe og ta ned skerfa et vers fortidlig. det er sinsykt irriterende.
                                  Lillestrøm evig og for alltid<3

                                  Kommentar

                                  • Skovli
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Mar 2006
                                    • 22

                                    #57
                                    det er jo startet lillestrøm casuals!

                                    Vet ikke hvem de er eller noe om de men de er værtfall startet..

                                    tror de holder til på republic på fredager og lørdager:::
                                    www.kggsc.com

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av mr.t
                                      True, true. Det er faktisk sånn at folk i KFL ringer til ISKO folka når de er på fylla
                                      Hva er vitsen med å ha nr til disse folka på tlf?


                                      Før eller siden kommer dette til å bli ett problem for oss også.. Det bor idioter i lillestrøm også, å tro vi skal bli skåna for dette er naivt.
                                      Noen må være først i alt, når det gjelder å danne Casualsmiljø i norge så er vel dette startet apene/bergensera/hamarbøndene (vet ikke hvem som var først ute)
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #59
                                        Godt fler av klansmedlemmene på forumet har evnen til å styre seg.

                                        "Når jeg hører små drittunger gå rundt å synge "vi hater enga" så får jeg lyst til å knuse trynet hans."

                                        "Når den OFFISIELLE maskoten kommer bort og ypper fortjener de faen meg å få dems" osv.

                                        Tydelig at smerteterskelen har blitt ekstremt lav, om alt som skal til er at en liten gutt på 10 synes det er gøy å feire seier over VIF før han skal være et fristende offer for vold.. da burde enkelte vurdere å la være og dra på fotballkamp.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Fjeller'n
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 905

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Skovli
                                          det er jo startet lillestrøm casuals!

                                          Vet ikke hvem de er eller noe om de men de er værtfall startet..

                                          tror de holder til på republic på fredager og lørdager:::


                                          Dette var jo ikke selvmotsigende.


                                          Stian


                                          -----Obs! Dette innlegget kan inneholde ironi--------
                                          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎