Zidane-episoden (igjen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz
    I VM-finalen var det faktisk stikk motsatt. Matrix scoret og spilte en kanonkamp, mens Zidane kortsluttet da laget hans trengte ham som mest.

    Hadde Materazzi spilt for LSK ville dere tilbedt ham. Ikke påstå noe annet. Dette er en latterlig diskusjon.

    ja, i finalen var det stikkmotsat.. det har jeg aldri lagt skjul på heller.. Men som jeg skrev i det samme innlegget så er materazzi en spiller som er tvers igjennom råtten... det er ikke jeg fan av, uansett hvilken klubb... Zidane er en stor spiller som gjorde noe dumt i sin siste kamp, men han fortjener å bli huska for annet enn den insidenten der...
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7055

      #22
      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Det er velfortjent at den skitne hunden Materazzi blir husket for sitt viktigste bidrag til Italias seier i VM - den usportslige og kyniske provokasjonen mot fotballguden Zidane.
      Pluss det at han scoret og var en av banens desidert beste spillere, selvsagt.
      Pussig at du ikke ser ut til å kommentere noe på at Zidane ble utvist et tosifret antall ganger i løpet av karrieren sin. Var det skitne hunder som gjorde det også?
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Pussig at du ikke ser ut til å kommentere noe på at Zidane ble utvist et tosifret antall ganger i løpet av karrieren sin. Var det skitne hunder som gjorde det også?
        Antakelig, men jeg har ikke sett noen av de andre utvisningene.

        Kommentar

        • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
          Utestengt
          • Sep 2005
          • 768

          #24
          En ny versjon av Zidane vs. Materazzi

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎