Spekulasjoner om Koren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Næmmen! cocagutten er tilbake! Hvor har du vært det siste året? Har savna kranglinga med deg, ingen andre som har baller til å stå løpet ut(det er kanskje forståelig, ingen liker å tape).

    Poenget var at folk går å drømmer om å få ham tilbake, ikke at de tror han kommer tilbake.

    Jenter? Vel, for å si det som min gode venn Shaun: I got girls, girls, girls, girls, girls all over the world...
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Enig. Koren kan Brenne.

      Ehhhh...Koren erstattes av Brenne!

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        Se nyhetstråden, hvor Per Berg sier:

        "Han utelukker heller ikke at Robert Koren fortsetter på Åråsen selv om Brenne ble klar.
        – Jeg ser ikke på Brenne som en erstatter for Koren. I mine øyne har vi signert en ny god midtbanespiller. Det betyr ikke at Koren er uinteressant om det er mulig å signere ham på et senere tidspunkt, sier Berg.
        LSK-investoren mener derfor det er for tidlig å avskrive Koren som LSK-spiller.
        – Vi har ikke diskutert dette i sportslig utvalg, og det jeg sier nå er derfor min egen mening. Men Koren vil alltid være en interessant spiller for meg. Om det er mulig å få ham er en helt annen sak. Vi kunne uansett ikke vente på hans avgjørelse før vi signerte Simen Brenne, sier Berg."

        Er ikke overvettes optimistisk, men jeg har ikke helt gitt opp håpet. (Og med Robbie og Brenne ville vi få Norges beste midtbane). Uansett: Koren har vært fantastisk for LSK de siste 2 sesongene, og fortjener takk for det.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          Med Koren og Brenne som indreløpere hadde midtbanen blitt litt for latterlig bra. Signerer Koren går jeg rett til en bookmaker og setter penger på gull til fugla 2007.

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            Opprinnelig skrevet av Henrik
            Syns heller ikke han fortjente stillhet i det han gikk av banen etter endt kontakt, etter å ha vært LSK sin beste spiller de to siste årene...
            Robbie har fått hyllest så det holder. Blant annet på sesongavslutningen. Han veit hva vi føler for han som fotballspiller.

            At man ikke applauderer en spiller som ikke vil signere ny kontrakt med klubben synes jeg er helt greit. Andre steder (som i Roma) piper man dem ut og kaster gjenstander etter dem. Da er en lav applaus en liten bagatell i forhold.

            -okb!
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • Speeder
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 951

              Opprinnelig skrevet av okb
              Robbie har fått hyllest så det holder. Blant annet på sesongavslutningen. Han veit hva vi føler for han som fotballspiller.

              At man ikke applauderer en spiller som ikke vil signere ny kontrakt med klubben synes jeg er helt greit. Andre steder (som i Roma) piper man dem ut og kaster gjenstander etter dem. Da er en lav applaus en liten bagatell i forhold.

              -okb!
              Hvis jeg ikke husker feil sto det vel i avisene rett før kampen, att han hadde valgt RBK hvis tilbudene var like gode.
              Dette var nok også en meget medvirkene årsak til vår ikkeeksisterende hyllest.
              Tore Galgerud

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Næmmen! cocagutten er tilbake! Hvor har du vært det siste året? Har savna kranglinga med deg, ingen andre som har baller til å stå løpet ut(det er kanskje forståelig, ingen liker å tape).
                utestenginga hans gikk vel ut?

                bare gjetter!
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Var han utestengt?? Hvorfor det? Han var jo yndlingskranglefanten min!
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • rEPPA
                    *****istrator
                    • Nov 2003
                    • 3930

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Var han utestengt?? Hvorfor det? Han var jo yndlingskranglefanten min!
                    Nei, det har han ikke vært.
                    www.kfl.no/debatt

                    Kommentar

                    • lsk-fan91
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Dec 2006
                      • 53

                      nå har koren sagt at han ikke blir i norge da...kanskje neste sesong har han sagt....
                      =p sesong kort på vip...til neste år^^

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Næmmen! cocagutten er tilbake! Hvor har du vært det siste året? Har savna kranglinga med deg, ingen andre som har baller til å stå løpet ut(det er kanskje forståelig, ingen liker å tape).

                        Poenget var at folk går å drømmer om å få ham tilbake, ikke at de tror han kommer tilbake.

                        Jenter? Vel, for å si det som min gode venn Shaun: I got girls, girls, girls, girls, girls all over the world...
                        Har ikke vært borte. Har bare ikke hatt god nok pc til at jeg gadd å bruke kroner på Internett.

                        Opprinnelig skrevet av iL
                        utestenginga hans gikk vel ut?

                        bare gjetter!
                        Blir nok aldri utestengt herfra jeg, de elsker meg for høyt til det

                        Opprinnelig skrevet av rEPPA
                        Nei, det har han ikke vært.
                        og tusen takk for det

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎