Spekulasjoner om Koren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dicknazty
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Nov 2006
    • 3

    Spekulasjoner om Koren

    Koren kan bli i Norge


    Robert Koren kan havne i en annen norsk klubb. ( Foto: Kasper Wikestad,

    Robert Koren utelukker ikke at han blir i norsk fotball, men det blir sannsynligvis i en annen drakt enn Lillestrøms.

    hørte noen stygge rykter fra en kollega av broren til en av spillerene at koren er på vei til trondheim!! Hva skjer?
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Silly Season, det skjer..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #3
      Kan noen vennligst bytte trådtittel, jeg fikk hjertet i halsen da jeg leste det. Er det mulig å holde seg til trådene hvor slike ting diskuteres i stedet for å lage en ny tråd som tilsynelatende virker å være en bekreftelse på at Koren har undertegnet uten at det er noe hold i overskriten?
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #4
        Går han til en annen norsk klubb blir jeg utrolig skuffet.Da viser LSK et ambisjonsnivå jeg trodde var over i klubben.

        Hvis vi har lyst til å være et topplag bør vi klare å beholde Koren så sant det ikke er en klubb i de store ligaene som vil ha han.Da har vi uansett lite å stille opp med.

        Kommentar

        • maurakanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 635

          #5
          Han går til den klubben som tilbyr mest penger. PUNKTUM!!

          At RBK ligger godt an der, er jo ikke noen bombe. De har nok av penger, kjøper de beste spillerne til andre norske klubber, slik at de ikke får så hard konkurranse om gullet neste år. Møkkalag!!!! Og Koren vil til de store ligaene, og kun LSK er aktuelt i Norge??? blablablablablablablablablabla. Kunne jo like gjerne sagt: Jeg vil til den klubben som betaler best!!
          Å gå fra LSK til RBK eller VIF er som å banne i kjerka..,. Da mister du den heltestatusen du har opparbeidet deg, og skal få et helvete når du kommer tilbake til Åråsen!!!!
          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Opprinnelig skrevet av dicknazty
            Koren kan bli i Norge
            Robert Koren utelukker ikke at han blir i norsk fotball, men det blir sannsynligvis i en annen drakt enn Lillestrøms.
            Hvorfor har du endret det som 100fortball.no skriver i saken du har hentet bildet fra?

            Dette er orginalen:
            Robert Koren utelukker ikke at han blir i norsk fotball, men det kan bli i en annen drakt enn Lillestrøms.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              kanskje det bor en journalist spire i han, da dreier det seg om å endre fakta for å skape mest mulig oppstyr rundt sakene..

              her er mitt forslag til sitat "Koren utelukker ikke spill i norge etter denne sesongen. "jeg har alltid drømt om å bli Keeper for Vindbjart FK"
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

                #8
                Går Koren til en annen norsk klubb blir jeg rett og slett forbanna.

                Da får han en velkomst på Åråsen lignende Bergdølmo.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Tviler på at det skjer og dermed tar jeg ikke skuffelsen på forskudd. LSK har gitt ham tidenes tilbud - tror ikke RBK men altfor mange midtbane spillere er villige til å spytte så MYE penger på bordet.... Havner i en bakgårdsklubb.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #10
                    utifra det Robbie selv har sagt så tror jeg han hanver i en bakgårdsklubb jeg og... vil tippe han havner i en klubb i nivået under øverste divisjon i en av de store ligaene i europa..
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • BD
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2006
                      • 1402

                      #11
                      Går han til en annen norsk klubb, blir jeg veldig skuffet. Og det er kanskje ikke helt umulig? Rosenborg skal spille CL, vi får bare intertoto. Matcher RBK budet vårt, noe de sikkert gjør, kan han fort gå bare pga det. Tror en klubb som RBK veit at det å signere en så fantastisk spiller uten å måtte kjøpe han ut fra kontrakt, er en situasjon som oppstår uhyre sjelden i dag.
                      Forundrer meg ikke om han får en syk kontrakt, eller kanskje en sign-on-fee på 3-4 mill der oppe.

                      Kommentar

                      • veiron
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6267

                        #12
                        Skjer det så kommer jeg til å hate RævBK så utrolig at det grenser til det farlige. En sindig gutt som meg kan få voldelige tanker av mindre!

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #13
                          Ikke noe å få voldelige tanker for - han er åpen om det og der det er spenn spiller han.... Kjipt men desverre sant:???:

                          Kommentar

                          • Dole
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 1546

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Skjer det så kommer jeg til å hate RævBK så utrolig at det grenser til det farlige. En sindig gutt som meg kan få voldelige tanker av mindre!
                            Jeg kan forstå at en spiller har lyst til å spille Champions League og vinne titler i Norge. I såfall velger man RBK fremfor noen annen norsk klubb.

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #15
                              Alikevel kommer jeg til å få våte drømmer om å sprenge Lerkedal til helvete om han stikker til de forbanna *******! (sensurert av meg selv)
                              Å se Koren herje med oss i et annet lags drakt vil rett og slett være mer enn jeg orker. Drar han til Ræv er det bare å sende dem gullet for neste år med det samme.

                              Kommentar

                              • BD
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2006
                                • 1402

                                #16
                                Enig i at det kommer til å gjøre vondt. Jeg har det helt for jævlig allerede etter alle disse ryktene i dag. Når en av EU-spillerne skal bort og blir det ikke mye igjen av laget vårt. Rambekk, Wehrman, Koren og Mifsud borte...
                                Tre av de har kanskje vært de tre beste for oss i år.

                                Kommentar

                                • Jarp
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Nov 2006
                                  • 1

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av BD
                                  Forundrer meg ikke om han får en syk kontrakt, eller kanskje en sign-on-fee på 3-4 mill der oppe.
                                  Jepp Sign-on-fee'n hans vil nok (om han kommer) være ferdig møblert leilighet til verdi av 5-10 mill, 4-5 mill rett inn på konto og helt ny bil

                                  Kommentar

                                  • bøllefrø
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2004
                                    • 462

                                    #18
                                    Det er vel ikke bare penger. Jeg tror dette her handler mye om ambisjoner, og Koren har definitivt større ambisjoner enn å samle på 4. plasser i TL og spille Royal League. I fjor hadde han nok forlenget dersom vi hadde kommet til UEAF, og dette handler om EN ting: muligheten til å vise seg frem for store klubber i Europa.

                                    Og hva skjer så? LSK anno 2006 viser en evne uten paralleller til å rote bort gull, sølv, bronsemedaljer, CL, UEFA etc. i løpet av en høstsesong uten like. Det minner ganske mye om lag som gir opp, spillere som føler de ikke har noe å spille for og ledelse som ikke klarer å få spillerne til å ta ut det de kan. Tror dere at dette er et sted en ambisiøs Koren ønsker å tilbringe videre sesonger? Er det mange storklubber og ser Lillestrøm spille de store internasjonale matchene?

                                    Ingenting hadde gledet meg mer enn at han forlenget, men etter hvor vi havnet på tabellen i år tror jeg sjansen for å se Robert Koren i nr. 10 neste år er mindre enn at Tom Lund skal dra den på seg. Jeg håper virkelig han finner seg en flott klubb i mellomskiktet i f.eks. Spania, men ingenting vil overraske meg i denne saken. Og det verste er at uansett hvor mye det smerter meg, så har jeg en viss forståelse. Robert Koren er en leiesoldat og han vil selvsagt krige der det skjer mest.

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5096

                                      #19
                                      Jeg har hørt av broren til onkelen til mora til bikkja til naboen til han som kjenner sønnen til han som står i inngangen og river billetter på Hønefoss Stadion at Koren er på vei dit.

                                      Rykter og fjas, fra ende til annen. Hvorfor ikke legge alt dødt, og ta opp diskusjonen den dagen vi i det hele tatt har den minste anelse om hvor Koren hopper? (Som om det skjer)

                                      Jeg hater rykter, silly-season, og "Tromsø leder 2-1" opplegg.

                                      Jeg vil ha håndfaste fakta! Arrgh! Jeg bilr gaaaal!

                                      Kommentar

                                      • Romerike
                                        ikke LSK-supporter
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2006
                                        • 40

                                        #20
                                        Koren på vei til RBK?

                                        Det har gått en del rykter ikveld om at Robert Koren er på vei til RBK. Jeg spurte Uwe Røsler om dette tidligere idag og da svarte han; vet ikke. Senere ikveld har det blitt spekulert i at Koren er på vei til Trondheim. Mine kilder er basert på rykter men nå har jeg hørt disse ryktene fra flere hold og begynner å lure på om det er fakta. Mye kan tyde på at Koren nå forlater LSK til fordel for RBK. Om dette er et faktum vil tiden vise. RBK har det som trengs for å kunne "lokke" Koren til Trondheim iform av økonomi, fasiliteter og sportslige utfordringer.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎