Spekulasjoner om Koren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #41
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Et råtips fra meg er at han havner i FC København. Stor klubb, mye penger. I tillegg har de sett Koren 3 ganger i RL i fjor. Synes det er rart hvis de ikke har kommet med et tilbud
    Dette er mitt tips også. Og i tillegg til det du sier så er jo Ståle Solbakken ganske klar over Koren sine ferdigheter.

    Men Koren skal være forsiktig med å gå til en annen klubb på nordisk nivå, fordi det kan ødelegge hans muligheter til å komme ut til en god europeisk klubb. Er ikke sikkert Robert Koren blir like god med nye medspillere og en ny rolle i laget. Han var langt fra like god under Erlandsen f.eks.

    Kommentar

    • frodekippe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 480

      #42
      Opprinnelig skrevet av dicknazty
      Koren kan bli i Norge


      Robert Koren kan havne i en annen norsk klubb. ( Foto: Kasper Wikestad,

      Robert Koren utelukker ikke at han blir i norsk fotball, men det blir sannsynligvis i en annen drakt enn Lillestrøms.

      hørte noen stygge rykter fra en kollega av broren til en av spillerene at koren er på vei til trondheim!! Hva skjer?
      Dette er det bare en som veit noe om, og det er Robbie selv. Jeg satt og prata med Robbie store deler av søndagskvelden, og følte at vi fikk en veldig veldig god tone. Han snakket åpent om alt og han fortalte ikke en dritt om hvor han skal og hva som skjer. Alt han har sagt til alle er at alle trenger penger for å ha råd til mat.
      Så at broren til en av spellera har vært ute og fortalt hva Robiie skal. Det er bare tull
      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

      Bjørn Lindahl

      Kommentar

      • antikris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 520

        #43
        Selv om dere hadde en god tone, betyr det vel ikke at han IKKE drar til rbk? Veit jo at dette skjer nå. Det er alltid en grunn til at slike rykter oppstår, og det er omtrent garan-føkkings-tert at han går til rbk hvis han blir i norge. Så da er det bare å håpe at han drar til et annet land.

        Kommentar

        • Henrik
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2006
          • 2110

          #44
          Midtbanen til RBK med Koren ville sett skremmende bra ut, og jeg ville nok satt noen kroner på RBK gull i 2007. Et Jewish bet.

          Kommentar

          • antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

            #45
            Jeg mener også å huske at Rune Bratseth snakket om å bruke masse spenn på å forsterke laget.....

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #46
              De skal forsterke bakover skal de ikke? Ser det for meg at de kupper Rambekk og Koren fra oss, samt Pelle Nilson fra Odd...

              Kommentar

              • frodekippe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 480

                #47
                Opprinnelig skrevet av antikris
                Selv om dere hadde en god tone, betyr det vel ikke at han IKKE drar til rbk? Veit jo at dette skjer nå. Det er alltid en grunn til at slike rykter oppstår, og det er omtrent garan-føkkings-tert at han går til rbk hvis han blir i norge. Så da er det bare å håpe at han drar til et annet land.
                Sier ikke at han IKKE kan havne der, men det jeg sier er at det ikke er NOEN utover Robbie selv, som vet hva som skjer...
                FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                Bjørn Lindahl

                Kommentar

                • antikris
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 520

                  #48
                  Muttern (av alle mennesker) så Koren i Lillestrøm i går bærende på en stor blomsterbukett. Blomster = takk for alt, og lykke til videre?

                  Kommentar

                  • Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

                    #49
                    hvilken POS spiller arnasson eller hva han het?
                    !!Gunners!!

                    Kommentar

                    • LSK-jenta
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2004
                      • 656

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av antikris
                      Muttern (av alle mennesker) så Koren i Lillestrøm i går bærende på en stor blomsterbukett. Blomster = takk for alt, og lykke til videre?
                      Eller, på vei hjem fra nachspiel med blomsten han fikk på søndag for årest spiller? Positiv til det siste!!
                      Yvonne

                      Kommentar

                      • antikris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 520

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                        Eller, på vei hjem fra nachspiel med blomsten han fikk på søndag for årest spiller? Positiv til det siste!!
                        Ja, det siste høres mye bedre ut!

                        Kommentar

                        • kid
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Aug 2006
                          • 68

                          #52
                          Når får man høre hva Robert bestemmer seg for?
                          Orker ikke denne spenninga lengre.
                          Har en vond magafølelse

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7055

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av frodekippe
                            Sier ikke at han IKKE kan havne der, men det jeg sier er at det ikke er NOEN utover Robbie selv, som vet hva som skjer...
                            Jeg prata lenge med en av de andre spillerne om blant annet dette, og vedkommende mente det ikke var nubbsjangs i havet for at Koren fortsatte i LSK. Personen uttrykte også uten å legge særlig bånd på seg at store deler av spillergruppa misliker en viss annen mørkhåra og kontraktsløs spiller fra søreuropa meget sterkt, forøvrig. Koren nyter imidlertid svært stor respekt både på det fotballmessige og det personlige planet.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #54
                              Koren er nok en "lost case" ja. La oss bare håpe han drar til utlandet og ikke RBK/Brann/Vålerengen.

                              Kommentar

                              • antikris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2005
                                • 520

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Jeg prata lenge med en av de andre spillerne om blant annet dette, og vedkommende mente det ikke var nubbsjangs i havet for at Koren fortsatte i LSK. Personen uttrykte også uten å legge særlig bånd på seg at store deler av spillergruppa misliker en viss annen mørkhåra og kontraktsløs spiller fra søreuropa meget sterkt, forøvrig. Koren nyter imidlertid svært stor respekt både på det fotballmessige og det personlige planet.
                                Ang Mifsud, håper jeg egentlig at han forsvinner slik at vi kan få tilbake noe av spillet vårt. Litt mye tunnelsyn, og hvis det faktisk er som du sier at store deler av spillergruppa misliker han, går det vel også ut over hans egne prestasjoner så vel som resten av lagets. Personlig har jeg egentlig slått meg til ro med at Koren ikke spiller for fugla til neste år for lenge siden, det eneste jeg har reagert på i det siste er at han vurderer andre lag i norge. Har jo snakket om å gå til en større liga i snart et år nå, så hvis han plutselig går til f eks rbk blir jeg jævlig forbanna. Brann er like usannsynlig som at han fortsetter i fugla, og jeg tror ikke vif har sååå mye større lønnsbudsjett i denne saken enn det vi har.

                                Ingen som kjenner en milliardær da? Kunne bare spytta inn 50-60 mill liksom.... Jeg har allerede snakket med Roman, men han hadde nok med sitt eget lag.

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #56
                                  Mifsud er ingen lagspiller. Jeg håper han går, slik at Magnus kan blomstre.
                                  Med Magnus, Sundgot og Occean i form, har vi 3 veldig gode spisser. Det holder i lange baner!

                                  At Koren drar tar jeg for gitt, for bare håpe det ikke blir innad i Norge.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Øyvind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2006
                                    • 292

                                    #57
                                    Koren drar dit han får mest lønn, mer er det ikke å si. Blir det ikke aktuelt med en utenlandsk liga, som jeg antar betyr bedre lønnsvilkår enn i Norge, drar han til den klubben som betaler best i Norge.

                                    Så LSK må bare by opp lønna hans slik at vi kan konkurrere med de andre i Norge. Han er jo allerede tilbudt en lønn som vil gjøre han til en av de best betalte i Norge, så det blir spennende å se om andre klubber strekker seg lenger. Når det gjelder en mulig overgang til RBK, og at dette ikke betyr en større liga, er det vel evt CL spill som kan friste fra den kanten...

                                    Kommentar

                                    • Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Øyvind
                                      Koren drar dit han får mest lønn, mer er det ikke å si. Blir det ikke aktuelt med en utenlandsk liga, som jeg antar betyr bedre lønnsvilkår enn i Norge, drar han til den klubben som betaler best i Norge.

                                      Så LSK må bare by opp lønna hans slik at vi kan konkurrere med de andre i Norge. Han er jo allerede tilbudt en lønn som vil gjøre han til en av de best betalte i Norge, så det blir spennende å se om andre klubber strekker seg lenger. Når det gjelder en mulig overgang til RBK, og at dette ikke betyr en større liga, er det vel evt CL spill som kan friste fra den kanten...
                                      I tillegg til CL viste vel Rosenborg i sommer hva de har av økonomiske muskler da de hentet Marek "Høystbydende" Sapara.
                                      Jeg er også av den oppfattning at Koren drar til den klubben som gir ham mest penger, og selv om LSK har tilbudt han en lønn i Norgestoppen, så er jeg rimelig sikker på at Rosenborg lett kunne overgå oss hvis de ville. Personlig trur jeg ikke at de føler at de har bruk for Koren.
                                      Last edited by Fridtjof; 07.11.2006, 12:32. Begrunnelse: skriveleif
                                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                      Kommentar

                                      • RoyVaadal
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 4055

                                        #59
                                        Rosenborg er nok minst like opptatt av balansen i laget som det vi er. Med både Sapara og Koren på samme lag så kommer det til å bli en voldsom ubalanse. Kanskje RBK heller satser på Søgård. For balansens skyld.
                                        RoyVaadal.

                                        Kommentar

                                        • Øyvind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 292

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                          Rosenborg er nok minst like opptatt av balansen i laget som det vi er. Med både Sapara og Koren på samme lag så kommer det til å bli en voldsom ubalanse. Kanskje RBK heller satser på Søgård. For balansens skyld.
                                          Godt argument. Tror nok det bare en VIF som da er norsk konkurrent til LSK, Brann har jo midtbanespillere i bøtter og spann. Og vi kan jo ikke "tape" han til dem..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎