Spekulasjoner om Koren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Er det flere enn meg her på formet som føler at det er litt vel mange som kanskje uttaler seg om ting de ikke har veldig god peiling på ibåde Koren saken og Rambekk saken? Synes det er veldig mange som står frem og "vet" veldig mye.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • maurakanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 637

      #22
      Hadde jo vært typisk Osseborrrrrr det. Snappe de beste spillerne fra andre norske klubber. Jævla svin. Kommer, og mulig, til å hate de enda mer hvis han skulle ende opp der. Først stjeler de sapara fra oss, og nå skal de jaggu ta koren også.. Koren, please, hvis du forlater lsk, finn deg en klubb i utlandet. Det kan jeg svelge!!!
      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5096

        #23
        Opprinnelig skrevet av maurakanari
        Hadde jo vært typisk Osseborrrrrr det. Snappe de beste spillerne fra andre norske klubber. Jævla svin.
        Bra ikke vi har hentet gode spillere fra andre norske klubber da. Jmfr Müller, Rambekk, Occean, Kiko (Lyn-fadesen), Kasey osv..

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #24
          Dersom Koren gjerne vil spille i England eller Spania, men ikke er fornøyd med det som er på bordet nå, vil jeg si det er rart om han velger en annen norsk klubb. LSK kan inngå en avtale om at dersom de får et tilbud på 10-15 mill til sommeren så lar de ham gå. Dersom han går til RBK eller VIF, vil de være mye vanskeligere å ha med å gjøre i forhandlinger til en evt ny klubb. LSK kan si at de er fornøyd med det han har bidratt med i over tre år og kan derfor akseptere ett lavere salg.
          ¨
          I RBK vil han jo få mulighet for CL, men veien til fotball i England og Spania blir lenger dersom han signerer for andre norske klubber enn LSK. Vi har tross alt hatt glede av ham i tre år og kan gi litt tilbake til ham pga det, men det kan ikke RBK eller VIF. Når deg gjelder økonmi tviler jeg på om noen norske lag gir et bedre økonomisk tilbud. RBK har jo haugevis av midtbanespillere som holder nesten Koren-nivå og jeg vil tro LSK har strukket seg såpass langt at de matcher de best betalte RBK-spillerne.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #25
            Tviler rett og slett på at Koren går til en annen norsk klubb.
            Ifølge Jan Åge, så har han fått et tilbud, som gjør han til den best betalte spilleren i klubben, og blant de best lønnede i tippeligaen. Og fortsatt var klubben villig til å strekke seg lenger. Og Koren sier det jo forsåvidt rett ut; at det handler om penger.....

            Selv om vi kanskje ikke er den klubben med mest penger, så trur jeg ikke de andre "store" klubbene er villige til å tilby så veldig mye mer enn LSK i lønn. Greit nok....RBK har nok råd til det, men hva skal de med enda en sentral/offensiv midtbanespiller. De har jo allerede Sapara, som er tiltenkt den rollen. I tillegg satser de jo på egne ungdommer, som Tettey og Skjelbreid. I Brann er det jo midtbanespillere i bøtter og spann. VIF er vel kanskje den klubben som trenger en slik spiller, men tviler på at de tar seg råd til det. Og siden det var en topp5-klubb som var nevnt, så er vel Stabæk den siste muligheten. Men hvorfor gå dit? Blir jo hverken UEFA, eller Royal League-spill......

            ...nei....trur nok han forsvinner til en klubb i utlandet. Kanskje ikke en toppklubb, men en middels klubb i England, Tyskland, Frankrike eller Spania.


            mvh
            KimFL

            Kommentar

            • FuglaAlex
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 537

              #26
              Hva skal RBK med Koren?? De har Sapara, SKjelbred og Tettey.. Koren Passer ikke i RBK's 4-3-3 (det de spiller?) uansett!
              Supporterne er fotballens hjerte
              Ultras Felt C

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #27
                Jeg tror Koren vil være en bra indreløper. RBK-stilen har jo bestått i å få spilt opp indreløperne i mellomrommet i medløp mellom motstandernes midtbane og forsvar. Da har han tre alternativer å spille på.

                Kommentar

                • Jan Banan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 809

                  #28
                  Hadde jeg vært Koren, så hadde jeg voktet meg VEL for å dra til RBK. Med Rosenborgs spillesystem kunne han nok fort bli benket en gang i blandt, og da er, som vi alle vet, helvete løs.
                  - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                  Stuart Baxter har forstått det.

                  Kommentar

                  • Romerike
                    ikke LSK-supporter
                    Hoffnarr
                    • Nov 2006
                    • 40

                    #29
                    Robert Koren til RBK?

                    Det blir spennende de kommende dagene å se hvor Robert Koren havner. Det har vært spekulert i RBK og om disse spekulasjonene er riktige? I utgangspunktet har RBK allerede en meget sterk midtbane med kjempetalentene Alexander Tettey og Per Ciljan Skjelbred på full fart framover og tippeligaens beste midtbanespiller Marek Sapara i rekkene. Itillegg har de Vidar Riseth, Jan Gunnar Solli, Jahmir Hyka og Abdoulrazack Traore i stallen. Kan vanskelig se behovet for Robert Koren her. Han er veldig lik Skjelbred og Sapara som spilletype og jeg tror ikke han vil forsterke RBK nevneverdig. Ikke misforstå meg; Koren er en av de beste midtbanespillerne i tippeligaen og vil forsterke etterhvert lag. Men i RBK har de flere på samme nivå og kanskje bedre. Hvis RBK henter Koren blir det heller for å svekke en konkurrent og jeg tror det er ugunstig å ha altfor mange klassespillere i stallen.
                    Last edited by Romerike; 07.11.2006, 00:11.

                    Kommentar

                    • Hertis
                      I karantene
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 173

                      #30
                      Hadde jeg vært Koren, så hadde jeg signert ny kontrakt med lsk HVIS ikke en av de helt store klubbene ville ha han (over middels klubber fra serie A, la liga, premier leauge osv
                      Gi mannen en 3 års kontrakt med en lønn som fjørtoft sier "en av de beste i tippeligaen" og gi han en klausul om noen klubber han kunne tenke seg kommer med ett bud på 15-20 mill så får han gå.
                      (vet RBK fikk 70 mill for Carew) men markedet for norske spillere er ikke lenger hva det var.


                      KOM IGJEN, ER BARE ET PENNESTRØK DET ER SNAKK OM:idea::idea:

                      Kommentar

                      • BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1408

                        #31
                        [quote=KFL41;130353]LSK kan inngå en avtale om at dersom de får et tilbud på 10-15 mill til sommeren så lar de ham gå. quote]

                        Nei, det kan de ikke. Det er ikke lov til å ha slike kontrakter i Norge, skriftlig eller muntlig.

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1408

                          #32
                          Koren hadde selvfølgelig styrket RBK! Med hans offensive egenskaper, både som avslutter og tilrettelegger tar han lett fra Solli plassen som flanke. Verken Koren eller Solli er typiske flankespillere i 4-3-3, men Koren har vel alle egenskapene en flankespiller trenger! Han er ganske rask, god til å "løpe med ball", drar lett av en mann, er en god avslutter, har god teknikk, og har gode innlegg. Ettersom Braaten mye av tiden blir henvist til benken av Solli, tror jeg nok Robbie hadde danket ut ham også. Han er mer indreløper av natur, men samtidig kanskje det beste alternativet RBK har, hvis de ønsker seg en ny ving i 4-3-3.

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av BD

                            Nei, det kan de ikke. Det er ikke lov til å ha slike kontrakter i Norge, skriftlig eller muntlig.
                            Nei jeg vet, men det er ikke så lett å få bevist en muntlig avtale. Dessuten hender det vel rett som det er at spillere som har vært en stund i en klubb slipper billigere fra det.

                            Kommentar

                            • Hertis
                              I karantene
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 173

                              #34
                              [quote=BD;130379]
                              Opprinnelig skrevet av KFL41
                              LSK kan inngå en avtale om at dersom de får et tilbud på 10-15 mill til sommeren så lar de ham gå. quote]

                              Nei, det kan de ikke. Det er ikke lov til å ha slike kontrakter i Norge, skriftlig eller muntlig.

                              Jøsses, hvorfor ikke det ? hva er så ille med å han kontrakt som innholder en bestemt overgangssum ? Nff som har funnet på dette ?

                              Kommentar

                              • KimFL
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1410

                                #35
                                Nei, det kan de ikke. Det er ikke lov til å ha slike kontrakter i Norge, skriftlig eller muntlig.
                                Vel, det finnes vel enkle veier rundt akkurat det.....kanskje ikke lov å spesifisere en sum, men det har da vært klausuler før, som har åpnet for at spillere kan dra "billig" hvis tilbudet kommer.....

                                ....men det kan jo selvfølgelig ha kommet noen endringer i regelverket.



                                KimFL

                                Kommentar

                                • Gullstrupa
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2005
                                  • 190

                                  #36
                                  Hvis rambekk blir solgt til godset får vi en del mill så da tilbyr vi koren en fantastisk kontrakt han ikke kan si nei til, bare vent
                                  Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4377

                                    #37
                                    Et råtips fra meg er at han havner i FC København. Stor klubb, mye penger. I tillegg har de sett Koren 3 ganger i RL i fjor. Synes det er rart hvis de ikke har kommet med et tilbud
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Eikrem
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2004
                                      • 119

                                      #38
                                      Personlig tror jeg Koren skriver under der hvor han får det beste sportslige tilbudet. De aktuelle klubbene for han i Norge kan alle skrape sammen nok kroner til smør på brødet for gutten.

                                      Problemet til Lillestrøm er at 3 klubber i Norge kan friste han med Europa cup
                                      spill, og det er der inngangsporten til de "store" klubbene ligger.

                                      Det med klubbfølelse tror jeg ikke spiller så mye in her, vi har sett det før og vi vil se det igjen, spillere forlater klubben vis det dukker opp et mere attraktivt tilbud.

                                      Håper og tror han spiller i Europa neste år (vis det ikke skjer et mirakel og han signerer en ny kontrakt med oss) og ikke i en annen norsk klubb.
                                      det ville vært som å se eksdama di rote med en kompis...

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4377

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Eikrem

                                        Håper og tror han spiller i Europa neste år (vis det ikke skjer et mirakel og han signerer en ny kontrakt med oss) og ikke i en annen norsk klubb.
                                        det ville vært som å se eksdama di rote med en kompis...
                                        Det ville vært som å se dama di rote med en kompis
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av KimFL
                                          Greit nok....RBK har nok råd til det, men hva skal de med enda en sentral/offensiv midtbanespiller.
                                          Jeg er så paranoid at jeg tror RævBK har en agenda om å minske konkuransen i eliteserien ved å "rappe" de beste spillerne til konkurerende klubber. Det vil i så fall ikke være første gang. Bare utspillet rundt Sapara, hvor RævBK uansett hva LSK la inn av bud ville RævBK by mer, forteller sitt. Hvorfor la ikke LSK inn et bud på 100 mill på Sapara, bare for å vise trønderpakket at slike forhandlingstrategier ikke er reale! Når Fjøra uttaler at han heier på RævBK i Europa blir jeg kvalm!
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎