Spekulasjoner om Koren

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KristofferØ
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 587

    #81
    Opprinnelig skrevet av løpern
    Rettelse. Jeg mente selvfølgelig at jeg ikke kjente en eneste LSK suporter som ikke er sympatisk. Alle jeg kjenner er sympatisk. For en Oslo gutt som er vokst opp på beste vestkant er det morsomt å høre at også folk fra Lillestrøm kan korrigere .
    Det heter forøvrig SUPPORTER...

    Hyggelig at dere gutter fra Oslo Vest også kan skrive supporter i flertall =)
    I år så tar vi ostepop
    Vi elsker Lillestrøm
    HEI!

    Kommentar

    • FrankH
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Nov 2006
      • 4

      #82
      dansk link

      Ved ikke om i er bekendt med denne artikel http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=62609

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #83
        Da vet vi at Ståle og Laudrup har gluggene åpne i alle fall. Takk for den, hyggelig å se at det finnes andre positive ting med danmark enn strendene og damene(dere kan ikke spille fotball).
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Romerike
          ikke LSK-supporter
          Hoffnarr
          • Nov 2006
          • 40

          #84
          Blir spennende å se hvor Koren hopper? Fortsatt ingen signaler på hvilken klubb som frister mest for Koren? Han sa selv på Søndag at en avgjørelse skulle komme om et par dager og idag er det Onsdag.

          Kommentar

          • Romerike
            ikke LSK-supporter
            Hoffnarr
            • Nov 2006
            • 40

            #85
            Jeg tror at hvis Koren velger andre klubber enn LSK i Skandinavia blir det RBK eller FC København. Dette på grunnlag av de sportslige utfordringene med Champions League spill og et enda større springbrett for å komme seg ut til de beste ligaene i Europa. Økonomisk sett så har heller ikke LSK økonomiske muskler nok til å kunne matche RBK eller FC København. Men det kan være at andre norske klubber har en rik onkel i ryggen og kan gi Koren en klekkelig "sign on fee" + en veldig bra lønn. Brann og Start er i en slik posisjon. Fjørtoft nevnte noe igår om en utømmelig kilde og Brann har de siste årene hatt investorer som har spyttet flere titalls millioner inn i klubben iform av overgangspenger og sign on fee. Både Sæternes, Kvisvik, Andresen, Soma, Scharner, Waagan Moen, Helstad, Gashi, Bakke m.fl. kom til klubben p.g.a. dette. Blir ikke overrasket om Brann lurer i kulissene? Behovet etter offensive forsterkninger finnes i Bergensklubben da Charlie Miller og Robbie Winters vil vekk fra klubben. Men sportslig sett vil Koren minst ha de samme utfordringene på Åråsen.
            Last edited by Romerike; 08.11.2006, 09:46.

            Kommentar

            • FrankH
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Nov 2006
              • 4

              #86
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Da vet vi at Ståle og Laudrup har gluggene åpne i alle fall. Takk for den, hyggelig å se at det finnes andre positive ting med danmark enn strendene og damene(dere kan ikke spille fotball).
              Laudrup er ikke træner mere i Brøndby, han hedder René Meulensteen.

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #87
                Driter jeg i. Dansk fotball suger.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Romerike
                  Jeg tror at hvis Koren velger andre klubber enn LSK i Skandinavia blir det RBK eller FC København. Dette på grunnlag av de sportslige utfordringene med Champions League spill
                  Koren kan vel ikke spille i Europa i år siden han har spilt intertoto for oss? har jeg rett eller befinner jeg med ett sted godt stykke utpå ett opp pløyd jorde?
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Kopperud
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2006
                    • 1697

                    #89
                    det stemme rvel det Xer når du har spilkt E-cup for en annen klubb i en å samme sesong kan du ikek gjøre deet fot en anne klubb
                    Ultras Felt C 2005x2015

                    Lillestrøm & Bajen

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #90
                      jeg ble litt i tvil siden det kan virke som om det er ett litt annerledes regelverk i intertoto, det er blandt annet lov til å ha stå plasser i intertoto. Itte vet je...
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Guling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 484

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Romerike
                        Blir spennende å se hvor Koren hopper? (...) Han sa selv på Søndag at en avgjørelse skulle komme om et par dager og idag er det Onsdag.
                        På Aftenposten.no kan man nå lese at det kan ta uker og måneder før en avgjørelse blir tatt:

                        - Alle venter nå på hva jeg kommer til å gjøre, men overgangsvinduet åpner ikke før i januar og dessuten har sesongen så vidt startet i de store ligaene. Det kan hende jeg signerer med en klubb i morgen, men det kan også hende det tar uker og måneder, sier en sedvanlig kryptisk Koren




                        Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, tenker jeg.

                        Kommentar

                        • Romerike
                          ikke LSK-supporter
                          Hoffnarr
                          • Nov 2006
                          • 40

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Guling
                          På Aftenposten.no kan man nå lese at det kan ta uker og måneder før en avgjørelse blir tatt:

                          - Alle venter nå på hva jeg kommer til å gjøre, men overgangsvinduet åpner ikke før i januar og dessuten har sesongen så vidt startet i de store ligaene. Det kan hende jeg signerer med en klubb i morgen, men det kan også hende det tar uker og måneder, sier en sedvanlig kryptisk Koren




                          Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, tenker jeg.
                          Dette med overgang og Robert Koren har vært et tema i snart et år nå. Synes Koren nå kan ta en endelig avgjørelse snart både for sin egen del, klubben og supporternes del. Tipper at en del mennesker er lei av å leve i uvisshet når det gjelder Koren og klubben har allerede brukt en del energi på dette. Koren-spekulasjoner er nå i ferd med å bli en energitappende faktor. Til syvende og sist så tror jeg ikke Koren er så attraktiv som det kan virke som. Da hadde han allerede signert i sommer hvis storklubber hadde vært på banen. Det som gjør det vanskelig for Koren er at de klubbene som er interessert nå ikke er så veldig mye bedre enn LSK så det sportslige spranget blir ikke veldig stort. Når det gjelder Michael Mifsud har han vel funnet ut at han ikke er den verdensstjerna han til å begynne med trodde han var og at LSK er et bra sted å være. Sannsynligheten for å se Mifsud på Åråsen til neste år vokser for dag til dag!
                          Last edited by Romerike; 08.11.2006, 14:44.

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #93
                            Det sto et sted at Korens kontrakt utløper 1.12. Noen som vet om det er riktig, eller beholder vi ham i hvert fall til grunnspillet i RL er unnagjort?

                            Kommentar

                            • Jens
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Mar 2004
                              • 157

                              #94
                              Koren går. ferdig med das.
                              I'd rather have a bottle in front of me
                              than a frontal lobotomy.

                              Kommentar

                              • runarM
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 565

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Romerike
                                Synes Koren nå kan ta en endelig avgjørelse snart både for sin egen del, klubben og supporternes del. Tipper at en del mennesker er lei av å leve i uvisshet når det gjelder Koren og klubben har allerede brukt en del energi på dette.
                                Satt akkurat og tenkte det samme. Faen til drama-queen-opplegg. Alle skjønner at han sitter og venter på et tilbud fra en storklubb, og at dette ikke har kommet enda. Lurer på hvor lenge LSK kan sitte og vente på at han skal få ut finger'n - jo før man får inn en erstatter jo bedre.
                                runarM

                                Kommentar

                                • m_skedsmo
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2006
                                  • 212

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av runarM
                                  Satt akkurat og tenkte det samme. Faen til drama-queen-opplegg. Alle skjønner at han sitter og venter på et tilbud fra en storklubb, og at dette ikke har kommet enda. Lurer på hvor lenge LSK kan sitte og vente på at han skal få ut finger'n - jo før man får inn en erstatter jo bedre.
                                  Bra sagt. Blir nesten er farse dette når ingen vet noenting i så mange måneder. Jeg tror også det at han ikke har fått noen fete tilbud ennå, og han går bare og venter på at det dukker opp, ellers så hadde han signa for lenge siden for noen andre, garantert. Blir jævlig flaut for han hvis han sier nei til LSK sitt tilbud nå og ikke får gå til noen store klubber når kontrakten går ut om noen uker. Lurest måtte jo være å signe for oss, for så å storspille i RL og serien 2007. Da går han garantert til en større klubb.

                                  Kommentar

                                  • LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                                    Bra sagt. Blir nesten er farse dette når ingen vet noenting i så mange måneder. Jeg tror også det at han ikke har fått noen fete tilbud ennå, og han går bare og venter på at det dukker opp, ellers så hadde han signa for lenge siden for noen andre, garantert. Blir jævlig flaut for han hvis han sier nei til LSK sitt tilbud nå og ikke får gå til noen store klubber når kontrakten går ut om noen uker. Lurest måtte jo være å signe for oss, for så å storspille i RL og serien 2007. Da går han garantert til en større klubb.
                                    Storspille i RL og serien gjorde han i 2006, så han trenger ikke ytterligere ett år på å bevise.

                                    Saken er nok bare den at tippeligaen holder såpass dårlig nivå at storklubbene er skeptiske til om kan dominere i en mye bedre liga.
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                    Kommentar

                                    • frodekippe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 480

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Det sto et sted at Korens kontrakt utløper 1.12. Noen som vet om det er riktig, eller beholder vi ham i hvert fall til grunnspillet i RL er unnagjort?
                                      Kontrakten hans utgår den 01.12.2006. Det er helt riktig
                                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                      Bjørn Lindahl

                                      Kommentar

                                      • emanem
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2006
                                        • 100

                                        #99
                                        feigt

                                        detta blir nesten som å ikke dumpe dama før man har funnet seg ei som er bedre.

                                        Tragisk!!!!!!

                                        Enten har men det bra, eller ikke.

                                        Make up your mind.

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Som skrevet litt høyere opp så er han ikke god nok for en toppklubb i en sydlansk liga.... Robbie, du har det for godt her, bli og gjør deg selv en bjørnetjeneste!

                                          Kommentar

                                          Working...