Øyeblikkene til tv2=Søppel!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Selv hører jeg til den gruppen av mennesker som syns min skole får ubegripelig mye mindre kritikk enn den den gjør.
    Javel?

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13272

      #22
      Opprinnelig skrevet av Fridtjof
      Selv hører jeg til den gruppen av mennesker som syns min skole får ubegripelig mye mindre kritikk enn den den gjør.
      De bruker vel for mye ressurser på å fortolke eksamensbesvarelsene dine?

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #23
        Ehm.. akkurat nå er jeg litt usikker på hvorfor jeg skrev akkurat det siste der, men jeg kan forsikre dere om at jeg hadde et godt poeng inne i mitt eget hode da jeg skrev det.

        Hilsen Julesnurr-Fridtjof
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #24
          Opprinnelig skrevet av mr.sandass
          Gjennomsyrer redaksjonen? Sist vi spillte mot brann holdte ALLE i tv 2( i oslo) på og le seg ijæl. Bortsett fra wathne og alsaker da.

          Jada. Davy er fra Bergen. Davy er også veldig fotball intressert. En som er fra Bergen og som er veldig glad i fotball, pleier som regel og holde med nettopp Brann. Ganske Naturlig egentlig!

          TV 2 tar med det folk vil se. Thats it. Folk har ikke lyst til og se LSK.

          Men med ny trener og en ny spillestil så kan det hende seg at det blir noen litt mer positive innslag på nyåret
          Folk har ikke lyst til og se LSK?

          1) lær deg norsk
          2) slutt å generaliser når du ikke har filla peiling på hva du snakker om. Selvfølgelig er det mange som har lyst til å se LSK.

          PISSPREIK!!!
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #25
            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            1) lær deg norsk
            Saksa fra retningslinjene: "Skriv på en måte som er respektfull overfor de andre brukerne."

            Husk at det nødvendigvis er slik at ikke alle har de samme norskferdighetene og at de aller fleste prøver så godt de kan å skrive korrekt norsk. Smil til verden og verden smiler til deg!

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #26
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Folk har ikke lyst til og se LSK?

              1) lær deg norsk
              2) slutt å generaliser når du ikke har filla peiling på hva du snakker om. Selvfølgelig er det mange som har lyst til å se LSK.

              PISSPREIK!!!
              Klart det er folk som har lyst til å se på LSK, men sammenlignet med mange andre lag har vi et mindre nedslagsfelt. Det er f. eks flere som har lyst til å se på RBK, vif og Brann. At TV2 som har som mål å tjene mest mulig penger for sine aksjonærer nedprioriterer LSK er ikke veldig rart.

              Dessuten er det usaklig å begynne å hakke på andres ferdigheter i norsk.
              Last edited by Henrik; 23.12.2006, 10:30.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #27
                Opprinnelig skrevet av Henrik

                Dessuten er det usakelig å begynne å hakke på andres ferdigheter i Norsk.
                Usaklig og norsk.

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Usaklig og norsk.
                  rettet

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                    At TV2 som har som mål å tjene mest mulig penger for sine aksjonærer nedprioriterer LSK er ikke veldig rart.

                    .
                    Så dette godtar du på generelt grunnlag: - at dekning av LSK skal nedprioriteres fordi vi har færre tilskuere enn RBK, Viking og Brann? De kan altså sende færre LSK kamper, lage færre intervjuer og generelt dekke Lillestrøm dårligere? Disse lagene bør vel også få en langt større del av pengene da? ODD og Lyn burde vel ikke få dekning i det hele tatt? Tror du dette står i TV-avtalen også?

                    Kommentar

                    • mr.sandass
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2005
                      • 972

                      #30
                      Man bør da huske på hvor jævla mange tv kamper vi hadde i år da. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg syns det er litt rart vi er med så lite i en sesong dvd. Vi preget jo hele vår sesongen og Koren ble tross alt årets spiller. Så kan skjønne at man blir oppgitt
                      www.ultrasfeltc.net

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Så dette godtar du på generelt grunnlag: - at dekning av LSK skal nedprioriteres fordi vi har færre tilskuere enn RBK, Viking og Brann? De kan altså sende færre LSK kamper, lage færre intervjuer og generelt dekke Lillestrøm dårligere? Disse lagene bør vel også få en langt større del av pengene da? ODD og Lyn burde vel ikke få dekning i det hele tatt? Tror du dette står i TV-avtalen også?
                        Godtar? Det er ganske enkelt sånn det er. TV2 skal tjene penger. Hva som står i TV-avtalen vet jeg ikke, men jeg tviler sterkt på at det står at "alle lag må få like mye tid på TV"

                        Og selvfølgelig kan de lage færre intervjuer, sende færre kamper etc om de ønsker. Men det ønsker de ikke. Vi er vel et av de lagene som har blitt dekket best i år. Så kan vi prise oss lykkelig for at vi har mennesker som Fjøra som sørget for at vi kommer i media.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #32
                          Nå har heller ikke jeg sett denne dvden, men ettersom det ikke er slik jeg opererer, uttaler jeg meg likevel. Folk flest vil se RBK og VIF??? Er du morsom? I det ganske land tror jeg det er safe å si at et stort flertall av befolkningen er utrolig lei av disse lagene, og helst vil slippe å høre noe om dem. Jeg tror folk vil ha et representativt utvalg av en sesong, og det betyr at man viser tilnærmet likt fra alle lag. Noe annet blir bare for dumt. En oppsummering bør være nettopp det, og ikke en favorittsituasjonkavalkadefralagenevilikeritv2reda ksjonen, slik som disse for jævlige oppsummeringene dem pleier å vie EN jævla time til på tv. Disse sendingene burde for øvrig vært på mellom tre og fire timer, noe annet er misbruk av rettigheter. Kort oppsummert; det eneste positive med TV2s fotballdekning er Øyvind Alsaker og Bengt Eriksen(mengda ville vært den samme på en annen kanal, så det er irrelevant), og hadde det vært opp til meg hadde det forblitt på den eneste kanalen som innehar en viss objektivitet i dette landet, altså nrk.

                          God jul, alle sammen!
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            #33
                            Denne går på tv2 idag klokka 16.10...

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2887

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Folk flest vil se RBK og VIF??? Er du morsom? I det ganske land tror jeg det er safe å si at et stort flertall av befolkningen er utrolig lei av disse lagene, og helst vil slippe å høre noe om dem.!
                              sannheten er at de som ikke holder med vif eller rbk virkelig hater disse lagene. så jeg er helt enig i at det blir for dumt å si at folk flest helst vil se disse to lagene på denne dvd'en...
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎