Hvem får sparken først???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • frua
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2005
    • 151

    #41
    Denne RBK treneren da???
    Sliter vel litt på brakka om dagen også??????

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #42
      Opprinnelig skrevet av frua
      Denne RBK treneren da???
      Sliter vel litt på brakka om dagen også??????
      Takket være høstsesongen i fjor er jeg ganske sikker på at Tørum sitter trygt med mindre de ryker i 2. kvalrunde i Champions League eller spiller seg helt ut av gullkampen.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #43
        Ser ut som om Vif sine 10 på banen gjør det de kan for å få Petter Myhre sparka idag.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #44
          Opprinnelig skrevet av xeR
          Ser ut som om Vif sine 10 på banen gjør det de kan for å få Petter Myhre sparka idag.
          Synd... Jeg liker Myhre bedre og bedre
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #45
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Synd... Jeg liker Myhre bedre og bedre
            Da er vi 2.
            Myhre er rett mann for søpla!
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #46
              Myhre holder koken selv med tap for Nybergsund... Bjørnebye tåler ikke et tap til, det gjør myhre fordi ingen andre er villige til å ta over en søppeldynge

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                #47
                Pussig situasjon ja, ALLE ønsker å sparke Myhre, kanskje Myhre ønsker det mest av alle. Samtidig kan de ikke ansette nok en tufs i sjefstillinga. Å være leder i enga må være som å våkne opp i kabinen på Apollo 13 ferden og oppdage at dine medastronauter er testaper. Klubben har absolutt INGEN steder å hente ressurser fra, og ingen gidder å la seg kjøpe til et nedrykksklart skandalelag.

                Bjørnebye klamrer seg fast - mens gamle slitere som Gjone trekker seg ut. Resten av dokketeateret der nede klarer ikke lenger å henge ansvaret for alt på TN - det begynner å bli LITT lenge siden han var der. Når denne sytedynga raser vil Matta være den første rotta til å krype ut, og han vil garantert gi Tom Nordlie skylda for alt. Må bare si jeg er målløs over at den tvers igjennom uprofesjonelle holdningen og selvgode likegladheten deres forsatt ligger tjukk over klubben. Møkkslenginga fra Matta & co etter TN's avgang gjør at det virkelig gleder meg om det blir nedrykk - TN fikk åpenbart skylda for alt som var galt i klubben, og forsatt spys det ut "hemmeligheter" fra personlige møter o.l. som start-ledelsen har sladra om til absolutt alle. Smakløst og kjerringaktig.

                Kommentar

                • Boudewijn
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jul 2007
                  • 207

                  #48
                  Min klare favorit er Bjørnebye. Ser jo at det allerede har slått sprekker i Start. Så SIB på tv etter cup-exiten. Han holder seg like arrogant selv om han har kjørt laget på rævva. "Jeg har ikke for vane å kaste inn håndkle" Han prater som om han har vært fotballtrener i 40 år. Som trener har han ingenting å vise til. Enhver som vet forskjellen på corner og lille julaften kan jo være kjegleflytter for Hareide. Den eneste grunnen til at han fikk jobben i Start er han og Soler har møtt hverandre hos frisøren av og til.

                  Mitt forslag er at Start sparker Bjørnebye for deretter å ansette Ivar Morten som ny trener. Det er den eneste måten de kan sikre seg spill i Adecco neste år.

                  Mulig at jeg hisser meg opp over ting jeg egentlig bør ta halvlang fart å drite i, men jeg har en del oppsamlet aggresjon jeg bare må bli kvitt. Da er jo Start og Co en glimrende skyteskive.

                  Om noen nå lager en tråd om FC Lyn vil jeg komme hjem i ettermiddag som en meget rolig og avbalansert mann.
                  Byråkratkanaris

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13271

                    #49
                    Ingen grunn til å skamme seg over å gi start litt pepper? Her synes jeg faktisk synd på spillerne som må jobbe under Matta, Bjørnebye og reiseleder Solér. Arrogansen er motbydelig, all den tid dette går ut over egne supportere, seriøst arbeidende fotballspilleres karriérer og regional stolthet. Samtidig ser vi hvordan parykkbærende drittunger i menighadet lar seg agiterer opp i fistel av de samme arrogante lederene og lokalpressen i bl.a. fevang episoden og rasismebråket i fjor. I tilegg klarer faktisk møkka å holde liv i en casualskultur. En pest for fotballnorge.

                    Kommentar

                    • Boudewijn
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jul 2007
                      • 207

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Ingen grunn til å skamme seg over å gi start litt pepper? Her synes jeg faktisk synd på spillerne som må jobbe under Matta, Bjørnebye og reiseleder Solér. Arrogansen er motbydelig, all den tid dette går ut over egne supportere, seriøst arbeidende fotballspilleres karriérer og regional stolthet. Samtidig ser vi hvordan parykkbærende drittunger i menighadet lar seg agiterer opp i fistel av de samme arrogante lederene og lokalpressen i bl.a. fevang episoden og rasismebråket i fjor. I tilegg klarer faktisk møkka å holde liv i en casualskultur. En pest for fotballnorge.
                      Er det ikke herlig å ha noen å hate. En by som har gitt verden Mette-Minus, Kabelsatan og Start bør jo få litt pepper. De er ikke annet enn en gjeng hengehuer hvis forfedre er setesdøler som aldri rakk Amerikabåten.

                      Vet at dette grenser til usakelighet, men jeg føler meg mye bedre allerede.
                      Byråkratkanaris

                      Kommentar

                      • Boudewijn
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jul 2007
                        • 207

                        #51
                        Og der var Myhre den første treneren som slutta i år. Offisielt trakk han seg, men det det var sannsynligvis med kniven på strupen.
                        Byråkratkanaris

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Boudewijn
                          Og der var Myhre den første treneren som slutta i år. Offisielt trakk han seg, men det det var sannsynligvis med kniven på strupen.
                          hahaha.. og hvem tar over? assistenten til assistenten! Harald Aabrekk. Han hever sikkert enga til å ta noen seire i høst og klanen tigger styret til å gi han jobben fast. så er det samme ulla neste år!
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • Kopperud
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2006
                            • 1697

                            #53


                            Aabrekk tar over midlertidig
                            Ultras Felt C 2005x2015

                            Lillestrøm & Bajen

                            Kommentar

                            • frua
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2005
                              • 151

                              #54
                              Aabrekk tok over og Søppla klarte å karre til seg poeng mot Stabæk i dag...
                              Drømmescenario: Fugla vinner serien med 2 poeng foran Stabæk - det er da vi kan takke klanskallene for seieren i serien. Heheh - en liten drøm!!

                              Kommentar

                              • Harald_88
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 550

                                #55
                                S.I.Bjørneby blir nok den første som offisielt får sparken
                                Alt For Fugla

                                Gå Av Grønlund

                                Kommentar

                                • Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                  S.I.Bjørneby blir nok den første som offisielt får sparken
                                  Pr. dags dato er nok han den eneste som sitter forholdsvis utrygt ja

                                  Kommentar

                                  • vollafugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 978

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                                    Pr. dags dato er nok han den eneste som sitter forholdsvis utrygt ja
                                    Opprinnelig skrevet av Harald_88
                                    S.I.Bjørneby blir nok den første som offisielt får sparken
                                    Jeg tror at han sitter ganske trygt. På grunn av sparkingen av Nordlie i fjor tror jeg at det skal ekstremt mye til for at SIB skal bli sparket.

                                    Forøvrig tror jeg at trenerne i eliteserien generelt sett sitter mye tryggere enn i fjor. Kanskje ingen blir sparket i år?

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      #58
                                      viss rosenborg taper neste seriekamp også så tror jeg knut tørum sitter rimelig utrygt
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13271

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                        Jeg tror at han sitter ganske trygt. På grunn av sparkingen av Nordlie i fjor tror jeg at det skal ekstremt mye til for at SIB skal bli sparket.

                                        Forøvrig tror jeg at trenerne i eliteserien generelt sett sitter mye tryggere enn i fjor. Kanskje ingen blir sparket i år?
                                        Kommer an på hvem som ansatte dem i utgangspunktet? Bratseth vil neppe sparke Tørum, Eggen vil kanskje gjøre det. Hvis ettermælet til Bratseth blir møkkmalt av skeptikerne på brakka så vil det beste for eggen være å kvitte seg med Bratseths største tabbe: Tørum. Da har han gjort én riktig ting til å begynne med.

                                        Matta har vel knyttet repet rundt halsen på seg selv før han festet det i den sementen som bjørnebye står faststøpt i. Mulig det blir en sånn VIF greie hvor Solér dumper begge før han tar roret selv. Han har jo drevet med lederrekruttering og vet at udugelige ledere aldri blir bedre, bare verre og dyrere å bli kvitt jo lenger de sitter. Gryteretten på sør arena var nok et lite asassinasjonsforsøk beregnet på Mattas skrantende lever og sarte rødvinsinfuserte fordøyelsessystem.

                                        Kommentar

                                        • merch
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2007
                                          • 938

                                          #60
                                          ikke missforstå denne jeg liker treneren vår, dog likte jeg Uwe bedre men hvor lenge sitter Nordlie trygt på Åråsenbenken om vi fortsetter trenden i de neste 4-5kampene??? :???:
                                          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎