Vårens 4 første turer:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    Jeg har selvfølgelig sas
    Da må du kjøpe deg ny billett.

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      Undertegnede er selvsagt klar for Bodø. Årets away!

      Kommentar

      • PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

        Opprinnelig skrevet av frodethai
        Uff av meg da....

        Hvem har sagt at vi skal sitte innerst, bakerst i puben hvor det er mye folk og lange køer?

        Vi plasserer oss enkelt og lett tilgjengelig slik at alle finner oss enkelt og greit. Værre er det ikke.

        Ingen enda som har annonsert noen treff for de som reiser oppover lørdag, så kanskje du kan ta utfordringen og få til noe her???


        Frodethai

        hehe... det er godt og høre

        Jeg arrangere ? Tviler på det... alt jeg fikser og tar i blir en fiasko
        Den overlater jeg til andre

        Kommentar

        • PA
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 500

          Opprinnelig skrevet av VK
          Reiner med at vi er 4 stk som skal se chelsea-man utd på fotballpuben på lørdag.

          Den er grei! da dukker jeg og en kompis opp vettu...!

          Kommentar

          • lsk1990
            Medlem
            Bøffel
            • Nov 2006
            • 38

            det går fortsatt an og kjøpe biletter til RBK kampen?

            Kommentar

            • dennis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 872

              BILLETTER TIL KAMPEN brann - LSK

              Billetter til kampen brann - LSK selges på Kanari-Fansen sin stand på "fotballpøbben" fra søndag klokka 15:00 til 1730.

              Skrevet av kfl.no





              Mellom klokka 18:30 til avspark selges billettene utenfor bortesupporterinngangen.

              Prisen er kr 150 pr billett.
              Vi har kun billetter til stående LSK supportere.


              Spørsmål om billetter til kampen kan rettes til undertegnede på mobil 45022064.



              Frode Johansen
              KFL-sikkerhet
              45022064



              Publisert: 23.04.2008 kl. 10:40 - Sist endret: 23.04.2008 kl. 21:38
              Publisert i KFL-nyheter | Generelt
              Utskriftsvennlig



              Les før du skriver inn.
              Last edited by chrissp; 27.04.2008, 06:53. Begrunnelse: Fjernet stor font.

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                Kanskje du skal lese selv? Er RBK-kampen det blir spurt om.
                Er fremdeles noen bussbilletter igjen om jeg ikke tar feil, kampbilletter vet jeg nada om.

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  PÅ SYKKEL: Med en promille på 1,8 begynte 17-åringen å sykle inn i Lærdalstunnelen. FOTO: SCANPIX
                  Full 17-åring kastet av kanaribussen

                  LÆRDAL:
                  Midt på natten og 50 mil hjemmefra ble 17-åringen stående alene mens supporterbussen kjørte videre. Med 1,8 i promille syklet han inn i Lærdalstunnelen.
                  Av Alexander Gjermundshaug | Tanja Irén Berg
                  Publisert 29.04.2008 - 06:59 Oppdatert 29.04.2008 - 07:12
                  Tips en venn om denne saken
                  Skriv ut denne siden


                  Se større bilde
                  TOK AFFÆRE: Leder Frode Johansen (t.h.) og Dag Hvalshagen i Kanarifansen Sikkerhet tok i samråd med bussjåfør Bjørn Flatekval og politiet avgjørelsen om å kaste 17-åringen av bussen midt på natta. De mener fortsatt det var en riktig avgjørelse. FOTO: GEIR EGIL SKOG
                  Se større bilde
                  - DRIKK MED MÅTE: Dette er regelverket for turene med Kanari-Fansen. Det er lov til å drikke alkohol, men medlemmene oppfordres til å drikke med måte, slik at de ikke er til plage for de andre reisende.

                  BILDESERIE

                  Opptur uten poeng

                  Se bildene!




                  Del denne saken med andre!



                  Del på Facebook
                  Legg til på Nettby




                  Les også

                  Etter LSK-kampen mot Brann søndag kveld satte Kanari-Fansen seg på bussen for å kjøre hjem til Lillestrøm. På hjemturen gikk det galt.
                  Etter gjentatte advarsler på grunn av bråk og uro ble en 17-åring kastet av bussen og etterlatt i nærheten av Lærdalstunnelen mellom Aurland og Lærdal i Sogn og Fjordane – 50 mil hjemmefra.
                  Gutten fant en sykkel i veikanten, og begynte da å sykle inn i den 24,5 kilometer lange tunnelen. Politiet plukket opp 17-åringen en stund seinere. Da hadde han en promille på 1,8.
                  Gjentatte advarsler

                  Leder Frode Johansen i Kanarifansen Sikkerhet – supportergjengens interne justisgruppe – tok avgjørelsen om å sette gutten av bussen.
                  – Vi aksepterer ikke at folk oppfører seg som drittsekker. Han fikk gjentatte advarsler før vi til slutt var nødt til å kaste ham av. Og vi var i kontakt med politiet flere ganger, forteller han.
                  Ifølge Johansen ble 17-åringen også tatt for å stjele fem liter spylevæske, en liter frostvæske, to blomsterbuketter og Dagbladet på en bensinstasjon.
                  – Vi har stor takhøyde i Kanari-Fansen, men oppførselen hans var uakseptabelt, mener Johansen. Han får full støtte av bussjåføren, Bjørn Flatekval..
                  – Gutten var en fare for de andre passasjerene. Jeg mener vi tok en riktig avgjørelse. Vi slapp han av like i nærheten av politihuset i Lærdal, sier Flatekval.
                  Sendt med Ringnes-sjåfør

                  Batteriet på mobilen til 17 åringen var flatt. Men inne i Lærdalstunnelen fant han en nødtelefon.
                  – Vi fikk melding klokka 02.06, opplyser operasjonsleder Kjell Fonn i Sogn og Fjordane politidistrikt.
                  En politipatrulje rykket ut for å hente gutten.
                  – Vi fant han inne i tunnelen, forteller lensmann Magne Knudsen ved Årdal lensmannskontor.
                  Han sier patruljen vurderte nøye hvordan de skulle løse utfordringen.
                  – Alternativene var glattcelle eller annen skyss hjem. I samråd med operasjonssentralen reiste vi til første store rasteplass, satte opp en kontrollpost og stoppet aktuelle trailersjåfører. Vi kvalitetssikret, og sørget for at han fikk trygg skyss hjemover. Han fikk sitte på med en Ringnes-trailer, forteller lensmann Knudsen.
                  Faren: Kunne blitt drept

                  Faren til 17-åringen er svært kritisk til måten sønnen ble behandlet på.
                  – Han kunne ha blitt påkjørt og drept. Det er ikke akkurat ufarlig å sykle i denne tunnelen – særlig ikke når man er beruset, sier faren.
                  Verken faren eller 17-åringen ønsker å kommentere saken ytterligere.
                  Etter det Romerikes Blad forstår ble guttens far forsøkt oppringt av Sogn og Fjordane politidistrikt klokka 04.30. Da lå han og sov.
                  17-åringen ble plukket opp av faren på Gjelleråsen mandag morgen. Da hadde han altså fått skyss av en trailersjåfør fra en Ringnes. Derfra bar det rett hjem til badekaret for 17-åringen.
                  – Velkommen tilbake

                  Romerikes Blad er kjent med at 17-åringen har deltatt på turer med Kanari-Fansen til bortekamper Stavanger, Bergen og Trondheim tidligere. Disse turene har blitt gjennomført uten problemer.
                  Politiet på Vestlandet tar episoden med godt humør.
                  – Gutten var fortvilet, men virket både hyggelig og grei. Han er hjertelig velkommen tilbake, sier lensmannen.
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎