Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    tur og billetter Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00

    Når starter billettsalget? Får alle med sesongkort på kfl-feltet kjøpe først? Alle til Drammen på Kristi Himmelfartsdag!"
    Last edited by RSP; 11.05.2009, 11:38.
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #2
    Nå er det nesten en måned til kampen. Først skal vi spille borte mot Brann, Østsiden og Start så en hjemmekamp mot odd 16.mai. Info kommer etterhvert som vanlig Emil, smør deg litt med tålmodighet=)
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • KFL109
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1958

      #3
      Info om dette kommer sannsynligvis ikke før etter styremøtet 12. mai.

      Vi vet derimot allerede at det er begrensede antall plasser for bortesupportere. Det ligger altså i kortene at billettene kommer til å bli solgt i en eller annen form for lukka salg.

      Pr. nå er ingen ting bestemt, unntatt at styret har beslutta at de som reiste med KFL-bussen til Bergen skal sikres en mulighet til å kjøpe billett.
      Vidar Evje

      Kommentar

      • heg
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Oct 2007
        • 112

        #4
        Denne kampen begynner vel kl 18.00, og ikke 19.00 som i trådtittelen..

        Kommentar

        • 123
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2009
          • 57

          #5
          Regner med LSK gjør som alle andre klubber der det er begrensa med billetter. De med sesongkort på stadion får førstepri.
          25.11.05

          CONTRO IL CALCIO MODERNO

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Opprinnelig skrevet av KFL109
            Pr. nå er ingen ting bestemt, unntatt at styret har beslutta at de som reiste med KFL-bussen til Bergen skal sikres en mulighet til å kjøpe billett.
            Hva faen?

            Det var da et ekstremt tilfeldig valgt kriterie for å være sikret billett! Hadde det dreid seg om kampbilletten fra Bergen, hadde jeg skjønt litt mer. (Men bare litt.)

            Hva med de som var i Tromsø og Ålesund, men ikke skal til Bergen?

            (En ordning der de som var i Tromsø og Ålesund blir prioritert lar seg selvsagt ikke gjennomføre, ettersom det bare er de særeste som fortsatt har billetten, men poenget står.)

            Selv skal jeg til Bergen med eget reiseopplegg, og er dermed ikke sikret Godset-billett. Og jeg har vært på alle aways i serie og cup siden 5. juni 2006, svært mange av dem med KFLs opplegg.

            Nei, enten må kriteriene være mer gjennomtenkte, ellers må man kjøre den naturlige ordningen, som er lukket salg for alle sesongkortinnehavere på Åråsen.

            Kommentar

            • Andersen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 350

              #7
              Helt enig med innlegget over. Synes det blir for tynt grunnlag og gi ut billetter på basis av en langtur til Bergen.
              Var selv i Ålesund, og der betalte vi attåpåtil for mye for bussturen sett opp mot hva vi fikk tilbake i kvalitet.(Griner ikke på nesen for det)
              Føler ikke det er rettferdig at folk skal få holdt av billett på grunn av en langtur, når andre har vært flinke og møtt opp både i Ålesund og Tromsø.

              Selv har jeg billetten fra Ålesund turen, uten at jeg føler det blir rettferdig at den skal gi meg førsterett på en billett til kampen mot Godset.

              -Andersen

              Kommentar

              • 123
                Medlem
                Hoffnarr
                • Mar 2009
                • 57

                #8
                En viktig grunn til at folk kjøper sesongkort, er selvsagt at du da har forkjøpsrett til kamper der det er begrensa med billetter.
                25.11.05

                CONTRO IL CALCIO MODERNO

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                  Pr. nå er ingen ting bestemt, unntatt at styret har beslutta at de som reiste med KFL-bussen til Bergen skal sikres en mulighet til å kjøpe billett.
                  Jeg synes det er flott at dere ønsker å prioritere/belønne de som støtter LSK også på lange borteturer, men jeg er motstander av at det kun legges vekt på at man har kommet seg til Bergen med KFL-bussen. Det kan finnes mange gode grunner til at man velger et annet transportmiddel. At man støtter laget på borteturer bør i seg selv være et viktig argumentet når billetter skal forfordeles. Jeg håper dere tar dette til etterretning.

                  PS - dette gjelder ikke meg
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #10
                    Det mest rettferdige, og som LSK også sier, er at de med sesongkort er førsteprioritert ved billetter til store kamper osv.

                    Hvis LSK/KFL går utover dette har man ødelagt opplegget rundt sesongkort.

                    Og kan noen i styret kontakte Godset for å få feltet ved siden av i tillegg da det sies at ved klubber som trenger flere billetter kan dette være en løsning. Denne kampen BØR man ta tak i før neste styremøte, da er alt håp om ekstra billetter ute!

                    Kommentar

                    • Ytre
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2008
                      • 773

                      #11
                      Hvis man ser denne beslutninga utenifra virker det på meg som om man ved å ta kfl-buss til bergen er en bedre LSK supporter og gjør seg mer fortjent til å være på kamp enn om man velger en annen reisemåte.

                      For meg virker det like latterlig som diskusjonene som har pågått de siste årene om at hva man har på seg er avgjørende for hvor bra man som supporter er.

                      For min del har jeg vært med mot stabæk (kfl-buss),mot viking,mot ålesund(kfl-buss),mot Vålerenga,mot Tromsø,mot Rosenborg. Jeg får desverre ikke muligheten til å dra til Bergen pga. skole, men jeg hadde garantert reist med kfl-buss.

                      Jeg har sesongkort på feltet, jeg er medlem i KFL og LSK og har vært det de siste 3 åra

                      Men allikevel har jeg altså ikke 1.prioritet med tanke på godset borte, hvor det mye mulig blir kfl-buss på meg?

                      Hvor er logikken, jeg bare spør?
                      I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                      Kommentar

                      • KFL109
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1958

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Ytre
                        Jeg har sesongkort på feltet, jeg er medlem i KFL og LSK og har vært det de siste 3 åra

                        Men allikevel har jeg altså ikke 1.prioritet med tanke på godset borte, hvor det mye mulig blir kfl-buss på meg?
                        Ikke jeg heller, til tross for at jeg har hatt sesongkort sammenhengende i ennå fler år.

                        Bortsett fra KFL-bussen til Bergen (som omfatter 20 personer) er ingen ting bestemt som jeg skrev i en tidlig post. Av de som sitter på denne bussen er det flerfoldige mennesker som oppfyller kriteriet med sesongkort.

                        Ikke lag dette til en større sak enn det er. Diskusjonen som sådan er allikevel velkommen, og det er alltid greit å få synspunkter. (Egen tråd?)

                        Bakgrunnen for Bergens-beslutningen var at KFL stod i fare for å ikke kunne sette opp buss til en bortetur utenom Nord-Norge for første gang i manns minne fordi vi satt med 7 påmeldte. Det hadde vært jævlig å måtte ringe folk som alltid tar bussen og fortelle at vi ikke kunne levere. Vi håpa at noen nølere kanskje kunne dette ned på riktig side av gjerde ved et sånt stunt. Og buss går det til Bergen i skrivende stund!

                        Det går an å kritisere avgjørelsen. Det går an å mene at den er dårlig begrunna. Det går an å mene at den er prinsipielt helt på jordet. Men nå er i hvert fall begrunnelsen gitt.
                        Vidar Evje

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          Jeg skjønner jo hvorfor dere gjorde det sånn, jeg er bare prinsippielt uenig i avgjørelsen.

                          Og ikke minst: Hva med de på KFL-bussen til Bergen som ikke har sesongkort? ;-)

                          Kommentar

                          • Harvest
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2006
                            • 855

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Og ikke minst: Hva med de på KFL-bussen til Bergen som ikke har sesongkort? ;-)
                            Av en eller annen helt absurd grunn jeg fortsatt ikke fatter, har jeg ikke sesongkort i år, men jeg er likevel med på det aller meste av borteturer gjennom året. Derfor synes jeg det er flott å bli satt slik pris på. Jeg stiger på bussen når den kommer ned fra fjellet om en drøy times tid. Skål!
                            Iron Maiden's gonna get you.

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Og ikke minst: Hva med de på KFL-bussen til Bergen som ikke har sesongkort? ;-)
                              De får sesongkort av KFL, men må kjøpe lodd for 2000kr

                              Er det noen på den bussen uten sesongkort?
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                De får sesongkort av KFL, men må kjøpe lodd for 2000kr
                                Det er jo en fair pris det

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9372

                                  #17
                                  Jeg har ikke sesongkort og var med på turen

                                  Last edited by knut; 02.05.2009, 01:46. Begrunnelse: skriveleif

                                  Kommentar

                                  • CFD
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2319

                                    #18
                                    Bergen Kanaris raser mot dette forslaget. Er dette for å vise straff til de personene som valgte å boikotte fotballpuben og heller grille oppe i Kalfaret? Bergen Kanaris føler at man straffes fordi man sett opp noe annet enn KFL hadde bestemt internt og at alle deltakerne straffes for dette. Her må iallefall noen (kanskje?) gå!

                                    Nå er det kun snakk om 20biletter og gjør trolig ikke noe utslag ,men det blir på en måte et pressmiddel for å presse personer til å ta bussen.
                                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av CFD
                                      Bergen Kanaris raser mot dette forslaget. Er dette for å vise straff til de personene som valgte å boikotte fotballpuben og heller grille oppe i Kalfaret? Bergen Kanaris føler at man straffes fordi man sett opp noe annet enn KFL hadde bestemt internt og at alle deltakerne straffes for dette. Her må iallefall noen (kanskje?) gå!

                                      Nå er det kun snakk om 20biletter og gjør trolig ikke noe utslag ,men det blir på en måte et pressmiddel for å presse personer til å ta bussen.
                                      Nå rakk aldri bussen Fotballpuben da. De rakk heller ikke grillinga deres tydeligvis. Teit å dra inn den her uansett. CFD må gå tenker jeg.
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • CFD
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2319

                                        #20
                                        Nå trekker du opp faktorer som inntraff etter at dette vedtaket ble tatt. Så med mindre det var planlagt på forhånd at bussen ikke skulle innom et sted før kampen så faller dine argumenter direkte feilaktige.

                                        Det er hva man tenkte når man fattet vedtaket som bør stå i fokus , og ikke at tilfeldigheter (som gir et dårligere produkt for kundene) gjør at man får rett.

                                        Men uansett var det bare vår måte å si at vi mener at prioriteringen for biletter bør være slik som den alltid har vært. Nemelig at de med Sesongkort og deretter medlemmer LSK/KFL alltid bør prioriteres først når det gjelder kamper med begrenset antall biletter.
                                        Reklamerer ikke KFL for at man som medlem prioriteres når det selges biletter til disse kampene? Det har vært tilfellet tidligere dette året ,og hvorfor skal man finne på et helt nytt opplegg nå? Det hadde vært litt mer spiselig (men bare litt) hvis man ga beskjed om dette 1mnd i forveien slik at de som faktisk ønsket seg biletter ville velge bussen som reisemiddel og ikke slik at det blir et pressmiddel når man finner ut at etterspørselen etter produktet (bussturen) ikke er hva man hadde forventet.

                                        Jeg synes dette er en særdeles dårlig ordning som man bruker for å få flere personer inn på bussen. Personer skal ta bussen fordi dette er morsomt og det er god stemning. Ikke fordi man er nødt til det for å få kampbiletter til kamper det er vanskelig å få bilett til.

                                        Skal man trekke paraleller til slik måte å drive forretninger på kan man gå til EU-domstolen hvor microsoft ble dømt for at man måtte ha et MS produkt for å bruke et annet og at man ikke fikk velge 3.partsprodukter. Man kan ikke sammenligne KFL med store selskaper ,men det sier litt om hva holdningen internasjonalt er til slike metoder.

                                        Man kan ikke forandre prioriteringsrekkefølgen for biletter midt i en sesong. Hva med de som har kjøpt sesongkort / medlemskap og nå føler at de ikke får det produktet de betaler for ved at noen personer som ikke har sesongkort (var sånne personer på bussen) får kjøpt før dem?
                                        Jeg hadde klaget og sagt at jeg ikke hadde fått det produktet jeg hadde betalt for!
                                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎