Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #21
    Opprinnelig skrevet av CFD
    Bergen Kanaris raser mot dette forslaget. Er dette for å vise straff til de personene som valgte å boikotte fotballpuben og heller grille oppe i Kalfaret? Bergen Kanaris føler at man straffes fordi man sett opp noe annet enn KFL hadde bestemt internt og at alle deltakerne straffes for dette. Her må iallefall noen (kanskje?) gå!

    Nå er det kun snakk om 20biletter og gjør trolig ikke noe utslag ,men det blir på en måte et pressmiddel for å presse personer til å ta bussen.
    KFL hadde ikke satt opp noen planer i bergen, så man kunne gjøre hva man ville når man kom dit. Nå rakk vi ikke noenting pga stor kø på vei inn, og kanskje noen flere og lengre stopp enn planlagt på veien..
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #22
      Opprinnelig skrevet av CFD
      Det hadde vært litt mer spiselig (men bare litt) hvis man ga beskjed om dette 1mnd i forveien slik at de som faktisk ønsket seg biletter ville velge bussen som reisemiddel og ikke slik at det blir et pressmiddel når man finner ut at etterspørselen etter produktet (bussturen) ikke er hva man hadde forventet.
      Med tanke på at nff/tv2 flytta denne kampen for vel under 1 mnd siden, som gjorde at mange ikke kunne dra, skjønner jeg veldig godt begrunnelsen Vidar kommer med, at man gjør dette for i det hele tatt å få satt opp en busstur..
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9404

        #23
        Som en fucker uten sesongkort kan jeg si at det vakke store gullerota å være med på tur for å være sikra billett mot Godset...
        Last edited by knut; 02.05.2009, 20:11. Begrunnelse: billett er med 2 t'er

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2886

          #24
          Når får man kjøpt billetter til denne kampen? Og hvordan?
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            #25
            Info kommer nok etter styremøte til Tirsdag=)
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #26
              Godset-LSK 21.mai, kl.18:00

              KFL får tildelt 420 billetter (felt H). Jeg oppfordrer alle til å kjøpe billetter gjennom KFL.

              Det er også mulig å kjøpe billetter på felt G (nærmest bortefeltet) nå på http://sg.www2.dk/
              Voksen: kr250,-
              Barn/Honnør: kr120,-
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

                #27
                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                KFL får tildelt 420 billetter (felt H). Jeg oppfordrer alle til å kjøpe billetter gjennom KFL.

                Det er også mulig å kjøpe billetter på felt G (nærmest bortefeltet) nå på http://sg.www2.dk/
                Voksen: kr250,-
                Barn/Honnør: kr120,-
                Er disse i salg på shopen allerede? Vår jo en ganske så stiv pris til å være godset.
                Lurer på om jeg klarer å få felt H billetter på frikortet mitt eller om jeg da blir beordret til fet G.

                *sende mail til Drammen*
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #28
                  Flybilletter er bestillt til denne kampen, gleder meg som en unge, til øl og oppvarming før kamp, og synge stemmen til helvete under kampen!

                  hvordan er opplegget til kampene i drammen, oppvarming på Martins og buss\tog og dra direkte på kamp? eller er det oppvarming på pub i Drammen?

                  Sist jeg var med på Marienlyst var vi på en eller annen utepub i drammen, er ca 100 år siden:-) en stakkars faen som hadde utdrikningslag ( tror det var utdrikkningslag)måtte komme gående i Engadrakt og nær drept da han nærma seg husker jeg :-)
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av merch
                    Er disse i salg på shopen allerede? Vår jo en ganske så stiv pris til å være godset.
                    Lurer på om jeg klarer å få felt H billetter på frikortet mitt eller om jeg da blir beordret til fet G.

                    *sende mail til Drammen*
                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    Info kommer nok etter styremøte til Tirsdag 12 mai=)
                    .....

                    Kommentar

                    • LSKkanari
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jun 2005
                      • 105

                      #30
                      Står at klokkesvningen vil bli åpna igjen til kampen mot oss.
                      Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av LSKkanari
                        Står at klokkesvningen vil bli åpna igjen til kampen mot oss.
                        Jeg synes det er pussig at så skjer, men hvis det fører til at flere kanaris får sett kampen er det jo bra.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Jeg synes det er pussig at så skjer, men hvis det fører til at flere kanaris får sett kampen er det jo bra.
                          Flere får kommet inn på kampen, men man ser jo ikke en dritt fra den gressbakken

                          Kommentar

                          • Stanley
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2006
                            • 108

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                            Sist jeg var med på Marienlyst var vi på en eller annen utepub i drammen, er ca 100 år siden:-) en stakkars faen som hadde utdrikningslag ( tror det var utdrikkningslag)måtte komme gående i Engadrakt og nær drept da han nærma seg husker jeg :-)
                            Hvis du legger til at vedkommende var sminka som en afrikaner, med noe sånn mørk mørk brunkrem og hadde en afroparykk på hodet, var nok ikke dette mere enn 10 år siden. Husker også det vakte litt oppstyr på den uteserveringa. Men det var heller ikke vanskelig å se at dette var en av de gamle Kanarifans figurene, en forholdsvis engasjert Chelsea pasient.

                            Setter forøvrig en tusenlapp på at en av klovnene i karneval kanaris nå kommer med ett forsøk på å være morsom angående dette, med hint om ansiktmaling og latterlige hodeplagg. Kjør på!!
                            Last edited by Stanley; 11.05.2009, 16:20. Begrunnelse: Læif

                            Kommentar

                            • Vinje
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Feb 2006
                              • 110

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                              Sist jeg var med på Marienlyst var vi på en eller annen utepub i drammen, er ca 100 år siden:-) en stakkars faen som hadde utdrikningslag ( tror det var utdrikkningslag)måtte komme gående i Engadrakt og nær drept da han nærma seg husker jeg :-)
                              Dersom du mener at det å bli ledd av, og sunget piss til, er å bli "nær drept" så ja, da ble jeg det. Ellers må du ha vært rimelig langt nede i syreglasset for å ikke skjønne at jeg var kledd ut som Carew. De eneste som ikke så humoren i dette var Onkel Politi. De forsøkte å nekte meg adgang til utestedet vi leide..... "Her er det fult med LSK supportere, så du bør finne deg et annet sted å være" var den smarte kommentaren til gutta i sort.
                              Det var min mening, og den er alltid riktig!

                              Kommentar

                              • wænk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 2244

                                #35
                                Årets viktigste kamp til nå, er vel det laget vi har størst sjans til å slå nå?
                                Ikke at jeg sier nei takk til 3 poeng mot Odd, men jeg ser ikke akkurat for meg at det skjer..
                                If you're not living on the edge, you take up too much room!

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Vinje
                                  Dersom du mener at det å bli ledd av, og sunget piss til, er å bli "nær drept" så ja, da ble jeg det. Ellers må du ha vært rimelig langt nede i syreglasset for å ikke skjønne at jeg var kledd ut som Carew. De eneste som ikke så humoren i dette var Onkel Politi. De forsøkte å nekte meg adgang til utestedet vi leide..... "Her er det fult med LSK supportere, så du bør finne deg et annet sted å være" var den smarte kommentaren til gutta i sort.
                                  Du ligna like mye på Carew som det Riise gjør, altså ikke i det hele tatt, så vel mere ut som dagens Ruben gabrielsen :-)!
                                  og da jeg begynte å si 100 år siden var vel ironien satt, "nær drept" var et uttrykk for de flotte sangene som kom frem hvor slike trusler kunne høres :-)

                                  Men det var en jævlig artig tur, og tar gjerne en reprise på turopplegget, utepuben i Drammen var genial den. Rovfugl er KLAR!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2886

                                    #37
                                    Noe nytt om denne turen etter dagens møte? Og kampen starter vel strengt tatt kl 18...?
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #38
                                      noe info om hvor og når det skjer?
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • marriell
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Dec 2008
                                        • 227

                                        #39
                                        Litt info for dere som venter : Bussene vil gå fra lillestrøm, aleksander kj gate 16.00 - pris 150.
                                        Lørdag på stand vil man få kjøpt en godsetpakke som inneholder Kampbillett+bussbillett. Mandag,tirsdag,onsdag vil man få kjøpt pakke å separat ettersom hva som er i igjen. dette da på shopn

                                        Nærmere å mer utfyllende skriv vil komme snart

                                        Kommentar

                                        • dennis
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 872

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av marriell
                                          Litt info for dere som venter : Bussene vil gå fra lillestrøm, aleksander kj gate 16.00 - pris 150.
                                          Lørdag på stand vil man få kjøpt en godsetpakke som inneholder Kampbillett+bussbillett. Mandag,tirsdag,onsdag vil man få kjøpt pakke å separat ettersom hva som er i igjen. dette da på shopn

                                          Nærmere å mer utfyllende skriv vil komme snart
                                          Jeg skal jobbe kampdagen mot Godset og kommer ikke til å ta bussen , er det slik at de som kjøper "full pakke" med buss da blir første prioritert??
                                          og at jeg ikke kan kjøpe bill. før på mandag om det skulle være noen igjen!!

                                          Vi uten busskjøring vil jo bli nedprioritert......

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎