Billetter til søpla og rbk hjemme

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zinke
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2006
    • 240

    #21
    Så en trenger ikke noe medlemskort for å få kjøpt billetter, og det er ikke noen kvote slik det har vært før?
    Zinke

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #22
      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Jo, selvfølgelig. Dette er et ekstratilbud til de som ikke kjøper på nettet.
      Eller er jeg helt ute å kjører?
      Billetter til RBK/Enga er aldri for salg på nett. Dette for å hindre at disse skal kjøpe opp billetter på andre steder enn bortesvingen

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Opprinnelig skrevet av Zinke
        Så en trenger ikke noe medlemskort for å få kjøpt billetter, og det er ikke noen kvote slik det har vært før?
        Da hadde det nok kommet ut allerede. Tipper at de som kjøper i dag er kun LSK folk.

        Kommentar

        • *46*

          #24
          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Jo, selvfølgelig. Dette er et ekstratilbud til de som ikke kjøper på nettet.
          Eller er jeg helt ute å kjører?
          Slik jeg forstår det, så er det salg av billetter i kveld. Etter det er det salg på G-Sport/LSK Shopen på en eller annen superlørdag (dato ikke angitt). Er det noe billetter igjen etter det, legges de så ut på internett. Slik jeg har forstått det.

          Hadde det vært lagt ut både på internett og på stadioen i dag, hadde jeg ikke blunka over det en gang. Når man kun legger det ut som kjøp på gitte tidspunkter reagerer jeg.

          (Skal absolutt ikke gråte for mitt syke barn, men jeg reiser hjemmefra i dag relativt tidlig og jobber frem til jeg går opp på stadion. Frister ikke veldig å stille seg i en laaanng kø for å kjøpe billetter før man skal reise hjem. Ønsker helst å komme seg hjem til senga etter en lang dag. Sikkert noe av dette som er bakgrunn for litt frustrasjon også.... )

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #25
            Opprinnelig skrevet av *46*
            Hadde det vært lagt ut både på internett og på stadioen i dag, hadde jeg ikke blunka over det en gang. Når man kun legger det ut som kjøp på gitte tidspunkter reagerer jeg.
            Først av alt: Jeg har ingenting med selve salget å gjøre. Jeg kommer heller ikke til å svare videre her i og med at jeg har jobb foran meg til langt utpå julekvelden. Men jeg synes det er på sin plass med en liten presisering siden jeg er innom forumet.

            Salg av billetter til de viktigste og største kampene vil alltid være et tema som engasjerer mange. Jeg vil tro at det er like mange løsninger som meninger.

            LSK valgte denne gangen først å selge billettene til de som kommer på LSK-Odd Grenland. Det betyr at du som ikke har sesongkort, men som er fast på Åråsen får fortrinn. Når LSK spilte cupfinale i 2007 var dette noe som var etterlyst. De som kom på semifinalen burde også fått fortrinn sammen med sesongkortholdere og medlemmer.

            Det har også vært etterlyst at LSK skal selge billetter etter kampene slik at man slipper å reise dobbelt til Lillestrøm. Nå har LSK tatt det på alvor, og jeg kan tro at det vil skje flere ganger hvis det er vellykket i dag.

            Så kan man jo diskutere så lenge dagen er lang på hva som er best for publikum i forhold til billettsalget. Hva skal være terskelen for å få kjøpt en billett på et salg hvor noen får fortrinn?

            Så til deg 46. Ved å legge billettene ut på internett samtidig som man legger de ut til de som var på LSK-Odd. Hva hadde da vært fortrinnet? Jeg forstår at det ikke passer deg i dag, men alt kan ikke alltid passe alle. Dessverre.

            mvh
            Ole Kristian - som ikke vil siteres på dette i media :-)
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • *46*

              #26
              Jeg legger meg så flat som det bare går an å gjøre.... Det gikk smertefritt og raskt unna. Mye raskere enn jeg noen gang ville drømt om. Eneste problemet er at når man skal betale med kort og det er to like beløp, så sliter man med at det blir duplikasjons transaksjoner - man må benytte to kort!

              Så herved er all kritikk trukket, jeg legger meg flat og overbringer i stede ros for et godt gjennomført salg.

              (må hente meg et glass Cola - hårete, tørre, støvete kamelere er tunge å svelge )

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                #27
                Mange folk i kø eller?

                Kommentar

                • Speeder
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 951

                  #28
                  Ett tips til neste gang; Annonser også datoen da kampen spilles. Det var flere rundt meg som spurte når kampen gikk.
                  Tore Galgerud

                  Kommentar

                  • *46*

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Mange folk i kø eller?
                    Jeg var veldig tidlig ute i dag - satt slik til at jeg kom fort ut. Var mange luker åpne.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #30
                      Var lange køer når jeg gikk.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Var lange køer når jeg gikk.
                        Ingenting er bedre enn det!
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #32
                          Blir det ikke fullt mot enga så blir det aldri fullt på Åråsen!

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Var lange køer når jeg gikk.
                            Lange køer er vel å ta i? Jeg gikk ut rundt kl. 21 for å kjøpe billett. Da var det maks 30 stk i kø. Skuffende forsalg, uten at jeg vet hva salget ble bortsett fra hva jeg selv så hvordan køen var. Men ideen var veldig bra!

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Emil B
                              Blir det ikke fullt mot enga så blir det aldri fullt på Åråsen!
                              Åråsen skal alltid være full mot enga og rbk. Men den gangen vi fyller Åråsen mot et annet lag, da begynner det å skje ting! Men med dagens tilskuertall skal det mye til om vi fyller stadion med LSK folk. Kommer nok veldig mange enga folk overalt nå også pga deres tabellplass. Her er det super viktig at LSK som arrangør holder stålkontroll på å ikke blande enga/lsk på sittan

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                Kommer nok veldig mange enga folk overalt nå også pga deres tabellplass. Her er det super viktig at LSK som arrangør holder stålkontroll på å ikke blande enga/lsk på sittan
                                Tror du på deg selv når du sier dette? Det kommer ALDRI LSK til å klare.
                                Og merk mine ord, en vakker dag så er det en tulling som får nok og da smeller det. Er til tider ampert pga nisser fra bortelaget som er breiale.

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                  Tror du på deg selv når du sier dette? Det kommer ALDRI LSK til å klare.
                                  Og merk mine ord, en vakker dag så er det en tulling som får nok og da smeller det. Er til tider ampert pga nisser fra bortelaget som er breiale.
                                  Om jeg tror på det? Nei! Men repeterer man det mange nok ganger kanskje LSK tilslutt tar tak. Jepp, og det kan fort skje denne gangen da det er en veldig viktig kamp for resten av sesongen denne kampen her. Med tap mot rbk og enga på Åråsen er vi så og si "ute" av medaljekampen.

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Tror du på deg selv når du sier dette? Det kommer ALDRI LSK til å klare.
                                    Og merk mine ord, en vakker dag så er det en tulling som får nok og da smeller det. Er til tider ampert pga nisser fra bortelaget som er breiale.
                                    Var vel i hvertfall en Odd Grenland tulling som hadde plassert seg på Strømmen Storsenter tribunen i går som ble flytta på. Han begynte å egle med noen gutter 10-12 år... Snakk om taper.

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Her er det super viktig at LSK som arrangør holder stålkontroll på å ikke blande enga/lsk på sittan
                                      Kanskje en måte å forhindre søpla og bartepakk nær våre egne i fremtiden.

                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎