KFL og UFC boikotter mandagskampen borte mot Molde 22/8

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #61
    Ble det ikke noe banner? Ser ut som et helt tomt felt.

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #62
      Hvorfor er det ikke noen bannere? Er ikke det litt dumt?

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #63
        Har ikke UFC folk der i det minste? De skulle da sende en. Var det kun for å sitte og se casual ut på langsida?
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #64
          Av det jeg hørte så nevnte ikke kommentatorene engang att kfl og tornekrattet aksjonerte. Typisk tv2, å boikotte en storkamp blir bare mer og mer aktuelt i mitt hode.

          Hvis kampen mot søppla blir flytta til mandag, noe jeg tror den vil bli, er jeg klar til å ta kampen på martins hvis vi blir mange om det.
          Last edited by Boing; 22.08.2011, 20:23.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #65
            Dette ble en mislykket aksjon.
            Dette er alt Dagbladet skriver:

            Moldes supporterorganisasjon, Tornekrattet, var også i en stillesittende streik de første ti minuttene av kampen, som en protest mot at tippeligakamper spilles på mandager.

            Derfor passet det supporterne bra at kampen ikke hadde noen særlig underholdende momenter før 25 minutter var spilt.
            Og dette har Aftenposten:

            Bortsett fra sitt stille-aksjonen til Tornekrattet, var kampens første ti minutter preget av mye balltrilling og lite sjanser for hjemmelaget. Lillestrøm forsvarte seg godt, noe som gjorde at det stoppet litt opp på siste tredjedel av banen.
            VG har ingenting.

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #66
              Vi kan vel takke oss selv for manglende oppmerksomhet rundt aksjonen. Dersom banneret fra Åråsen hadde vært med til Molde, ville det ikke være like lett å "overse". Kanskje tid for Macho til å benytte sine pressekontakter?
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #67
                Opprinnelig skrevet av Boing
                Av det jeg hørte så nevnte ikke kommentatorene engang att kfl og tornekrattet aksjonerte. Typisk tv2, å boikotte en storkamp blir bare mer og mer aktuelt i mitt hode.

                Hvis kampen mot søppla blir flytta til mandag, noe jeg tror den vil bli, er jeg klar til å ta kampen på martins hvis vi blir mange om det.
                Kampen mot vif blir flytta etter det jeg har hørt men ikke til mandag men til søndag kl 2000.

                Kommentar

                • Wanderer
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Dec 2007
                  • 79

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Kampen mot vif blir flytta etter det jeg har hørt men ikke til mandag men til søndag kl 2000.
                  Hva med kampen mot Start?

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Boing
                    Av det jeg hørte så nevnte ikke kommentatorene engang att kfl og tornekrattet aksjonerte. Typisk tv2, å boikotte en storkamp blir bare mer og mer aktuelt i mitt hode.

                    Hvis kampen mot søppla blir flytta til mandag, noe jeg tror den vil bli, er jeg klar til å ta kampen på martins hvis vi blir mange om det.
                    Jeg mener at vi fremdeles må løse billett, synge som faen en stund (60-70 minutter), for så å forlate kampen til ett bestemt tidspunkt. Da helst sammen med klanen. Det er jo fremdeles viktig for økonomien til klubben at de får solgt billetter, og det er jo ikke klubben man ønsker å protestere mot.
                    Tror ikke dette blir en mandagskamp, men en 2000 kamp som vanlig, og dermed det beste tidspunktet å protestere på, da de kampene har desidert flest TV-seere som blir oppmerksom på dette.
                    Med en ny aktør i Canal Plus neste år har vi faktisk en mulighet til å gjøre en forskjell, men da må man tåle at man ofrer en storkamp som dette.

                    Kommentar

                    • Boing
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 711

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Kampen mot vif blir flytta etter det jeg har hørt men ikke til mandag men til søndag kl 2000.
                      Leser på fotball.no att dette stemmer, kampen er flyttet til søndag kl 2000, om det er så lurt i forhold til alkoholinntak er ett annet problem.

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Wanderer
                        Hva med kampen mot Start?
                        Kampen spilles søndag kl. 18.00. Norwegian har nå billetter hjem fra Kristiansand for kr 199 (kl. 22.00), for dem som synes bussturen hjem blir drøy. Bestilte nettopp billett selv.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎