Hva kan gjøres for å få med enda flere til borteturene?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #61
    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Og da gjerne med mulighet for litt sol.
    Så grunnen til at du drar på borteturer er for å sole deg? Vet at du er forfengelig Glasgow men det er grenser til krav du har..

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #62
      Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
      http://youtube.com/watch?v=sV9Nvb_scuw DETTE er en magnet for å få folk på bortekamper? Tenk å innvandere en by slik som dette? Det er fett
      bra jobba....dra opp en 3 år gammel tråd?
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #63
        Opprinnelig skrevet av iL
        bra jobba....dra opp en 3 år gammel tråd?
        Er det noe mindre aktuelt å få med mer folk på borteturer selv om tråden er tre år gammel? Det mases jo alltid om at man skal søke etter eldre tråder før man lager sine egne.

        For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #64
          Opprinnelig skrevet av Henrik
          For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.
          Med litt planlegging får du billige flybilletter til de fleste bortekampene. Det blir vanligvis mye billigere å kjøpe lavprisbilletter individuelt enn å chartre et eget fly. Jeg har heller ikke tid til å bruke hele dagen på buss eller tog, så jeg pleier å fly når jeg en sjelden gang får lov til å dra på langtur.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #65
            Opprinnelig skrevet av Henrik
            For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.
            Dette har vel vært diskutert ca 1000 ganger tidligere. Det koster veldig mye penger for å chartre ett fly, i tillegg må man "selge ut" flyet i lang tid før avreise, og som du kanskje har fått med deg så er ikke kanaris de raskeste i verden når det gjelder å kjøpe billetter.
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • semper fi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 823

              #66
              Opprinnelig skrevet av Henrik
              Er det noe mindre aktuelt å få med mer folk på borteturer selv om tråden er tre år gammel? Det mases jo alltid om at man skal søke etter eldre tråder før man lager sine egne.

              For å gjøre et bidrag til tråden mens jeg først er her vil jeg si at jeg gjerne kunne vært på lange borteturer, men gidder ikke sitte en halv dag på tog eller buss. Hadde KFL derimot chartret fly eller fått seg noen gode avtaler med et flyselskap hadde jeg støttet det. Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.
              Kjøpte flybilletter tur-retur Bergen i går. Betalte 350 NOK. Løp og kjøp.
              -After Dark Ultras-

              Kommentar

              • Henrik
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2006
                • 2110

                #67
                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Dette har vel vært diskutert ca 1000 ganger tidligere. Det koster veldig mye penger for å chartre ett fly, i tillegg må man "selge ut" flyet i lang tid før avreise, og som du kanskje har fått med deg så er ikke kanaris de raskeste i verden når det gjelder å kjøpe billetter.
                Fullstending klar over det, dog tror jeg det er et potensiale dersom man jobber mer aktivt mot det markedet. Det er vel ikke typisk de som skriver på dette forumet vil jeg tro. Forøvrig var det også derfor jeg nevnte det om å skaffe en avtale med et flyselskap, noe jeg ikke vet realismen i da jeg aldri har jobbet mot flymarkedet.

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                  Fullstending klar over det, dog tror jeg det er et potensiale dersom man jobber mer aktivt mot det markedet. Det er vel ikke typisk de som skriver på dette forumet vil jeg tro. Forøvrig var det også derfor jeg nevnte det om å skaffe en avtale med et flyselskap, noe jeg ikke vet realismen i da jeg aldri har jobbet mot flymarkedet.
                  Sundt Air har noen fine business jets som er velegnet for små, dannede grupper på tur. Jeg har lenge drømt om å få med meg noen på å chartre et av disse til en bortekamp. Hvis det er noen andre kapitalistiske kanaris som blir med på det, er jeg klar som et egg.
                  Se flyene på http://www.sundtair.no/

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Sundt Air har noen fine business jets som er velegnet for små, dannede grupper på tur. Jeg har lenge drømt om å få med meg noen på å chartre et av disse til en bortekamp. Hvis det er noen andre kapitalistiske kanaris som blir med på det, er jeg klar som et egg.
                    Se flyene på http://www.sundtair.no/
                    Chartrer vi fly skal jeg vurdere å bli med til Bodø/Tromsø/Ålesund/Molde!
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Chartrer vi fly skal jeg vurdere å bli med til Bodø/Tromsø/Ålesund/Molde!
                      Ålesund og Molde er jo bare en "liten" busstur unna Lillestrøm,ekte supportere tar da buss

                      Kommentar

                      • Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av VK
                        Ålesund og Molde er jo bare en "liten" busstur unna Lillestrøm,ekte supportere tar da buss
                        Airbus Men som sagt tidligere i tråden så er det fullt mulig å fly billig til bortekamp uten at vi chartrer fly. Det er vel heller pisken hjemme som bestemmer om du kan dra på bortetur, superbøffel, ikke flyprisene
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                        Kommentar

                        • koppen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 456

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av VK
                          Ålesund og Molde er jo bare en "liten" busstur unna Lillestrøm,ekte supportere tar da buss
                          aalesund away 07 med buss er en legendarisk tur.. "to toast og en juice"
                          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1251

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av VK
                            Ålesund og Molde er jo bare en "liten" busstur unna Lillestrøm,ekte supportere tar da buss
                            Ekte supportere støtter laget sitt på banen.
                            Hvordan man kommer seg til stadioene har vel faan ikke noe med hvor ekte supporter man er..... :twisted::twisted:

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                              Airbus Men som sagt tidligere i tråden så er det fullt mulig å fly billig til bortekamp uten at vi chartrer fly. Det er vel heller pisken hjemme som bestemmer om du kan dra på bortetur, superbøffel, ikke flyprisene
                              Chartres det fly er jeg med uansett
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Per Arne
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2347

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Vil mye heller betale ekstra fremfor å sitte 6 timer på en buss.
                                Du kan betale meg 2000 spenn, så skal du få sitte på fanget mitt.

                                Hadde ikke reist med buss/tog siden Mjøndalen var i toppdivisjon, inntil for tre år sida. Når jeg nå har reist på 1. klasse igjen vil jeg ikke tilbake
                                Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                Kommentar

                                • CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

                                  #76
                                  Frister ikke med så veldig mange borteturer (pga økonomi) ,men RBK og Brann (Borte og Borte, Ser ned på Stadion akkurat nå) borte er et must. VIF kampene er jo knapt et bortetur.
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                  Kommentar

                                  • Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

                                    #77
                                    Prisene er vel ikkeno å si på, de er sykt billige spør du meg. Eneste måten det kan komme flere på borteturer er vel at LSK holder seg i toppen og at KFL mobiliserer og får masse PR om turene i avisa.

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Prisene er vel ikkeno å si på, de er sykt billige spør du meg
                                      Tja. 500 for borteturene er ikke sykt billig. Det er en grei nok pris, men ikke noe mer enn det.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎