Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaizer
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2006
    • 139

    Opprinnelig skrevet av Eiriqen
    Gi oss en god grunn til å svare på det, så skal jeg revurdere min oppfatning av innspillet ditt.
    Vel siden enkelte folk tydligvis synes at å tenne Bengalske lys på kamp er et lovbrudd verre enn både det ene og det andre hadde det vært spennende å høre hvorfor og hvordan de har kommet til denne konklusjonen.
    "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      Et tips til dere som mener bengalske lys er helt ufarlig. Prøv å slukke ett bengalsk lys. Disse er nemlig laget for å brenne i alt slags vær. På en stappfull tribune med mange fulle mennesker skal det ikke store fantasien til for å se at en ulykke kan skje. I tillegg vil jeg tro de fleste asmatikere vil sette stor pris på å ikke bli utsatt for røyken.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • rulfi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2007
        • 982

        Opprinnelig skrevet av Kaizer
        Vel siden enkelte folk tydligvis synes at å tenne Bengalske lys på kamp er et lovbrudd verre enn både det ene og det andre hadde det vært spennende å høre hvorfor og hvordan de har kommet til denne konklusjonen.
        Folk snakker om utestengelse, ikke fengsel. Så hvorfor får du det til at folk synes dette er verre enn mye annet? Ingen som har nevnt fengsel her vel?
        Kjører du mye for fort kan du få fengselsstraff, blusser du og bryter rglene til NFF kan du bli utestengt. I begge tilfelle får du ikke lov å gjøre det du vil, gå på kamp eller kjøre bil, ikke helt ulikt spør du meg.

        Kommentar

        • Kaizer
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Nov 2006
          • 139

          Opprinnelig skrevet av rulfi

          Lover og regler blir faktisk bestemt av myndigheter osv, ikke av deg og meg og gjennomsnittet i befolkningen. Da kunne vi hatt anarki da, eller noe annet passende.
          Har du hørt om Parlamentarismen, det er vår styringsform.
          Hvem bestemmer hvilke myndigheter vi har, jo det er et tverrsnitt av folket.

          Så det du sier om anarki faller på sin egen urimelighet.
          Jeg har vært med på at noen har tent bengalske lys innendørs, det gikk ikke særlig bra, men jeg er ikke villig til å korsfeste vedkommende som gjorde det av den grunn.

          Gi gjerne de som har gjort dette en bot, men å snakke om utestengelse etc blir latterlig, Bengalske lys skaper stemning ikke noe annet, når jeg bodde i Tromsø åpnet de hver hjemmekamp med at fansen tente Bengalske lys inne på banen, hva er forskjellen i den store sammenhengen?

          En røykbombe på en Pub er komplett idioti, men her er det snakk om individuelle personer, ikke oss LSK supportere som en gruppe.
          "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

          Kommentar

          • Kdlnor
            Medlem
            Møteplager
            • Feb 2003
            • 76

            Opprinnelig skrevet av Kaizer
            Så hvorfor er det ulovlig med bengalske lys? Kom med en god grunn til at det skal være ulovlig og jeg skal revurdere min oppfatning av saken.
            Slike bengalske lys er forbudt av internasjonale fotballforbund, og om du ikke forstår hvorfor et slik forbud er inført, så burde du for din egen del være interessert i å selv undersøke hvorfor. Så slipper du å komme med så dumme inspill som dette.

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              Forklaring om min mening.

              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
              Hvis kilden din vet hvem som har gjort noe ulovlig, bør han selv gå til politiet.
              Hvis ikke, bør han la være å sette ut rykter, som det er mer enn nok av nå


              Så vidt jeg vet kan alle moderatorene se innlegg som slettes, og alle moderatorene er definitivt ikke bråkmakerkompiser, så pøbelvennmoderatoren din ville ikke greie å skjule spor.

              Litt på siden: Jeg har rukket å se noen av innleggene som har blitt slettet fra denne tråden før de forsvant, og ingen av dem er noe politiet eller noen andre vil savne. (Jeg snakker blant annet om innlegget med bilde av en do og "Dette er hva jeg mener om [en navngitt undergruppe]".)
              Jeg har aldri sagt at Moderatorene er bråkmakerne. Jeg sier hvis de kjenner bråkmakerne, bør de ikke være pålagt og nødt til å anmelde ting videre (enten til klubben eller til authoritiene?) HVIS jeg har blitt tolket som om jeg antyder at Moderatorene er involvert i dette, så er det feil.

              Moderatorene gjør en sinnsykt bra jobb 24\7\365.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              • rulfi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2007
                • 982

                Opprinnelig skrevet av Kaizer
                Har du hørt om Parlamentarismen, det er vår styringsform.
                Hvem bestemmer hvilke myndigheter vi har, jo det er et tverrsnitt av folket.

                Så det du sier om anarki faller på sin egen urimelighet.
                Jeg har vært med på at noen har tent bengalske lys innendørs, det gikk ikke særlig bra, men jeg er ikke villig til å korsfeste vedkommende som gjorde det av den grunn.

                Gi gjerne de som har gjort dette en bot, men å snakke om utestengelse etc blir latterlig, Bengalske lys skaper stemning ikke noe annet, når jeg bodde i Tromsø åpnet de hver hjemmekamp med at fansen tente Bengalske lys inne på banen, hva er forskjellen i den store sammenhengen?

                En røykbombe på en Pub er komplett idioti, men her er det snakk om individuelle personer, ikke oss LSK supportere som en gruppe.
                Tror du naboen din som ikke følger med på fotball ser dette som gruppen LSK/KFL eller individuelle personer? Alle vil tenke negativt om klubben i denne sammenheng, og ikke at det var 10 idioter, men en idiotisk klubb og supportergruppe. LSK får bota for dette, ikke personen som blussa. Bota ender nok opp der kanskje, men er LSK som får bota.
                Hva skjer om dette fører til at Per Berg trekker seg ut fordi han har fått nok. Kan bli moro å se økonomien til klubben og de bra spillerne vi kan kjøpe med lite penger. Fine tifoer blir det også om KFL skal fortsette å betale bøtene, eller deg og meg som det blir da, siden vi dytter pengene inn i KFL.
                En kan jo gi bota til han som blussa, hvis ikke du vil fortsette å se pengene dine gå til betaling av bøter i stedet for kule tifoer fordi noen blusser.

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  Jeg har også vært på alfheim og sett det blir tent bengalske lys. men det er for å si det mildt i litt mer kontrollerte former enn når man skal fyre opp midt inne i en folkemasse.

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    Opprinnelig skrevet av Kaizer

                    Gi gjerne de som har gjort dette en bot, men å snakke om utestengelse etc blir latterlig, Bengalske lys skaper stemning ikke noe annet, når jeg bodde i Tromsø åpnet de hver hjemmekamp med at fansen tente Bengalske lys inne på banen, hva er forskjellen i den store sammenhengen?

                    En røykbombe på en Pub er komplett idioti, men her er det snakk om individuelle personer, ikke oss LSK supportere som en gruppe.
                    Forskjellen i den store sammenhengen er at på indre bane er det ikke en store klynge av fullle mennesker slik det er på tribunen. I tillegg er disse blussingene på indre bane gjerne avtalt med brannvesen og sikkerhetsansvarlige på forrhånd.
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Nå har vist LSKs styre bestemt seg for å utestenge noen, men hvem skal de utestenge? han som blusset? de som dyttet/knuffet politiet?

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        Opprinnelig skrevet av VK
                        Nå har vist LSKs styre bestemt seg for å utestenge noen, men hvem skal de utestenge? han som blusset? de som dyttet/knuffet politiet?
                        Den som lever får se. Jeg håper de har tilstrekkelige bevis når de først kommer med konklusjonene sine. Det siste vi trenger er at uskyldige personer blir utestengt.
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        • Christa
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 326

                          iflg TV2 sporten på ubestemt tid også.. Spennende å høre fra LSK hvem som stenges ute..

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Bra LSK! Kast ut pakket!

                            (og dette er ikke ironi.)
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Blogger
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jul 2004
                              • 104

                              Sår i nyhetstråden at to fra styret til KFL ble arrestert i går.
                              Såvidt jeg klarer å se på KFL siden er det 4 stykker i styret. Vil det si at halvparten av styret ble arrestert igår, eller er det noe jeg har misforstått ?

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                Jeg har aldri sagt at Moderatorene er bråkmakerne. Jeg sier hvis de kjenner bråkmakerne, bør de ikke være pålagt og nødt til å anmelde ting videre (enten til klubben eller til authoritiene?) HVIS jeg har blitt tolket som om jeg antyder at Moderatorene er involvert i dette, så er det feil.

                                Moderatorene gjør en sinnsykt bra jobb 24\7\365.
                                Du er så langt ute og sykler med paranoia'n din som det er mulig.
                                Diskuter fakta, ikke rykter og ting man har hørt av bikkja til naboen.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • ulfpulf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2506

                                  Opprinnelig skrevet av Blogger
                                  Sår i nyhetstråden at to fra styret til KFL ble arrestert i går.
                                  Såvidt jeg klarer å se på KFL siden er det 4 stykker i styret. Vil det si at halvparten av styret ble arrestert igår, eller er det noe jeg har misforstått ?
                                  Du har sett på styret for 2007, det er i hvert fall det som ligger på http://kfl.no/omkfl/content.php?id=10. Årets styre har fem medlemmer.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Venter på en redegjørelse fra styret eller sitter alle inne?

                                    Kommentar

                                    • ulfpulf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2506

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Venter på en redegjørelse fra styret eller sitter alle inne?
                                      Bare 40 prosent av det.

                                      Kommentar

                                      • Jon André
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Sep 2007
                                        • 60

                                        Bra LSK:=) få ut søppla som lager kvalme!! Ikke noe med fotball og gjøre det som ble gjort i går...
                                        Ultras Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • Blogger
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jul 2004
                                          • 104

                                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                          Du har sett på styret for 2007, det er i hvert fall det som ligger på http://kfl.no/omkfl/content.php?id=10. Årets styre har fem medlemmer.
                                          EDIT:
                                          *glem det*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎