Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 637

    Opprinnelig skrevet av Lars
    Da er det bare å gratulere LSK med tidenes idiot-avgjørelse. 60-70 personer er utestengt, hvorav to styremedlemmer i KFL, hele UFC, hele MB og hele SKF. Utestengelsen gjelder på ubestemt tid. Den store, store majoriteten av disse 60-70 gjorde ingenting galt på Nadderud, og utestengelsen gjelder også for de som ikke var tilstede på Nadderud.
    Nå ser man vel ikke på episoden igår isolert sett, men dette med ødelagte seter o.l. Man ser vel også at disse grupperingene utgjør en "risiko" for LSK som klubb. De har vel fått en del sjanser til og oppføre seg, og lovt bot og bedring, noe som ikke er blitt vist....
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

    Kommentar

    • eLSKeren
      Juniormedlem
      • Sep 2007
      • 0

      Hvorfor er alle grupperingene utestengt?

      Hvilke beviser?

      Blir for dumt hvis de ikke kommer med et svar på det!
      pimps'n'hoes

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        Lykke til med TIFO shows, stemning og alt det der fremover.

        Selv synes jeg ikke jeg har gjort noe galt som skal kvalifisere til utestengelse. Er det forbudt å synge??
        ..................

        Kommentar

        • Eru
          -RBK-supporter-
          • May 2006
          • 59

          Bra å utestenge et styremedlem som blir feilaktig arrestert for å prøve å roe ned en situasjon. Regner med at vedkommende ikke vedtok boten?

          Enda bedre å utestenge folk som ikke var til stede, med bakgrunn i hvilke kompiser de har. Fascistregime på åråsen? Dette er forresten helt i gråsonen, juridisk sett.

          Kommentar

          • Dani
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Aug 2007
            • 13

            Helt latterlig å lese hva folk skriver her. De folka som evt nå skal bli utestengt, er faktisk folk som står på og jobber hardt for klubben. 26 av 26 kamper i året. Og at klubben da velger å utestenge disse, er sannelig min hatt usmakelig.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Da blir det jo god plass til Kanarifansen og ikke nok med det ingen 2 stangs som hindrer utsikten.

              Kommentar

              • ketil
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Feb 2004
                • 246

                For et idiotvedtak!!! Jeg er heller hypp på tredje divisjon, enn Per Berg-penger og politistat! Dette MÅ Kanarifansen reagere på!

                Kommentar

                • Eru
                  -RBK-supporter-
                  • May 2006
                  • 59

                  Opprinnelig skrevet av ketil
                  For et idiotvedtak!!! Jeg er heller hypp på tredje divisjon, enn Per Berg-penger og politistat! Dette MÅ Kanarifansen reagere på!
                  Det har de gjort...

                  Kanarifansen ved sikkerhetsansvarlig Frode Johansen uttalte seg også etter at avgjørelsen var offisiell.
                  - Vi kan ikke være bekjent av disse uheldige episodene, og vi ønsker derfor å vise alle våre medlemmer av vi tar tak i dette med en gang.
                  - Vi har god dialog med LSK, og ønsker nå å få tatt tak i en ukultur som har vokst den siste tiden.

                  Kommentar

                  • KFL109
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1958

                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Utestengelsen gjelder på ubestemt tid.
                    Med kun annenhåndsinformasjon om hele problemstillingen er jeg svært skeptisk til LSKs reaksjonsform. Det eneste formildende er den siterte setningen. Da har man i hvert fall ikke gått helt av skaftet, men det vil være mulig å ha en dialog og om ikke lenge se igjen kjente og kjære fjes på tribuna.

                    Det siste KFL trenger nå er splittelse og avskalling. Jeg tror det er en større fare for LSK hvis man ikke har en samla supportergjeng, hvor det tross alt er mulig å jobbe for felles mål og retningslinjer.

                    Akkurat nå gleder jeg meg svært lite til søndagens match mot Vålerengen.
                    Vidar Evje

                    Kommentar

                    • skjetten
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2006
                      • 40

                      Vedtaket kan sikkert diskuteres i det vide og det breie, men jeg synes det er bra at LSK tydelig sier i fra hva som er akseptabelt og ikke.

                      Så nå er det opp til resten å vise at det fortsatt er liv i fansen!

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Opprinnelig skrevet av ketil
                        For et idiotvedtak!!! Jeg er heller hypp på tredje divisjon, enn Per Berg-penger og politistat! Dette MÅ Kanarifansen reagere på!
                        Jepp Kanarifansen burde reagert i sandvika og grise banka dem som ødlegger for alle andre.

                        Kommentar

                        • ketil
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Feb 2004
                          • 246

                          Det er vel ikke en offisiell uttalelse fra Kanari-Fansen det der, Eru?

                          Kommentar

                          • Eru
                            -RBK-supporter-
                            • May 2006
                            • 59

                            Opprinnelig skrevet av skjetten

                            Så nå er det opp til resten å vise at det fortsatt er liv i fansen!
                            Hvis de utestengte sine støttespillere velger å ikke møte opp, eller holde kjeft, for å markere sin misnøye, tror jeg dere kan få det tøft på tribunene.

                            Vil tro det er en reaksjonsform man vurderer.

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              Opprinnelig skrevet av ketil
                              For et idiotvedtak!!! Jeg er heller hypp på tredje divisjon, enn Per Berg-penger og politistat! Dette MÅ Kanarifansen reagere på!
                              Først vil jeg få presisere at jeg syns avgjørelsen, hvis jeg forsto den rett, er vel drøy. Når det er sagt, syns jeg etterspillet bør handle mer om hva KFL kan lære av hva som har skjedd, enn at det skal reageres kraftig overfor LSK. For eksempel; Bør man reagere overfor holdninger, og ikke bare overfor handlinger?

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                Det er vel en smule drøyt synes jeg. De er vel desperate bortpå Åråsen nå.

                                Hvorfor kan man ikke bare ta de som har gjort det som er bad-ass, og gi faen i den kollektive avstraffelsen? Til syvende og sist går dette utover oss alle.

                                Eru forsøker seg på jus, men der er han ute og kjører, LSK kan med full rett bestemme hvem som kommer inn på Åråsen. Uten noen videre dikkedarer.

                                Petter

                                Kommentar

                                • Serbern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 5496

                                  Hvordan er det mulig å utestenge folk som ikke har vært på kampen en gang? Folk som kanskje har sittet hjemme og sett på, eller på Martins eller andre steder?

                                  Jeg støtter ikke det som ble gjort i går, og jeg syns de som gjorde noe bør straffes, men ikke en hel gruppe. Blir som at hele KFL skulle blitt utestengt på ubestemt tid fordi en eller to idioter har gjort noe galt.

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    JNå synes jeg klubben har gått altfor langt. Dette er kvalmt! Jeg synes at det var riktig av klubben å komme med en reaksjon. Men dette? Straffe uskyldige folk på denne måten. De som står bak denne masseutestengelsen er rasshøl på lik linje som de som faktisk stod bak dette i sandvika og på nadderud. Ett lite mindretall. Håber virkelig ikke at folk finner seg i dette!
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4377

                                      VI ER IKKE EKTE FANS??

                                      Vi står faen meg på dag og kveld for blandt annet å skape en fin ramme rundt kampene til LSK i form av TIFO show. Vi reiser faen meg lander rundt og støtter klubben i vårt hjerte. Når vi drar på bortekamper, kommer vi hjem tidlig på morgenkvister og er totalt ødelagt, men piner oss igjennom 8 harde timer på jobb, hvis vi ikke har brukt opp en fridag av kvoten da. VI OFRER ALT FOR KLUBBEN"!!!! Selv har jeg 1 time reisevei (uten bil) og betaler 100 spenn i reiseutgifter HVER GANG jeg reiser på Åråsen for å forberede til kamp. Kyss meg i ræva, tidenes dårligeste avgjørelse av LSK. OG DET SIER LITT! Amatør klubb. Og hva er det "ubestemt tid" pisset??

                                      Frustrasjonen er stor ja, men jeg mener det faen meg.
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • Eru
                                        -RBK-supporter-
                                        • May 2006
                                        • 59

                                        Opprinnelig skrevet av ketil
                                        Det er vel ikke en offisiell uttalelse fra Kanari-Fansen det der, Eru?
                                        Nei, men uttalelsen er gitt til LSK sin offisielle informasjonskanal, lsk.no.

                                        Kommentar

                                        • Fuglefar
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Aug 2006
                                          • 202

                                          Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                                          Men hva når politiet skulle hente han? Det gikk jo ikke akurat så fredlig for seg. IKKE skyld på politiet! Hvis han var utenfor disse grupperingene, hvorfor forsvarte de han da polititet skulle hente han i pausen?
                                          Det er dissa tinga som irriterer meg grenseløst. Det er nesten så jeg ikke har lyst til å ha på meg drakta, i frykt for å bli sammenligna med dissa ampre idiotene.
                                          Det har skjedd så mye smådritt på tribunene rundt om kring som faktisk noen supportere syntes er OK. F.eks. i fjord kom det et stolsete fykende nedover felt C og landa nesten på juniorkansris. Selvfølgelig var det mange som måtte se hvem det var som kasta setet. Men tydelig vis heller ville forsvare vandalen enn å si hvem drittsekken var til vaktene.
                                          Når den mentaliteten råder så gir det grobunn for mer eksteme handlinger på tribuner og turer rundt om.
                                          Det er ikke lenge siden LSK supportere ble sett på som glade og festlige supportere, som kun lagde god stemning. Det er ikke inntrykket til folk flest i dag.
                                          Nå blir KFL sett på som gjeng hodeløse idioter som herper setene på tribunene, ypper til bråk med andre supporter og politi, og fyrer av røykbomber og bluss så fort de får mulighet.
                                          Hvis detta fortsetter uten reaksjon fra KFL vil jeg ikke asossieres med dere (eller oss faktisk), som jeg trofast har støtta i mange år. Detta begynner å bli pinlig.
                                          Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎