Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    Vi får se det positive i at politiet tok med snutebikkjene; å håndtere slikt et skummelt verktøy som en politihund er, viste seg ikke å være så enkelt. Faktisk så vanskelig at bikkja valgte å angripe politiet selv i stedet for dem den var rettet mot.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      Opprinnelig skrevet av Redlab
      Var du på kampen egentlig?
      Så vidt jeg kunne se, så brukte ikke politiet batonger for å komme seg inn der, og hadde politiet fått lov til å hente han de mente hadde brukt bluss, ville vi aldri hatt dette bråket her....

      Ja, unødvendig med politihunder osv der, men det fant også politiet ut ganske fort når bikkja gikk løs på han ene politimannen. De har nok lært, og vil trolig ikke ta med den bikkja inn i folkemengden igjen med det første..
      Jepp, jeg var på kampen kompis. Da så jeg noe du ikke så. Kan ikke få med deg alt du heller, kan du vel?

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        Dette er enkelt.

        Politiet har navnene til idiotene som forårsaket det som skjedde i kveld. LSK bør få vite hvem de er, og utestenge dem på livstid fra Åråsen.

        Og Kanarifansen må ta et oppgjør med denne idiotkulturen som har fått lov til å forplante seg de siste par årene, før den vokser seg for stor til å håndtere.

        Subgrupper som fronter voldsretorikk og en tilsynelatende uendelig klikkarroganse bør ikke ha noen plass på Åråsen. Ellers vet jeg om mange andre i min egen situasjon som ikke vil ønske å ta med sine egne barn på Åråsen når de blir gamle nok. Det tør jeg garantere.

        Hvem skal få vinne? Folk flest eller disse idiotene? Det kan bare LSK og Kanarifansen selv svare på.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Nikketutta
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Mar 2008
          • 5

          Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
          skandale at kanarifansen har forsanger som roper diverse hatrop mot politiet, det kan ikke fortsette.
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          Jepp, jeg var på kampen kompis. Da så jeg noe du ikke så. Kan ikke få med deg alt du heller, kan du vel?



          Men virker som han har fått med seg mer enn det du gjorde da
          Dessutten brukte ikke politiet batong! Det så faktisk jeg også...

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            Opprinnelig skrevet av Ferry
            Jøss, var da ikke så mye misnøye på selve stadion etter det jeg så og hørte. Sofa-supporterne må ha fått med seg noe som ingen andre så. Heia forumet!
            Da stod du enten et stykke unna begivenhetenes sentrum, eller så hører du hva du vil høre. Det var en del av oss som rett bak der det skjedde som ropte høyt at folk måtte skjerpe seg. Dette gjaldt blussinga såvel som ACAB-rop og faktisk homohets...
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • Redlab
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Mar 2008
              • 3

              Opprinnelig skrevet av Nordby
              Jepp, jeg var på kampen kompis. Da så jeg noe du ikke så. Kan ikke få med deg alt du heller, kan du vel?
              Nei, det er sant det Man kan jo ikke se alt heller
              Men hvis politiet tok frem batonger da de gikk inn i folkemassen som du så, så var det nok en god grunn til det Men slutt på denne diskusjonen nå. Vi er enige om at det å fyre opp en bluss på tribunen, kan kanskje gi stemning og se kult ut på tv, men er allikevel ulovlig, tankeløst og idiotisk.

              Jeg så de som kom med blussene, og det var ikke han som ble tatt med bort i jern av politiet, men det er mulig det var han som fyrte opp da... det skal ikke jeg uttale meg noe om.

              Kommentar

              • Storgata
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Apr 2008
                • 122

                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                Dette gjaldt blussinga såvel som ACAB-rop og faktisk homohets...
                Veldig synd i og med at det er flere som er åpne homofile i Kanari-Fansen.
                *Jacta est alea*

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  Opprinnelig skrevet av trigz

                  Politiet har navnene til idiotene som forårsaket det som skjedde i kveld. LSK bør få vite hvem de er, og utestenge dem på livstid fra Åråsen.
                  Ikke at jeg er uenig med deg etc etc, men politiet har vel strengt tatt ikke lov til å gi de navnene videre ifølge norsk lov.

                  Kommentar

                  • KFL #40
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Dec 2006
                    • 11

                    Oppgitt!!

                    Jeg hadde tatt med meg guttungen(10 år) i dag, hvis det hadde vært kampstart kl.1800. Det er jeg jævelig glad for att det ikke var!
                    Dama har vært litt beskymret når vi har vært på borte kamper tidligere og stått sammen med KFL, noe jeg har tatt med knusende ro, for det pleier og gå veldig bra.
                    Men nå er jeg beskymret, har vært en økende tendens i det siste på folk som er mer opptatt av og "tøffe" seg for kompisene med og slenge dritt til alt og alle istedenfor og STØTTE FUGLA!
                    Vi er kjent for og stå bak laget i tykt og tynt ikke bruke energi på alle andre!
                    la oss fortsette med det, i allefall nå som vi har fått en litt dårlig start på sesongen.

                    Hvis KFL betaler boten vi får, og ikke den/de annsvarlig så melder jeg meg ut av KFL. Bruker ikke 500,- på og betale bøter! de pengene skal brukes på oss suportere ikke på nff.

                    Kommentar

                    • MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

                      Nå blir det veldig fokus på stadion og om politiet gjorde jobben bra nok...


                      Hva skjedde på puben??? Lager Kanaris bråk på pub og det er ok?

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        det som skjedde på puben har vel blitt forklart tidligere her... hvertfall angående arrestasjonene
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                          Var du i det hele tatt på kampen? Når politiet velger å slå seg vei, med batonger og snutebikkjer gjennom flere rader med mennesker, for å få taki en blusser, så er det ikke rart folk blir provosert.

                          Totalt unødvendig av politiet.
                          Politiet gjorde feil osv osv osv

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            Hva er egentlig SKF? Hvor mange er de?

                            Kommentar

                            • Trøxas-Kanari
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Sep 2005
                              • 3

                              Nulltoleranse - eneste løsning

                              Nulltoleranse er eneste løsning. Folk som bryter regelverket slik at det går utover økonomi eller det positive omdømme for Sportklubben eller KFL bør utestenges pålivstid. Nå er det på tide å få slutt på tullet.

                              Vi er mange som synes KFL har mye positivt i seg, men det skal ikke stikkes under en stol at det også følger en del "sløve kniver" med på lasset. HVis KFL ikke tar et oppgjør med denne ukulturen vil en få like store omdømme problemer som det visse supportere fra Etterstadlsetta i Oslo hadde på 80- og 90-tallet. Jeg driter i om det er Ultras, casuals, 1917 eller hva det er nå de kaller seg. De burde kalle seg KFL-ere ferdig med det - alt annet er irrelevant. Få folka vekk - hvis ikke fornyer jeg neppe mitt medlemskap neste år:evil:

                              Trøxas-Kanari
                              Trøxas-Kanari

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                Da stod du enten et stykke unna begivenhetenes sentrum, eller så hører du hva du vil høre. Det var en del av oss som rett bak der det skjedde som ropte høyt at folk måtte skjerpe seg. Dette gjaldt blussinga såvel som ACAB-rop og faktisk homohets...
                                Du får det jo til å virke som om store deler av feltet kjørte i gang med homohets. Dette var kun enkeltrop, og ingen sanger eller lignende fra feltets side. At det var en del anti-politirop har du rett i, en god del ble frustrerte, uten at det var et poeng å la seg vippe fullstendig av pinnen av den grunn. Nå kom store deler av kanari-fansen ravende drita på stadion, og at det derfor kommer enkeltutsagn som "jævla homo" og lignende fra feltet er tross alt ikke så jævlig mye å få gjort noe med. Skal du ta et oppgjør med apekultur, kan man jo starte med å ikke drikke seg så jævla drita før en fotballmatch, da vil du hvert fall halvere idiotiet.

                                Synes debatten vitner om mye synsing og lite kjennskap til saken. Jeg gir beng i hvor mange matcher samtlige her inne var på ifjor, dersom du ikke var på puben eller på Nadderud igår, har du alt for lite kjennskap til hva som skjedde. Ettersom begge som ble tatt inn før matchen ble tatt inn på totalt feil grunnlag, er det direkte latterlig å høre på folk her inne som krever utestengelse. Det vil sikkert komme versjon fra Kanari-Fansens side som jeg synes man skal vente på før man halshugger noen som helst. Konsentrer dere om å slakte spillerne istedet, det var de som gjorde skam på klubben igår.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • sigurdsen
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 1818

                                  At folk skylder på politiet og bare politiet er latterlig. Ta selvkrittikk og innrøm at de som blusset, sloss og var idioter dreit seg ut. Problemet ligger ikke i det politiet gjorde. Kanskje de kunne gått frem anderledes, men det var ikke de som brøt loven

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    Opprinnelig skrevet av Trøxas-Kanari
                                    Nulltoleranse er eneste løsning. Folk som bryter regelverket slik at det går utover økonomi eller det positive omdømme for Sportklubben eller KFL bør utestenges pålivstid. Nå er det på tide å få slutt på tullet.
                                    Nå må enkelte fjøsnisser slutte med dette pisspreiket om utestengelse på livstid! Utestengelse fra et visst antall kamper eller resten av sesongen kan være virkemidler om man bryter tribuneregler, men om man skal begynne med livstidsdommer burde overtredelsene være rimelig mye kraftigere enn dette.

                                    Kommentar

                                    • Fugla
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 1718

                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Dette er enkelt.

                                      Politiet har navnene til idiotene som forårsaket det som skjedde i kveld. LSK bør få vite hvem de er, og utestenge dem på livstid fra Åråsen.
                                      Ettersom justisen her er så god så synes jeg vi kan gi de dødsstraff samtidig ettersom vi er så godt i gang!

                                      (Dette er et ironisk innlegg for de som ikke tog han...)

                                      PS! Jeg lurer på hvordan enkelte her mener at VIRKELIG alvorlige handlinger i samfunnet bør takles... Livstid?
                                      Homer Simpson.



                                      www.ultrassarp.no

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        Jeg spør igjen, uvitende som jeg er; hva er egentlig SKF? Jeg har ikke hørt om dem før jeg leser om dem i denne tråden.

                                        Kommentar

                                        • Simeone
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 761

                                          Ser at det står mye om slossing og lignende her. Noen som faktisk så ett slag i går?

                                          Jeg var både på puben før kampen og midt oppe i kalaset da ting begynte å utspinne seg. Så mange forbanna folk, men ingen vold. Noen håndgemmeng var det.

                                          Dere som skal ha folk utestengt på livstid, så dere noe vold igår?

                                          Eller stoler det blankt på den den fjerde statsmakt?
                                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                          para gritarle a la FIFA:
                                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎