Andrefugla (LSK 2)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChrisK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2013
    • 307

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

    Hva med Skaarud? Har han skada seg?

    Wæhler virker for øvrig som litt av en målmaskin. Spennende!
    Aner ikke. Mulig gilbert eller noen andre som følger klubben tettere i der daglige vet mer. Var vel ikke i troppen sist heller.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4406

      Opprinnelig skrevet av ChrisK

      Aner ikke. Mulig gilbert eller noen andre som følger klubben tettere i der daglige vet mer. Var vel ikke i troppen sist heller.
      Spilte mot Nardo for en uke siden. Sikkert ikke noe dramatikk i det. Er jo eksamenstid og greier.

      Så du kampen? Har du noen formening om hvordan Kjensteberg klarte seg? Skal etter rapportene være en spennende type

      Kommentar

      • ChrisK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2013
        • 307

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

        Spilte mot Nardo for en uke siden. Sikkert ikke noe dramatikk i det. Er jo eksamenstid og greier.

        Så du kampen? Har du noen formening om hvordan Kjensteberg klarte seg? Skal etter rapportene være en spennende type
        Dessverre ikke, men klubben ser noe i han. Håper han slår gjennom, få Lørenskog-gutter i toppfotballen, utenom en viss unggutt i Vålerenga.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2188

          Opprinnelig skrevet av ChrisK
          LSK 2 slo Tiller 4-1 og sikret dermed årets første trepoenger.

          Scoringer av Neto, Røssing, Lucky og Wæhler. Fra A-stallen var også Moen Foss, Elkær, Seferi og Furaha med.
          Det trengtes ikke mer enn 1 seier før det ikke ser helt håpløst ut. Neto putter for øvrig også ganske regelmessig for laget. Så målene. Det mest spektakulære var kanskje Lucky sitt som fra innleggsposisjon 20 cm fra dødlinja rett utenfor 5-meter bestemmer seg for å dunke til med yttersiden av høyrebeinet. Keeper bør kanskje dekke det området, men det var så død vinkel som man får det.

          Røssing sitt mål var også mer enn brukbart, etter et raid på venstresida. Wæhler putter med heading i tomt mål fra ca 10 m etter retur fra keeper.

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2188

            Opprinnelig skrevet av ChrisK

            Dessverre ikke, men klubben ser noe i han. Håper han slår gjennom, få Lørenskog-gutter i toppfotballen, utenom en viss unggutt i Vålerenga.
            Så ikke kampen noe særlig bortsett fra målene. Kjensteberg var involvert i forspillet til Lucky sitt mål når han møter fra midtbanen på pasning fra keeper, vender opp og vinkler et oppspill sentralt til Neto i beste Ødegård stil. 3 trekk senere lå ballen i mål, uten at Kjensteberg hadde så mye med det å gjøre. Pasningen til Neto var enten genial eller en vill feilvurdering som reddes av sistnevnte.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3186

              Opprinnelig skrevet av ChrisK
              Aner ikke. Mulig gilbert eller noen andre som følger klubben tettere i der daglige vet mer. Var vel ikke i troppen sist heller.
              Skaarud var med på den meget lette treninga i dag. Bare Solberg og Lundemo som trente litt alternativt, men Marius var også med i drillen av formasjon før kampen i morra.

              gilbert

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3967

                (LSK 2-Tiller 4-1). Alexander Røssing-Lelesiit viste frem enorme dribleferdigheter da LSK-rekruttene tok sine første poeng for sesongen.


                – Jeg fikk en fin langball av Leo (Neto). Fikk et litt dårlig første touch, men løste det med å drible tre-fire spillere, og så sette den rolig i hjørnet. Jeg vil si at jeg er ganske god én mot én og har generelt gode dribleferdigheter, forteller 17-åringen.

                Elska þetta félag

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2889

                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  https://www.rb.no/ellevilt-raid-av-l...s/5-43-2257011

                  – Jeg fikk en fin langball av Leo (Neto). Fikk et litt dårlig første touch, men løste det med å drible tre-fire spillere, og så sette den rolig i hjørnet. Jeg vil si at jeg er ganske god én mot én og har generelt gode dribleferdigheter, forteller 17-åringen.
                  TV-bildene hadde så lav brennvidde (vidvinkel) at det var vanskelig å se detaljert hva som skjedde, men. det var likevel imponerende å se hvordan han gled tilsynelatende enkelt forbi 2-3 forsvarere der nede på venstrekanten. Va 2.0.

                  Kommentar

                  • niko
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 449

                    Vant 3-4 borte mot Stabæk 2.

                    Kommentar

                    • fredpet76
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2004
                      • 1216

                      Opprinnelig skrevet av niko
                      Vant 3-4 borte mot Stabæk 2.
                      Lå under 2-0 til pause og 3-1 etter å ha redusert.
                      Mål: Moen Foss 2, Seferi og Elscha.

                      Ps! Skaarud og Karlin spilte kun 45

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4406

                        Opprinnelig skrevet av fredpet76

                        Lå under 2-0 til pause og 3-1 etter å ha redusert.
                        Mål: Moen Foss 2, Seferi og Elscha.

                        Ps! Skaarud og Karlin spilte kun 45
                        Gledelig å høre at Skaarud var tilbake. Vår tynne tropp kan nyte godt av boksåpnerferdighetene hans.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎