Andrefugla (LSK 2)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4301

    Denga Stabæks rekrutter 6-2

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3323

      Tapte 7-1 mot Fana.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2868

        Ligger under i LSK-hallen mot Os (3. plass på tabellen) etter 77 minutter. Målet var ikke patent keeperarbeid. Var jevngode i første omgang, mens Os har tatt mer over i andre. Men Vi har hatt noen gode sjanser likevel, størsat hadde Furuha noen minutter før målet til Os, der han blåste ballen upresset utenfor fra rundt 10 meter. Alexander Røssing-Lelesiit kom inn i pausen og ser lovende ut offensivt med mange fine raid. Men minimalt med defensive fibre.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2868

          LSK2 - Os 0 - 1

          Jevnspilt førsteomgang, mens Os tok over i andre. Greit resultat, sjøl om Fugla hadde nok sjanser til å putte på overganger. Litt tut og kjør, med lite planmessig spill. Det meste av spillet som ble skapt kom ut av enkeltmannsprestasjoner.

          Kommentar

          • Pad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2022
            • 644

            Taper 3-1 borte mot Skjetten. Jevnt en god stund og brenner straffe på 1-0 ledelse. Sveinhaug redder straffe, men scorer på retur. Bommer også stygt på 2-1 og stygg feil i bakre rekker på 3-1. Daniel Skaarud tilbake på 2.laget uten å gjøre stort.
            Ser dessverre problemene med tynn A-lagstropp og ligger nå farlig nære nedrykk og formen er ikke noe å skryte av. Litt rart at man ikke har med noen fra A-laget mtp spillefri i helgen som var? Kan ikke bruke så mye penger på akademiet om kampsituasjonen er 4. div.

            Kommentar

            • Zindrinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2019
              • 453

              Opprinnelig skrevet av Pad
              Taper 3-1 borte mot Skjetten. Jevnt en god stund og brenner straffe på 1-0 ledelse. Sveinhaug redder straffe, men scorer på retur. Bommer også stygt på 2-1 og stygg feil i bakre rekker på 3-1. Daniel Skaarud tilbake på 2.laget uten å gjøre stort.
              Ser dessverre problemene med tynn A-lagstropp og ligger nå farlig nære nedrykk og formen er ikke noe å skryte av. Litt rart at man ikke har med noen fra A-laget mtp spillefri i helgen som var? Kan ikke bruke så mye penger på akademiet om kampsituasjonen er 4. div.
              Mye positive tendenser og da, i et fryktelig ungt lag. Det hadde ikke vært noe å si på det om det stod 3-0 eller 3-1 til andrefugla til pause. Skaarud nær assist med sitt nærmest første touch på ballen. Når Furaha blir litt eldre og mer besluttsom kan ha bli skikkelig god, rota dessverre vekk mange supersjanser i dag, men er der han skal være og skaper mye av det sjøl og. Han er vel fortsatt bare 16 år?

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2288

                Annonsert med tidenes sterkeste 2.lag, men det hjelper ikke. 0-3 til pause B mot Frigg.
                Lundemo dasser rundt og leker rundingsbøye. Solberg mest interessert i forsøke på tuneller. Thompson har vunnet et par baller og noen greie avleveringer.

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1521

                  Merkelig at vi betaler millioner for å hente spillere fra utlandet når nivået på flere av Frigg-spilerne er langt nærmere eliteserienivå enn det våre presterer.

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1211

                    Opprinnelig skrevet av kunden
                    Annonsert med tidenes sterkeste 2.lag, men det hjelper ikke. 0-3 til pause B mot Frigg.
                    Lundemo dasser rundt og leker rundingsbøye. Solberg mest interessert i forsøke på tuneller. Thompson har vunnet et par baller og noen greie avleveringer.
                    Kan ikke forvente samhandling ved å sette sammen 11 nye fjes. Jo da, våre har jo et mye høyere nivå enn deres men det betyr ikke at det skal gjenspeiles på banen.

                    Håper på en bedre 2 omgang.

                    PS! Ferrer, 2 mål i dag og 23 goaler på 13 matcher til nå. Er 26 år, men det betyr jo ikke at han ikke kan spille på høyere nivå…

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1521

                      Opprinnelig skrevet av fredpet76

                      Kan ikke forvente samhandling ved å sette sammen 11 nye fjes. Jo da, våre har jo et mye høyere nivå enn deres men det betyr ikke at det skal gjenspeiles på banen.
                      Du har nok helt rett i at kvaliteten til våre strålende spillere gjenspeiles helt andre steder enn på en fotballbane 5-0 nå.

                      Kommentar

                      • Pad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2022
                        • 644

                        Rett og slett ikke akseptabelt det mange viser her. Mange veldig gode lag også i 3. div, men Frigg er ikke et av de. Med det laget man sender så er det tydelig at man skulle ta med seg 3p og komme seg litt unna nedrykk, det kan man trygt si ikke skjedde. Å tape 6-0 med Skjærvik, Slørdahl, Elkær, Lundemo, Uba Charles og Thompson skal ikke være mulig.
                        Ingen som viser veldig mye som tilsier at de har veldig mye å tilby i Eliteserien vertfall, Thompson viser fin fysikk men roter seg bort i mange situasjoner med dårlig overblikk og svake touch. Elkær viser at han har fart også får man håpe innleggene treffer når han har noen å sikte på. Skaarud minst dårlig.
                        Nå bare 2p ned til nedrykk og med 1p siste 9 så er det en stor fare for at man har et 2.lag på nivå 5 neste år.

                        Også må vi bare håpe den skaden til Henriksrud ikke var så stygg som det kunne se ut som. Skade etter 10 sek der altså.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3144

                          Opprinnelig skrevet av Pad
                          Å tape 6-0 med Skjærvik, Slørdahl, Elkær, Lundemo, Uba Charles og Thompson skal ikke være mulig.
                          Skammelig og flaut, spillere som ikke orker å brenne en eneste ekstra kalori for laget, for drakta, for stoltheten.

                          Nå er det på tide å begynne å stille krav i denne klubben!!!!!!!

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1211

                            Dette er f.... meg helt sjukt. Noe må være ganske råttent i denne spillergruppa. Det skal ikke være mulig. Folk snakker om speiding osv. Alt handler om speiding i utlandet. Jeg kan allerede melde om at Thompson og den nye dansken kommer til å floppe. Jeg kunne funnet minst 30 spillere i lsvere divisjoner som er bedre i en omkrets av 20 km fra Åråsen.
                            Last edited by maxpayne; 05.09.2023, 09:57.

                            Kommentar

                            • kanarisuper
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2019
                              • 547

                              Opprinnelig skrevet av G-Man

                              Skammelig og flaut, spillere som ikke orker å brenne en eneste ekstra kalori for laget, for drakta, for stoltheten.

                              Nå er det på tide å begynne å stille krav i denne klubben!!!!!!!
                              Ganske utrolig faktisk

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1211

                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Jeg kan allerede melde om at Thompson og den nye dansken kommer til å floppe. Jeg kunne funnet minst 30 spillere i lsvere divisjoner som er bedre i en omkrets av 20 km fra Åråsen.
                                Du trenger ikke nevne 30 stk, men hva med 5 for hver av de to?

                                PS! Nå får de høre det ganske greit av Helland i dag også, så dette er jo uakseptabelt.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3144

                                  Håper og tror at dette også markerer slutten på å ukritisk hente hjem gamle "helter". Det Lundemo viste (eller rettere sagt ikke viste) i går, går langt utover slappe holdninger. Det var ren og skjær sabotasje, og burde være mer enn nok til å heve kontrakten øyeblikkelig. Håper han aldri, aldri får et eneste minutt på førstelaget mer. Makan!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9370

                                    Åkey boyz n girls!

                                    Fjerde div.

                                    ​​​​​​Jeg har en hypotese av en del av oss har dæbba i den divisjonen.

                                    Plutselig veit vi hva vi snakker om her, av erfaring!

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3954

                                      – Dette er bortimot det pinligste jeg har vært med på, det skal ikke være mulig å tape 6–0 med det laget vi stilte, starter LSK-trener Pål André Helland.

                                      – Tror de skal spille inn YouTube-highlights

                                      Trener Helland er klar på hva som var problemet, og synes at hver enkelt skal gå inn i selv.

                                      – Jeg håper de som spilte kjenner på det, for sånn her skal det ikke være. Noen gjorde en hederlig innsats og de vet hvem de er, sier Helland.

                                      – Og så er det noen som tror de skal spille inn YouTube-highlights og bare skal leke seg. Da er lagene i 3. divisjon såpass gode at de spiller over oss. Rett og slett pinlig, sier treneren.
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Pad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2022
                                        • 644

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5


                                        – Og så er det noen som tror de skal spille inn YouTube-highlights og bare skal leke seg. Da er lagene i 3. divisjon såpass gode at de spiller over oss. Rett og slett pinlig, sier treneren.
                                        Er nok lenge til Solberg spiller mange minutter for LSK.

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2288

                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                          Og så er det noen som tror de skal spille inn YouTube-highlights og bare skal leke seg. Da er lagene i 3. divisjon såpass gode at de spiller over oss. Rett og slett pinlig, sier treneren.
                                          Den er nok direkte rettet mot Solberg. Jeg kikket bare tidvis innom i 1.omg. Begge gangene da han var i action skulle han drive med finter og tunneller, som endte med at han mistet ballen begge gangene. Nå blir det kanskje litt vel spesifikk uthenging her, men skulle tro han var interessert i å spille seg i form. Lundemo, eller Luntemo, dasset rundt på midten. Jogget lett etter at Frigg gang på gang trillet ballen gjennom midten forbi han. Begge er vel skadeutsatte og kan gi kun maks 80%.
                                          Skader er en del av gamet men håper vi i fremtiden dropper alle som har historie på dette området uansett hvor friskmeldte de er. Viser seg gang på gang at denne friskmeldingen ikke er noe annet bedrageri og svindel

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎