Hvem skal trene LSK? (Var: Tom N. ferdig som trener...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Careca

    Opprinnelig skrevet av xeR
    Jeg er enig i at man skal ta seg god tid. Det jeg frykter er at man skal være like dyktige på dette som man er på å finne en venstreving....
    JML er mer enn bra nok.

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      Hvorfor er ledelsen freda? Nei, ta med deg Frank Grønlund på lasset også. Skal vi ha en ryddesjau kan vi godt bli kvitt litt gammalt skrot.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • Ulven
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Aug 2006
        • 25

        En til må fortsatt ut!

        Da har vi kvittet oss med en meget dyktig trener, det var sikkert til klubbens beste når resultatene har blitt som de har blitt. Ikke mange trenere som får tillit når man har blitt pissa på av to av rivalene.

        Så var det denne Fjørtoft. Han må se til h....... å komme seg bort ifra Åråsen. Hvis det er sånn at han har gjort arbeidsforholdene til hovedtreneren dårligere ved å være uenig med med han sine metoder er ikke det holdbart. Hva skjer hvis Fjøra er uenig med vår nye hovedtrener også??
        Skulle faktisk tro han var viktigere enn klubben sånn som dette har blitt!

        Fjøra burde gått av ifjor, Tom gjorde rett i å gå av i dag!

        Kommentar

        • SPD
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2005
          • 228

          Dette her suger akkurat like mye som når dem tuppa Røsler for å ansette Nordlie

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av SPD
            Dette her suger akkurat like mye som når dem tuppa Røsler for å ansette Nordlie
            Der er jeg uenig. Det gjorde mere vondt da dem sparka Uwe.
            Men for all del, dette suger det og.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1173

              Da har Ståle Solbakken erklert seg selv som uaktuell. Nå må ledelsen utvide horisonten sin og se til utlandet.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                Opprinnelig skrevet av kimmern
                Da har Ståle Solbakken erklert seg selv som uaktuell. Nå må ledelsen utvide horisonten sin og se til utlandet.
                Trodde København lå i utlandet jeg
                At det er uaktuelt for Ståle nå tror jeg også. Men den kontrakta til ståle i København er ikke verdt en skit om FCK misser kvalliken til uefacupen.. Da er det plutselig litt mer aktuelt tror jeg.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Jeg liker tankegangen til Tor Kristian Karlsen, som blogger på tv2.no
                  Han foreslår enkelt og greit at Nordlie og Hareide bytter jobb.

                  http://www.tv2.no/community/profil/t...ticle13771.ece
                  Det er ingen dum idé! Melder Hareide på som en av mine innenlandsfavoritter. Han har faktisk veldig gode resultater å vise til på klubbnivå. Forbaska! Han seiler opp som min favoritt merker jeg.
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • danny85
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Mar 2006
                    • 108

                    Et delikat spørsmål.. Hvem skal ta over å skape stolte øyeblikk?

                    Relalistiske mål:

                    Benny Lennartson
                    Kjetil Rekdal

                    Kanskje mål:

                    Semb
                    Petter Myhre
                    Arild Stavrum
                    Tom Lund

                    Ønsketekning:

                    Steinar Nilsen
                    Janne Jønson
                    Ståle Solbakken
                    Linderoth
                    Solskjær?hhehehe

                    Nei jeg vet ikke jeg ass... Kjinki situasjon.
                    ET LAND - ET LAG!
                    ----- FUGLA 4 LIFE -----

                    Kommentar

                    • Careca

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Trodde København lå i utlandet jeg
                      At det er uaktuelt for Ståle nå tror jeg også. Men den kontrakta til ståle i København er ikke verdt en skit om FCK misser kvalliken til uefacupen.. Da er det plutselig litt mer aktuelt tror jeg.
                      Ståle er vel uaktuell så lenge Fjøra sitter som manager.

                      Kommentar

                      • Ulven
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Aug 2006
                        • 25

                        Erik Rasmussen

                        FC Midtjylland treneren er ledig på markedet. Han sier selv han skal ta et halvt år pause så er kanskje lite sannsynlig. 4-4-2 mann og havnet på en sterk 2.plass i årets SAS-Liga.

                        Fodboldnyheder, livescore, resultater, stillinger og tabeller - Bold har alt til fans af fodbold, som vil være opdateret på det seneste i fodboldens verden.

                        Kommentar

                        • DerBomber
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Nov 2006
                          • 11

                          Hvorfor skulle Fjørtoft gå?

                          Jeg forstår ikke denne hylingen om at Fjørtoft må gå. Slik jeg har forstått saken fra utsiden så har Jan Åge rapportert sin uenighet i hvordan laget fremstår og tydeligvis fått støtte av sportslig utvalg/styret på det. Dette var en situasjon Tom ikke kunne leve med å derfor valgte å trekke seg.

                          Hvis derimot Fjørtoft har manipulert spillergruppen og andre på Åråsen så fremstår saken annerledes. Men det har så langt jeg kan se/lese ikke kommet fram noen bevis eller fakta om det.

                          Sett dere inn i situasjonen om dere hadde vært manager i Lillestrøm og sett hvordan LSK fremstår. Hva ville dere gjort? Latet som ingenting eller rapportert om ting dere mener burde vært gjort annerledes?

                          Kommentar

                          • Serbern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 5496

                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Jeg liker tankegangen til Tor Kristian Karlsen, som blogger på tv2.no
                            Han foreslår enkelt og greit at Nordlie og Hareide bytter jobb.



                            http://www.tv2.no/community/profil/t...ticle13771.ece
                            Jeg nevnte det igår, at Tom hadde passa bra som landslagtrener. Og Åge har gjort det bra som klubbtrener. Men vi har ikke akkurat god erfaring med bytter nå da.

                            Kommentar

                            • KimFL
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1410

                              Nå har vi 2 tråder der nøyaktig samme tema blir diskutert. Hadde kanskje vært smart å stenge én av dem, og fotrsette diskusjonen i bare én tråd...


                              KimFL

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Opprinnelig skrevet av KimFL
                                Nå har vi 2 tråder der nøyaktig samme tema blir diskutert. Hadde kanskje vært smart å stenge én av dem, og fotrsette diskusjonen i bare én tråd...


                                KimFL
                                Var vel kanskje feil tråder som ble slått sammen nå? Er en prikk lik i hovedforumet.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Justnes
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Nov 2003
                                  • 57

                                  Nå synes jeg begeret begynner å nærme seg fullt for meg og mitt forhold til Sportsklubben. Greit nok at noe måtte gjøres etter en elendig sesongstart på banen og tabellen, men tviler på at alt blir fryd og gammen ved at Tom Nordlie trekker seg. Vi har jo sett hva som har skjedd i Rosenborg de siste 8-10 årene hvor samme styre har forvaltet bort halve CL-formuen på dårlige spillerkjøp, mens de har skiftet ut trenerne i rekordfart.

                                  Jeg frykter at vi er på vei i samme grøfta.
                                  Det siste året har styret, sportslig utvalg, manager og trener bevist sin inkompetanse gjennom gjentatte og altfor mange unødvendige negative oppslag i media, elendig personalbehandling og dårlige spillerkjøp. Dette samtidig som laget har fremstått som særdeles svake på banen med 3 seire på de siste 16 seriekampene.

                                  LSK har også lansert nye verdier GULL (Generøs, Uredd, Lojal og Leken), noe som er for meg uforståelig da vi ikke fremstår som uredde og lekne på banen, ei heller generøse eller lojale utenfor banen.

                                  Jeg mener dette ikke løses av at TN trekker seg, men burde mane til et kritisk syn på egne prestasjoner i sportslig ledelse og styre også. Når det i tillegg ser ut som spillerne heller ikke ønsker å spille noe særlig fotball, da begynner jeg å lure litt på hva vitsen er.........

                                  Takk for cupgullet, engasjementet og innsatsen Tom. Det var ingen jeg mer ønsket skulle lykkes på Åråsen enn deg... Lykke til videre og ser deg gjerne som landslagstrener!
                                  Petter Justnes

                                  Kommentar

                                  • scages
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1292

                                    Få tilbake Rösler nå, så kan vi begynne å bygge igjen.

                                    Kommentar

                                    • MedlemNR35
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 905

                                      Tom Nordlie

                                      Tom Nordlie gjorde det helt riktige. 6 poeng på 8 kamper er ikke godt nok og det blir bare dumme unnskyldninger å trekke opp identiske kamper i fjor og si vi ikke var bedre da. Bakkemo ble med på lasset, veldig bra!

                                      Jeg legger på ingen måte all skyld for situasjonen vi er i på Tom Nordlie. Styret la ikke ting 100% til rette for Tom slik at han fikk de beste forutsetningene for å lykkes. Per Mathisen sa i går på nyhetene at man måtte evaluere situasjonen og ta de riktige valgene.

                                      For meg er nå første valget (om det var et valg eller ikke vet vi ikke) som ble tatt helt riktig. LSK er ikke 4-3-3 og vi har ikke spillermateriellet til å spille 4-3-3 heller.

                                      Hva med styret?

                                      Det andre valget bør være å evaluere hver enkelte person i styret. Da snakker jeg alt fra Jan Åge Fjørtoft til Frank Grønlund. Jeg sier ikke at det er noen som nødvendigvis bør gå her men jeg sier at man bør se på om jobben disse har gjort er godt nok. For eksempel, skal Jan Åge Fjørtoft få lov å leke programleder på TV3 lenger? Hvem har hovedansvaret for overgangene som har gitt oss fiasko og milliontap?

                                      Personlig synes jeg det er utrolig at enkelte kan sitte her inne på forumet og bastant hevde at Jan Åge Fjørtoft bør gå. Hva vet dere egentlig om jobben Jan Åge Fjørtoft har gjort? Hva vet dere som rollefordelingen i forskjellige bestemmelser foretatt av vårt styre?

                                      Det er jo netopp dette som er det store problemet for oss fotballsupportere. Det enkleste blir å rope på treneren fordi vi føler vi har såpass god kontroll på hva som er hans arbeidsoppgaver og kan måle de utfra resultater. I styret blir det anderledes og man må være ekstremt close på styret for å 100% gi velbegrunnet kritikk av enkeltpersoner. Derfor sier jeg at styret bør evalueres og krever forløpig ingen hoder på et fat.

                                      Likevel, tusen takk Tom.

                                      Tusen Takk for cupgullet Tom Nordlie. Tusen Takk for at du gjorde ditt beste for klubben i ditt hjerte. Og ikke minst tusen takk for måten du har håndtert dette på, det beviser virkelig at du er glad i klubben.

                                      Hvem skal overta?

                                      Jeg kan vel først og fremst si jeg er livredd Arne Erlandsen, Nils Johan Semb og Kjetil Rekdal. Jeg tror heller ikke det er veldig lurt å hente noen fra egne rekker,- Erland Johnsen.

                                      Drømmen er selvsagt Ståle Solbakken men han er ikke et realistisk mål. Da blir enten Henning Berg eller Jan Jönsson de klarste alternativene for meg. Om ikke, må vi nok ut i det store utland.

                                      Kommentar

                                      • forzafugla!
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 461

                                        Vi må også huske på hva grunnen til at røsler blei sparka var.. At vi skulle spille mer "underholdene" fotball..

                                        Så det er nok en del trenere vi kan utelukke så lenge Per Berg sitter med pengesekken..

                                        Selv ville jeg gjerne sett r*** som trener hvis vi skal ha en norsk en, eller så burde vi se til utlandet..

                                        Bjarmann å Berg hadde jo også vært en ide, men jeg foretrekker Fjøra framfor Bjarmann pga kontaktnett og sånn..
                                        Og Knut Torbjørn Eggen er vel fast bestemt på å spille 433?

                                        **** blanka ut fordi jeg ikke vil ha tommel ned :P

                                        Kommentar

                                        • ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2504

                                          Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                                          Det andre valget bør være å evaluere hver enkelte person i styret. Da snakker jeg alt fra Jan Åge Fjørtoft til Frank Grønlund.
                                          Ikke at det betyr noe for argumentasjonen din, men Fjørtoft og Grønlund sitter ikke i styret. De er ansatt i administrasjonen i klubben.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎