Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #21
    Opprinnelig skrevet av Dole
    Fantastisk å klage på dommeren når vi har 10 utespillere som beveger seg i rullatortempo.
    Må vel få lov å klage på en isolert prestasjon selvom laget vårt ikke er et spor bedre. Er det kun lov å klage på dommeren når laget spiller drømmefotball????

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #22
      til tross for at det sitter både legender og hedersmenn i sportslig utvalg, så synes jeg de har fått alt for lite pepper. Merkelige disposisjoner i noen år nå, har de mistet teften helt?

      Kommentar

      • gravinho
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 240

        #23
        Dette var helt jævlig. Helt ærlig det dårligste jeg har sett av LSK så lenge jeg kan huske. Og Johnsen/Grodås fikk på én kamp vist sin totale mangel på kompetanse:
        - Sundgot på benken og en hjelpeløs TAG fra start
        - Essediri inn på venstrekant etter at Brenne har spilt til stolpe i 60 min på den plassen der Essediri trives
        - Hvorfor ikke få inn Myklebust når PSA blir skada, putte Søgård på høyreback og spille diamant på midten med Sundgot bak spissene?!?!?

        Jeg stiller meg selv til disposisjon som midlertidig trener frem til en varig løsning kan ordnes, jeg har mange fine resultater på FM å vise til.
        gravinho

        Kommentar

        • Eriksve
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 885

          #24
          Akkurat hjemme igjen etter trening, men synes vel å ane her at dette ikke var mye å skryte av?

          Ingen tegn til forbedring?
          Ingen merkbar forskjell etter bytte av formasjon?

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #25
            Opprinnelig skrevet av petter
            That's it. I dag, 2. juni 2008 mistet jeg troa på LSK i Eliteserien 2009. Heretter er alle kamper fremover forberedelser til adecco 2009.

            Den trua mista vel du for flere måneder siden. Synes ikke det har vært annet en eder og galle i lange tider..
            Skuffende.


            Mvh
            Gammer`n (Per T)
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2315

              #26
              Nå må det settes inn en kriseløsning her ellers er vi ikke i toppserien neste år.
              Ser noen her inn rabulerer om 4.plass!! HALLOOO!!! Vi er uten tvil det dårligste laget. Vi har rett og slett ikke bra nok spillere. Nå må ledelsen innse det.
              Ev selge unna Brenne, Gundersen og skulle vi fått noen millioner for enten Occean eller Arild så burde vi selge unna, for å gjøre plass til en bra midtbanespiller og et par backer. Bedre å bruke litt ekstra før det er for sent. Ryker vi ned kan det være fullstendig over og ut for klubben. Steinar P bør også få kontrakten annullert. For treg for eliteserien. Stallfyll på 2.laget.
              Det værste av alt er at jeg er likegyldig ettersom fotballen er så ræva at
              jeg klarer ikke engasjere meg skikkelig. Personlige prestasjoner som
              er elendige. Ballkontroll og forståelse er langt, langt under pari. Hva er det de driver med på treningene?

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                #27
                Fy faen for en gjeng. Det toppa seg når 2 av 3 spillere i muren snur ræva til når Olsen skyter frisparket, noe som kunne punktert kampen. Forferdelig innsats! Hvor er viljen til å vinne? Det er faen meg ingen som ofrer alt for laget. Pinlig.
                ..................

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #28
                  Minner om at det er en ETTER-kamptråd...
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1406

                    #29
                    Nå er jeg bare så veldig lei meg. Og det verste er at vi er låst fast med det laget her. En bred spillerstall med lange kontrakter, gjennomsnittlige spillere og skader. Hvordan skal vi klare å bli gode gamle LSK igjen?

                    "Spillerne skal brukes der de er best", het det fra Grodås og Johnsen da de tok over. Brenne/ Søgård på kant, PSA på back, Pedersen på venstre, Essediri på venstre og Sundgot på benken tyder ikke på at de akter å holde det løftet. At vi må tåle noen rokkeringer med den stallen vi har i dag er forståelig, men dette er i overkant!

                    Kommentar

                    • Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1073

                      #30
                      Slapp av det løsner i neste kamp
                      Fjøra kan reise på ferie til Sveits-Østerrike med god samvittighet

                      Kommentar

                      • wænk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 2244

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        Ser noen her inn rabulerer om 4.plass!! HALLOOO!!! Vi er uten tvil det dårligste laget. Vi har rett og slett ikke bra nok spillere. Nå må ledelsen innse det.
                        Det var tatt i betrakning skuffelsen fra fjorårets 4 og dette årets ambisjoner.
                        Alle ser jo at midten er det meste vi kan håpe på
                        If you're not living on the edge, you take up too much room!

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          Den trua mista vel du for flere måneder siden. Synes ikke det har vært annet en eder og galle i lange tider..
                          Skuffende.


                          Mvh
                          Gammer`n (Per T)
                          Har det vært mye å rope hurra for da? Noen må få lov til å si fra også, men nå er det over, nå gidder jeg ikke mer oppgulp, nå har bitterheten gått over til motløshet og oppgitthet. Jeg er ferdig og tom, dette er utrolig.

                          Petter

                          Kommentar

                          • maurakanari
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2005
                            • 635

                            #33
                            Nok en rævva kamp av en gjeng overbetalte idioter. Fy faen for en innsats de legger ned. Når så også trenerne er hjernedøde er det ikke greit. Greit å bytte ut Lie, men da måtte de jo ha flyttet Brenne over på venstre, og Essediri på høyre. Hans styrke er innleggene, og de kommer ikke med venstrebeinet. Nei folkens, nå må en sang runge over Åråsen: Vi rykker aldri ned.....
                            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              #34
                              Ja, da var kampen over, ikke mye å glede seg over dette...
                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #35
                                Så langt nede tror jeg faen meg jeg aldri har vært...

                                Lett å si men hadde bare Gundersen satt den alene foran keeper, men neida, vi er et bunnlag med uffatelig anstrengte spillere som ikke tør å slå seg løs.

                                LSK beste: Olivier Occean som tør å prøve på noe med ball.

                                Deppet og skuffet - ryker vi mot Ålesund skal vi slite med å holde Hamar laget bak oss.

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1223

                                  #36
                                  Dagens høydepunkt utvilsomt T.A. Gundersen som har brukt de siste ukene til å fortelle hvor ille Tom Nordli var og så endelig fikk viljen sin med ny trener, for så å prestere på 4. divisjonsnivå gjennom 70 minutter. Gratulerer.

                                  Kommentar

                                  • ap4
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 271

                                    #37
                                    Har aldri, aldri, aldri, ALDRI sett et dårligere LSK lag enn nå... Vi trenger nye spillere på alle posisjoner. Pellerud var festfotball sammenlignet med dette. Vi kommer til Aspmyra og legger oss bakpå for å ødelegge for Glimt, det jeg alltid har HATA alle andre lag for å gjøre på Åråsen.

                                    Kommentar

                                    • hoyt
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 2850

                                      #38
                                      Hadde vært gøy å sett en samlet sjansestatistikk for alle lagene hittil i serien. Tror vi ligger helt på bunnen der også. Skaper jo ingenting, og jeg kan ikke huske en eneste kamp i år der vi har hatt mange sjanser. Til og med mot Viking der vi vant 2-0 skapte vi ikke mange sjanser.

                                      Nei, vi trenger forsterkninger.
                                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                      - Nosa

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #39
                                        Nå må spillerene særiøst ta et tak her!! De kan ikke være bekjent av en slik innsats som de levere i 75 min! Er faen meg utrolig redd for at vi rykker ned nå.

                                        Kommentar

                                        • MedlemNR35
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2004
                                          • 905

                                          #40
                                          Min børs :

                                          Otto Fredriksson - 6 poeng. Leverer som alltid.

                                          Pål Steffen Andresen - 2 poeng. Sliter hele veien med Olsen.
                                          Frode Kippe - 6 poeng. Uten Frode hadde det blitt ekstremt stygt.
                                          Vidar Riseth - 2 poeng. Elendig kamp.
                                          Steinar Pedersen - 1 poeng. Han holder rett og slett bare ikke nivået.

                                          Jon Midtun Lie - 1 poeng. Svakt, svakt og atter svakt.
                                          Espen Søgård - 2 poeng. Slurver og er ikke i kampform.
                                          Kiko Mouheli - 4 poeng. Bestemann på midten uten at det sier mye.
                                          Simen Brenne - 2 poeng. Han kan løpe og deretter stopper det.

                                          Tore Andreas Gundersen - 2 poeng. Klønete og uten selvtillitt.
                                          Olivier Occean - 3 poeng. Iallefall innsats og kan rydde plass men der stopper det.

                                          Karim Essediri - 2 poeng. Gjør ikke mye ut av seg.
                                          Arild Sundgot - 3 poeng. Litt mere trykk men ikke godt nok.
                                          Biffen - For liten spilletid.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎