Bodø/Glimt-LSK, mandag 2. juni kl. 19, Aspmyra

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanaris93
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2007
    • 232

    #81
    Denna kamen var en ting: RÆÆVA! Ser jo faen meg ut som gutta ikke vil vinne jo, de småjogga runft på banen, og orka ikke løpe en gang!! Flaut!
    I med og motgang <3

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #82
      Opprinnelig skrevet av Necrite
      Pål Strand hadde iallefall definetivt klart å tilføre laget noe tror jeg.

      Ja, og hva med Peter Werni og Stian Berget?
      Nå må vi slutte å syte over spillere som man mener burde vært her.

      Vi har den troppen vi har, og eneste mulighet til å gjøre noe med det er i sommer når vinduet åpner. Men den gamle regelen gjelder jo;
      Skal noen kjøpes, må noen selges.
      I mine øyne har vi pr i dag kun ett soleklart salgsobjekt: Otto.
      Ingen vil lukte på OO, Brenne, Pedersen eller noen andre.

      Mvh
      Gammer`n (Per T)
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #83
        Noen klager over at styret må gå - de vinner ikke kamper for oss!

        Vi klager over at Gundersen ikke får prøve seg - nå er det også galt..

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          #84
          Nok en flau forestilling av gråsteingjengen! OK: 1. omgang klarer vi å låse av glimt brukbart, og ting er ikke så helt gæærnt til vi nærmer oss motstanderens 16. Occean synes jeg gjør en ok jobb feilvendt.
          Men...

          INGEN er målfarlige!
          INGEN truer bakrom!
          INGEN utfordrer en mot en!
          INGEN har selvtillitt!

          Var det noen som har mast om å se Gundersen fra start?? Så god han er! For ett rykk han har! For en fart! For en ballkontroll!

          Latterlig, skammelig og flaut flaut flaut!!!

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            #85
            LSK i fritt fall.

            Jeg har ved flere anledninger stilt store spørsmålstegn ved disposisjonene til Nordlie av enkeltspillere.... Gårsdagens disposisjoner med Brenne på kant og Essediri på venstresiden tok imidlertid kaka... Når Johnsen etter kampen i tillegg så lyspunkter i kampen, ja da blir jeg opriktig bekymret over hvilket nivå de forventer. Fra sikre kilder vet jeg også at han ikke holdt mål i Follo heller. Det vår tupp-og-mæl fotball fra ende til annen. Avslutningsvis sier han i artikkelen i dagbladet at det er uaktuelt å kjøpe seg ut av denne krisen. Det er gutta på banen som skal gjøre jobben. De er definitivt ikke gode nok. Jeg mener vi burde ha 3 nye spillere som går rett inn og forsterker laget i tilleggg til Marius og Bjørn Helge. Vi mangler backer, venstre kant og en sentral midbanespiller. Et nedrykk til Adeccoligaen vil koste oss et sted mellom 30 og 40 millioner kr. I tillegg til dette er det sikkert flere av spillerne som har kontraktfestet at de kan bli solgt ved nedrykk. Dette er svært kritisk for LSK og både styre og ledelsen bør nå innse at laget ikke holder mål. Det er bedre butikk for klubben å forsterke nå for å holde plassen enn å ikke gjøre det å rykke ned... Når vi har holdt oss i TL kan vi begynne å snakke om nye trenere. Assistenten til Svennis i Man City og tidligere FC Kjøbenhavn trener Backe er ledig på markedet etter at Svennis fikk sparken. Den avgående treneren til FC midtgylland Erik Rassmussen har gjort gråstein til gull og tok sølv foran FC København i årets serie. Dette er trenere med pondus og erfaring. Tror nøkkelen til suksess er å få en merittert trener til klubben som har erfaring utenfor landegrensene... Takk for meg.
            Fugla Forever

            Kommentar

            • sbraathen
              Medlem
              Møteplager
              • Apr 2004
              • 88

              #86
              Søgår gult kort

              Sitat fra rb.no

              "En som allerede kan ta tippeligaferie er Simen Brenne. Han var en av fem LSK-spillere som fikk gult kort i går (Espen Søgård fikk det femte etter kampen), og for Brennes del var det sesongens tredje og dermed karantene mot Aalesund".


              Noen som veit hvorfor Søgård fikk gult kort??

              Forøvrig helt patetisk dårlig forestilling. Synes det var OK i de 5-6 min av kampen, men så faller vi tilbake på gamle synder. Dette laget er desverre ikke gode nok til noe annet enn maks 11.plass. Tre kamper uten mål. Dette hadde ikke vært så ille hvis vi skapte sjangser, men vi klarer jo ikke det heller. Her må noe drastisk gjøres. Nå må sommerferien brukes til å hente noen nye med innstilling og lyst til å vinne kamper, hente et nytt trenerteam og drille en 11'er.
              Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
              - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

              Kommentar

              • m_skedsmo
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2006
                • 212

                #87
                Klippa fra Rb

                JON MIDTTUN LIE 4
                Flink til å holde kanten og burde fått ballen mer ettersom han ofte var spillbar i gode posisjoner. Kunne gitt LSK en drømmestart, men volleyen hans ble blokkert. Etter en livlig innledning ble han mer og mer borte. Til slutt skiftet ut i det 62. minutt.

                Hehe, og hvem andre enn Occean sto i veien for volleyen til Jooon?? Fy faen, trege trege Occean klarte til og med å blokkere det som kunne gitt oss 1 - 0.

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #88
                  noe jeg bet meg merke i, var hvor horribelt dårlig gutta var på ballmotakk! Dette er lilleputt nivå over omtrent alle ballmotak, spesielt TAG og Occean var veldig dårlige, da ballen spratt fra de, men adskjillige metre.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #89
                    [quote=sbraathen;267319]Sitat fra rb.no

                    "En som allerede kan ta tippeligaferie er Simen Brenne. Han var en av fem LSK-spillere som fikk gult kort i går (Espen Søgård fikk det femte etter kampen), og for Brennes del var det sesongens tredje og dermed karantene mot Aalesund".


                    Noen som veit hvorfor Søgård fikk gult kort??

                    Hvorfor faen fikk Søgård også gult kort av han kokosbolla som dømde denne kampen såpass elendig. Var han ikke ferdig med å dømme mot oss i samfulle 90, og fortsatte på veien inn til dusjen?
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • Kjelstad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 352

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av sbraathen
                      Sitat fra rb.no

                      En som allerede kan ta tippeligaferie er Simen Brenne.
                      Nei, det kan han ikke... Han bør dra rett på treningsfeltet å få opp kondisen sin, få mer guts og mer vilje til å vinne dueller!

                      Ferie du liksom... Spillera burde fått indratt ferien sin og vært på treningsfeltet til dem er klare til å vise litt innsats!
                      -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                      Kommentar

                      • Rathsmeister
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 561

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Per Berg Jr.
                        Ferie du liksom... Spillera burde fått indratt ferien sin og vært på treningsfeltet til dem er klare til å vise litt innsats!
                        Tror nok dem har godt av et lite avbrekk fra fotballen... Det kan uansett ikke skade...
                        Mvh
                        Martin Raths

                        Kommentar

                        • Bateman26
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Sep 2005
                          • 1

                          #92


                          flere bilder fra kampen

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎