Hva gikk galt under Tom Nordlie ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #41
    Uansett hvem vi ønsker eller ikke ønsker, så tar ikke LSK noen hensyn til det. Så om Nordlie dukker opp som trener så er det bare en bekreftelse på hvor råttent det lukter på kontorene på Åråsen.

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #42
      Opprinnelig skrevet av Paddis
      Jeg vil alltid elske Nordlie for gullet!!

      - dermed gikk ikke alt galt.
      Prisen for det cup-gullet er så langt påfølgende år der vi flørter med nedrykk år etter år, en klubb som er close til teknisk konkurs og generelt bare sorgen. Jeg er ikke spesielt imponert, det gullet tok vi på tross av, og ikke på grunn av Tom Nordlie. Selv blind høne kan finne korn. Det gullet hadde vi tatt hjem selv med en struts ved roret.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #43
        Om vi hadde tatt gullet uten Nordlie er helt uinteresant. Vi vant - og hadde en fantastisk fest i etterkant. Jeg lever desverre ikke i verden som heter dersom attte! Uansett, Nordlie er ikke aktuell som LSK trener denne gang.

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #44
          Det rare med Tom Nordlie er at han maser etter større ambisjoner, og mer midler til spillerkjøp i alle klubber han er i, mens faktum er at hans lag presterer bedre jo mindre ressurser han har.
          Odd, Sandefjord, Start (i Adecco), Viking (uten ett snev av selvtillit) og Kongsvinger har til felles at de var like desperate og lett påvirkelige som Tyskerne før krigen, og derfor perfekt for en trener som Tom Nordlie.

          Jeg vil alltid være glad for at Tom Nordlie ledet oss til cupgull, og rykket ned med vif, men ønsker han ikke tilbake som LSK trener.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎