Bjarmann vender hjem (og tar med seg Lars Kristian Eriksen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #61
    Velger å ha tro på Lars, spillere som kanskje ikke slår skikkelig til i en klubb kan fort snu på flisa og slå til ved miljø\klubbskifte, dette har man sett før.
    i stedet for å være negativ kan man heller håpe at dette blir en spiller som vil vise seg fra sin beste side og virkelig sette sitt preg på spillet, det er lov å håpe.
    men skulle gjerne hatt Shane tilbake, hadde ikke gjort noe det

    Med B-gjengen (Berg\Bjarmann) bak spakene kan dette bli meget spennende for oss fremover, så gjenstår det å se hva de kan få til på såpass kort tid som det er til neste sesong, det tar tid å få laget fungerende med ny trener \spillere etc. Men her må man jo bare si at potensialet skulle vel være tilstedet.
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #62
      Opprinnelig skrevet av Rovfugl
      Med B-gjengen (Berg\Bjarmann) bak spakene kan dette bli meget spennende for oss fremover,
      Håper vi ikke blir et B-lag, da....
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Simeone
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 761

        #63
        Får bare håpe "unge og lovende" Eriksen lar fallesyken bli igjen på beste vestkant. Sånt vil jeg aldri se i Sportsklubben.
        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
        para gritarle a la FIFA:
        ¡Que ellos son el gran ladrón!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #64
          Opprinnelig skrevet av Simeone
          Får bare håpe "unge og lovende" Eriksen lar fallesyken bli igjen på beste vestkant. Sånt vil jeg aldri se i Sportsklubben.
          Det lærer han på første trening....

          Kommentar

          • dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

            #65
            Hva skuer vi oppe på vipen?. Der sitter en stor og sterk mann. Hans navn er Torgeir Bjarmann, så synger vi alle mann. Bjarmann, Bjarmann, Bjarmann er en av oss av oss.
            Last edited by dennis; 05.09.2008, 08:23.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13244

              #66
              Føler at jeg er litt skuffa nå. Eriksen er ikke akkurat Norges beste back. I fjor ble jeg kvestet for å kritisere signeringa av JML. Argumentet gikk vel på at han nå var LSK spiller og at han i tillegg hadde tilgode å vise seg frem i den gule drakta. Jeg synes ikke at drakta fritar spillere for enhver kritikk, ei heller at det ikke kan gå an å lufte frustrasjon på forumet uten å ha sett spilleren. JMLs fartstid i LSK drakta kjenner vel alle til, selv om han virker både sympatisk og har den rette innstillinga kan jeg ikke fri meg fra å tenke " Sorry, men dette er ikke godt nok for LSK" når jeg ser ham på banen.

              Nå har vi fått ENDA en ny spiller som ikke akkurat kan regnes som ung og talentfull eller en klar forsterkning. Vi begynner å få en uforholdmessig høy andel kjøtt i forhold til talent i stallen. Nok en gang er det på en av de plassene vi nylig "forsterket" at vi nå skal forsterke igjen. Nok en gang velger vi en middelhavsfarer. Denne praksisen med å signere et typisk 2. valg som backup for sentrale spillere har allerede kostet oss mange poeng i år. Jeg mener bestemt at det ALLTID skal signeres en spiller som er god nok til å være en direkte konkurrent eller bedre. Ingen spillere blir bedre hvis de ikke får konkurranse om plassen, tvert i mot. Når det gjelder høyrebacken hadde jeg forventet at det kom en KLAR forbedring.

              En annen ting: Renner det flere lynspillere inn døra nå kan vi snart glemme å fylle opp laget med egne og afrikanske talenter. Middels gode spillere med fartstid fra tippeligaen har vi nok av. Jeg håper fortsatt at vi kan kjøpe/hente ukjente navn eller gi egne talenter muligheten istedet for å signere andre tippeligaspillere hvor man VET at man får lite for pengene. Dette var jo Bergs store fordel - jeg blir umåtelig skuffet om han velger "trygt" i LSK ala Nordlie fordi han har kommet til en klubb med flere ressurser.

              Til sist vil jeg for skams skyld ønske Eriksen velkommen. Det blir ikke store miljøforandringen bortsett fra at du slipper å skifte i en campingvogn eller på en Statoil-dass hver gang det er trening, det er et premieskap her hvor teksten på pokalene ikke står skrevet med runer, vi har en statue utenfor stadion av en spiller som var i europatoppen og faktisk spilte her uten å tenke på hvor neste stoppested var, og at du nå får ekte supportere i en antall og med en entusiasme som vil få dine opptredener foran Idol-publikummet på ullevål til å ligne en ørkenvandring.

              Selv om du får samme trener og ledelse som i lyn håper jeg allikevel at du vil få et skikkelig løft - kanskje vil du komme i kontakt med mannen i deg igjen. Du har vært i et miljø hvor man tror at alt kan kjøpes for penger (endogtil pappas penger), hvor innovertiss og manglende biceps ikke har hatt noen praktiske konsekvenser for reproduksjon og overlevelse, og hvor hvem du er har har vært viktigere enn hva du gjør. Så ta med deg naknebildene, pomaden og medlemskortet til Nordberg tennis og brenn det før du kommer til oss. Her skal det spilles fotball.

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9370

                #67
                Fikk mld fra min Bastion-connectioooon:

                Lars Kristian Eriksen gikk under kallenavnet Lasse og Lasse playboy i Lyn.
                Mange ser på Lasse som en av de yngste med mest erfaring, han har gått alle "gradene" i Lyn dvs. fra Lyn/NTG til Lyn2 til A-laget...
                Back med offensiv spillestil som ofte blir med på løp opp.
                Har kun scoret to mål for A-laget, men er ofte tilrettelegger og har god høyre innleggsfot.
                Regner med at et par spillere til følger med på lasset etter sesongen...

                Håper vi har fått en spiller som klarer å prikke baller på huet til Occean.
                Uansett, så regner jeg med at han er en forbedring av høyre backplass.

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av dennis
                  Hva skuer vi oppe på vipen?. Der sitter en gammel god mann. Hans navn er Torgeir Bjarmann, så synger vi alle mann. Bjarmann, Bjarmann, Bjarmann er en av oss av oss.
                  vet ikke om GAMMEL god mann høres bra ut, synes det høres litt "gammelt" ut :-) hvorfor ikke bare bruke "stor og sterk" i stedet for gammel og god? tror han ville satt mere pris på stor og sterk enn gammel
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #69
                    Hva skal man si om dette? Forfengelig fyr hvertfall.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • kimmern
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2005
                      • 1173

                      #70
                      Hva skuer vi i korridoren?. Der jobber en stor og sterk mann. Hans navn er Torgeir Bjarmann, så synger vi alle mann. Bjarmann, Bjarmann, Bjarmann er en av oss av oss.

                      Kommentar

                      • heg
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Oct 2007
                        • 112

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Hva skal man si om dette? Forfengelig fyr hvertfall.
                        Kanskje det trekker enda flere jenter til hjemmekampene og vi får fylt opp de ledig setene.............

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #72
                          Velkommen hjem Bjarmann!! Denne nyheten fikk jeg faktisk ikke med meg før i morges når jeg logget på KFL.no på jobb, og det var en god nyhet!! En herlig start på helga!!
                          Endelig er Bjarmann hjemme igjen!! Nr. 4!!!

                          Og Eriksen... velkommen til deg også, grisegutt. De andre gutta må nok passe på hårproduktene og digitalkameraene sine fremover.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13244

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av heg
                            Kanskje det trekker enda flere jenter til hjemmekampene og vi får fylt opp de ledig setene.............
                            Er vel ingen småjenter som tør å komme på kamp med all denne rå kroppsfokusen vi har begynt med. Håper KFL kjenner sin besøkelsestid og ordner rabatt på servering på London pub. Vi har jo homsa opp KFL til de grader det siste halve året med alt penispratet og nå sist mr. kokosolje, snart bør vi vel ta steget fullt ut og bevege oss i proffmiljøet.

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              #74
                              Bjarmann velkommen hjem skal du være! Dette var en god nyhet. Eriksen: hvis du i det minste klarer å beholde buksa under kamper, så blir dette sikkert bra!

                              Kommentar

                              • dennis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 872

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                vet ikke om GAMMEL god mann høres bra ut, synes det høres litt "gammelt" ut :-) hvorfor ikke bare bruke "stor og sterk" i stedet for gammel og god? tror han ville satt mere pris på stor og sterk enn gammel
                                Har rettet det nå

                                Kommentar

                                • FrkFugl
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • May 2006
                                  • 26

                                  #76
                                  Håper dette går bra!!!

                                  Det er en fantastisk nyhet at Bjarmann kommer hjem til Åråsen.
                                  Men jeg er redd for at vår store helt skal miste sin stjerne hvis vi ikke oppnår gode nok resultater....

                                  Det ville vært veldig trist!!!

                                  Men som sagt, fantastisk at han kommer. Håper bare dette er det riktige for klubben og han selv!!!!

                                  Det er ingenting jeg heller vil enn å ta gull med Bjarmann i klubben!!!!!!!!!!

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Er vel ingen småjenter som tør å komme på kamp med all denne rå kroppsfokusen vi har begynt med. Håper KFL kjenner sin besøkelsestid og ordner rabatt på servering på London pub. Vi har jo homsa opp KFL til de grader det siste halve året med alt penispratet og nå sist mr. kokosolje, snart bør vi vel ta steget fullt ut og bevege oss i proffmiljøet.
                                    Helt klart. Og du glemte også det kanskje tydeligste tegnet på at KFL har sprengt seg ut av skapet.

                                    Hver match samles en 20-30 gutter og menn på tribunen. De er stort sett kledd i lyseblå og rosa piquet-skjorter. De holder rundt hverandre, skriker, hopper og spretter vilt.

                                    Det manler bare litt musikk fra Boy Goeorge eller "it's raining men" over høytalerne, så er Åråsen prikk lik London Pub.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • Roll75
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2007
                                      • 834

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av FrkFugl
                                      Det er en fantastisk nyhet at Bjarmann kommer hjem til Åråsen.
                                      Men jeg er redd for at vår store helt skal miste sin stjerne hvis vi ikke oppnår gode nok resultater....

                                      Det ville vært veldig trist!!!

                                      Men som sagt, fantastisk at han kommer. Håper bare dette er det riktige for klubben og han selv!!!!

                                      Det er ingenting jeg heller vil enn å ta gull med Bjarmann i klubben!!!!!!!!!!
                                      Ser vel ingen grunn til å være bekymret på en dag som denne. Nå har laget ca 5 mnd. på seg i forbredelser til neste sesong etter denne. Jeg er helt sikker på at vi får se en betraktlig skjerpet utgave av LSK neste år. Du skal nok se at gutta vil bite godt fra seg allerede de første seriekampene i 2009!

                                      Kommentar

                                      • sten
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2005
                                        • 873

                                        #79
                                        får virkelig håpe ikke noen spilllere leser her på forumet.skjønner ikke vitsen med slike dumme kommentarer om hårprodukter og diverse

                                        Kommentar

                                        • veiron
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6267

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av sten
                                          får virkelig håpe ikke noen spilllere leser her på forumet.skjønner ikke vitsen med slike dumme kommentarer om hårprodukter og diverse
                                          Litt må man tåle når man tar sånne stygge bilder av seg selv og samtidig er en profilert person.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎